1 volger · 4324x bekeken
donateur
Maar als je vrijgezel bent kan ik best begrijpen dat je meerdere bedpartners hebt
Ik ben vrijgezel
maar ja iedereen is daar anders in he....
maar ik vind dat als je alleen de lusten wilt je ook niet verschillende bedpartners hoeft te hebben hoor...
ga dan opzoek naar een sexrelatie met 1 persoon....
maar jaaaaaaaaaaaa.... ik ben al 23
ja das echt makelijk gezegt he als een meisje 2 keer geneukt heeft is ze een hoer ( volgens zeggen dan he niet mijn mening)
en als een jongen de hele stad plaat neukt is hij de man nauw dat noem ik een hoer mannen zijn eerder hoeren als meisjes er zitten wel bij maar dan verkopen ze hun lichaam das een vrouwelijk hoer die er geld voor vraag en het haar werk is

en als een jongen de hele stad plaat neukt is hij de man nauw dat noem ik een hoer mannen zijn eerder hoeren als meisjes er zitten wel bij maar dan verkopen ze hun lichaam das een vrouwelijk hoer die er geld voor vraag en het haar werk is
Meiden die alle jongens gek lopen te maken, en ze daarna weer dumpen vind ik ook een SLET 
Jongens daarin tegen kunnen er ook wat van, maarja voor hun is dat stoer he
Jongens daarin tegen kunnen er ook wat van, maarja voor hun is dat stoer he
in principe niet snel pas als ze geld zou vragen voor sex of constant meerdere relaties er op na houdt....(daarmee bedoel ik dus niet als het een keer zou gebeuren dat iemand vreemd zou gaan) zelf ben ik altijd heel open als het over sex gaat...laterzzz...
misspride in wat je zegt kan ik me ook wel vinden trouwens had daar nog niet eens bij stilgestaan...
Waarom heb je geen respect voor jezelf als je veel neukt? Ik vind eerder dat je geen respect voor jezelf hebt als je eigenlijk wel veel wilt neuken maar dat je het niet doet omdat anderen dan vinden dat je een slet bent.
Je hebt respect voor jezelf als je doet waar je zin in hebt en je van niemand wat aantrekt. Dus als je zin hebt in sex en je krijgt de kans...waarom niet?
Je hebt respect voor jezelf als je doet waar je zin in hebt en je van niemand wat aantrekt. Dus als je zin hebt in sex en je krijgt de kans...waarom niet?
Hakuna Matata -> 
Van mij hoeft het ook allemaal niet zo omdat ik me er simpelweg niet prettig bij voel als ik me suf neuk met alles wat los en vast zit zeg maar. Maar als dat wel zo zou zijn zou ik het zéker niet laten om het algemene verknipte beeld dat mensen dan van je hebben. Maak zelf wel uit wat ik doe, 't is tenslotten MIJN lichaam en daar heeft niemand wat over te zeggen!!! Vind meisjes dan ook niet gauw sletten..
Van mij hoeft het ook allemaal niet zo omdat ik me er simpelweg niet prettig bij voel als ik me suf neuk met alles wat los en vast zit zeg maar. Maar als dat wel zo zou zijn zou ik het zéker niet laten om het algemene verknipte beeld dat mensen dan van je hebben. Maak zelf wel uit wat ik doe, 't is tenslotten MIJN lichaam en daar heeft niemand wat over te zeggen!!! Vind meisjes dan ook niet gauw sletten..
Waarom heb je geen respect voor jezelf als je veel neukt? Ik vind eerder dat je geen respect voor jezelf hebt als je eigenlijk wel veel wilt neuken maar dat je het niet doet omdat anderen dan vinden dat je een slet bent.
precies!

![][QueenBitch][](/images/user/52715_1447530.jpg)

![[img width=355 height=128]http://forumspam.articblue.nl/thread_related/thread_sucks/images/0355.jpg[/img]](http://forumspam.articblue.nl/thread_related/thread_sucks/images/0355.jpg)