Partyflock

Forumonderwerp · 755840
Waarschuw beheerder
donateur
PSV door naar kwartfinale is nu voor 99,9999% zeker, maar wie wordt volgende tegenstander???

van mij mag Chelsea wel en dan Mourinho's mond snoeren :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een boeren clubje bij de laatste beste 8 :respect:

wij maken meer naam dan jullie in de randstad:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nounou, jullie komen ook een keertje verder in de CL :S
Denk dat 'wij in de Randstad'toch nog een iets aansprekendere naam hebben over de grens hoor ;)

Waarschuw beheerder
daarom moet je psv wel de kans gunnen, je 1ste post leuk maar nu val je weer herhaling. zo voorspelbaar... wat is je volgende troef? prijzenkast? historie? provinciaaltjes?
Waarschuw beheerder
Ik hoop Liverpool.. die kunnen ze wel hebben :jaja:
Milan, Juve en Chelski zijn een maatje te groot en spelen tegen Bayern of Lyon schiet nie op :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Het gunstigste lijkt mij Lyon.

Waarschuw beheerder
lyon :S yeah right.. als ze die treffe dan kunnen ze net zo goed thuis blijven.. denk dat liverpool en internazionale de meest gunstigste zijn.. maja liverpool en inter zijn ook niet de minste :nee:

volgende week vrijdag is loting.. we shall see :jaja:
Waarschuw beheerder
Tegen Liverpool maken ze wel een kans. Ook tegen Inter, Porto en Bayern kunnen ze goed voor de dag komen. De andere clubs lijken mij een maatje te groot, maar je weet maar nooit, het is verdomd moeilijk scoren tegen PSV. Dus zeg nooit dat ze geen kans maken.

Waarschuw beheerder
donateur
lyon :S yeah right.. als ze die treffe dan kunnen ze net zo goed thuis blijven.. denk dat liverpool en internazionale de meest gunstigste zijn.. maja liverpool en inter zijn ook niet de minste :nee:

Tegen Italianen is het altijd moeilijk voetballen, franzen ook wel maar die kunnen ze nog wel hebben. Lyon is sterk, maar dat zijn ze allemaal. Liverpool is misschien nog wel een gunstige maar tegen italianen en duitsers is het nooit makkelijk voetballen.
Waarschuw beheerder
Engelse clubs ligt PSV wel...alleen Chelsea speelt niet op de engelse manier met hun Countervoetbal....
ik hoop op Liverpool
Waarschuw beheerder
ik ook jaaaa, das ook een mooie uitwedstrijd!

hoewel ik uit naar Munchen ook wel zie zitten !!