Partyflock

Forumonderwerp · 756133

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe vinden jullie Partyflock nu? :)

Is het een vooruitgang geworden nu het erg gegroeid is óf vind je het juist een flinke achteruitgang? :)

Laat me het weten.. :) (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
waar staat de 78 voor in marco 78

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D (L)

die was zoooo leuk :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ja Jlady ik bewonder jouw post! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat lonsdale rox ? :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toen was ie nog geen opperwazi :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is idd lonsdale B)
Waarschuw beheerder
donateur
Ah wat schattig!!!!!! :$

Waarschuw beheerder
1 keer reageren op mijn tekst is wel genoeg hoor. En voordat je me zo lastig vind reageer je toch steeds weer uitlokkend op mijn teksten.

En ik vind dat dus echt geen Nederlandse spreektaal. Ik ben helemaal niet thuis met dat soort termen dus ik heb geen flauw idee wat daarmee bedoeld wordt. Maar goed, ga er verder niet meer op in. Je zoekt het maar lekker uit.

Uitlokkende reacties :jaja: Heerlijk om dan te happen, of niet dan :p :bounce:

het is geen nederlandse spreektaal, het hoort erbij. Word vooral onder jongeren gebruikt in de grotere steden. Tja dat heb ik ook niet van huis uit meegekregen. Ik snap dat je er geen moer van begrijpt. Maar om daardoor mensen tebeschuldigen dat ze express in slang praten om een rel topic te veroorzaken :S Het zijn de mensen die zo lomp reageren die het tot een rel topic maken, helaas.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hooligirl, is dat niet die ballentent in Utrecht?

Waarschuw beheerder
donateur
En er was een foto van een lief klein meisje, in witte broek, zittend tegen een hek aan

Leuke profielpic had je toen Jacq

Hahaha dat weet ik niet eens meer....
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger [img width=22 height=29]http://www.xs4all.nl/~chemi/images/wub.gif[/img]

Toen je iedereen nog kende, vage afters bij thomas thuis [img  cacheid=0000194a00176802317213ac1a009eef2a]http://www.xs4all.nl/~chemi/images/zak_over_kop.gif[/img], toen de termen; dubbel, slotje, regels en admin nog niet bestonden [img width=20 height=20 cacheid=000032c200176804eba205e11a009eef2a]http://www.xs4all.nl/~chemi/images/cool.gif[/img]

uhm o ja, ontopic: een flinke achteruitgang [img width=20 height=21 cacheid=00086ba60017680703468a1f1a009eef2a]http://www.xs4all.nl/~chemi/images/disgust.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat was idd in de Arena/Axl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat was idd in de Arena/Axl

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Grrrrr dan weet ik het niet!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het is geen nederlandse spreektaal, het hoort erbij. Word vooral onder jongeren gebruikt in de grotere steden. Tja dat heb ik ook niet van huis uit meegekregen. Ik snap dat je er geen moer van begrijpt. Maar om daardoor mensen tebeschuldigen dat ze express in slang praten om een rel topic te veroorzaken Het zijn de mensen die zo lomp reageren die het tot een rel topic maken, helaas.

Nou sorry hoor, degene waar ik het over heb waren wel degelijk reltopics. Die zaten gewoon de meeste onzin te verkondigen en hoe meer mensen er op reageerde hoe meer lol hun hadden. Dat zijn mensen die regelmatig strafpunten kregen. Dus ik zeg niet dat het iedereen betreft.

heb eropzich niet zo heel veel van gemerkt alleen op feesies ....

t eerste wat mensen vragen is ....'hebbie ook flock?'

Whaha, dat herken ik wel. Sommige mensen praten volgens mij alleen met mensen op feesten om nieuwe vrienden te scoren. Vorige keer stelde iemand zich voor aan mij omdat ik diegene wel is in topics was tegengekomen en de 2e vraag was "mag ik je toevoegen?" :/

Waarschuw beheerder
donateur
Haha Jacq, dat was niet de betreffende foto, maar wel van hetzelfde feest, aan de broek te zien ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Nee want die foto was van vakantie!!

Grrrr kan me echt niets er meer van herinneren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, ik heb hem ook niet opgeslagen ;)

Waarschuw beheerder
Die zaten gewoon de meeste onzin te verkondigen en hoe meer mensen er op reageerde hoe meer lol hun hadden.

Is toch mooi, doe ik ook als ik ff wil lachen. FF een dom zinloos onderwerp verzinnen, en dan de nog dommere reacties afwachten. Heerlijk :D

En als je dan een vraag stelt Ben je tevroeg of telaat geboren (zo heet het topic)

reageren ze allemaal netjes zonder offtopic tegaan. :vaag:

Dus ik zeg niet dat het iedereen betreft.

