Partyflock

Forumonderwerp · 754745
Waarschuw beheerder
donateur
Zo de loting over 10 minuten...

Wel aparte keus aan stadions hoor :

Willem II
Twente
Emmen
Roda JC
De Graafschap
FC Utrecht

Zeg 't maar... Gaan er nog mensen naar wedstrijden toe? Finale 2 juli hier in de Galgenwaard ga ik zo'ie zo wel ff kijken..
Waarschuw beheerder
donateur
denk het wel,
Emmen... kan niet missen :D

idd wel rare keus
Waarschuw beheerder
Groep A

Nederland
Japan
Benin
Australie
Waarschuw beheerder
Zo op het oog ziet het er makkelijk uit. Maar ze staan ook weer niet voor niets op het wk. En nivo onder de jeugd is een wereld van verschil.

Gaan ze dit ook uitzenden trouwens?? Want vind dit wel stoer om te zien B).

Die ouwe beelden die ze lieten zien van robben,heitinga, v.d vaart, huntelaar B). Echt vet jonge koppies nog!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat dacht je van Mario Been :D :D Stom broekie :P

Nederland - Japan.. Ga ik wel ff kijken B)
Waarschuw beheerder
komt dus wel op tv!! Soepel B)
Zeker checken ja. Beetje minder alleen dat openingswedstrijd bijna in belgië is %-)
Waarschuw beheerder
ik ga wel ff een paar wedtrijdjes bekijken zijn echte talenten :D
Waarschuw beheerder
emmen heeft de mooiste poule:

1. brazilië
2. nigeria
3. korea
4. zwitserland
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ga wel ff een wedstrijdje checken.:D
Waarschuw beheerder
donateur
Wedstrijdje van Brazilië ga ik ook wel ff checken, kijke wat voor talentjes er rond lopen...
Waarschuw beheerder
donateur
En gelijk ff kijken of ze nog een zaakwaarnemer nodig hebben zeker.;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie €€ tekens voor me :D
Waarschuw beheerder
heb ik kaartjes voor Nederland - Benin in Tilburg, is het op dezelfde dag als Defqon1 ! :no:

Waarschuw beheerder
Vandaag gaat het beginnen B)

Om 16:00 begint de wedstrijd: Benin - Australië

en om 20:00:

NEDERLAND - JAPAN!

Ben zeer benieuwd wat die jonkies gaan laten zien.

Waarschuw beheerder
Wordt het nog uitgezonden ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 10:01:
Wordt het nog uitgezonden

Volgens mij bijna alles op eurosport... maar kweet niet zeker!

Maar wel supermooi toernooitje, al die talenten die nog onbevangen spelen... schitterend om te zien al die acties, dribbels en doelpunten!
Waarschuw beheerder
Alleen de Nederlandse wedstrijden worden live uitgezonden op de NOS. Eurosport zendt niks uit en Canal+ zendt een aantal wedstrijden (misschien wel alles) live uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 10:01:
Wordt het nog uitgezonden ?

Ja op Nederland 2 vanavond vanaf 19:45.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een pas van de fifa. :d overal toegang. jammer genoeg alleen in utrecht :d maar ga natuurlijk zo nu en dan wel ff kijken.

hoe laat begint nederland vandaag?

Waarschuw beheerder
op werk pot gelegd. heb 3-1 gezegd
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd! :yes:
Waarschuw beheerder
Ga naar de achtste finales in Tilburg.
2 wedstrijden achter elkaar.
Heb d'r nu al zin an!
Waarschuw beheerder
donateur
gehehe.. voor de wedstrijden in Utrecht zijn nog volop kaarten. Zelfs voor de finale, waar een kaartje maar 30 euri kost :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een pas :d kan overal heen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
klootzak :[

Ik wil naar de finale..

Waarschuw beheerder
donateur
2-0 al ja..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op vrijdag 10 juni 2005 om 20:16:
Ik wil naar de finale..

daar mag ik ook naar toe :d in en uitlopen kan zelfs :d
Waarschuw beheerder
Tering man :| Die snelheid van Quinsy Owusu Abeyie :D

Waarschuw beheerder
donateur
gaat best geloof ik he? schakel net in :$

Waarschuw beheerder
nog steeds 2-0?

ze spelen niet onaardig!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een snelheid ja, die Owusu :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oranja <20 owned

Waarschuw beheerder
Oranje fans onder de 20 Hooligans :D

Die Owusu over een paar jaar met Robben op de flanken..

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus wat een bewegingen heeft die Owusu zeg :O :D
Waarschuw beheerder
donateur
ja wat een geweldige speler die owusu :D
Waarschuw beheerder
Echt respect voor die gast :D Volgens Arsène Wenger is het de ideale opvolger van Henry :|

Z'n contract is laatst ook opengebroken :D
Arsenal heeft contract met ex Ajax-talent Quincy Owusu-Abeyie opengebroken. Zijn overeenkomst met The Gunners liep tot 2006 en is nu tussentijds verlengd tot 2008. Arsène Wenger ziet het helemaal zitten in de Nederlandse jeugdinternational, terwijl wereldster Thierry Henry ook hoog over hem opgeeft.

Hier gaan we zeker meer van horen later!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
die quinsey is echt ontiechelijk goed een genot om naar te kijken
Waarschuw beheerder
donateur
Nederland voetbalde nog beter dan 't "eerste" team :D

Waarschuw beheerder
Alle wedstrijden in Utrecht!
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb toch naar een hele leuke wedstrijd zitten kijken vanaaf :bier:
Waarschuw beheerder
was een heel leuke wedstrijd om te kijken ja. wat een goede speler is die owusu

Waarschuw beheerder
Wedstrijd vanaaf was idd lekker..
Die Nr 7 van Ned, die had me daar toch een paar lekkere acties...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Quincy, onnavolgbaar.. al die spleetogen gedold haha
Waarschuw beheerder
donateur
'K heb ook respect voor Kruys :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
maduro vond ik toch ook wel goed hoor :)
Waarschuw beheerder
heb ut helemaal nie gezien :( maar de volgende ga ik zeker kijken

Waarschuw beheerder
Mijn god...Wat bezielde ajax in hemelsnaam om die Quincy weg te doen %-).
Die gast is echt TE goed gewoon. Wat een snelheid, wat een techniek... geweldig gewoon :respect:

Stuur je zo een speler weg en dan haal je Mitea %-)

Als Quincy er bij het wk van 2006 niet bijzit weet ik het ook niet meer. Robben links, Owusu Rechts B)

Waarschuw beheerder
Die Quincy.. Hehe.. wat een speler. De rechtsback van Australië schijt nou al voor 'm..
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
oei...die 2e helft....ze moeten wat zekerder zijn, leuk om ze zo gedreven te zien, maar ze moeten t ook wat zekerder uitballen

Waarschuw beheerder
En vandaag mogen we nog wat helden van de toekomst in actie zien: Adu - Messi B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauwe BrugGang op zaterdag 11 juni 2005 om 09:39:
Quincy Owusu Abeyie

Wat een voetballer!

helemaal mee eens :respect: die gozer speelde echt goed!! helaas voor ajax, niet meer in amsterdam te bewonderen!!

