1 volger · 4089x bekeken
donateur
Ik denk dat je een slet bent wanneer je uit onzekerheid of omdat je erkenning wilt elke keer met iemand zoent om aandacht te krijgen van die jongen, omdat je graag iemand wilt...
Als ze al vol is gejepperd door jan en alleman dan ben je ook maar nr zoveel
Jepper de jepper
Maar idd, wanneer iemand niet zuinig is op d'r eigen lichaam, krijg je snel het woord slet, maar nogmaals, ik vind een meid niet echt een slet, mannen zijn grotere sletten af en toe
donateur
wanneer vind je een meisje een slet?
als ze net zo'n sexleven heeft als mij
*vette knipoog*
Ik vind iemand een slet als je stiekeme dingen doet waarmee je andere kwetst. Dus de vriend van een vriendin/bekende stiekem neuken ofzo...zeg maar in die richting... BAH!!! ECHT goor!
Als iemand vaker sex heeft dan gemiddeld, daarvan geniet, eerlijk is tegenover de ander persoon en er niemand mee kwetst.....BOEIUH!!!
Ieder zijn eigen he!
Als iemand vaker sex heeft dan gemiddeld, daarvan geniet, eerlijk is tegenover de ander persoon en er niemand mee kwetst.....BOEIUH!!!
Ieder zijn eigen he!
Een meisje vind ik een slet als ze eerst mij de hemel in prijst en later de grond in trapt...
Kortom ik ken er wel 1tje...
Een meisje vind ik een slet als ze eerst mij de hemel in prijst en later de grond in trapt...
Dat is geen slet, maar een bitch
Ha toevallig, zo'n man ken ik ook nog wel