| Betreft: | evenement: Innercity, zaterdag 17 december 2005 om 21:00 |
Zeiden de mannetjes die alleen naar feestjes als kliemaks zijn geweest Nu snap ik de reacties
50 cent is trouwens de bomb. Mystery guest?
Haha nee hoor zo egoistisch ben ik ook niet, als jij een feest ervan wil maken dan wens ik je veel plezier, dat mag ook wel voor die 50 pleuro.
Ik ga gewoon puur en alleen niet vanwege de urban en de hiphop zaal, het is persoonlijk, maar ik heb meerdere slechte ervaringen met het urban-cultuurtje (op feesten) gehad, en dat was zo negatief voor mij dat ik dat gewoon niet meer wil zien op een dance-feest, het hoort er gewoon niet erbij voor mijn gevoel, totaal geen partysfeer(en dat vinden veel anderen ook).
Vorig jaar was 1 zaal met dat cultuurtje nog net uit te houden, ik denk gewoon dat de kans heel groot is dat er dit jaar veel meer van die wannabe-50cent mensen erop af komen met twee van die zalen. En dus wil dat risico zeker niet als je er ook nog 50 pleuro ervoor moet betalen.
Zoals al eerder werd gezegt, verlaat het bouncende dorp zundert (waar de fuck in N-B het ook mag liggen) en ga eens kijken in de randstad. Wat 50 Cent mensen zijn verklap ik nog niet, dat gaje zelf zien op 17 december
Wij vonden van niet, er waren veel van die marokkaanttjes van ongeveer 16 jaar oud die hun handen niet thuis konden houden maar dat is dan mijn ervaring.
Op elk feest kom je wel fout volk tegen, of het zijn de overduidelijke wazi's, boeren met gouden jallies, tehipvoorjougasten, foutste gay's ooit of van die harries die menen een zonnebril op te moeten terwijl je dan eigenlijk geen reet meer ziet...
Jij laat je feestje verpesten door een klein aantal mensen... Jammer voor je man.
Vorig jaar was het in de urban op Innercity volgens mij zo'n bende omdat de kaarten weggesmeten werden en iedereen voor 20 euro'tjes er wel heen kon. Dus ook mensen die de line-up niet boeien maar hebben gehoord dat er urban is of Chuckie draait ofzo. Gevolg, allemaal mensen die nooit naar zo'n evenement gaan, komen nu opeens wel, urban zaal veel te vol (maar niet met party people), etc. etc
Mee eens, maar ik vind wel dat er bij urban het gehalte niet-party mensen over het algemeen beduidend hoger licht dan bij de meeste andere stijlen.
Ik denk dat jij gewoon bij de verkeerde partys bent geweest... Ik heb eigenlijk tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad met urban,
Uitspraak van HoofdletterP op donderdag 8 december 2005 om 19:16:
Ik denk dat jij gewoon bij de verkeerde partys bent geweest... Ik heb eigenlijk tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad met urban,
Ja misschien wel, wie zal het zeggen, ik heb eigenlijk nog niet een positieve ervaring met urban, en omdat dat zo is neem ik ook niet het risico om een duur kaartje te kopen voor een event zoals IC of Luxrush en dat ik het dan misschien helemaal niet naar mijn zin heb.
Jah maar zou je wel gaan als je een kaart gratis kreeg dan?
Ik ga er egt wel een feest van maken ik ben vaak genoeg naar URBAN feesten en daar ging het dak egt eraf....
soms nog erger dan bij techno feesten...
volgende week gaan we zien we er allemaal gelijk hadden en zien we of jullie een feest hebbem gemist of dat wij gewoon DOM waren om te gaan... maar ik heb er in iedergeval zker wel zin in....wel vaag TECHNO NAAST DE URBAN
Zou de verkoop dan toch goed lopen...??
heel heeeeeeel heel misschien ga ik..woon op loopafstand van de rai en krijg waarschijnlijk gratis kaartjes....is het niks..dan ben ik toch zo weer thuis...maar krijg ik die kaarten niet...dan ga ik er dus echt niet voor dokken.
ik heb van iemand gehoord (id-t medewerker) dat er ± 1 week geleden nog maar ±5000 kaarten verkocht waren. het zal aankomende week wel weer kaarten strooien worden om het een beetje vol te krijgen
5000 heb ik ook gehoord ja. Is wel héél erg weinig
de eerste gratis kaarten zijn al uitgedeeld, denk dat er nog héél veel volgen
(voel je je genaaid dan, als je kaart a 50 euro gekocht hebt
ik vind het dit jaar een beetje tegen vallen..
heb jij je ticket nog niet Cono?
zou es een mailtje sturen aan ID&T, denk dat ze nu zo blij zijn met elke bezoeker extra dat je vast zo op de gastenlijst mag
gewoon even je gegevens bij the innercity game droppen of trance energy kaarten via tickt online bestellen.
echt hele hele grote kans dat je volgende week gratis kaarten in je brieven bus heb zitten
ik heb van iemand gehoord (id-t medewerker) dat er ± 1 week geleden nog maar ±5000 kaarten verkocht waren. het zal aankomende week wel weer kaarten strooien worden om het een beetje vol te krijgen
Begin 2005, Duncan van ID&T zegt in het nieuwjaarsbericht op de site dat IC dit jaar zonder urban zal worden gehouden omdat het soort publiek niet stookt met de Dance.
Uitspraak van qapam op vrijdag 9 december 2005 om 17:06:
gewoon even je gegevens bij the innercity game droppen of trance energy kaarten via tickt online bestellen.
echt hele hele grote kans dat je volgende week gratis kaarten in je brieven bus heb zitten
thanks..maar ID&T is zelfs zo desperete dat ik VIP kaarten heb gekregen ook al boeit VIP me niks...innercity here i come!
ik heb uit zeer betrouwbare bron dat innercity toch zeker wel gaat uitverkopen dit jaar.
Snap je dan nog niet dat dit de bedoeling is van ID&T. Een nieuwe doelgroep aanspreken voor innercity.
Een nieuw concept introduceer je niet zomaar op de markt. Zeker de laatste jaren niet meer. Om zoiets te promoten en uit te laten groeien tot een waardig evenement kost namelijk nog meer geld dan een halfvolle Rai.
Mysteryland was vanouds her ook hardcore. Dat is ook niet meer. Het feest is er voor de nieuwe doelgroep ook niet minder op geworden.
Hardstyle is saai en afgezaagd. Tijden veranderen. Mensen willen ook weleens iets anders. Tenminste een hoop mensen. De mensen die altijd in hetzelfde willen blijven hangen zullen nu naar andere feestjes moeten om te stampen. De nieuwe mensen die komen erg blij, want er is beter partypubliek . De andere doelgroep teleurgesteld want er is geen hardstyle area meer. Dus...die andere doelgroep gaat zijn/haar heil zoeken in andere feestjes. En iedereen is happy , en daar is house music toch voor bedoeld
Wordt gewoon lekker feestje