Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
wij praten liever met honden dan met varkens
Zeggen jullie dat ook tegen je moeder dan?
Maar zoals sommige mensen weten flyer ik voor o.a. Mid-town en ik heb gezien dat @ngerfist van is naar Nightmare Outdoor te gaan.
En aangezien ik bij de ingang sta te flyeren zal ik je kop onthouden en e security tippen dat ze je deruit moeten gooien omdat je een onrust stoker ben.
Dusse
Zeggen jullie dat ook tegen je moeder dan?
Maar zoals sommige mensen weten flyer ik voor o.a. Mid-town en ik heb gezien dat @ngerfist van is naar Nightmare Outdoor te gaan.
En aangezien ik bij de ingang sta te flyeren zal ik je kop onthouden en e security tippen dat ze je deruit moeten gooien omdat je een onrust stoker ben.
Dusse
zozo jij bent goed hoor Maar zoals sommige mensen weten flyer ik voor o.a. Mid-town en ik heb gezien dat @ngerfist van is naar Nightmare Outdoor te gaan.
Dusse
laatste aanpassing
zo volgens mij ben jij degene met een lager iq dan de gemiddelde lichaamstemperatuur
dan het gemiddelde gemeten lichaams temperatuur...
Moeilijk he typen, en aan je piemeltje trekken tergelijker tijd?
@ngerfist en Arieh zijn gewoon een stel RIMRIDDERS 
boer maik komt ze varken helpen
Nee, boer Maik helpt jou een einde aan je leven
Liever een boer als een rimridder die het stront van zn kaasstengel laat likken