ok mensen!!
ff voor de duidelijkheid,
ik ga voor Liset, Frank en mezelf as maandag een combiticket reserveren bij travel.nl....
voor deigene die ook met de bus mee-willen,
en ook willen dat ik voor hun reserveer...
laat t mij dan ff weten!! A.S.A.P.!!!!!!
het liefst voor as woensdag!! 10aug!!
telefonisch of via pf...
Deventer:
Parking Mercure/ mc Donalds 09:30 uur
(Onder voorbehoud)
Ticket: € 24,00
Combiticket: € 61,50
Boekings- & extra portokosten
Het is het voordeligste wanneer je boekt voor zoveel mogelijk personen gelijktijdig. De boekingskosten gelden namelijk
per boeking, het aantal geboekte tickets is daarop niet van invloed. Boek ook tijdig en dus niet in de laatste week en voorkom een lastminute toeslag. Hieronder staat een overzicht van de kosten:
Voor bustickets brengen wij per boeking éénmalig € 4,00 boekingskosten in rekening, ongeacht het aantal geboekte tickets;
Wanneer je combitickets bestelt zullen wij deze aangetekend versturen, hiervoor brengen we boven op de boekingskosten nog € 5,50 extra portokosten in rekening, ongeacht het aantal combitickets. Probeer dus met zoveel mogelijk mensen gelijktijdig te boeken, dit is namelijk het goedkoopste.
aangezien ik nog niet weet hoeveel er meegaan, weet ik dus niet hoeveel het reserveren gaat kosten maar hou t voor jezelf(en voor mij
) op 63 ofzo
De definitieve vertrektijden worden tenminste 48 uur voor vertrek op deze site vermeld.
De aankomst in Weeze (Duitsland) is rond 11.45 uur.
voor meer info:
www.travel.nl