Waarschuw beheerder
Aardige eerste helfst gisteren, van de tweede helft niet veel gezien, bier smaakte goed in het stadion :zuipen:

Waarschuw beheerder
Spectaculaire wedstrijd zeg! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 10:34:
Uitspraak van Ja...ja :bounce: op zaterdag 11 juni 2005 om 09:39:
Quincy Owusu Abeyie

deze man komt er wel

idd heeft mooie acties in huis.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vandaag messi van argentie en barcelona! :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze moeten wat gedoseerder voetballen..

tweede helft was erg zwak
Waarschuw beheerder
worden alle wedstrijden van t wk uitgezonden door bnn en ned 2 of alleen de wedstrijden van onze jongens?

en die quincy was echt magisch gisteren ja(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
we hebben zelfs een nieuwe stanley menzo :D
Waarschuw beheerder
Gisteren Quincy Owusu Abeyie gezien, mooie acties heeft die man

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lionel messi :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wát een supertalent
Waarschuw beheerder
Fernando Gago en Fernandéz zijn goed. En ik heb de handtekeningen van Juanfran en Fabregas. :)

Waarschuw beheerder
haha, dat Argentinië vandaag :D Wat een kleurloze bedoeling zeg....pfff. Het is dat Messi na rust nog mee mocht ballen, anders was het echt heel erg kneuzerig geweest.
Team USA verraste me wel! Vooral rechtsback Marvell Wynne was sterk. Die Adu heb ik amper gezien verder...

Waarschuw beheerder
Was jij degene met dat Forza Haarlem doekkie? ;)

Waarschuw beheerder
ja :D

Verre van het beste doekje wat we hebben. Maar beter iets dan niets tussen al die moffendoeken!

Waarschuw beheerder
Inderdaad ja.. Was allang blij dat er tenminste nog 1 NL'er in het stadion zat ;)

Waarschuw beheerder
haha echt he....pfff, aan mijn kant (tegenover vak-p) zaten echt te veel moffen. Ik werd er echt schijtziek van. Gelukkig waren er nog wat Nederlanders, zodat de mofjes toch nog een klein beetje konden worden geïrriteerd :)

Best een leuk home hebben jullie daar trouwens. Lekker muziekje ook :D En lekker goedkoop pils!

Waarschuw beheerder
Hehe ja 't is een mooi home.. Met goeie boxen.. B)
Als Haarlem nou ff promoveert kun je 'm vaker zien ;)

Waarschuw beheerder
Ooit gaat het gebeuren!! Tot die tijd blijf ik heerlijk in ons eigen home hangen, want die blijft toch nog altijd het heldhaftigst :) Alleen moeten ze er bij ons ook gewoon ff nonstop housemuziek aan zetten...

Waarschuw beheerder
Vind Haarlem wel ok.. Vraag me niet waarom, soms heb je dat gewoon met een club.. Hehe..
Wanneer komt dat nieuwe stadion?

Waarschuw beheerder
Als het goed is moeten we nog 2 jaar hier in Noord blijven spelen en dan kunnen we verhuizen. Het wordt ook wel tijd. Het huidige onderkomen valt echt uit elkaar van ellende. Maar aan de andere kant heeft dat ook wel weer zijn charmes...

Waarschuw beheerder
Precies.. Hadden wij ook vroegah in 't goeie ouwe Diekman. Tegenstanders vonden 't verschrikkelijk om daar te spelen en dat heeft nog aardig wat punten opgeleverd. Maar HFC gaat dus de goeie kant op? ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben een échte Oranje onder de 20 WK Hooliekun :yes:

Waarschuw beheerder
En vandaag mogen we nog wat helden van de toekomst in actie zien: Adu - Messi

Messi was idd leuk om naar te kijken. alleen ADU zeg, pfff een beetje overschat. hij liet nog niet een kwart zien van wat quinsy liet zien (en van NL heb ik een samenvatting van 10 minuten gezien en argentienie-usa heb ik LIVE gezien, om maar ff over de verhoudingen te spreken)

Ik vond die aanvoerder van de argentijnen (Zabaleta) ook best goed trouwens. Maar had wel meer van ze verwacht.

haha echt he....pfff, aan mijn kant (tegenover vak-p) zaten echt te veel moffen.

wij zaten op de hoofdtribune (ja lekker onderuitgezakt op die heerlijke stoelen waar we geen kaarten voor hadden), maar bij ons zaten ook veel duitsers (wij zaten links van vak p). Na de wedstrijd kwam osama bin laden en de al qaida trouwens nog het vak inlopen B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik had kaartjes gekregen voor een wedstrijd voor vanavond in emmen stadion maar heb ze weggeven
Waarschuw beheerder
donateur
mooi doelpunt gister van Guarin (Col) tegen Italië, de 2de :)

Waarschuw beheerder
Die van China was ook niet verkeerd (die in de 95e minuut) Al veel mooie goals gezien dit toernooi. Woensdag naar nederland toe in kerkrade..
Waarschuw beheerder
donateur
die van china ja, 90 + 5 8)...

geweldig schot van minimaal 25 meter :yes: :Respect:

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
Wanneer speelt Nederland weer?
Waarschuw beheerder
donateur
Woensdag tegen de Aussies

Waarschuw beheerder
Oke dan :)
Waarschuw beheerder
Colombia heeft ook wel een aardig team op de been :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Finale is uitverkocht.. Er zijn nog wel hospitalitypakketten verkrijgbaar.
Waarschuw beheerder
ben bij brazil-nigeria weze kijke
wat een drama:S

alleen die rafael van brazil was nog wel leuk om te zien:D
goeie opkomende rechtsback

Waarschuw beheerder
aight messi 0-1 en boem t staat 0-2:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
messi :respect:

hij houdt trouwens van spekkies

Waarschuw beheerder
hahaha ja,maar niet echt van drop:D

Argentinie will be the champions!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tis een S-C-H-A-N-D-E

Waarschuw beheerder
hahaha ja,maar niet echt van drop

ik dacht dat ze die spanjaard drop probeerden te voeren..

Messi was idd leuk om naar te kijken. alleen ADU zeg, pfff een beetje overschat. hij liet nog niet een kwart zien van wat quinsy liet zien (en van NL heb ik een samenvatting van 10 minuten gezien en argentienie-usa heb ik LIVE gezien, om maar ff over de verhoudingen te spreken)

Ik vond die aanvoerder van de argentijnen (Zabaleta) ook best goed trouwens. Maar had wel meer van ze verwacht.

whehehehehe als er nog clubs (het liefst in zuid-europa, voor het mooie weer) zijn die een scout zoeken, stuur me ff een PB ;p

Messi en Zabaleta allebei gescoord vanavond!!!

Zabaleta staat overigens volgens de berichten en geruchten in de belangstelling van in ieder geval Barcelona, deportivo la coruna en Psv...

hier ff een paar plaatjes van dit talent
[img width=99 height=74]http://www.nos.nl/noswktot20/images/zabaleta99_tcm47-175012.jpg[/img]
[img width=198 height=308 cacheid=00136d3d0019f83fdb3179d01a00cb5096]http://www.sanlorenzo.com.ar/equipo/8/01.jpg[/img]
[img width=388 height=308]http://www.sanlorenzo.com.ar/equipo/8/02.jpg[/img]
[img width=198 height=308]http://www.sanlorenzo.com.ar/equipo/8/03.jpg[/img]
[img width=198 height=308]http://www.sanlorenzo.com.ar/equipo/8/04.jpg[/img]
[img width=388 height=308]http://www.sanlorenzo.com.ar/equipo/8/05.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 22:11:
ik dacht dat ze die spanjaard drop probeerden te voeren..

je hebt gelijk...fabregas!

ippie:respect::D

Waarschuw beheerder
vet vage poel met spanje, chili honduras en marroko

chili wint met 0-7 van honduras.. en spanje wint met 7-0 van chili, hoeveel moet honduras - spanje wel niet worden dan

Waarschuw beheerder
spanje sloopt hun...samen met Nl en Argentinie de grootste kanshebbers!

Waarschuw beheerder
vind het jammer dat nederland 2 niet meer uit zend.. zijn toch leuke spelers bij verschillende landen en het is gewoon leuk om te zien.. jammer.. dat persee canal + moeten hebben
Waarschuw beheerder
spanje sloopt hun...samen met Nl en Argentinie de grootste kanshebbers!

Nederland is niks. Tegen Benin, Japan en Australië kan Nederland het wel ja. Maar Spanje is zó enorm sterk dat ik Spanje (samen met Zwitserland) als titelfavoriet beschouw. Ik heb bijna elke training van Spanje in Doetinchem bekeken en ze zijn super gedisciplineerd en fysiek ook enorm sterk. Frank van der Struijk en Jeroen Drost zullen Llorente en Silva never nooit af kunnen stoppen. Fabregas en Juanfran maken het middenveld van Nederland helemaal gek en Spanje is naast de individuele toppers ook collectief erg sterk, ondanks de Basken en Catalanen in het elftal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op dinsdag 14 juni 2005 om 23:46:
Nederland is niks. Tegen Benin, Japan en Australië kan Nederland het wel ja. Maar Spanje is zó enorm sterk dat ik Spanje (samen met Zwitserland) als titelfavoriet beschouw. Ik heb bijna elke training van Spanje in Doetinchem bekeken en ze zijn super gedisciplineerd en fysiek ook enorm sterk. Frank van der Struijk en Jeroen Drost zullen Llorente en Silva never nooit af kunnen stoppen. Fabregas en Juanfran maken het middenveld van Nederland helemaal gek en Spanje is naast de individuele toppers ook collectief erg sterk, ondanks de Basken en Catalanen in het elftal.

ja spanje is sterk ja...inaki saez als coach...vind je het gek dat ze zo gedisciplineerd zijn.Nl onderschat je een beetje vind ik!en onderschat het afrikaans voetbal ook niet hoor.benin speelt best fris.ik weet dat zwitserland een goed elftal heeft.Ze doen t immers altijd goed in de jeugd.Colombia is ook wel een gevaarlijke outsider!
Waarschuw beheerder
mooie tackles gezien vandaag , en mooie natrap :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k hoop dat argentinie nog echt gaat draaien!

Waarschuw beheerder
argentina :respect:
Waarschuw beheerder
zie wel wie t wint , volg t niet echt zo

Waarschuw beheerder
Spanje, Argentinie en Brazilie zijn de grootste kanshebbers. Spanje heeft altijd goede jeugdploegen die minimaal tot de halve finales komen. Brazilianen komen, omdat ze veel kwaliteit hebben minimaal ook tot de halve finales, net zoals Argentinie. Denk dat nederland, omdat het in eigen land gehouden wordt, wel voor een kleine verrassing kan zorgen en de kwartfinales wel haalt.
Artiest Rynz
Waarschuw beheerder
Sophie vs Jeroen Drost:

S Wat is jouw bijgeloof?
JD Harde muziek draaien
S Wat luister je dan?
JD Hardcore

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jeroen drost is dan ook een opperboer!

en de meeste gabbers/nazi's zijn boeren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 07:54:
Denk dat nederland, omdat het in eigen land gehouden wordt, wel voor een kleine verrassing kan zorgen en de kwartfinales wel haalt.

net of dat een verrassing zou zijn...
volgens mij is er geen enkel land met zoveel kwaliteit als nederland
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op dinsdag 14 juni 2005 om 23:46:

gelukkig hebben we emanuelson dan waarschijnlijk als linskback die kan hem wel hebben ach ja dan vlaar in mandekking heb je diie Llorente ook die ik persoonlijk niet goed vind wel een goaltjesdief en vergeet niet wat nederland voor individuele kwaliteit heeft denk je dat de linksback en rechtsback het makkelijk hebben met wat nederland voorin heeft lopen.
en op het middenveld zijn ze gelijk met 2 toppers fabregas en maduro

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcorehoeli op woensdag 15 juni 2005 om 17:14:

gelukkig alleen maar volgens jou:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben benieuwd vanav ga er zo heen!! :bounce:

Spanje heeft trouwens een goede ploeg!! :respect:

Waarschuw beheerder
Stukje van de site van de Amerikaanse voetbalbond na de wedstrijd USA - Duitsland..

Despite being just 10 minutes from the German border the crowd at Arke Stadium favored the Americans, continually chanting “U-S-A, U-S-A” throughout the match to provide an unusual home crowd-like feel for the U.S. in an away venue.

Hehe.. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 17:17:
gelukkig alleen maar volgens jou

oke wij maken een afspraak, als nederland de halve finale haalt steek jij jezelf neer... ik vertrouw op je eerlijkheid...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 18:33:
Despite being just 10 minutes from the German border the crowd at Arke Stadium favored the Americans, continually chanting “U-S-A, U-S-A” throughout the match to provide an unusual home crowd-like feel for the U.S. in an away venue.

