Als ik die ongein van jou zo lees dan denk ik dat haar huilbuien ondertussen wel over zijn en haar verdriet is overgegaan in barre woede dus jij kunt het wel vergeten om het eerste jaar nog thuis te komen. Belhamel met je rare praatjes!!!
Je vroeg er zelf om, dus nu niet ouwehoeren. Je wilde toch persé stoerderderder dan mijn zijn door meer strafpunten te hebben. Nou die kun je krijgen hoor. Ik heb die niet nodig om tof te zijn
Ja uiteraard, had ik al wel een beetje verwacht dit antwoord natuurlijk. Maarre daar kom ik nog weleens op terug dan als het ECHT nodig is, deel nooit zoveel strafpunten uit dusss...
Vanavond dansje doen in Club Royaal, eindexamenfeestje.. haha, wordt wel weer lache denk ik... Goeje oude tijd , als ze een klein beetje zijn zoals ik in die tijd dan loopt t storm aan de bar
et sint willibrord, geen idee of je ook naar binnen mag, je kan et allicht es proberen he haha, rond een uur of 2 is et meestal open huis op die feestjes
Kan ik nog betalen maar dan zit ik straks op vakantie te kutten met geld en dat moet ik niet hebben. Dan wil ik gewoon nergens naar kijken en fulltime los gaan!!!