Ik schrok al, nou gelukkig dan maar. En ja ik kan natuurlijk niet ontkennen dat je zulk 'soort'fakers heb maar ja daar vragen de mensen zelf om door zo denegerend tedoen jegens urban en slang.

Waarschuw beheerder
donateur
toen poesj nog het forum volspamde over haar vroegere vriendje, toen pascalle er nog niet was, toen chris 25 niet wanhopig alle aandacht opeiste, dat car alleenrecht had op afzeikbitch zijn, dat miech 1000 befkont en in kontwol topics opende, toen de meetings nog minder dan 10 man bevatten, toen wazi's een spelfout waren, toen je nog geen vriendjes kon aanmaken, toen je nog hartjes bij de topics had staan, toen mensen nog normaal nederlands konden typen...

....

vroegah:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
euh waar kom ik voor in dit verhaal?

Waarschuw beheerder
donateur
Jij was bij de Mac een SARS-epedimie aan het voorkomen ;p

Waarschuw beheerder
"mag ik je toevoegen?"
pfff idd jah altijd maar willen toevoegen :[

voorheen was dat leuk als je iemand tegen kwam van flock....

nu ook nog wel begrijp me niet verkeerd ;)

maar t word zo gewoon :(

bedenk me net dat de tijd wel op is gevlogen hier....

wist niet eens dat ik al zo "lang" op pf zat :P
Waarschuw beheerder
donateur
Pascalle :9

Reden: De leuke mensen hebben bijna allemaal een leven gekregen. (alleen de heilige pf-drie eenheid nog steeds niet )

Whehe :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jij was bij de Mac een SARS-epedimie aan het voorkomen

inderdaad B)
Waarschuw beheerder
donateur
toen poesj nog het forum volspamde over haar vroegere vriendje, toen pascalle er nog niet was, toen chris 25 niet wanhopig alle aandacht opeiste, dat car alleenrecht had op afzeikbitch zijn, dat miech 1000 befkont en in kontwol topics opende, toen de meetings nog minder dan 10 man bevatten, toen wazi's een spelfout waren, toen je nog geen vriendjes kon aanmaken, toen je nog hartjes bij de topics had staan, toen mensen nog normaal nederlands konden typen...

Tssk dat was vorig jaar joh :[
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand trouwens nog oude screenshots.. van hoe pf er vroeger uitzag? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn wel wat leuke verbeteringen gekomen (Y)

Keep up the good work...

Waarschuw beheerder
Vroegah toen we nog geen trappen en liften hadden en je maar moest zien hoe je boven kwam :/

Waarschuw beheerder
donateur

>> jij was er nog later geloof ik

Waarschuw beheerder
donateur
hoe meer (verdoemde) zielen....:devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe meer (verdoemde) zielen....

Vooral jij Krikke! :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en veranderd je naam steeds, so dont pay attention

hoewel topic nu op sterven na dood is ben ik wel trots op deelname aan het langstlopende topic van flock (post er al tijden niet meer doch), Kippen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

>> jij was er nog later geloof ik

PARDON?

Ik hos hier al rond vanaf februari 2002 :/

Waarschuw beheerder
donateur
anyway, soms komen dit soort 'ouwe lullen'topics weer naar boven, vermakelijk om in te lezen en af te zeiken op nu

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nostalgie he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
sorry, ik misnam je voor zwork

anyway, you still dont ring a bell, en ik zit hier al een tijdje....en ben niet account 40000+ omdat ik geband ben of mijn oude profiel schaamteverwekkend is (verder geen aanval overigens, ik hou het gezellig vanavond)
Waarschuw beheerder
donateur
PARDON?

Ik hos hier al rond vanaf februari 2002

Ik 4 maanden later :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sorry, ik misnam je voor zwork

Ben ik ook dodo :/

Waarschuw beheerder
donateur
Damn, alweer 3 jaar hier onderhand zie ik :)

Waarschuw beheerder
donateur
Vind pf nog steeds (y)

Waarschuw beheerder
donateur
ja weet ik veel, jij verandert ook steeds van naam plaatje en weet ik veel wat:S

en zag je vroegah ook niet, en ik hoor toch wel bij de eersten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vroeger heette ik ook nog een zwork ;)

Toen heette ik Roxxx en ging altijd rellen met car :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PARDON?

Ik hos hier al rond vanaf februari 2002

:O

Ik 4 maanden later

:D

Zie je wel dat je helemaal niet de beste bent! :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
accountnummer 937 baby B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:9
Waarschuw beheerder
donateur
Zie je wel dat je helemaal niet de beste bent!

Wel waar :[
Vraag maar aan Rox B)

Waarschuw beheerder
donateur
car loopt er al een tijd rond ja, bijna net zo lang als ik (zo niet langer)