Nou ik heb het mezelf een btje aangeleerd door te kijken naar dingen op tv ofzo. En alles zit in snelheid daardoor kun je veel trucjes doen. Ik kan ook al ondersteboven hangen en dan gebruik ik niet mn benen maar armen om die paal mee vast te houden.
Moet je wel een btje armspieren voor hebben denk ik. Ik zou zeggen gewoon lekker veel oefenen tijdens uitgaan
donateur
Ik ga binnenkort een eigen mobiele paal aanschaffen. Een paar vriendinnen van mij hebben er al een thuis... heb daar al wel geoefend, en vind het echt leuk....
Wel vermoeiend, had de volgende dag echt spierpijn in m'n armen
(permanent verbannen)
hmmmm jah das wel geil jah
Lijkt mij echt super om te leren
geen paal om mee te oefenen
wie weet kan ik ooit zo'n cursus volgen....
is hartstikke leuk joh!!
heb net op die site gekeken en zodra die cursus in de buurt is ga ik het doen
zo heb gisteren voor het eerst in die paal gehangen pfff moeilijk!!!! een vriendin heeft er thuis een in de huiskamer, gekregen voor verjaardag, echt geweldig!
ik was wel goed in het omhoog komen met je kont eerst naar achter
gisteren voor het eerst in een echte paaldanspaal gehangen!! vet moeilijk, maar erg leuk!
een vriendin had er een voor haar verjaardag gehad na de cursus van vorig jaar.. staat midden in de huiskamer, zo vet!
Het ziet er best mooi uit, maar dan moeten t ook wel knappe meiden zijn,
laatst was ik in de Lexion, was er ook een paaldanser, viel die paal om, met dat meisje er nog aan................
Hahahaha Jossie best wel hard
Ik ga binnen kort op cursus paaldansen met een stel vriendinnen dus kan er nog niet over oordelen, maar vind het soms als het goed gebeurt, wel leuk om naar te kijken