allebei even leuk jammer dat er nu alleen nog maar herhalingen komen van gilmore girls
jammer dat er nu alleen nog maar herhalingen komen van gilmore girls
Ach ja, beter dan niks Ik kijk die herhalingen nu allemaal gewoon nóg een keer
donateur
Gilmore Girls
Desperate Housewives
Indetificeren ermee
Gilmore girls...
Gilmore girls zijn leuk... echt zo'n zondag wegkijk serie.
Van die huisvrouwen heb ik niet gezien.,
na de laatste aflevering van Gilmore Girls zat ik echt voor de tv toen zo'n gozer riep dat dat de laatste was en The OC hebben ze niet eens afgekondigt, bij mijn weten...
Moet wel zeggen dak Desperate Housewives ook wel tof vind. Wat zou er in die kist zitten die die man vanonder zijn zwembad vandaan gehaald heeft?
ik moet zeggen dat ik, zowaar van het andere geslacht zijnde, die hele dinsdag van net 5 ook wel zwaar relaxed vind. Desperate housewives is zeker wel relaxte vervanging voor sex and the city..
bree is geweldig vooral in de aflevering als ze tegen haar man zecht. (terwijl hij in het ziekenhuis ligt te herstellen van n hartaanval die hij gekregen heeft tijdens n sm sesie met n hoer)dat ze blij is dat hij nog leeft nu kan ze de rest van zn leven vernielen.
Ik weet t nu zeker:
Absoluut Gilmore Girls!
Ben helemaal verslaafd aan de herhalingen, gisteren ook Rory die voor t eerst Jess kust, ik kreeg er zelfs de kriebels van hahahah echt erg gewoon
Nou ik was helemaal weg van Gilmore Girls, maar nou met al die kutherhalingen en lang moet wachten op nieuwe seizoen (komt ie wel? ) heb ik 't wel gezien.... allemaal veelste zoetsappig geworden... dat Rory ontmaagd werd door dinges was nog wel ff leuk, maar verder, neeh.
Haha ik heb deze herhalingen dus allemaal nog nooit gezien, en die aflevering dat ze meat Dean naar bed ging in t nieuwe seizoen dus heb ik gemist!! Grr.. Maar ik blijf t geweldig vinden. Kijk ook naar Desperate Housewives maar vind dat toch iets minder.. Ik weet niet.. Gaat meer op een soap lijken!
donateur
Ben helemaal verslaafd aan de herhalingen, gisteren ook Rory die voor t eerst Jess kust, ik kreeg er zelfs de kriebels van hahahah echt erg gewoon
haha idd! Ze stond er zelf van te kijken dat ze dat had gedaan
beide kan niet kiezen, gilmore girls is lekker zitten en kijken en bij die andere is het ook spannend...
Desperate Houswives
Desperate Housewives
Alhoewel Sex and the City natuurlijk het beste en leukste programma ooit is
he leuk een vrouwen onderwerp ok komt ie wat een super kut series laten ze is wat leuks op tv uitzenden jesis tv staat al een jaar uit hierow is toch niks op
Waar zijn ze gebleven eigenlijk? Die wanhopige huisvrouwen?
Gilmore Girls.. Echt super.. elke keer verheug ik me op de volgende aflevering.. leef er helemaal in op.. wel apart.. maar desperate housewives heeft ook wel wat..
allebei
DH! Gilmore girls kan ik niet langer dan 5 min. aanzien
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 19:56:
DH! Gilmore girls kan ik niet langer dan 5 min. aanzien
Zeker Desperate Housewives
The Gilmore girls
waar is desperate housewives eigenlijk gebleven? Het komt nooit meer op tv op dinsdag avond..ik zal wel een bericht hebben gemist ofzo maar ik weet echt niet wanneer het nou opkomt en of het uberhoubt nog op tv is!!
gilmore girls..maar nu is alweer afgelopen??pff wat is dat tog met net5...eerst doen ze een nieuw seizoen..en dan stopt t weer..en gaan ze alles vast wel weer herhalen..
net zoals met mc leods daughters
Desperate Housewives
gister was t wir begonne
egt mooooi