Partyflock

Forumonderwerp · 752212

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
In Breda heeft de politie ternauwernood een veldslag tussen voetbalfans van NAC en FC Groningen weten te voorkomen. De twee groepen van elk ongeveer zeventig personen wilden elkaar gisterenavond met knuppels en andere slagwapens te lijf gaan. Met 35 man wist de politie uiteindelijk de Groningen-supporters weg te sturen.

Over iets meer dan een uur zullen de twee clubs tegen elkaar voetballen in Breda. De confrontatie van gisteren blijkt afgesproken te zijn. Door enkele kruispunten en een straat af te zetten, bleven de groepen uit elkaar. Onder begeleiding van politie reden de supporters met hun eigen auto's uiteindelijk weer naar het noorden.

Waarschuw beheerder
donateur
:O t is wat :O

Maar goed even over mij, ik ben echt leuk B)
Waarschuw beheerder
donateur
boefjes :O

Zwork --> :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
je bent zeer leuk, elkekeer als ik jou zie denk ik aan dat ene moment...

...die ene keer dat ik op de plee zat, aan de spetterpoep was en het wc papier nergens tevinden was...

...totdat ik achter de libresse een verstopt rolletje vond, heerlijk moment, echt leuk!
Waarschuw beheerder
altijd weer G-town he? ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat was inderdaad een moment :lief:
Waarschuw beheerder
Een moment van verlossing.....:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Het zal eens niet....
Waarschuw beheerder
donateur
moet bijna huilen van blijdschap als ik er weer aan terug denk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk altijd aan het moment dat ik een volle kaart heb :yes:

BINGO :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik denk ook altijd aan een bepaalde moment...o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat de politie tussen beide kwam, laat ze elkaar lekker afmaken...

Waarschuw beheerder
donateur
Bingo :lief:

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Teveel vrije tijd zeker...
Waarschuw beheerder
He Viptweak, beetje respect he; ieder zo zn hobby he..:-)

Waarschuw beheerder
donateur
mijn hobby is praten over mezelf en bingo
Waarschuw beheerder
dat zijn dan hobbies !! meervoud..

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, want ik praat graag over mezelf terwijl ik bingo

Da's 1 onderwerp B)
Waarschuw beheerder
....op die fiets

Waarschuw beheerder
donateur
He Viptweak, beetje respect he; ieder zo zn hobby he..

Als elkaar afmaken een hobby is hoop ik dat ze het veel uitoefenen ;P
Waarschuw beheerder
Niet tevreden met onze Jan-Peter??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Breda de gekstuh :x

Waarschuw beheerder
altijd da ... voetbal
zal ik er eens op los hameren

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes: suk6

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mwah,tijd dat de politie een keertje aandacht geeft aan die kind verkrachters en criminelen,ipv groepjes jongeren die onderling met elkaar willen vechten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Utrecht was rond 10 uur vanaaf ook met 70 man, helaas kwam de politie al binnen een minuut en konden ze niks doen!

Waarschuw beheerder
laat ze lekker relluh :D
Waarschuw beheerder
Inderdaad waarom laat de politie ons niet gewoon onze hobby uitoefenen?

Waarschuw beheerder
donateur
Utrecht was rond 10 uur vanaaf ook met 70 man, helaas kwam de politie al binnen een minuut en konden ze niks doen!

Hoop dat ze met 70 man jou pakken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Haha ik was een van die 70 man pikkie

Waarschuw beheerder
donateur
Sure, jij wel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:kusje:

Waarschuw beheerder
donateur
zwork 4 president!

:lief: B)

Waarschuw beheerder
Hoop dat ze met 70 man jou pakken...

Hopen doe maar op de wc kameraad..
Ik zie dat je nog steeds bezig bent met je neerbuigende opmerkingen! :no:
Wanneer leer je dat nou eens af?!?!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat afleren?
Waarschuw beheerder
dat je, je mond moet houden over zaken waar jij geen weet van hebt viptweakyyyyyy

:Z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ow, het genie praat...

Waarschuw beheerder
*2Viptweak*
Het lijkt wel of jij er plezier in hebt om mensen die jij minder dan jezelf vindt (hooligans, mensen die niet zo geëngageerd als jij zijn) af te kraken in je berichtjes..
Alsof jij veel beter en slimmer dan die mensen bent, nou zal ik je zeggen, de zon schijnt echt niet meer voor jou dan voor hen!!

Het kan uiteraard toeval zijn maar elke keer als ik een bericht van jou tegenkom dan kraak je of iemand af die wat over het topic heeft gezegd, of je plaatst een berichtje waaruit moet blijken hoe slim je wel niet bent..
Denk je dat die schimpende en neerbuigende opmerkingen gewaardeerd worden? Of gaat het je daarom; vind je het leuk om telkens de spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok te gooien..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehheheheeh hij snapte er geen moer van.
en door een beetje interessant te doen hier heeft ie het idee dat ie interessant is :Z

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ik vind mezelf helemaal niet beter dan anderen. Maar het is vrij kansloos om in het openbaar beetje te gaan knokken met gebrek aan een diepe visie.

Nederland is gewoon te netjes met dit soort dingen, een hardere aanpak lijkt me intussen eigenlijk wel redelijk gewenst.

En ja, een constructieve discussie ga ik zeker niet uit de weg.
Waarschuw beheerder
ahhh jochie toch voel je, je dan onveilig in het openbaar

voetbal=oorlog en in de oorlog gaan mensen mekaar ook te lijf doordat zij een anderen mening delen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel mezelf niet onveilig, maar het gaat inderdaad wel om verstoring van de openbare orde zonder enig nut.

En dat jij voetbal als oorlog ziet ligt misschien aan jou en niet aan mij?
Waarschuw beheerder
er staat voetbal=oorlog

er staat dus niet, ik zie ...............................

Waarschuw beheerder
Maar het is vrij kansloos om in het openbaar beetje te gaan knokken met gebrek aan een diepe visie.

Misschien vinden die hooligans het kansloos om op internet in forums over politieke onderwerpen te ouwehoeren omdat je er toch niets mee opschiet.. Maar die mensen laten jou toch ook in je waarde?
En waarom vind jij dat overal een diepe visie achter moet zitten? Jij zegt dus dat als voetbalrellen een diepe visie heeft dat het dan voor jou wel gerechtvaardigd is?
Knokken gebeurd overal, of het nou op kleine schaal is (voetbalrellen), of op grote schaal (Irak). Ik weet niet wat jij vindt maar ik verkies die voetbalrellen toch echt wel boven al die oorlogen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
voetbal=oorlog en in de oorlog gaan mensen mekaar ook te lijf doordat zij een anderen mening delen

Kijk met zulke mensen wordt voetbal nou elke keer een feest!! :S

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien vinden die hooligans het kansloos om op internet in forums over politieke onderwerpen te ouwehoeren omdat je er toch niets mee opschiet.. Maar die mensen laten jou toch ook in je waarde

Verschil is dat ik mijn mening onderbouw? Daarnaast zit ik hier niet echt voor de politieke discussies, die hou ik wel ergens anders...

En waarom vind jij dat overal een diepe visie achter moet zitten?

Omdat het anders nutteloos is.

Knokken gebeurd overal, of het nou op kleine schaal is (voetbalrellen), of op grote schaal (Irak). Ik weet niet wat jij vindt maar ik verkies die voetbalrellen toch echt wel boven al die oorlogen!!

Oorlog is een bloederige politiek, dus heeft het meestal wel een aanleiding en een direct (meestal economisch of ethisch) doel.
Dit heeft geen enkel doel.

Waarschuw beheerder
kansloze rukkers.

Waarschuw beheerder
donateur
jewel hoor de tegenstander zo hard mogelijk voor ze bek slaan

Dan doe je dat toch lekker ergens in een weiland waar er verder niemand last van heeft?

Waarschuw beheerder
Dit heeft geen enkel doel.

Dat jij er geen doel achter ziet betekend nog niet meteen dat er ook daadwerkelijk geen doel achter zit!

Oorlog is een bloederige politiek, dus heeft het meestal wel een aanleiding en een direct (meestal economisch of ethisch) doel.

Dus als het te rechtvaardigen is met een excuus omtrent economie of geloof dan vind jij het wel goed?!?! :frusty:

Verschil is dat ik mijn mening onderbouw? Daarnaast zit ik hier niet echt voor de politieke discussies, die hou ik wel ergens anders...

Het voorbeeld ging erom dat die mensen jou in je waarde laten, en dat hoor jij ook te doen, ondanks dat jullie doelen of idealen totaal uit elkaar liggen, niet om het feit dat jij je meningen onderbouwd!! Waarom ga je niet in op de daadwerkelijke boodschap van de zin??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat jij er geen doel achter ziet betekend nog niet meteen dat er ook daadwerkelijk geen doel achter zit!

Dat basseer ik op het feit dat dit soort discussies al jaren gevoert worden en dat er nooit iets zinnigs over gezegd is.

Dus als het te rechtvaardigen is met een excuus omtrent economie of geloof dan vind jij het wel goed?!?!

Dat heb ik nergens gezegd.

Het voorbeeld ging erom dat die mensen jou in je waarde laten en dat jullie doelen uit elkaar liggen, niet om het feit dat jij je meningen onderbouwd!! Waarom ga je niet in op de daadwerkelijke boodschap van de zin??

Welke boodschap?
Als je je mening onderbouwt krijg je respect, doe je dat niet dan krijg je het niet.
Simpel toch?

Waarschuw beheerder
Volgens mij leeft er iemand in zijn eigen wereld :yes:

Dat basseer ik op het feit dat dit soort discussies al jaren gevoert worden en dat er nooit iets zinnigs over gezegd is.

Jij mag mij vertellen waar discussies gevoerd worden over het doel van voetbalrellen.. Ik weet wel dat over het onderwerp hooligans en voetbalrellen discussies gevoerd worden!!
Als je een keer mee zou lopen met een groep hooligans van jou cluppie, in een vijandige stad, waar je gewoon met je tegenstander hebt afgesproken om een potje te knokken, wat is daar verkeerd aan? Iedereen die mee gaat naar zo'n actie weet wat hij of zij kan verwachten..
Dit is ook een manier om iemands respect te verdienen, maar dat zie jij niet in omdat volgens mij een beetje een bekrompen kijk hebt op zaken waar je geen begrip voor kan tonen. Misschien ligt dat wel meer aan jouzelf dan aan die zaken!

Waarschuw beheerder
zijn jullie doof/ blind??

kansloze rukkers, einde (zinloze) discussie lijkt me

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
Dank jullie wel voor deze waardevolle bijdrage aan onze discussie (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Jij mag mij vertellen waar discussies gevoerd worden over het doel van voetbalrellen.. Ik weet wel dat over het onderwerp hooligans en voetbalrellen discussies gevoerd worden!!

Nou, hier op Partyflock om te beginnen?

Als je een keer mee zou lopen met een groep hooligans van jou cluppie, in een vijandige stad, waar je gewoon met je tegenstander hebt afgesproken om een potje te knokken, wat is daar verkeerd aan? Iedereen die mee gaat naar zo'n actie weet wat hij of zij kan verwachten..

Dat deden we 10 jaar geleden, maar dan niet onder het motto van voetbal maar tegen marokkanen.
Maarjah, echt veel heeft het niet opgeleverd, hahahaa

Dit is ook een manier om iemands respect te verdienen, maar dat zie jij niet in omdat volgens mij een beetje een bekrompen kijk hebt op zaken waar je geen begrip voor kan tonen. Misschien ligt dat wel meer aan jouzelf dan aan die zaken!

leuk geprobeert, maar voetbalgeweld kan je nooit goedpraten.
Waarschuw beheerder
donateur
jonguh ze hadden toch met elkaar afgesproken. Oftewel ze laten de onschuldige supporters er buiten. En dan mogen ze van mij rellen wat ze willen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beetje jammer dat het niet alleen met de vuisten kan...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
schoppen steken slaan daar gaat t om! ;)

Waarschuw beheerder
Dat deden we 10 jaar geleden, maar dan niet onder het motto van voetbal maar tegen marokkanen.
Maarjah, echt veel heeft het niet opgeleverd, hahahaa

Nou hier moet je kijken, je eigen handen zijn ook niet schoon!

leuk geprobeert, maar voetbalgeweld kan je nooit goedpraten.

Ik zeg alleen dat het ook een manier is om respect van elkaar te verdienen.. Jij probeert dat door discussies te voeren en deze te onderbouwen met een goede beargumentering, zij doen dat op hun eigen manier..
Jij ziet denk ik geen onderscheid tussen verschillende hooligans. De meeste hooligans die spreken met de tegenstander af en en vechten met elkaar zonder dat de petjes en sjaaltjes daar last van hebben.
Je moet niet alle mensen over 1 kan scheren!

En ik probeer niets goed te praten, die uitspraak probeer jij me nu aan te praten.. Dat stukje tekst ging over respect, en jouw gebrek daaraan, en weer ga je niet in op de boodschap van de tekst maar geef je je eigen interpretaties eraan en reflecteert ze weer naar mij alsof ik daar een uitspraak over gedaan heb. Op die manier kan ik ook wel discussies winnen; gewoon niet op de inhoud ingaan maar gewoon de ander opmerkingen aan proberen te praten (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zolang 95% in dit forum het voetbalcultuurtje niet kent is dit een kansloze discussie, maar ga er vooral mee door (y)

Waarschuw beheerder
stoere jongens
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:x
Waarschuw beheerder
donateur
schoppen steken slaan daar gaat t om!

Jou neem ik nie serieus.

Echte rellen zijn met de blote vuist.
Waarschuw beheerder
donateur
Laat ze elkaar lekker afslachten, zijn we van het 'ikbeneensupporterengedraagmenietnormaal' probleem ook weer af

Waarschuw beheerder
Echte rellen zijn met de blote vuist.
:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
2 PoFFeR: Meen je dat werkelijk dat je vind dat je hooligans in hun waarde moet laten? Ik ben een groot voetballiefhebber maar ik schaam me dood als ik over dit soort taferelen hoor. Die zogenaamde supporters verneuken de sport waar ik veel van hou. En waarom? Omdat ze zogenaamd respect bij elkaar willen verdienen? Respect heeft in deze context totaal geen enkele betekenis! Ik vind het gewoon schandalig wat ze doen. Er zit gewoon geen enkele motivatie achter behalve de sport kapot maken. Dankzij deze kansloze mensen moeten clubs megaveel boetegeld betalen en worden ze misschien wel geschorst of anders gestraft! En waarvoor? Omdat een stel hersenloze junkies niet elkaar met respect kunnen behandelen! En in deze context heeft respect wel een betekenis. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ze hersenloos en junkie zijn... ;)

Waarschuw beheerder
Groningen de koningen!!!!!!!!!:yes: Er gaat niets boven groningen:no:

Waarschuw beheerder
Idd jammer dat die lui mekander de hersenpan niet hadden ingeramd... gaat weer nergens over :frusty:

Waarschuw beheerder
Ik snap het niet. De politie wil het hooliganisme tegen gaan toch?? Als ze die gasten dan eerst elkaar laten aftuigen en als de politie dan ZELF nog een keer gaat rellen, dan leren ze het wel naar mijn mening. Ik hou zelf ook wel van een relletje, maar het moet wel bij vechten blijven en niet bij steken en/of schieten. En vechten doe je me je handen en niet met knuppels, maar dat is beter dan met messen en/of vuurwapens.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou zelf ook wel van een relletje, maar het moet wel bij vechten blijven en niet bij steken en/of schieten.

Jij houdt zeker niet van voetbal?

Waarschuw beheerder
Jij houdt zeker niet van voetbal?

Waar slaat dat nou weer op:S Ik hou van voetbal, van spreekkoren en van rellen;) Maar niet van moordpartijen als het om voetbal gaat;)

Waarschuw beheerder

whahahahahahahha
hahahahhahahahaha
hahahahah hoor dat huppelkutje whahahahah
ja tuurlijk meisje

jij was erbij whahahahhahahah

Waarschuw beheerder
Ik snap het niet. De politie wil het hooliganisme tegen gaan toch?? Als ze die gasten dan eerst elkaar laten aftuigen en als de politie dan ZELF nog een keer gaat rellen, dan leren ze het wel naar mijn mening. Ik hou zelf ook wel van een relletje, maar het moet wel bij vechten blijven en niet bij steken en/of schieten. En vechten doe je me je handen en niet met knuppels, maar dat is beter dan met messen en/of vuurwapens.

