niet zo lang..shampoo erin, shampoo eruit..cremespoeling erin ,creme er weer uit..ff scheren en afdrogen maar!! hoe langer je eronderstaat, des te moeilijk wordt het om eronderweg te stappen!!
Dat ligt er idd maaar net aan!!!
Ik douche iig wel iedere ochtend...
FF lekker wakker worden!!!
En 's avonds vaak ook nog ff douchen op de sporschool of thuis!!! Lekker hoor!!!
20 min en al moet ik me scheren half uur of langer
(permanent verbannen)
ja zeker langer dan 20 minuten als je je eigen moet scheren
20 minuten gewoon..
en hare wasse 30 minuten ofzo..
en als ik in slaap val 2 uur
Meestal wel een half uur..
Totdat het warme water op is ...15 minuutjes ongeveer.
laatste aanpassing
20 minuten ofsow.. als ik de tijd heb langer..
Meestal kwartiertje ofzo.. Dan ben ik t weer zat..
K heb echt geen idee hoelang ik douche.
Als ik vanuit mn werk kom en naar de fysio moet meestla ff snel, maar vind het ook wel relaxed om lekker onder de douche te zitten..
als ik naar me stage ga is t 15 min, maar nu ga ik lekker uitgebreid en scheren enzo dus dan is t 3 kwartier... lekkahhhh
wij hebben jammer genoeg nog geen douche thuis, ik was me elke avond in een grote tijl water.
Paar minuutjes
10 minuten zoiets
een meter of 2...
sochtend ongeveer 10 minuten en savonds soms wel 45 min
dagelijks douche ik, verschilt nogal. Meestal 10 tot 15 minuten. Soms langer en als ik haast heb korter
donateur
Vandaar dat altijd op het nieuws is dat het drinkwater te snel opgaat
Maar helaas is douchen zo lekker dat ik er zelf meestal ook 10-20min onder sta, ligt eraan hoe vaak mijn vader die week al heeft gezeurd dat ik te lang douche!
En nu ik op mezelf woon overstroomt de douche steeds
Hmmm douchen is voor mij echt iedere morgen een MUST om wakker te worden en dan heb ik ongeveer 15 minuten nodig, en dan FRIS de dag beginnen. In het weekend staan we lekker met zijn tweetjes eronder en dan zijn we wel ff wat langer bezig