Hehe.. laatste aanpassing 15 juni 2005 18:34

net alof dit iets is om trots op te zijn, juist een schande dat er gekontelikt word bij amerika!

Waarschuw beheerder
Wat doe jij dan vaag? Is maar een voetbalwedstrijdje hoor. Geen politiek steekspel.. :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 15 juni 2005 om 18:56:
net alof dit iets is om trots op te zijn, juist een schande dat er gekontelikt word bij amerika!

Als de moffen tegen Argentinie hadden gespeeld had ongetwijfeld Argentina Argentina door het stadion geklonken :D

Waarschuw beheerder
Inderdaad.. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcorehoeli op woensdag 15 juni 2005 om 18:41:
oke wij maken een afspraak, als nederland de halve finale haalt steek jij jezelf neer... ik vertrouw op je eerlijkheid...

Nee,want volgens mij is NL zelfs titelkandidaat!maar jij zegt:Er is volgens mij geen 1 ploeg zie zoveel kwaliteit heeft als NL... wrong moet je maar meer naar het toernooi kijken.de ploeg die al zoveel genoemd is...Spain!en argentinie heeft ook minstens zoveel kwaliteit,maar kwaliteit zegt lang niet alles hé.

Waarschuw beheerder
colombia ook een zeer gevaarlijke outsider:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dit is eigenlijk weer zo'n ouderwets typisch nl elftal wat mooi voetbalt en alle harten veroverd maar uiteindelijk met lege handen zal staan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 19:19:
Nee,want volgens mij is NL zelfs titelkandidaat!maar jij zegt:Er is volgens mij geen 1 ploeg zie zoveel kwaliteit heeft als NL... wrong moet je maar meer naar het toernooi kijken.de ploeg die al zoveel genoemd is...Spain!en argentinie heeft ook minstens zoveel kwaliteit,maar kwaliteit zegt lang niet alles hé.

nee, die hebebn de grootste talenten
maar niet de meeste

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 15 juni 2005 om 19:28:
dit is eigenlijk weer zo'n ouderwets typisch nl elftal wat mooi voetbalt en alle harten veroverd maar uiteindelijk met lege handen zal staan!

ja man wat heb je aan harten veroveren...beter kampioen worden en slecht spelen dan de scenario die jij noemt,maarja hopelijk heb je ongelijk jij gekke meid:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo gek is deze gekke meid eigenlijk ook weer niet hé ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcorehoeli op woensdag 15 juni 2005 om 19:29:
nee, die hebebn de grootste talenten
maar niet de meeste

ja ok,maar je kan de grootste/meeste talenten hebben op elke positie oftewel ook al heb je de beste man op elke positie dan nog valt het team als loszand uit elkaar zei een zeer wijze man uit Barça:D
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 15 juni 2005 om 19:32:
zo gek is deze gekke meid eigenlijk ook weer niet hé

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcorehoeli op woensdag 15 juni 2005 om 17:14:

Kwaliteit is 1, om daar een goed team van te maken is 2 !!
Waarschuw beheerder
gelukkig hebben we emanuelson dan waarschijnlijk als linskback die kan hem wel hebben ach ja dan vlaar in mandekking heb je diie Llorente ook die ik persoonlijk niet goed vind wel een goaltjesdief en vergeet niet wat nederland voor individuele kwaliteit heeft denk je dat de linksback en rechtsback het makkelijk hebben met wat nederland voorin heeft lopen.
en op het middenveld zijn ze gelijk met 2 toppers fabregas en maduro

Hahaha, Maduro mag de schoenen van Fabregas nog niet eens poetsen. Zelfs de wisselspelers van Spanje zijn beter dan de meeste spelers van Nederland onder de 20. Ik kijk nu naar Nederland tegen Australië en zelfs tegen het matige Australië is de Nederlandse verdediging alles behalve foutloos. Spanje controleert, domineert en scoort. Nederland heeft alleen een goede aanval, een aardige keeper en Afellay. Maduro maakt verdedigend te veel fouten en Kruys wil wel, maar kan niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2-0 8)

snap egt niet dat Owusu nog niet is ontdekt door vBasten :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Deze is heelmaal mooi 3-0 van kruijs :O :|
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een goal van die utregse kruijs B) B)
Waarschuw beheerder
donateur
lekker potje gezien, met mooie doelpunten :):)... vooral die laatste van Kruys :respect:, maar ook die kopbal van maduro en de actie quincy bij het doelpunt van urbi mochten er zeker zijn (Y)...

Waarschuw beheerder
Alleen maar mooie goals gezien. Die van Kruys was helemaal super :respect:.Zoals de commentator al zei: Die maak je maar heel zelden.

Waarschuw beheerder
Was nog een rot bal ook hoe die hem kreeg, licht stuiterend.
Volgens mij maakte Kruijs ook zo'n wereldgoal in de competitie tegen Roda
Waarschuw beheerder
donateur
en: 10x bewust op de training en geen enkele raak, maar hij doet het hier, op dit toernooi op dit podium!

:)

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:

voor het eerst in lange tijd weer genoten van "oranje"

strijd,lust, zoals het hoort.

kijk liever naar deze jongens dan naar de "grote" arrogante miljonairs

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon ff in één keer nemen die bal.. Zelfde gold volges mij ook bij de 2-0 :/

Heb het laatste kwartier maar kunnen kijken..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hardworkdedication op woensdag 15 juni 2005 om 21:10:
zelfs tegen het matige Australië is de Nederlandse verdediging alles behalve foutloos

Ik had eigenlijk eerlijk gezegd het idee dat ze geen 1 keer in de problemen zijn geweest..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bennykuh op woensdag 15 juni 2005 om 21:32:
snap egt niet dat Owusu nog niet is ontdekt door vBasten

Ach kom zeg, het grote publiek kende deze speler nog geen eens voor dit tournooi en nou moet ie al bij het grote Oranje?

Het is een speler van de reserves van Arsenal, die 6 invalbeurtjes in het eerste doen het hem ook nog niet.

Het is een hele goede speler met grote potentie, maar alles op z'n tijd he (Y)
Waarschuw beheerder
ja idd..eerst ff wat ervaring opdoen..nu kunnen al die trucjes maar op het hoge niveau kan dat niet meer hor..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 23:00:
Ach kom zeg, het grote publiek kende deze speler nog geen eens voor dit tournooi en nou moet ie al bij het grote Oranje?

Het is een speler van de reserves van Arsenal, die 6 invalbeurtjes in het eerste doen het hem ook nog niet.

Het is een hele goede speler met grote potentie, maar alles op z'n tijd he

Babel, Maduro, Vlaar enz.. is hun tijd wel al aangebroken dan??? Als hij hun een kans geeft Owusu ook zie ook topic over Owusu ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bennykuh op woensdag 15 juni 2005 om 23:03:
Babel, Maduro, Vlaar enz.. is hun tijd wel al aangebroken dan???

Die zijn in ieder geval wel al wat verder ja.

Babel heeft een heel seizoen bij Ajax gespeeld, best veel in de basis. Maduro heeft een half jaar bij Ajax in de basis gespeeld en Vlaar is het eind van het seizoen ook in gekomen bij AZ en heeft nog ervaring opgedaan in Europa en twee keer tegen Sporting gespeeld.

Dus ja, ik vind dat hun tijd in ieder geval eerder is aangebroken. We moeten ook niet doorslaan met het vroeg selecteren van jonge spelers vind ik. Laat Owusu eerst maar wat regelmatiger spelen bij Arsenal (net zo'n seizoen als Van Persie dit seizoen bijvoorbeeld) en dan kijken we weer verder :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frenkel G. op woensdag 15 juni 2005 om 23:03:
nu kunnen al die trucjes maar op het hoge niveau kan dat niet meer hor..

Precies :)

Het is heel mooi om te zien en je moet het zeker ook niet uitbannen, maar het moet allemaal wel wat effectiever en minder speels vind ik. Ik heb het idee dat hij soms maar een beweging maakt om gewoon om maar iets te doen. Regelmatig bereikt hij er niks mee.

Ik vind dat hij nog teveel als een junior voetbalt :)

Waarschuw beheerder
wat een sfeertje in het stadion!! super!! EN wat was die 3de goal toch mooi!! :respect:

Heb een leuke pot voetbal gezien af en toe mindere momenten maar we mogen niet klagen!!

MIjn zoon en ik kwamen met de spelersbus aan heb dus iedere speler van dichtbij gezien wat waren die geconcentreerd jeetje! Alleen Quincy zei wat maar goed zal erbij horen!!!

Waarschuw beheerder
ik moet Iguana wel gelijk geven sommige maken bewegingen waar ik van denk dat ze meer een show aan het weggeven zijn!!! ZE moeten veel effectiever spelen en niet de clown uithangen!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 23:44:
ik moet Iguana wel gelijk geven sommige maken bewegingen waar ik van denk dat ze meer een show aan het weggeven zijn!!!

Het is vaak mooi om te zien hoor, maar soms gaat het echt nergens over.

In het begin maakte Owusu ook een paar bewegingen die er ten eerste heel raar uitzagen en ten tweede niks uitleverde. Mijn vriendin zei toen ook nog van wat loopt hij raar :D

Waarschuw beheerder
haha het klopt wel was er zelf vanav bij maar goed hetz ijn jonge honden he :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 23:44:
ZE moeten veel effectiever spelen en niet de clown uithangen!!!!

Tja.. Dat is de leeftijd hé.. Als je met 3-0 voorstaat, gaat 't wat makkelijker om ff voor de "ooeehhh, aaahhhh" van 't publiek te gaan..

Zal je bij 't "eerste" team van NL niet zo snel zien :no:

Waarschuw beheerder
ze stonden toen nog geen 3-0 voor en inderdaad daar zie je dat het jonkies zijn!!! Met alle respect hoor ze zetten er toch 3-0 neer! :respect:

ik heb een leuek avond gehad in het stadion en 3 doelpunten gezien dus ik klaag niet !!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg maar zo.. Het is een hele goeie ervaring voor die gasten.. :jaja:

Nu ze door zijn, zal 't andere koek worden. Maar 't spel gaat zo makkelijk lijkt 't wel. Net wat de commentator zei, het middeveld is zo gecontroleerd..

Ik zie ze de halve finales wel halen :jaja:

Waarschuw beheerder
dat ze maar de halve finale halen dan ga ik weer kijken in het roda stadion!! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 22:54:
voor het eerst in lange tijd weer genoten van "oranje"

strijd,lust, zoals het hoort.

kijk liever naar deze jongens dan naar de "grote" arrogante miljonairs

Idd ja :D(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 22:58:
zelfs tegen het matige Australië is de Nederlandse verdediging alles behalve foutloos

Nou, ik vond de verdediging niks weggeven, op zeker spelen, de Aussies hebben alleen in het laatste kwartier wat kansen gehad, toen ze met 4 spitsen gingen spelen, vond Vlaar uitblinken. Die jongen is enorm gegroeid sinds ie uit in Lissabon heeft gespeeld met AZ. Verder vond ik Maduro erg sterk.

Waarschuw beheerder
Wat een kut wedstrijd zeg, geen opbouw vanuit achteruit maja tog de 3 punten en daar gaat het op!!!
Waarschuw beheerder
na de 1-0 en de 2-0 zakter de wedstrijd toch 2x flink in...maargoed ze zijn door en leuk sfeertje daar in t stadion,als ze de kwartfinale halen ben k weer bij

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook wel ja :yes:

Waarschuw beheerder
Ialtië verliest van Syrië en mag naar huis :d

Beter! Anti-voetbal van ze.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga naar de kwartfinale van NL :)

Waarschuw beheerder
waar annelies?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toch heeft t grote italie wat meer gepresteerd dan t grote nederland

Waarschuw beheerder
donateur
Uitverkocht zeker?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 juni 2005 om 13:50:
toch heeft t grote italie wat meer gepresteerd dan t grote nederland

en dit team van italie is B elftal omdat velen moesten spelen voor copa italia etc

Waarschuw beheerder
Tja doe dan nie mee aan het wk vind ik
Waarschuw beheerder
laatste keer doetinchem en dan komen ze (als ze doorgaan) naar utrecht :respect: en daar heb ik dan mijn pas voor :d

Waarschuw beheerder
dus kwartfinale doetinchem en hallve finale galgenwaard?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 10:46:
Beter! Anti-voetbal van ze.

Mee eens... kvond het mooi hoe petrovic het verwoorde met zn accent...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 14:43:
dus kwartfinale doetinchem en hallve finale galgenwaard?

volgens mij wel. de komen ze in het stadion van de koninklijke

Waarschuw beheerder
correct

Waarschuw beheerder
Finale Spanje - nederland hoop ik...
of argentinie...

Waarschuw beheerder
Legalize! citeer 16 juni 2005 14:37

donateur! Uitverkocht zeker?

Ja,ik was zelf ook te laat

(ging over doetinchem)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Achtste finale met NL is woensdag hierzo in Doetinchem :D (uitverkocht)
Hopelijk mag ik weer steward spelen ;p

Kwartfinales in Utrecht, Kerkrade, Enschede en Tilburg
Halve finale in Utrecht & Kerkrade en finale in Utreg

bron: http://www.nexxt2005.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat zou vervelend zijn
Sta je bij t fouilleren?:$

Waarschuw beheerder
Nee, nog geen idee waar ik moet staan.. afgelopen dinsdag mooi 2 wedstrijden kunnen zien (Y) Hopelijk woensdag weer :p
Maar maak je dus geen zorgen dat ik aan je ga zitten ;) :D haha

Waarschuw beheerder
Okeej,wat jij wil..toevallig niet een paar gesponsorde kaartjes gekregen waar je vanaf wil tegen een redelijke prijs?:$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in utrecht kom je altijd wel binnen hoor!

Waarschuw beheerder
Haha nee helaas
daar kan ik je niet aan helpen...

Waarschuw beheerder
geeft niet,ben internet al aan t afstruinen:)
Komt wel goed...
Waarschuw beheerder
Mischien moet ik de oranje vlaggetjes maar eens van stal halen :P
Waarschuw beheerder
de kwart en halve finale spelen ze in kerkrade als ze die halen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op donderdag 16 juni 2005 om 14:58:
volgens mij wel. de komen ze in het stadion van de koninklijke

Zitten er daar tenminste ook eens wat mensen op dit toernooi.. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind trouwens dat de verslaggevers wel iets minder mogen lopen geilen op Maduro. Werkelijk alles wat die jongen doet is fantastisch volgens Evert ten Napel en co.. Zelfs bij een terugspeelbal komen de superlatieven aan bod. Ok, goede voetballer, dat zeker, maar iets minder mag ook wel.
Waarschuw beheerder
Vanavond ff op de foto gegaan met o.a. Juanfran en Fabregas op de training en morgen ga ik naar Spanje - Honduras en Turkije - Oekraïne. Woensdag naar Nederland en nog een wedstrijd in Doetinchem. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 16 juni 2005 om 22:01:
Vanavond ff op de foto gegaan met o.a. Juanfran en Fabregas op de training en morgen ga ik naar Spanje - Honduras en Turkije - Oekraïne. Woensdag naar Nederland en nog een wedstrijd in Doetinchem.

toe maar toe maar:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 18:03:
Vind trouwens dat de verslaggevers wel iets minder mogen lopen geilen op Maduro. Werkelijk alles wat die jongen doet is fantastisch volgens Evert ten Napel en co.. Zelfs bij een terugspeelbal komen de superlatieven aan bod. Ok, goede voetballer, dat zeker, maar iets minder mag ook wel.

Maduro :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 12:50:
Maduro

ook eindelijk weer een goeie talent met karakter(die komen meestal ver)...symphatieke kerel:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En Nederland staat weer eens voor :)
Waarschuw beheerder
ik vind die donkere jongen van Benin een sterke indruk maken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zaterdag 18 juni 2005 om 17:46:
ik vind die donkere jongen van Benin een sterke indruk maken

owwwww!die ja:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 12:50:
Maduro

Maduro is meeesterlijk B) heeft ook geen kapsones enzo ik vind het een (Y) speler en maakt ook doelpunten :P
Waarschuw beheerder
Nederland nu tegen Chilli :yes: Moet wel lukken lijkt me! :D

Ik vraag me alleen 1 ding af..

(...) Saillant genoeg werkte Oranje onder 20 begin juni z'n laatste oefenwedstrijd af tegen de Chilenen. De ploeg van Foppe de Haan won toen met 2-1, door treffers van Germain Agustien en Tim Vincken.

VI.nl

(...)Voor het toernooi speelde Nederland tegen Chili een oefenwedstrijd: het werd toen 1-1.(...)

RTLnieuws.nl

Hoeveel was het nou geworden? :/
Waarschuw beheerder
Trouwens erg mooi doelpunt van maduro :D
Waarschuw beheerder
donateur
zeker weten :yes:

Waarschuw beheerder
Woensdag weer lekker op de tribune, genieten van onze toekomstige sterren.......
Waarschuw beheerder
Tegen Chilie toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leeuw op zondag 19 juni 2005 om 18:18:
Tegen Chilie toch?

Yep, en dan (mochten WE doorgaan) tegen de winnaar van Oekraine en Nigeria)
Die gast van Oekraine, Aliev, kan een balletje trouwens goed raken, getuige zijn goal tegen Turkije...
Waarschuw beheerder
Ik denk dat we wel eens wereldkampioen zouden kunnen gaan worden :yes:
Waarschuw beheerder
Kaarten voor halve finale (kerkrade )zijn binnen , hopen op nederland en anders wordt het ook gezellig

Waarschuw beheerder
donateur
Finaleplaats moet zeker haalbaar zijn :jaja:

Nederland zit wat dat betreft wel aan de goede kant van het schema (Y)

In de finale zal het moeilijk worden, maar liggen er zeker mogelijkheden. Hangt een beetje van de vorm van de dag af denk ik.
Waarschuw beheerder
Ja moet zeker haalbaar zijn.
Voorspelling Woensdag 22juni Nederland 1 - 0 Chili
zaterdag 25juni Nederland 2 - 1 Nigeria

Op naar de finale

Waarschuw beheerder
donateur
Ja moet te doen zijn :)

Maar dan een tegenstander als Argentinie, Colombia, Brazilie of Spanje..

Dat is toch wel andere koek :)
Waarschuw beheerder
Jah halve finale wordt denk heel wat anders en dan tegen de grote favoriet Spanje in de finale. En dan die spanjaarden gigantisch weg spelen 3-0

Zou heel goed zijn als nederland wereldkampioen wordt!
En zeker een rondvaart door de grachten waard

Waarschuw beheerder
Nederland maakt een kansje, maar denk toch dat ze in de halve finale eruit gaan
Waarschuw beheerder
donateur
Nah, kwee niet.. Misschien dat ze narmate 't tournooi vorderd sterker worden..

Ik geef ze wel een kans voor de finale :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Morgen ben ik er zeker bij. :D Maar ik vermoed dat Oekraïne te sterk zal zijn voor Nederland in de kwartfinale.
Waarschuw beheerder
Vanavond is het zover :)
Waarschuw beheerder
ben alle 2 de wedstrijden in kerkrade geweest, wat nederland daar heeft gespeeld.

heb voor de 25ste juni 3 kaarten voor de kwartfinale,deze zal in kerkrade plaatsvinden om 15:30

en heb 3 kaarten voor de halve finale de 28ste om 20:30 ook in kerkrade.

en vanavond tegen chili, ik denk 2 - 0 voor nederland. maar zal niet zo makkelijk worden als de meesten denken.
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een half uurtje :9

Bier staat koud

:bier:
Waarschuw beheerder
nog een dik kwartier, ik denk 3-0, als quincy een beetje op dreef is.

igg t bier staat koud, en de zoutjes klaar!
laat maar komen!!

Waarschuw beheerder
3e minuut Babel 1-0

en wat voor een doelpunt :o :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe lekker frisse uithaal ja.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehe die quincie mooi ventje is het ook
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de rest vin ik 't maar matig wat die babel laat zien hoor.. net als madurodam..

Waarschuw beheerder
donateur
goh zeg wat een wedstrijd
Waarschuw beheerder
Quyncieeeeeeeeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
En john :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RJW op woensdag 22 juni 2005 om 19:56:
ik denk 3-0

had ik 't toch goed!!!:D:D:D:D:P:P:P:P:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Had ik niet verwacht... De 1-1 had ik eerder verwacht, maar blunder van de keeper hoor :D

Waarschuw beheerder
donateur
Behoorlijk ja 8)
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe... En huilen gelijk hé... Heelek :D

Zal me niks verbazen als 'ie morgen terug vliegt, dat 'ie in chili gelijk kapot geschoten wordt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 22 juni 2005 om 22:35:
Zal me niks verbazen als 'ie morgen terug vliegt, dat 'ie in chili gelijk kapot geschoten wordt

Zou ik zeer triest vinden :/

Waarschuw beheerder
tsjaa cultuur he
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Leeuw op woensdag 22 juni 2005 om 23:23:
Zou ik zeer triest vinden

Gebeurd nog wel 'es in die landen :jaja:

Waarschuw beheerder
ik denk trouwens dat spanje wk onder 20 wint.. super elftal

Waarschuw beheerder
donateur
Escobar dacht toen ook rustig een hapje te gaan eten, na het wk :/
Waarschuw beheerder
Was wel een leuke wedstrijd. Alleen jammer dat ze het niveau van de openingswedstrijd tegen Japan niet meer geëvenaart krijgen.
Maar goed, winst telt (y)

Heb gelukkig mijn kaartjes van de 1/2 finale en finale al in de pocket :D
Hopen dat ze die halen...:P
Waarschuw beheerder
Vond het wel een grappige wedstrijd, maar echt makkelijk hadden ze het niet in het begin...

Waarschuw beheerder
N zeer slechte wedstrijd, waarin het middenveld van nederland veel te slecht (onzorgvuldig) speelde... Te veel balverlies...

Grote irritatie:
John die uitbundig staat te juichen bij zijn goal, waar hij nauwelijks iets voor hoefde te doen (verdienste van vincken).
En terwijl hij het toernooi als een lamstraal over het veld heeft gehuppeld!! Wat een arrogant ventje is dat zeg. .. Bah BAh!

Maar toch door he!! hopen op een beter vervolg in de kwartfinale!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
John die uitbundig staat te juichen bij zijn goal, waar hij nauwelijks iets voor hoefde te doen (verdienste van vincken).
En terwijl hij het toernooi als een lamstraal over het veld heeft gehuppeld!! Wat een arrogant ventje is dat zeg. .. Bah BAh!

:s Maak jij je eff druk zeg.pff :frusty:

Wat is er nou mis mee dat met uitbunding juichen?? Mag dat alleen als je een solo vanaf je eigen helft hebt gemaakt?
Actie vooraf van Vincken was erg sterk. Hij bedankte hem ook meteen en liep samen met hem naar de cornervlag.
Die gozer is gewoon blij dat hij zn eerste goaltje hebt weten te maken.

Zelfde geld voor Quincy, die was toch ook uitbundig bezig met dat "vladderen". Dat stoorde je niet?? :/

Je word tegenwoordig bij alles wat je doet bestempelt als arrogant. Als je zn interview later op de avond zag had je kunnen zien dat hij alles behalve een arrogant ventje is.
Waarschuw beheerder
Vond ze weer niet sterk spelen (op Vlaar en Vincken na).. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat boeit et allemaal hoe ze spelen, als ze maar winnen, daar gaat het om.
Als ze leuk spelen is dat leuk.
Maar wie heeft het daar nog over als ze wereldkampioen worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Verdine op donderdag 23 juni 2005 om 08:53:
Wat is er nou mis mee dat met uitbunding juichen?? Mag dat alleen als je een solo vanaf je eigen helft hebt gemaakt?

Ik heb john nog nooit van zn leven een solo van eigen helft zien maken, kweet niet welke wedstrijd jij gezien hebt?
En als je heel het toernooi op je traagste tempo speelt als een lamzak irriteer ik me daaraan als hij zo uitbundig juicht ja!!!
En van quincy snap ik het wel ja... die heeft gewoon een goal verdient dit toernooi!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 11:14:
Ik heb john nog nooit van zn leven een solo van eigen helft zien maken, kweet niet welke wedstrijd jij gezien hebt?
En als je heel het toernooi op je traagste tempo speelt als een lamzak irriteer ik me daaraan als hij zo uitbundig juicht ja!!!
En van quincy snap ik het wel ja... die heeft gewoon een goal verdient dit toernooi!!

beter lezen waus wat de beste man met de gruwelijke forumplaatje:D zegt!

Waarschuw beheerder
k heb john nog nooit van zn leven een solo van eigen helft zien maken, kweet niet welke wedstrijd jij gezien hebt?

hijzegt toch ook niet dat john dat gedaan heeft, maar dat je alleen maar uitbundig mag juichen als je een solo van eigen helft heb gemaakt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 11:18:
hijzegt toch ook niet dat john dat gedaan heeft, maar dat je alleen maar uitbundig mag juichen als je een solo van eigen helft heb gemaakt...

Die actie van vincken was goed ja... maar wat heeft john daar mee te maken! die gast vind ik gewoon echt een lamstraal, waarvan ik niet snap dat foppe hem nog in laat vallen... met zo'n wedstrijdmentaliteit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 11:21:
Die actie van vincken was goed ja... maar wat heeft john daar mee te maken! die gast vind ik gewoon echt een lamstraal, waarvan ik niet snap dat foppe hem nog in laat vallen... met zo'n wedstrijdmentaliteit!

misschien omdat ie scoort?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 11:23:
misschien omdat ie scoort?

knappe goal :(
hij hoefde er maar tegen aan te lopen...

Waarschuw beheerder
hij stond wel op de goede plek.... dat is ook een kwaliteit zeggen ze

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 11:25:
hij stond wel op de goede plek.... dat is ook een kwaliteit zeggen ze

tsja... kan ie toch nog iets!