:respect: alleen mongolen en kk kneuzen kunnen het niet af met hun vuisten

Waarschuw beheerder

Joi dat kan toch:/ Ik ken genoeg wijven die erbij staan i.p.v. die gasten met een grote bek:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg dat ze hersenloos en junkie zijn.

Weer zo'n typisch antwoord.. :no:
Waarschuw beheerder
mijn vader was er ook bij en hij heeft een eigen zaak dus niet lullen met die voor oordelen!

Waarschuw beheerder
donateur
Waar slaat dat nou weer op:S Ik hou van voetbal, van spreekkoren en van rellen;) Maar niet van moordpartijen als het om voetbal gaat;)

Ik vraag dat omdat je de club, waarvan je zogenaamd fan bent, verneukt. Als je goed gekeken hebt naar Feijenoord bijvoorbeeld dan wordt dat helemaal niet gewaardeerd door de club. Ruud Gullit was woedend! Zijn club wordt weer in het kwaad daglicht gezet door een stel kneuzen die niet eens weten wat fan zijn inhoudt. Zo'n fanatieke aanhang dat ze gaan rellen. Nepfans zijn het! Die mensen maken de sport kapot! Eigenlijk moet de politie zich er ook niet mee bemoeien. Laat ze elkaar maar afmaken. Des te minder van die sneue gasten die de sport kapot maken des te beter!

Dus waarom rellen als je weet dat je club er minder van wordt?

Weer zo'n typisch antwoord.. :no:

Wat wil jij nou suggereren dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Koppel het gewoon los van voetbal en richt gewoon bendes op!

A la Crips & Bloods
zoek je een leuk veldje op voor een veldslag en sla ik elkaar dan dood.

of speel zelf een potje voetbal, verlies opzettelijk..en ga de ander op de bek slaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

A la Crips & Bloods

of speel zelf een potje voetbal, verlies opzettelijk..en ga de ander op de bek slaan

Jij snapt hem, dan hebben ze alleen hunzelf ermee en niet de sport.... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat wil jij nou suggereren dan?

Dat het weer zo'n kortzichtig antwoord is.. Zo'n typisch antwoord wat makkelijk is hé..

Dus in jou ogen zijn alle "hooligans" junkies en hebben ze geen hersens. Dus ze zijn ongeschoold, hebben dan ook geen werk..

Je moet eens niet achter die kudde aanlopen die dat allemaal roepen.. Of je moet eens wat boeken gaan lezen, voor je zulke antwoorden gaat roepen ;)

Waarschuw beheerder
Bleek het niet juist uit onderzoek dat er ook een hoop tussen zit die wel goed geschoold zijn en zelfs een topbaan hebben.
Het zit hem dan denk ik meer in de frustratie...
Waarom zou je anders zulke aggresieven handelingen kunnen verrichten tegen iemand die je niet eens ken..

Waarschuw beheerder
donateur
Je moet eens niet achter die kudde aanlopen die dat allemaal roepen.. Of je moet eens wat boeken gaan lezen, voor je zulke antwoorden gaat roepen ;)

Ik heb toevallig hier best wat over gehoord en gelezen en ik weet dat vele hooligans in de zakenwereld best geslaagd zijn. Dat er best wat ondernemers, advocaten en andere beroepen tussen zitten. Dat neemt niet weg dat er ook een documentaire laatst op was dat ging erover dat veel hooligans weldegelijk drugs gebruiken. De politie kwam steeds vaker hooligans tegen die beneveld waren.

