Ik denk mn tepel, heb em nu 5 of 6 maanden en is ook nog steeds niet genezen, nog steeds bloeden enzow..
is ook zo...omdat het ook zacht weefsel is...en idd door speeksel geneest het veel sneller...weet niet hoe een ander het ervaren heeft maar op mijn tong bijten doet meer pijn...
maar ik weet niet precies of een oorbelletje boven in je oor ook telt, zoja dan had ik daar het meeste last van! Tering t schieten deed geen pijn maar als ik er op slaap wel, dus k haal em er elke dag uit echt kut!
En natuurlijk Prince Albert lijkt me het pijnlijkst
Had ik ook heb jaren met pijn in bed gelegen, hand op m'n oor om te kunnen slapen, ik wilde perse een knopje erin houden omdat iedereen al een ringetje had. Maar kreeg een hele zwarte bult erop, toch een ringetje erin gedaan en nooit meer last gehad. En goed bewerken met sterilon.
snap niet dat je een piercing met verdoving wil zette je wil toch wete en voelen wat je zet?
..vond me tong toch wel t pijnlijkst
lijkt me ook niet zo prettig
![[img width=515 height=404]http://rival-piercing.nl/images/lipwang/images/eskimo2_jpg.jpg[/img]](http://rival-piercing.nl/images/lipwang/images/eskimo2_jpg.jpg)
Tragus.. voelde ik beter.. denk dat deze het meeste pijn deed..
Hij ziet dr niet zo pijnlijk uit.. maar hij viel erg tegen!! Deed toch best pijn
ik snap niet dat je een piercing met verdoving wil zette je wil toch wete en voelen wat je zet?
Tepel piercing wil k graag..
Ik hoor vaak dat dat hevige pijn diet jaa
Binnekort maar uitproberen laatste aanpassing 19 april 2006 08:33
vond tongpiercing erger(3 dagen brinta eten
Hoelang heb je 'm nu al dan?
Waar heb je nog meer dan?
agh hij ken t nog steeds aan
agh ik ga tot 5 en dan laat ik m voor altijd met rust
agh je weet nah wel hoe ik ben togh
haha ja tog wel, weet je zeker daje m met rust laat geloof dr nix van hehe!
hehe ja dat weet ik wel ja stuur me ff een foto dan als je dr 5 heb wil k wel ff zien ofcourse
ja anders word t TE
en heb ook nog ee nvriend waar ik rekening mee moet houde
is goed zal wel ffies duren nog eerst deze ff goed late genezen maar zodra ik heb zal ik sturen
hehe ja joh gaat ook nie meer passe dan denk k
is wanneer ga je die laten doen dan denk je?
ja je vriend haha vind ie het nog steeds allemaal goed?
Tepelpiercing doe ik nooooit meer
had er misschien 2 uur een beetje last van, maar daarna niks meer.
Heerlijk geslapen enzo
dus die doe ik maar niet meer..
nah hij moest wel ff slikken maar nu vind hij t wel mooi..en hij zit nu ook an de 4 piercings al dus begin is er bij hem ook al
en hoeist me jou piercings ?
Vond het zelf wel meevallen.
Ik heb er zelf pas 1ntje gezet...
En ik heb er echt bijna niks van gevoeld...
Ja je voelt wel iets, maar het deed bij mij geen zeer....
die klem die ze er op zetten dat doet wel ff pijn
die knijpt vet hard in je tepel, niet leuk gewoon...
de pijnlijkste piercing is een ontstoke navelpiercing..
hijs dik en rood..en hij doet verschrikkelijk veel pijn..
heb net al wat over wild vlees gelezen..en als ik dat heb muhn navelpiercing er uit moet..en dat wil ik helemaal niet
heeft iemand tips voor mij?
Vond geen 1 piercing pijnlijk...degene die ik het meest voelde was dat toch mn tepel.
ik vond mn navelpiercing ook niet echt zo lekker. ben er gelijk van genezen, voor mij geen piercings meer!
gewoon boven.. maar wil er ook nog eentje onder.. wee ni of iemand weet hoe dat voelt??
Mij lijkt een tepelpiercing het pijnlijkst....