Partyflock

Forumonderwerp · 754431

www.ajaxlogo.nl
6maart gaat de side hellemaal in gebruik!

mee eens of niet?

weg dr mee!------dit willen we terug!

laatste aanpassing
bloemetje gaat naar ajax om te juichen

En om met zakdoekjes te zwaaien

goh echt boeiend :gaap:
maar alleen als het mooi weer is

You only sing when you're winning ;)

Ja nu is het te koud :(
en er moet uiteraard geen file op de weg zijn.

Nee, stel je voor !

dit logo moeten we gewoon houden man
tja, alle ajax supporters kunne dat oude logo wel terug willen, maar dat gebeurd toch niet.. aangezien ajax een club is die nog nooit naar zijn eigen supporters heeft geluisterd...

hou dan dat wijf er ook maar op
Lekker boeiend?????

Maar vind wel dat ajax het moet doen, als blijkt dat echt veel mensen het nodig vinden. Ik denk dat het bij de meeste maar een beetje kudde gedrag is. Iemand komt met het idee dat het oude logo terug moet, en opeens denkt iedereen, ja, wat een goed idee, laat ik het er maar mee eens zijn.

maar het is wel typisch, in de jaren dat het goed gaat met ajax zeikt niemand over het logo, gaat het slecht moet er opeens van alles veranderen. Een gemiddelde voetbal supporter heeft ook echt het geheugen/iq van een vis.

En iedereen die nu opeens zo hard begint te schreeuwen, had je dat niet iets eerder kunnen doen? Dat logo is nou al weer zo ingeburgerd, dat de gemiddelde ajax supporter niet eens meer weet dat er een oud logo is.
maar alleen als het mooi weer is

10.000 man bij feynoord- Nac :vaag:

On topic: ouwe logo terug!! Liefst vandaag nog. Betreffende site is daarom een goed iniatief.

@ Damien - KontWol b.v.:

er word al jaren geroepen dat het logo terug moet komen, en dat is niet iets wat nu opeens is!

nee geen gezicht en oprotten met de hele club dat zou pas goed zijn

dus gezicht weg club weg :9:p
En snel ook.....:x
MokumGirl, toch wel heel erg opvallend dat ik er nou nooit iemand over hoor.

Je gaat me toch niet vertellen dat je jullie al actie voeren sinds dat het oude logo weg ging??

Nee, dat is pas sinds heel erg kort, dus gewoon, jammer te laat. Had je toen maar grootschalig actie moeten voeren. Nooit een shirtje moeten kopen met het nieuwe logo. Nu is elke ajax supporter er al stilzwijgend mee accoord gegaan.

Dus heel simpel, te laat. En als je een logo nodig heb als supporter om je te binden met een club ben je wel heel sneu. Word je clubliefde groter door een plaatje. Maakt wel weer een boel duidelijk.
Ckerszz terug met de oude logo!!!!!

afca till i die!!

Dit is het enige ECHTE ajax logo :D

:D

8)

Vind dat poppetje van laatst in de kuip wel geinig ..... lopen altijd weg als nieuw logo (k)
Je gaat me toch niet vertellen dat je jullie al actie voeren sinds dat het oude logo weg ging??

Nee, dat is pas sinds heel erg kort, dus gewoon, jammer te laat. Had je toen maar grootschalig actie moeten voeren. Nooit een shirtje moeten kopen met het nieuwe logo. Nu is elke ajax supporter er al stilzwijgend mee accoord gegaan.

Als je niet weet waar over je praat kun je soms beter je mond houden..:D

Ajax laat zijn gezicht nooit zien woehaha!
Feyeneurt heeft geeneens een eigen gezicht en waait met alle winden mee........Net als hun supporters..:D

Die lopen niet weg(k)

Zijn jullie ook zo moe?

:o
Ik vind meer wit rood in de ArenA belangrijker eerlijk gezegd.....
Dat komt er ook hoor.. zodra de arena(Rinus Michels stadion) van Ajax zelf wordt (wat er aan zit te komen!) zal er meer rood wit komen uiteraard!:jaja: oude logo terug, en de sfeer die groot en deels al terug is in het stadion.. dan ken het niet meer stuk toch

A.D.H.D. APC duidelijk!!!Feyeneurt heeft geeneens een eigen gezicht en waait met alle winden mee........Net als hun supporters..

Kan me trouwens herinneren dat die kakkerlakken ook ooit actie voerden voor hun ouwe logo, maar dat ze dat maar hadden opgegeven.
He boefjes,
ik weet nog wel een nieuw logo voor jullie stakkerklup zonder identiteit:

Ajax heeft geen gezicht ze staan altijd met de rug naar je toe klaar om weer te vluchten(K)

gezicht kwijt clubhuis in de hens en dan ajakkes weg prima volgorde

die hebben ze toch al die neusen
Nu kunnen ze mooi als smoes aanhouden dat ze dat ouwe logo niet in die stoeltjes kunnen zetten zoals nu :S

dan maar geen logo op de stoeltjes.
maar het oude logo moet terug. :jaja:
Tuurlijk willen we dat logo terug

We ?
Het oude logo moet terug
Stoeltjes moeten rood wit
Van de Eijden moet oprotten
Het stadion moet rinus michels ze naam dragen
Staanplaatsen moeten terug

Geef de Supporters hun club terug
geen woorden maar daden!!! pas als jullie een los komen naar Rotterdam, en wraak komen nemen, dan pas praten over veranderingen!!!

Het is alweer 8 jaar geleden, we wachten alweer 8 jaar!!!

ROTTERDAM No Running!!!

Pannenkoek...
hehehe,

De boefjes hebben in de jaren 80 veels te veel naar dat ene programma gekeken:

laatste aanpassing