Partyflock

Forumonderwerp · 753405
Betreft: evenement: Temple of Terror, vrijdag 20 mei 2005 om 23:00

Werkzaam bij Cuup.nl
Waarschuw beheerder
De datum van de nieuwe editie van Temple of Terror is bekend gemaakt:

datum: vrijdag 20 mei 2005
plaats: Koog aan de Zaan
toegang: 15 euro

Vrijdag 20 mei komen terror/speedcore dj’s uit binnen- en buitenland bij elkaar in de Zaanstreek om daar gezamenlijk het hardste feest ooit neer te zetten. De edities van Temple of Terror staan bekend als een mix van hardcore en terror maar op veler verzoek is er dit keer gekozen voor een editie die voor 100% uit terror en speedcore zal bestaan.

Er zijn sinds begin vorig jaar meerdere edities geweest van Temple of Terror. Van deze feesten zijn er drie geweest met een gemixte hardcore/terror line-up en bij de andere twee waren er gescheiden hardcore en terror zalen. Een grote groep bezoekers houdt zowel van hardcore als terror en vind de gemixte line-up geweldig, maar af en toe kreeg de organisatie reacties van diehard terror liefhebbers of er niet een keer een feest met niets anders dan terror en speedcore kon komen. En dat zullen ze weten ook! De volgende terrror dj’s komen met veel plezier naar de Zaanstreek gereisd om samen met een beperkte groep liefhebbers het hardste feest ooit te houden:

De Canadese dj Plague is hard aan de weg aan het timmeren in Nederland. Zijn radioshow This is Terror zorgt elke donderdagavond voor hoge luistercijfers en de Canadian Speedcore Resistance krijgt steeds meer trouwe volgelingen. Na Hellraiser is nu Temple of Terror aan de beurt voor zijn bivakmutsen-show!

De uit Engeland afkomstige Glenn Petersen, beter bekend als Dj Smurf, behoort zonder twijfel bij de populairste terror dj’s van de wereld. Zijn sets bestaan uit met een mix van popmuziek en terror en is het best te omschrijven als ‘Terror that makes you smile’. Smurf heeft evenementen als Thunderdome, Hellbound en Nightmare Outdoor op zijn naam staan en begint ook bijna Temple of Terror resident te worden.

De Milaanse Frazzbass leeft voor zijn muziek. Hij organiseert feesten in Italië, produceert, draait en onderhoudt de speedcore.it website. Op de laatste Temple of Terror editie van vorig jaar bewees hij samen met Hotrebor dat hij garant staat voor keiharde terror en dit keer komt hij weer overgevlogen om zijn naam hoog te houden!

Infared komt net als Smurf uit Engeland en was zo onder de indruk van het feest Smurfenland dat hij aan de organisatie Cuup.nl vroeg of hij ook kon optreden op de volgende Temple of Terror editie. Een dag later is er gelijk een delegatie van Cuup komen luisteren naar het optreden van Infared op de Xtremecore album release party en is er besloten dat Infared niet gemist kon worden op Temple of Terror, the hardest edition ever!

Angernoizer & Hellseeker zijn twee talentvolle Nederlandse jongens die er alles aan doen om door te breken en achter elkaar tracks uitbrengen met een bijzonder hoog beatgehalte. Op de Friese editie van Temple of Terror hebben zij al eens samen opgetreden en na de vele positieve reacties ontvangen we hen nogmaals met open armen.

Noizefucker heeft geen introductie nodig, zijn naam verraadt al genoeg! Samen met zijn alter-ego Raicho zal hij dit feest met klasse afsluiten. Raicho is niet zijn beste vriend, maar beide gespleten helften van zijn zieke persoonlijkheid zullen hun uiterste best doen de wereld van terror en speedcore harmonieus bijeen te brengen.

Het feest zal gehouden worden in De Waakzaamheid. Deze locatie heeft nu een perfect geluidssysteem en biedt de ruimte aan niet minder dan 1000 bezoekers. Net als op Smurfenland zal er een standje aanwezig zijn met terror-merchandise. De shirtjes van o.a. CSR en GGM zullen hier verkrijgbaar zijn en ook zal de nieuwe plaat van dj Plague verkocht worden. Voor de bezoekers die op een of andere duistere manier nog niet in het bezit zijn van de Temple of Terror 2005 cd zullen er in beperkte oplage de laatste exemplaren voor slechts 5 euro opgeruimd worden.

Er zijn voor dit feest geen kaartjes in de voorverkoop beschikbaar, alleen deurverkoop dus wees er vroeg bij! Het feest duurt van 23:00 tot 06:00 en de kassa zal tot 03:00 geopend zijn.

Meer info op www.cuup.nl

Nu de line-up nog!

