Partyflock

Forumonderwerp · 752512
5034x bekeken

Waarschuw beheerder
Waarom hebben heel veel lui het niet op hells angels ?

Dat wil ik wel eens weten ?

Waarschuw beheerder
donateur
Druk maken?

hahahahaa,nee er werd een mening gevraagd en die heb ik gegeven,een mening waar ik 1000% achter sta.
En ook een mening over de reply`s de gegeven zijn.
trouwens een nachtje slapen doet je goed,je toon is menselijker dan gisteren in een p.b :bier:
Waarschuw beheerder
wWRONG angel,ik vind het dus juist zeer interessant :yes: en wat vond je van m,n bericht die ik je gestuurd had??? en nogmaals kan je een x een foto posten hier van je harley?? ik ben nl ook een motorliefhebber en ben reuze benieuwd :yes: en idd je toon is menselijker angel,gister zei je dat ik een sukkeltje ben terwijl ik een coole dude ben :P

Waarschuw beheerder
Jezus Gaat hier lekker !!!

ANGEL FROM HELL zegt :

gabbermamma,hennep,er word al zoveel onzin over onze club geschreven,mensen vinden het echt niet meer interesant.wat ik wil zeggen,maak jullie druk over belangrijkere dingen

- Ja Dat weten we wel daarom dit topic ook wou graag weten hoe ze hier er over denken er zijn een aantal die er een grote bek over hebben maar als ze lef hebben gaan ze ook voor zo iemand staan en dan nog een keer zo'n grote bek achter de computer is het erg makkelijk

En HENNEP :

Ik val niemand aan hoor waarom denk je dat ?

Waarschuw beheerder
donateur
jezus ga janken...er staat niemand voor me hier die het me vraagt...dit is internet dude..

als je me het vraagt in een kroeg of op straat of op een terras met 30 Helse Engeltjes zeg ik precies hetzelfde.

Denk dat ze meer respect hebben voor iemand die ze gewoon hun mening geeft en desnoods afzeikt,dan ruggekruipers en kontkussers.

dus kom je me eens tegen,vraag gerust.
Waarschuw beheerder
sneekster volgens mij moet je iets beter gaan lezen meis :yes: want dat heb je dus overduidelijk niet gedaan.mag ik je erop wijzen trouwens dat ik best een x real life met angel from hell wil praten ( dat weet ie zelf al ) mits aan de voorwaarden ( weet ie ook,nl per pb gestuurd ) wordt voldaan. ik ben dan wat dat betreft geen moeilijk persoon,ken de hel nl. al

Waarschuw beheerder
suport big red machine :jaja:
:respect: 8118 :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk moppie als jij geen respect kan blijven tonen,blijf jij dan lekker de Tina lezen op je Pony.
Wijs ben ik niet,maar wel verstandig,en probeer jij de 45 nog maar te halen,die tienerleeftijd en de puistjes heb ik al gehad.

En als je het vraagt krijg je antwoord van iedereen.
Je hebt het ook over iedereen die lekker achter de computer enz..enz..

Lach gerust even uit,en kijk uit met de alcohol.
Waarschuw beheerder
jammer dat angel of hell niet reageert op m,n pbtjes.had best een gesprek met hem aan willen gaan en een foto van z,n harley willen zien.

Waarschuw beheerder
Haha tina las jij toen je zo oud als mij was de tina wel heel erg zeg ! Toen ik 10 jaar was las ik die !!!
En zou niet graag 45 wezen heb nu de lol van men leven kan doen en laten wat ik wil zit niet aan een relatie vast heerlijk kan lekker genieten van het leven heerlijk
En wat heeft mijn paard hier nou weer mee te maken ?!?!
Je veranderd van onderwerp dat is al een teken dat je niet veel verstand hebt en dan was je er ook niet op in gegaan !!!

Jaja de jeugd van tekenwoordig hmmzz.....:no:

Alcohol lekker toch en zal ff naar jou gaan luisteren of ik moet uit kijken naar de alcohol !!!!Pff...Haha laat me niet lachen !!! :mixje: :xtc: :bounce: :mixje: :xtc: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Sneekster,ga je kamer opruimen en je huiswerk doen....je gaat nogal off-topic.

:gaap:
Waarschuw beheerder
niet ruzieen jullie :P en special message to angel of hell : tis niet m,n bedoeling om je uit je tent te lokken ofzo gozer,ik heb het beste met iedereen voor en pas goed op jezelf,groeten.

Waarschuw beheerder
Haha Kamer opruimen dat doet de huishoudster voor mij en huiswerk neej dat heb ik niet !!!

Ga jij maar lekker op bed met je :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
:frusty:

Waarschuw beheerder
Spraakzaam !!!! :jaja:

Maar Weer ff terug op de Topic !!!!
Vertel!!!!
Waarschuw beheerder
nou vertel,ik had gvd angel echt willen spreken.zat zelfs al te denken om hem bij me thuis uit te nodigen,heb toch niks te verliezen.en voor de rest ben ik heel benieuwd hoe het met de 10 angels af gaat lopen waartegen levenslang is geeist.aangezien er bloedsporen in het clubhuis zijn gevonden ga ik er voor het gemak maar van uit dat ze schuldig zijn en hoewel het natuurlijk rippers waren die ook niet te vertrouwen zijn horen moordenaars een zo hoog mogelijke straf te krijgen. ik volg de kranten met aandacht.

Waarschuw beheerder
donateur
Voor het gemak?

Ze zijn schuldig ,over en uit.
En daarnaast word er al gesproken over nog meer vermissingen en vieze beerput verhaaltjes die binnenkort het daglicht gaan zien,er word schijnbaar meer gevonden of ze zijn gaan praten hopend op strafvermindering.

Maar waar maken we ons druk om?

We zijn de enigste die overgebleven zijn die hun mening hebben gezegd,er is verder geen geslijm meer gekomen,geen aanbidding en naief gelul,dus tabee...ik stop ermee.

Waarschuw beheerder
donateur
ja jij ook gedag Sneekster,want je had vast gekomen met weer zo`n puberopmerking....
Waarschuw beheerder
ik stop er ook mee,heb m,n zegje gedaan.gegroet

Waarschuw beheerder
aha Je hoort toch dat je ouder bent dan de gemiddelden hier he maar jah lekker boeiend !!!! oude vandagen !!!!!
Zit zeker in de OVERGANG moet moeilijk wezen voor je hoor !!!! Mijn tante zit er ook in geen lolletje hoor :Dhahahahahahahhahahaha

Waarschuw beheerder
....haha ken je et niet winnen !!
ach de OVERGANG is moeilijk he zit mijn tante nu ook in erg hoor heb wel medelijden met je !!!

Waarschuw beheerder
Helemaal niets mis mee!!! :no: