Partyflock

Forumonderwerp · 753122
Betreft: evenement: Emporium, zaterdag 28 mei 2005 om 12:00
Waarschuw beheerder
The Matrixx organiseert 28 Mei een groots buitenfeest met een romeinse invloed!

Gaan jullie ook?
http://www.matrixx.nl/illustraties/news119.jpg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9:9:9 op dinsdag 24 mei 2005 om 14:37:
Nee mag niet.. stond in een ander topic.
"info@matrixx.nl
donderdag 19 mei 2005 11:08:27

Digitale camera’s zijn niet toegestaan, alleen wegwerp camera’s die nog in de verpakking zitten zijn toegestaan."

Ik snap nog steeds het nut er niet van, waarom het niet mag...Telefoon van de meeste maakt ook voortaan goede kwaliteit foto's...:vaag:

Waarschuw beheerder
Het is al bijna weekend :P!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 17:25:
Het is al bijna weekend !

Bijna ja :D, morgen, en vrijdag nog stagelopen, en dan 's avonds op naar Nijmegen :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 17:41:
Het is al bijna weekend !

school > werken > school > uitgaan > chillen >>

:respect: :respect: :respect: :respect: EMPORIUM :respect: :respect: :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja eens ff kijken wat ik ga doen dit weekend :p
Waarschuw beheerder
Heb gelukkig Zaterdag vrij kunnen krijgen :D ... dus dat word weer lekker feesten :jaja:

Waarschuw beheerder
IK HEB ZIN :D :bounce:

Waarschuw beheerder
hey zijn er nog kaartjes???
Ik en mijn vriendin willen ook nog gaan!

waar kan ik ze kopen, free record shop??
Waarschuw beheerder
donateur
Lien>>goed idee

Chocoprinces>> is chocoprince?

Sarah>> alle ticket box adressen, powerhouse free record of sommige tabak zaken
Waarschuw beheerder
hehe nog maar 3dagen werken bij de dar:P dus lekker chillen en btje vegen en dan kan ik weer zuipe:D:D

Waarschuw beheerder
Emporium breidt strand uit door hitte - Extra water en koeling

De (weer)godentempel Pantheon op het Romeinse dancefestival Emporium lijkt goed te werken: het wordt aanstaande zaterdag mogelijk 25 graden, misschien wel 30. Emporium kan dus wel eens het heetste festival van het jaar worden. De organiserende Matrixx heeft in verband met het prima weerbericht een hele serie aan maatregelen genomen, waaronder extra beach-club en méér strandruimte, extra palmbomen en veel extra water en koeling.

Het festivalseizoen kan werkelijk niet mooier beginnen: veel zon, een graadje of dertig en muziek van 40 top-DJ’s op een festivalterrein met stranden, loungegebieden en volop bomen voor verkoelende schaduw. De hitte is voor Emporium dus geen enkel probleem: integendeel, The Empire of Dance laat zich graag onderdompelen in een authentieke Romeinse hitte.

Wel heeft The Matrixx (dat het festival organiseert) veel extra maatregelen genomen om iedereen volop te laten profiteren van dit eerste echte zomerweekeinde. Zo komt er een Mediterrane beachclub, speciaal om in Romeinse sfeer verkoeling te zoeken in het water. De beachclub is een aanvulling op de vier grote dance-areas, waar zo’n 40 DJ’s gaan draaien. En water is er genoeg. Niet alleen in de vorm van extra aanvoer van bronwater (50.000 flessen extra) maar ook op het recreatiegebied Berendonck zelf. Dit gebied (tussen Nijmegen en Wychen) heeft een grote recreatieplas met prachtige zandstranden pal naast de dance areas. Liggen aan het strand terwijl Mauro Picotto, Johan Gielen en Dana (om er maar een paar te noemen) voor de muzikale kick zorgen? Dat kan dus op Emporium. Berendonck heeft trouwens meer dan genoeg bomen voor broodnodige schaduw, dus ook wat dat betreft mag de zon gerust vol gas geven.

The Matrixx zal in elk geval ook zorgen voor veel extra koeling voor dranken en ijs, maar als bezoekers zichzelf willen verkoelen met waaiers, ventilatoren en dergelijke, dan kan dat óók. Emporium krijgt er in verband met het mooie weer een zomermarkt bij met alle benodigde zonartikelen, van petjes tot zonnebrand en alles wat je maar kunt bedenken. Geen probleem dus als je je tube thuis hebt laten liggen.

Gezien de goede weersverwachting, zal Emporium vrijwel zeker uitverkocht raken. Er zijn nog enkele honderden kaarten te koop bij Free Record Shop en Ticketbox.

Misschien het heetste festival van deze zomer *zucht* (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Iets in mij zegt dat het zaterdag niet de hele dag droog gaat zijn. Als het morgen al 30 graden is en de dag erna ook dan wordt het meestal kritiek in Nederland en volgt een behoorlijk gedonder en gebliksem :s Maar voorlopig staat er nog 29 graden op de zaterdag, laten we maar hopen dat het uitblijft tijdens het festival :p
Waarschuw beheerder
Kijk eens aan...er is aan alles gedacht! :D

Tjee, krijg er steeds meer zin in!

Ennuh...een paar regendruppels aan het eind van zo'n hete dag zou erg lekker zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
Aan het eind ja :p Maar dan ook echt aan het eind he :p

Waarschuw beheerder
ik zal er het voor geen goud missen ^^
Waarschuw beheerder
donateur
rijden er nou pendelbussen?

Waarschuw beheerder
ja toch? vanaf station dukenburg :)
Waarschuw beheerder
[img width=50 height=35]http://www.weeronline.nl/daten/symbole/vorhersagen/standard/ms____.gif[/img]

Gisteren stond er een donker wolkje met regen ingetekend voor de avond, nu is er pas weer regen op de zondag. Kortom het gaat gewoon helemaal zonnig worden :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van joenuhhboy op dinsdag 24 mei 2005 om 21:24:
hehe nog maar 3dagen werken bij de dar dus lekker chillen en btje vegen en dan kan ik weer zuipe

Jij werken?? :vaag:

:kots:
Waarschuw beheerder
Net kaarten gehaald, ook representttttttttttttttt.......
Waarschuw beheerder
Dit gaat wel heel erg lekker worden met dat weer!!! woohoee-hoej-whoo-hoe!! :p

:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 14:06:
Uitspraak van jeroenmgn op dinsdag 24 mei 2005 om 21:24:
hehe nog maar 3dagen werken bij de dar dus lekker chillen en btje vegen en dan kan ik weer zuipe

Jij werken??

haha ja eindelijk werk ik een keertje;)

werk bij de dar:D

kei gezellige mensen en lekker werk..

en nog beter verdien er geld;):D
Waarschuw beheerder
donateur
Goede zaak Jeroen ;) Ga zo door ;)
Waarschuw beheerder
donateur
coldplay niet meer trainen???

Waarschuw beheerder
Ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zero-Sub op donderdag 26 mei 2005 om 21:47:
coldplay niet meer trainen???

Nee :s Motivatie is ver te zoeken ! Ik train thuis wel een beetje ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha :p
Waarschuw beheerder
whieeeee over 24 uur beginnen we vast met zuipen :D:P
heb er egt zin in!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LadyDi* op vrijdag 27 mei 2005 om 09:26:
whieeeee over 24 uur beginnen we vast met zuipen
heb er egt zin in!!!

over 24 uur ben ik nog eerst aan het werk, dara 12 uur vrij en 1 uur richting wijchen :bounce:, heb der ook zin an:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog 2 VIP-kaarten over
mocht je interesse hebben (PB)
Waarschuw beheerder
Iemand die mij kan vertellen hoe je daar het makkelijkste kan komen met de auto vanaf Amsterdam??

Want van die routebeschrijving op de Emporium-site word je ook niet echt wijzer :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Verdine op vrijdag 27 mei 2005 om 11:42:
Iemand die mij kan vertellen hoe je daar het makkelijkste kan komen met de auto vanaf Amsterdam??

Want van die routebeschrijving op de Emporium-site word je ook niet echt wijzer

ANWB routeplanner? www.anwb.nl

ik weet het nie, ik vertrouw op ome Eric :p

Waarschuw beheerder
donateur
Moest hem voor iemand al maken, dus ik gooi hier zo een beschrijving, cq. plaatje neer...

Vanaf de A50 (vanaf Amsterdam), neem je bij knooppunt Ewijk, de A73 richting Venlo...

Dan pak je gelijk de eerste afslag, die heet volgens mij "Bijsterhuizen" of "Bedrijvenpark Lindenholt"..

Vanaf daar staat het wel aangegeven, of je hoort de muziek al..

[img width=645 height=476]http://www.dipstick.nl/temp/route.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe dan moet je wel weten wat je precies moet invullen bij die routeplanner he Pascalle :P.
Als je alleen Wijchen invult dan kom je waarschijnlijk gewoon in het centrum uit ;)

--

Thnx uK B)
Dus als ik eenmaal op de a50 zit dan moet ik alleen maar doorrijden totdat ik de a73 richting venlo tegenkom?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De grotere afbeelding staat hier:

http://www.dipstick.nl/temp/route.jpg

Het knooppunt linksboven is knooppunt Ewijk..

Waarschuw beheerder
donateur
Net na de brug van Ewijk, met 2 grote pilaren (A50), krijg je het knooppunt Ewijk, met de afslag "Nijmegen/Venlo (A73)". Vanaf daar kan je het plaatje aanhouden..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Top!!

Bedankt kerel :)
Waarschuw beheerder
Van de Party!!

Waarschuw beheerder
donateur
No problem, succes ermee.

Waarschuw beheerder
donateur
uK neem je een baksteen mee? :p
Waarschuw beheerder
Top feestje wordt t! HEB ER NU AL ZIN IN

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 12:44:
uK neem je een baksteen mee? :p

Praat me even bij ? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 13:26:
Praat me even bij ?

HMH prodigy --> ik had je nie gezien --> je zei dat je volgende keer een baksteen naar m'n hoofd zou gooien :jaja:

zoiets was het ;)

Waarschuw beheerder
donateur
oh dit was het:

uK 22 november 2004 11:51
Ja, ik zag je vrolijk voorbij wandelen, dus ik roepen, maar helaas .. Geen reactie..

Volgende keer gooi ik wel iets ofzo

en toen zei ik: een baksteen ofzo ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Oja, toen werd je afgevoerd ja 8)
Zal wel iets gooien naar je, als ik je zie ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 13:59:
Oja, toen werd je afgevoerd ja

afgevoerd?

*fronst wenkbrauwen*

Waarschuw beheerder
donateur
Begeleid is misschien een beter woord ;)

Waarschuw beheerder
donateur
werd ik begeleid dan? :/

had ik gescoord ofzo? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Aan je kop te zien, had je gescoord ja. Een piepklein briefje, uit een piepklein envelopje :9
laatste aanpassing