Partyflock

Forumonderwerp · 753702

Ik zag gister stukjes van Ado - Ajax en ik zag die houthakker weer op het veld rondlopen. Als je het mij vraagt hoort deze gast niet op de Nederlandse velden thuis! Majstorovic krijgt 7 wedstrijden aan z'n broek, maar El-Akchaoui zou nooit meer moeten spelen. Bij deze mijn nominatie voor meest irrantante speler ooit!
shouf shouf is teminste eentje die voor leuke momenten zorgt

Nog nooit gezien

Dat zegt misschien iets over wat voor een supportertje jij bent
Op pagina 666 zie je die spandoek niet hangen nee

Hahahaha

:D

hahahahahahaahhaha
(y)
Ik vond het wel grappig om hem gisteren te zien spelen,bij knalt er wel in :)

Zegt iemand van een club waar je 90 minuten lang een spandoek over Kalou in een bananenboom kan laten hangen!

Was maar 1 minuut..
slechte speler alleen wel veel inzet maar daar red hij het niet alleen bij een topclub bij.

Idd, met zijn gedrag compenseert hij zijn gebrek aan kwaliteit..

:yes:
Idd, met zijn gedrag compenseert hij zijn gebrek aan kwaliteit

En tog hebtie weer goed zn plicht gedaan gister voor een paar miljoen minder als die van jullie per jaar;)

Idd :yes:

kijk liever naar shoef shoef
dan die 2 verwende overschatte voetballers

vd fart en sneyder de huilebalk
laatste aanpassing

En tog hebtie weer goed zn plicht gedaan gister voor een paar miljoen minder als die van jullie per jaar

nah hard voor weinig nooit chagorijnig!

Klopt... Daarom past hij ook prima bij een ploeg als Den Haag..
al die hagenezen lachen nu maar wacht maar totdat hij zen teamgenoten berooft

:gaap:

En tog hebtie weer goed zn plicht gedaan gister voor een paar miljoen minder als die van jullie per jaar

Wat is zijn plicht dan? Net doen alsof hij niet op het veld staat en Rosales lekker laten lopen? Wat een vrijheid had die vent. En voetballend heeft Shouf Shouf al helemaal niks bijgedragen. Vind het meer een speler voor de eerste divisie

sneijder en vaart zijn meer iets voor de 1e divisie, daar staan ze niet zo in de schijnwerpers, misschien dat ze die arroganten bekken dan eens een keer dicht houwe
Ze mogen dan arrogant zijn, maar zitten niet voor niks bij het Nederlands elftal. Beetje raar dat je een vergelijking maakt tussen van der Vaart / Sneijder en El Akchaoui.

Beweer jij dat vaart en sneijder de afgelopen maanden wat gepresteerd hebben?
De laatste maanden niet, daar heb je gelijk aan. Maar je kunt ze toch niet vergelijken met El Akchaoui. Denk dat ze nu wel weer beter gaan voetballen nu Koeman weg is. Neemt niet weg dat ik ze ook arrogant vind, maar dat zegt niks over hun voetbalcapiciteiten.

Ik heb ook niks gezegd over hun capaciteiten als voetballer toch?
Ik vind ze alleen arrogant, ze zouden meer met hun voeten moeten spreken.
Dat het wel goede voetballers zijn staat wat mij betreft buiten kijf, alleen hun houding is om te janken.
Dan heb ik je verkeerd begrepen, zo denk ik er ook over. Maar hierboven zei je dat jij hun meer iets voor de eerste divisie vond, vandaar. Maar ze moeten nog wel heel anders gaan voetballen, want hun oude niveau halen ze bij lange na niet

vd fart en sneyder lopen naast hun schoentjes
lag eerst aan de trainer
wat is het straks?

denk eerder dat het aan die 2 ligt

die 2 kunnen nog wat van shoef shoef leren

mentaliteit :respect:

INZET
dat hebben die 2 zker NIET

Dat over de 1e divisie was meer om te benadrukken dat ik het gewoon 2 arrogante kleutertjes vind, en om aan te geven dat ze misschien beter gaan voetballen als ze niet zoveel aandacht krijgen van alles wat niet met voetbal te maken heeft.
El Akchaoui is misschien wel ene irritante voetballer maar hij geet wel 200 % en daar kunnen die verwende koters (sneijder, vd Vaart) wel van leren.

Ik ben een Ajaxsupporter B)
Dat klopt wel ja, maar toch vind ik dat hij ondanks zijn inzet, niet het niveau heeft voor de Eredivisie. Maar aan zijn mentaliteit kunnen er inderdaad veel een voorbeeld nemen.
niveau is ook wel eredivisie waardig hoor :yes:
Net alsof rosales zo vaak langs hem heen is geweest,heb hem zowat de hele wedstrijd nie gezien!

:respect: :respect: :respect: