Partyflock

Forumonderwerp · 753437

Waarschuw beheerder
Hebben jullie dat nou ook? Want als ie bij mij gaat uitwerken dan let ik meer op me omgeving en dan lijkt het net alsof mensen met me praten, maar dan met gebaren en gezichtsuitdrukkingen en aanrakingen.

Voorbeeld:

een kennis van mij was mee naar een party, maar die ging meer voor de connecties mee en ging dus niet dansen.
Ik was samen met me vriendinnen aan het dansen en opeens 'duwen' mensen mij in de richting van die vriend, van kijk: hij staat daar zo alleen joh, maak ff een praatje. Of dan kijken ze me aan en dan kijken ze naar hem. Maar t zijn dan mensen die elkaar helemaal niet kennen. Ik ken hen ook niet verder...

Maarre snappe jullie m?

vertel es jullie ervaringen hiermee
Waarschuw beheerder
heb je dan nooit t gevoel dat iedereen naar je kijkt terwijl je danst? alsof je n show weggeeft? ik wel ga altijd nog harder beuken haha voel me n koning!!

Waarschuw beheerder
haha moe je wel uitkijken..een jongen was op een feest zo van de kaart dat hij een stand zag waar en een ander feest ana het promoten waren d8 dat het een zwembad was en hij had het zo warm dat hij een aanloop nam en boven op het bureau van de stand sprong haha heel komisch om te zien moehahaha

Waarschuw beheerder
LOL, als t ooit zover komt, waarschuw me, , hehe O:)
Waarschuw beheerder
donateur
telepateren telepateren dat is makkelijk gaat snel! telepateren telepaten...... ALLEMAAL!

8)
Waarschuw beheerder
whahaha pis in mn broek haha. ik heb wel gehoord van gasten op trance energy in heerenveen dat ze op t politiebureau waren geklomen met n groep. zaten ze allemaal op t dak omdat ze aangevallen werden door kabouters lol. wat n mooi gezicht zou dat geweest zijn haha
Waarschuw beheerder
donateur
weet je zeker dat ze geen paddo's op hebben gehad :S
Waarschuw beheerder
misschien lijkt het wel dat iedereen naar je kijkt enzo omdat jeje misschein zo groot voelt? haha ;) :P
Waarschuw beheerder
Volgens mij "gebruik jij een beetje teveel drugs :yes: