Partyflock

Forumonderwerp · 756075

Een vriend van mij is van Marrokaanse afkomst en we zaten hem weleens te dollen over het feit dat hij de enige Marrokaan was in Nederland zonder strafblad enzo.
Nu tegenwoordig iedereen wat te ouwehoeren heeft over Marrokanen (terecht of onterecht daar gaat het nu niet om) is het zo bizar wat deze goudeerlijke toffe gozer nu mee moet maken.
Lees het verhaal op:

http://www.freesef.com
laatste aanpassing

Ik hoorde het net van Paul, onbegrijpelijk :no:
De twee opgepakte bewakers verklaren dat Youssef helemaal niets met de zaak te maken had...

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Ik hoorde net van iemand dat 1 van de punten was dat ie weer 10 jaar kreeg, dat er te weinig stempels in zijn paspoort stonden vergeleken met zijn bezoeken aan het land. Terwijl het juist bij de douane van Marokko fout ging met die stempels. Dus de fout zit daar en hij wordt veroordeeld! :no:
Ik kan het gewoon niet bevatten als zelfs die bewakers verklaren dat hij er niks mee te maken heeft, er verder geen feiten zijn waarom krijgt ie dan GDV 10 jaar :@ Laat die jongen gewoon naar huis gaan! Tis al erg genoeg dat hij 3 maanden heeft gezeten!!

Lekker bewijsmateriaal :s

:no: Niet echt nee. Maarja kan daar schijnbaar allemaal. Als je daar in Nederland mee komt aanzetten, lachen ze je vierkant uit!
Ik ben benieuwd of er verder nog punten zijn, maar dat blijkt morgen wel :S

wat een achterlijk kutland ongelooflijk wat is de achterliggende gedachte achter dit onrecht wat winnen ze ermee die klootzakken
lijkt me idd klote als je niet weet waar ze die 10 jaar op baseren :P
achja weet niet of ie 100% onschuldig, maar k wens m in ieder geval veel succes met die marokaanse "Queens" elke dag... 10 jaar lang :|:P
laatste aanpassing

achja weet niet of ie 100% onschuldig

Ik ben er 100.000% zeker van! Zoiets gun je niemand :no:

pff dit is echt zwaar klote voor hem

Dat is idd erg klote...... van hieruit kun je daar weinig aan doen!!! het rechtssysteem is daar totaal anders dan hier, wat in ons ogen onrechtvaardig is, is bij hun anders! daarnaast zal er veel omheen spelen..... er moet een hoofdverdachte gepakt worden, deze hebben ze (in hun ogen dan), verder beweijsmateriaal zal er niet meer aan toe doen voor hun!!!!!

De hoofdverdachte is de eigenaar van dat gebouw en de bewakers en die zeggen allebei dat Youssef er nix mee te maken heeft...
Dit is zo onrechtvaardig :[

ik zeg nog steeds.. ronsel een paar mensen bij elkaar en we gaan em halen :jaja:

Alleen kan Joseph Oubelkas uit Raamsdonksveer niks zeggen. Hij zit in een Marokkaanse cel. Tien jaar is tegen hem geëist, want hij wordt verdacht van betrokkenheid bij poging tot drugssmokkel van maar liefst 7000 kilo hasj met een straatwaarde van 7 miljoen euro.

goh..

De hoofdverdachte is de eigenaar van dat gebouw en de bewakers en die zeggen allebei dat Youssef er nix mee te maken heeft...
Dit is zo onrechtvaardig

Ok...... maar die landen zijn zo corrupt als wat he....(ik weet niet of het kan) maar het kan zijn dat die gozer (echte dader) vriendjes in de politiek heeft! Bewakers zijn ondergeschikt, dus hun woord doet er niet zoveel toe dan....zijn lager in de rang!

Het zal een moeizaam proces worden denk ik....Ik hoop dat het hem lukt om vrij te komen!!!

Ik ken deze jongen persoonlijk, als hij zulke grote hoeveelheden hasj zou smokkelen zou ie een grote jongen moeten zijn, dit is dus echt niet het geval anders zou ik er geen topic over openen...

ik ken hem niet NPC, en ik was er ook niet bij, dus ik ga geen oordeel geven :)

Ok...... maar die landen zijn zo corrupt als wat he....(ik weet niet of het kan) maar het kan zijn dat die gozer (echte dader) vriendjes in de politiek heeft! Bewakers zijn ondergeschikt, dus hun woord doet er niet zoveel toe dan....zijn lager in de rang!

klopt, die landen kan het zijn dat degene vn die hasj bijv 20miljoen heeft verdient en daarvan 5miljoen aan de politie heeft gegeven om hem op te pakken als dader omdat het al zo een "softy" was en hij toch wel desperate die 10jaar zou uitzitten..

Ik ken deze jongen persoonlijk, als hij zulke grote hoeveelheden hasj zou smokkelen zou ie een grote jongen moeten zijn, dit is dus echt niet het geval anders zou ik er geen topic over openen...

Ik bedoelde youssef(?) niet met echte dader...ik bedoelde meer dat hij erin geluisd is!!! Dat de echte dader dus vriendjes in de politiek heeft zitten!!! Alles is daar mogelijk! Ik kom zelf uit ex Joegoslavie, is wat anders, maar het rechtssysteem is daar ook zo corrupt als wat. Hogere Pieten mogen alles, word je gepakt (schuldig/onschuldig) dan zijn je kansen vrij klein!!!
laatste aanpassing
volgends mij was dat ook x bij hart van nederland ofzo..
vet erg toch :O
echt hard hoor dat gun je zo`n jongen nie :no:

:/ ja het was net ook weer bij hart van nederland.
Zijn ma was op tv, heb echt met haar te doen. En natuurlijk al helemaal met Youssef