Waarschuw beheerder
ik dnek dat foppe die kwaliteit goed genoeg vind

Waarschuw beheerder
dat blijkt... misschien heeft ie op de training meer inzet als dat ie ons laat zien!
Waarschuw beheerder
De winnende coach heeft altijd gelijk :P
Waarschuw beheerder

????
Neem nog een scheppie ouwe %-)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 11:18:
beter lezen waus wat de beste man met de gruwelijke forumplaatje zegt

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 11:24:
knappe goal
hij hoefde er maar tegen aan te lopen

Vraag maar aan Vennegoor of Hesselink hoe moeilijk het is om "er maar tegen aan te lopen"

(Ajax - PSV bij een stand van 0-1 vanaf 3 meter op een leeg goal op de paal schieten).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Verdine op donderdag 23 juni 2005 om 13:44:
Neem nog een scheppie ouwe

Jongen hij komt nog geen oma voorbij...
statische spits zo zouden ze hem omschrijven in football manger...
Waarschuw beheerder
Doelde eigenlijk meer op het feit dat jij mijn zin helemaal verkeerd interpreteerde. Ik heb nooit gezegd dat John een solo van eigen helft had gemaakt.
Ik vroeg of je alleen uitbundig mag juichen als je een solo van eigen helft hebt gemaakt.

Dat hij slecht speelde de voorgaande partijen (vooral toen hij in de basis stond tegen australië) ben ik volledig met je eens. Alleen is dat weer een heel ander onderwerp.

Het ging er nu toch om dat hij niet uitbundig mocht juichen van jou toch omdat Vincken het meeste werk had verricht bij die goal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Verdine op donderdag 23 juni 2005 om 14:05:
Ik vroeg of je alleen uitbundig mag juichen als je een solo van eigen helft hebt gemaakt.

Ja dat zeker... Jij doelt op vincken?? die heeft het recht om te juichen!!
Nee het punt van mij is dat hij niet mag juichen om dat hij helemaal geen werk heeft verricht, het hele toernooi nog niet! En toen hij scoorde doet hij net of hij het helemaal is etc... En dat irriteert mij mateloos!! grote arrogante vent vind ik hem... lees ook het andere topic over hem!

Waarschuw beheerder
Waussers, ja jij ja met die grote plaat voor je kop. John is gewoon een goede voetballer die op zijn 17e na een half seizoen er al 9 in had liggen bij Twente, wat hem een transfer naar Fulham opleverde. Jongen met een meesterlijk schot in de poten, misschien soms wat arrogant overkomend, maar de eerste paar wedstrijden van dit toernooi ook gewoon met een blessure gespeeld, omdat ie zo graag wil. Dus wat jij zegt, raakt kant nog wal. Dat betekent dus dat Van Nistelrooy ook nooit meer mag juichen bij Manchester United omdat 9 van de 10 goals van hem ook op een presenteerblaadje worden aangeleverd.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 14:24:
En dat irriteert mij mateloos!! grote arrogante vent vind ik hem... lees ook het andere topic over hem!

Ik vind jou een beetje een domme kerel.. Helaas is daar nog geen andere topic over..
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand sport journaal gezien, training van oranje :S :S :S
Deed Ali B mee *zucht* :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 13:59:
Jongen hij komt nog geen oma voorbij...
statische spits zo zouden ze hem omschrijven in football manger...

:no:
Bij fulham heeft die als invaller(en een paar keer in de basis) meerdere malen bezwezen een goeie voetballer en goaltjsesdief te zijn.Mensen die veel de PL volgen zullen het ongetwijfeld met me eens zijn!

En dat die arrogant overkomt bij jou wil nog niet zeggen dat die dat ook echt is!
Waarschuw beheerder
Zijn er zaterdag ook kroegen met groot scherm voor de kwart finale?
Waarschuw beheerder
donateur
Italië wordt beetje weg gespeeld door marokko :D
Waarschuw beheerder
Hoop dat Italie nog wint word ziek van dat zielige constante gefluit door dat onsportief publiek :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yeah na kwartfinale toe in Kerkrade :D joepie de poepie haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Josine!!! op vrijdag 24 juni 2005 om 19:06:
Yeah na kwartfinale toe in Kerkrade joepie de poepie haha

:D.. We maken der morgen gezellig dagje van jos :jaja:
Waarschuw beheerder
potje tongen oeh..... spannend hoor anneke

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 24 juni 2005 om 19:09:
annuhke, potje tongen?

Nou wat denk jezelf..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 19:32:
Nou wat denk jezelf..

denk dat jij bloost als je vriendinnetje van 12 vraagt of je getongd hebt :cheer: :blooS:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 24 juni 2005 om 19:33:
denk dat jij bloost als je vriendinnetje van 12 vraagt of je getongd hebt

huh vriendinnetje van 12 :S
Waarschuw beheerder
sorry 13 dan :cheer:
Waarschuw beheerder
wil je je wel ff stil houden..! 12 ooh nee 13 dan stakker hahahah hoe oud bist heej? hahahha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Josine!!! op vrijdag 24 juni 2005 om 19:36:
wil je je wel ff stil houden..! 12 ooh nee 13 dan stakker hahahah hoe oud bist heej? hahahha

sorry ik kan geen fries :cheer:

Waarschuw beheerder
Er valt wat te vieren in utrecht op voetbal gebied, eerste keer dit jaar :D!!!
Waarschuw beheerder
das geen fries juh hahaha..! kist het wel anders hast niet weten dat het fries was juh lummel :P :P

Waarschuw beheerder
Nederlands is het iig niet...

Waarschuw beheerder
Neej dat is geen Fries dat is Josine haar taaltje :p..
wat Fries en Leeuwarders en Nederlands door elkaar heen snap :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Helaas, het is over.
Waren wel erg veel strafschoppen.

Waarschuw beheerder
jah gvd erg veel strafschoppen me hart kon het bijna niet aan :P.. Maar ja het is beetje jammer dat ze niet door zijn..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 07:54:
Spanje, Argentinie en Brazilie zijn de grootste kanshebbers. Nigeria heeft altijd goede jeugdploegen die minimaal tot de halve finales komen. Brazilianen komen, omdat ze veel kwaliteit hebben minimaal ook tot de halve finales, net zoals Argentinie. Denk dat nederland, omdat het in eigen land gehouden wordt, wel voor een kleine verrassing kan zorgen en de kwartfinales wel haalt.

IK HEB GESPROKEN....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 20:25:
IK HEB GESPROKEN....

je bent een hele grote

Waarschuw beheerder
Als je er een beetje kijk op hebt, kom je een end......