Partyflock

Forumonderwerp · 754427

Waarschuw beheerder
mensen van partyflock,

waarom moet het zo negatief, en dan heb ik het vooral over de opmerkingen bij foto's. Ik heb altijd geleerd: Als je niets goeds kan zeggen, zeg dan maar niets.

Dit geld trouwens niet voor iedereen hoor, maar het valt mij op dat drie jaar geleden de commentaren en het geouwehoer nooit zo negatief waren als nu.

Dit moest ik ff kwijt :D
Waarschuw beheerder
Dit geld trouwens niet voor iedereen hoor, maar het valt mij op dat drie jaar geleden de commentaren en het geouwehoer nooit zo negatief waren als nu.

3 jaar geleden danste je ook toch nog niet naakt op het podium?? dat is het verschil als je het toen deed zou je ook dat commentaar krijgen als je nou eenmaal zo veel aandacht oproept dan krijg je ook zoveel commentaar t is heel flauw van de meeste dames maar had al eerder gezegt dat dat pure jaloezie is niet bij iedereen hoor maar 9 van de 10 x is dat toch gewoon het geval blijf gewoon lekker je ding doen hebben de mannen ook nog wat om naar te kijken als ze op een feest staan :D ja toch gewoon schijt aan hebben jij wilt toch zo dansen dan moet je ook het commentaar kunnen hebben! en je hebt een super figuur dus dat mag je wel laten zien succes dr mee
Waarschuw beheerder
Tja, ik zie t zo: Tessa, dit is je beroep. Wees trots op jezelf dat je zo veel onderneemt dat je overal wat ziet, en overal een ervaring meepikt. Leuke bijkomstigheid van je beroep+ dat je je lijf zo in vorm moet houden dat je ook nog aan t "standaart" beeld van lekker wijf voldoet. Topper toch? Meid, buit de situatie uit en leef. En ja ik ben jalours... Net als al die andere meisjes hier. Maar fuck it. Gun n ander ook t licht in de ogen.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is toch fotocommentaar??
:[