Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 oktober 2005 om 14:55:
Tijd hebben om te lezen? Johnny, kom op..
Ik zit op mijn werk, genoeg tijd!
kijk dan is het goed
TWISTED
nodig: een groepje mensen, twee dobbelstenen, papier en iemand die de dobbelstenen gooit.
ok komt de uitleg:
-1 dobbelsteen staat voor ledematen waarmee je iemand aan gaat raken en de andere dobbelsteen staat voor plekken die bij de ander worden aangeraakt.
-dan schrijf je op het papier waar elk getal van de twee dobbelstenen voor staat.
ok voorbeeld:
stel de eerste dobbelsteen (die van de ledenmaten waarmee je iemand aangaat raken) wordt een 4... dan kijk je op je lijstje wat er afgesproken is voor 4) ... bijvoorbeeld linkerhand.
stel de tweede dobbelsteen(die van waar wordt aangeraakt bij de ander) is een 5, dan kijk je op lijstje wat je voor 5 hebt afgesproken voor de tweede dobbelsteen (bijvoorbeeld linkerbil)
dan moet dus iedereen met zijn linkerhand een linkerbil van de ander aanraken.... en als de linkerbillen allemaal al bezet zijn dan ben je dus te laat en af, of als je in zo een rare positie komt (aangezien de linkerhand steeds op de bil blijft totdat tie ergens anders naar toe moet) dat je omvalt dan ben je ook af!
oh en je kan natuurlijk allemaal vette dingen verzinnen he!!!
bijvoorbeeld als er dubbel zes wordt gegooid moet iedereen die meedoet een biertje ofzo achterover slaan of weet ik veel wat vettttt ik heb er zin in!!
alleen al het met zn alle verzinnen waar elk cijfer van de dobbelstenen voor staat is denk ik al leuk haha.
trouwens misschien is het beter om die regel af te schaffen dat er maar 1 hand op een kont mag enzo. en dat als alles al bezet is je af bent: eigenlijk wel relaxt juist he 4 vrouwenhanden op je reet en omdat je steeds in een andere positie komt (net als bij twister), dan is het al moeilijk genoeg denk ik
ik bedacht me opeens, dat twisted niet staand kan worden gespeeld, aangezien het een beetje moeilijk staan is als allebei je voeten op iemands hol belanden bijvoorbeeld he..
maar goed