11789x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
Tim was het leuk gister
Schermutselingen op de Amstel ofzo stond er maar niks ernstigs.
Was op het Rembrandtsplein, maar het viel allemaal wel mee.
donateur
Ja werd al gebeld maar moest op die kleine van me broer ff passen
Waren allemaal jonge gasten van jullie Kevin, maar was wel ff leuk, totdat de politie (op de fiets
donateur
Waar zat je?
Ik? In de stad? Of in het stadion? In het stadion ben ik maar 10 minuten geweest
donateur
Eerst met een groepje in een paar kroegen op de Wallen
In het stadion heb ik alleen de eerste tien minuten gezien, toen wist ik wel weer genoeg
Eerst met een groepje in een paar kroegen op de Wallen Old Sailer onder andere en daarna nog even gaan kijken bij Jantjes Verjaardag
whehehe
Ook rembrandts geweest?
In het stadion heb ik alleen de eerste tien minuten gezien, toen wist ik wel weer genoeg Zijn we met een paar man gaan zuipen in die kroeg onder het Olympisch Stadion
Ow ok
Zit meestal ook maar eerste helft in het stadion
donateur
Ook rembrandts geweest?
Zit meestal ook maar eerste helft in het stadion nu ff helemaal niet meer alleen honk nog
donateur
Waren er veel van MVV dan?
Bij Jantjes Verjaardag waren zo'n 200 man uit Maastricht.
Voornamelijk petten en sjaals die met bussen van een kroeg uit Maastricht waren gekomen. Ook heel even daar geweest, was best gezellig
donateur
Ach ja is voor de meeste een uitstappie van hun leven
Dit stond nog in de krant
Ook zonder gebak liet de MVV-aanhang zich het dagje Amsterdam smaken. Liefst vier bussen waren besteld, waarvan er twee al 's ochtends vooruit gestuurd waren. Ongeschonden haalden de fans de aftrap niet. 's Middags was er even een opstootje in een kroeg, met wat muitende Ajax-supporters

![Delli[050]](/images/user/167578_904813.jpg)