wat ik al zij ...op defQon veeel minder
Ik blijf erbij dat op Defqon veel meer bekenden waren maar daar heb ik echt heel veel mensen gemist.
Wat dat betreft vond ik de indeling wel perfect. Gewoon 1 pad langs alle tenten en geen area's die je op 26 verschillende punten kon verlaten. Ook totaal geen last van opstoppingen of iets dergelijks
maar marten ,. ik kwam jou pas laat tegen in early
Was pas om half 3 binnen en heb toen 15 min. in de Early Rave gestaan en daarna een rondje langs alle tenten gedaan en in de hardstyle blijven hangen. Beholder&Balistic waren aardig aan het rammen en was daar gewoon erg gezellig met groepje bekenden dus daar poosje blijven hangen.
Toen ik jou tegenkwam had ik al poos voor de linker boxen staan hakkuh maar werd beetje gek in mijn hoofd. Geluid was wel bizar hard!
ik ben teveel bezig gewest met wat anders ..echt 1 van de weinige feesten waar ik zo weinig heb gehakt
ach ja t was leuk
Haha ik kan me iets bedenken maar wil natuurlijk alle details weten
owja verdomd, haha, marten, jou liep ik ook nog eff tegen het lijf terwijl ik op speurtocht was
Vast wel weer naar je zin gehad?
Was kort maar krachtig

Ik heb me zeker weer super vermaakt. Feest was 1 grote meeting en gewoon supergezellig.
Defqon was vet maar Decibel was vet EN heel gezellig!!
Inderdaad gemist ja... Letterlijk én figuurlijk
Was het zo erg??
hehe ik pakte hem ook nog ff nasst japie in de early rave
Haha nog ff laatste beetje energie uit de beentjes op "Hand in Hand" en "Mellow moenie mauwe"