[img width=652 height=118]http://party.snt.utwente.nl/images/upload/FORMAT/original/UPIMGID/8050.jpeg[/img]

www.cuup.nl
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ghehe neej vertel ik je nog wel :P

wat is trouwes de time table?
en mag fototoestel meegenomen worden?
Waarschuw beheerder
weet ik dat :no:

haha vraag dan aan iemand die dat wel weet ;) en aangezien die hier niet posten :S

:bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tim gewoon meenemen je fototoestel

en :jaja: waar blijf de time table :(
Waarschuw beheerder
cupido is toch van de organisatie;)
dus neem aan dat hij dat wel kan vertelle:P
maar ik neem camera wel mee ja :P
ff foto's enzo in trein make:P
Waarschuw beheerder
:jaja: hij is de organisatie

*flits* *flits*
en van het feest :P
en ik ga je weer stalken ;) :P
Waarschuw beheerder
ik ga je ook wel ff stalke;)
hehe
Waarschuw beheerder
:nee: niet net als in utreg :S
Waarschuw beheerder
haha ja denk et wel;)
alleen benk er nu wel minder lang he;)
Waarschuw beheerder
:nee: geenn foto's van me ass :@

ja weet ik :CRY:
Waarschuw beheerder
ghehehe neej komt goed;)
doe dat wel bij smurf ofzo :/
Waarschuw beheerder
:jaja: doe dat maar
Waarschuw beheerder
en ga je een colbert aantrekken :P
Waarschuw beheerder
whahahaha
Waarschuw beheerder
ghehe tja als er weer veel teveel rook is enzo:S
Waarschuw beheerder
is denk wel daar
Waarschuw beheerder
dan maar me speedcore shirtje aan:P
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
Waarschuw beheerder
ik doe me badmuts op met een vet grote zonnebril
Waarschuw beheerder
ik me lonsdale polo
Waarschuw beheerder
donateur
Camera mag mee, time-table komt begin volgende week online!
Waarschuw beheerder
mag je ook huisdieren meenemen?
Waarschuw beheerder
sorry cupido. kwist niet dat je van de organisatie was :$

huisdieren mee.. welke wou je meenemen dan :P je poes :yes:
Waarschuw beheerder
owja iedereen moet zkah in lonsdale komen ofzo :[ :P
ghehe dan ga ik als een uitzondering:P
Waarschuw beheerder
en ik ben al een uitzondering ;) kheb niet eens lonsdale :S
Waarschuw beheerder
vanavond een feestje laten schieten voor volgende week vrijdag, en zondag hetzelfde verhaal. en dan heb ik volgende week ook nog een bruiloft waar ik niet mee naar toe kan :$ poeww

ik vind dat ik dat wel kan maken :$ :D

speedcore volgende week :yes: ofniet tim :D:D

ik heb der echt mega zin in :D alleen die fucking lange reis :S en terug ook nog :S hehe.. regel een koelkast in de trein voor het bier :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo heb nu erg zin in ;)

damzz geen vrij van werk :CRY:
dat word de hele dag cola light drinken :)
Waarschuw beheerder
hahaha betonnie:P jij met je cola light:D:D
is niet goed voor je
maar vindt alles best maar na afloop eten we bij de burgerking:P
Waarschuw beheerder
begin van de week zou time table komen he :P ... noizefucker afsluiter ofniet maar de rest dan ??

;d
Waarschuw beheerder
khad een vraagje :O we kunnen pas best laat komen.. omdat tim nog moet werken savonds... hij staat op de gastenlijst maar ik niet ;) daarom we zijn der pas rond 12.00. ik ga der vanuit dat ik gewoon binnen kan dat het nog niet druk is maar zo niet dan heb ik ff 3,5 uur voor niks gereisd en kan ik weer terug :O :no:
Waarschuw beheerder
donateur
De kassa is tot 03:00 open, dus je bent nog ruim op tijd! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wel :X
Waarschuw beheerder
dit is de TIME TABLE :D

Stinger 23:00 tot 24:00
Infared 24:00 tot 01:00
Plague 01:00 tot 02:00
Smurf 02:00 tot 03:00
Frazzbass 03:00 tot 04:00
Angernoizer & Hellseeker 04:00 tot 05:00
Noizefucker 05:00 tot 06:00

zie jullie op Temple Of Terror
Waarschuw beheerder
mike cola light is wel goed voor me
en op me werk gewoon jou nummer ff luisteren dan ga de tijd zekerzz snel dan ;)

en :jaja: we gaan afloop ff eten bij de burger king ;)
en ik zet je ook af bij de bus (je weet wel waarom :P )

bedankt voor de time table
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaa jammer datk niet mee kan naar burger king;) maar volgende keer beter ofni jessica :P
enne cola light is wel slecht voor je :O :P
Waarschuw beheerder
:@ :nee: is niet slecht ;)

en wel jammer dat je moet werken :( maar ander keer beter :jaja:
Waarschuw beheerder
daarom gaat nog wel goedkomen;)
Waarschuw beheerder
tim jij hoeft toch pas om 12.00 te werken :P ik vind dat er best nog wat gegeten kan worden :P hehe
Waarschuw beheerder
uuhmz noou dat kijk ik dan wel kj?
Waarschuw beheerder
denk dat ik te gaar ben. dat ik eigenlijk ook wel naar huis wil dan :$ duurt notabene nog wel een tijdje voor ik in bed lig
Waarschuw beheerder
whahaha
Waarschuw beheerder
flits flits

meneer meneer