Ik heb best veel over dit onderwerp gekeken aan documentaires en series. Het is en blijft een feit dat ze de sport langzaam kapot maken! Dat ik zeg dat het hersenloze junkies zijn komt deels door mijn frustratie. Ik vind het namelijk oprecht jammer dat de sport waarvan ik gek ben kapot gemaakt worden door die lui! Misschien was het niet goed verwoord van mij maar ik blijf het vinden. ;)

En de suggestie dat ik achter een kudde aanloop kun jij helemaal niet maken. Jij kent mij niet... ;)

Bleek het niet juist uit onderzoek dat er ook een hoop tussen zit die wel goed geschoold zijn en zelfs een topbaan hebben.
Het zit hem dan denk ik meer in de frustratie...
Waarom zou je anders zulke aggresieven handelingen kunnen verrichten tegen iemand die je niet eens ken..

Klopt, het wordt vaak gebruikt als uitlaatklep. De één kan er beter mee overweg dan de ander...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laat ze mekar maar de kop intrappen...stelletje mongloide figuren!!!!!!

Waarschuw beheerder
*2teknix* Ik probeer niet goed te praten wat sommige hooligans doen, en mijn discussie met Vipdweep ging meer over het feit dat mensen hem in zijn waarde laten en dat hij dat dan ook bij andere mensen kan doen, of ze nou hooligan, balletdanser of computerinstallatieprogrammeur zijn. Hij heeft mijns inziens de neiging om mensen die hij minder slim dan zichzelf vindt af te kraken in zijn berichtjes. Hier loop ik een beetje tegenaan en zodoende vind ik dat hij een ieder in zijn waarde moet laten..

Maar als een stel supporters met elkaar op de vuist gaan en verder heeft er niemand last van,
WHAT'S THE BIG FUCKING DEAL??
Ze spreken met elkaar af, dus een ieder die met die specifieke groep mee gaat naar de wedstrijd weet waar hij of zij in terecht kan komen.. Zolang er geen steek- of vuurwapens aan te pas komen en ze vernielen de bende niet dan ben ik er niet op tegen.

Waarschuw beheerder
....maar vanwaar die hunker om een ander mens zomaar verrot te slaan?
Dat is toch niet normaaaaal?

groepstherapie...ja het is groepstherapie..
Al de shit die je afgelopen week heb opgepikt en opgekropt sla je uit je lichaam zo op een ander lichaam.. Pok

Waarschuw beheerder
donateur
Maar als een stel supporters met elkaar op de vuist gaan en verder heeft er niemand last van,
WHAT'S THE BIG FUCKING DEAL??
Ze spreken met elkaar af, dus een ieder die met die specifieke groep mee gaat naar de wedstrijd weet waar hij of zij in terecht kan komen.. Zolang er geen steek- of vuurwapens aan te pas komen en ze vernielen de bende niet dan ben ik er niet op tegen.

Ik heb liever wel dat er vuurwapens aan te pas komen, dan zijn ze sneller opgeruimd. Het enige probleem is dat die mensen ook families hebben. Dat de politie de lijken weer kan opruimen en dat er veel extra werk van komt. Ze kunnen zich ook gewoon gedragen wat het mag volgens de wet niet. En als ze het dan toch doen, laten ze het dan niet in de naam van een club doen. Die ondervind er wel schade van. In ieder geval schade in reputatie maar soms ook financiele.

Waarschuw beheerder
donateur
....maar vanwaar die hunker om een ander mens zomaar verrot te slaan?
Dat is toch niet normaaaaal?

Is het ook niet. Het is ziek...

groepstherapie...ja het is groepstherapie..
Al de shit die je afgelopen week heb opgepikt en opgekropt sla je uit je lichaam zo op een ander lichaam.. Pok

En er bij iemand anders inslaan ja... ;p

Waarschuw beheerder
Volgens mij is het een combinatie van dingen; adrenaline, kameraadschap, liefde voor je club willen uiten (op welke manier dan ook), even uit de sleur, lekker tegendraads en primitief doen.. Vul maar aan....

Je kan het een beetje vergelijken met de film Fight Club.. Die mensen komen ook bij elkaar om elkaar af te rossen, het enige verschil is dat ze niet supporter zijn van een voetbalclub en dat zij niet in de media komen!

*2Teknix* Welke lijken in godsnaam??? Er is de laaste jaren volgens mij maar 1 dode gevallen bij supportersrellen en dat was die Carlo Picornie..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan het een beetje vergelijken met de film Fight Club.. Die mensen komen ook bij elkaar om elkaar af te rossen, het enige verschil is dat ze niet supporter zijn van een voetbalclub en dat zij niet in de media komen!

Het verschil met de film Fight Club is dat dit een film is en daarbij heeft niemand last van die gevechten. Hierbij wel, de clubs ondervinden schade... ;)

*2Teknix* Welke lijken in godsnaam??? Er is de laaste jaren volgens mij maar 1 dode gevallen bij supportersrellen en dat was die Carlo Picornie..

In mijn hypothetische situatie.. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tegenover de clubs vind ik het inderdaad niet juist maar als je een groep volwassenen hebt die met elkaar wil knokken (bij het volle verstand) dan vind ik dat het gewoon moet kunnen..

Waarom is het wel gerechtvaardigd dat mensen elkaar verrot slaan in een ring met publiek er omheen, en niet als het ergens op straat gebeurd?

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom is het wel gerechtvaardigd dat mensen elkaar verrot slaan in een ring met publiek er omheen, en niet als het ergens op straat gebeurd?

Omdat er bij de sport regels zijn die nageleefd worden door een scheidsrechter, in het weiland zijn die controles er niet. Dat erbij, we hebben een wet. En volgens die wet mag het niet.

Waarschuw beheerder
Omdat er bij de sport regels zijn die nageleefd worden door een scheidsrechter, in het weiland zijn die controles er niet. Dat erbij, we hebben een wet. En volgens die wet mag het niet.

Hooligans hebben onderling ook een bepaalde code waar ze zich aan houden tijdens hun gevechten met andere hooligans, dat komt in principe op hetzelfde neer.. Bij de free-fight gevechten in Nederland gaat het er minstens even hard aan toe dus dat maakt ook geen verschil!
En volgens de wet mag zoveel niet, hoe vaak ben je vandeweek door rood licht gefietst? (er vanuit gaande dat je een fiets hebt)

Waarschuw beheerder
donateur
Hooligans hebben onderling ook een bepaalde code waar ze zich aan houden tijdens hun gevechten met andere hooligans, dat komt in principe op hetzelfde neer.. Bij de free-fight gevechten in Nederland gaat het er minstens even hard aan toe dus dat maakt ook geen verschil!
En volgens de wet mag zoveel niet, hoe vaak ben je vandeweek door rood licht gefietst? (er vanuit gaande dat je een fiets hebt)

Ik heb een fiets en fiets door het rode licht. Daarentegen moet je niet klagen als je gepakt wordt, het mag immers niet. En laten we nu niet gaan zeggen dat we schijt gaan hebben aan de wet want die is er niet voor niets... ;)

Het gaat er hier gewoon om dat de club er schade van ondervind. De sport ondervind er schade van. Daarom ben ik er op tegen. Niemand heeft er wat aan, het levert alleen maar meer ziektekosten op omdat ze weer naar het ziekenhuis moeten omdat ze kapotgeslagen zijn. Ze kunnen misschien niet naar het werk want ze hebben wat gebroken. Veel hinder van een nutteloos iets. Dat is de realiteit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
EN hoe vaak heb je een wind gelaten onder de dekens en die opgesnoven
Waarschuw beheerder
elke zondagmiddag staan we al om één uur klaar
de sjaal zit om de nek, de groene pet bedekt het haar
we schrijven met een viltstift op iedere wc
z.streep.s.i.d.e.

:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoelikens
Artiest {SHOWLIST artist 27900, 47423}
Waarschuw beheerder
wij zijn zo gek, wij gaan naar de fc
de paardelagers, rotjes en de rookbommen gaan mee
de rest van de week vervelen we ons altijd
maar we kunnen op zondag middag weer een boel agressie kwijt...
Waarschuw beheerder
daar komen ze het veld al op, de helden van de ploeg
we hebben weer een hele middag voetbal voor de boeg
die man daar in dat zwarte pak die geeft het fluitsignaal
dat is voor ons het startsein voor een hele hoop kabaal

de andere dagen van de week vervelen we ons altijd
maar we kunnen elke zondag weer een boel agressie kwijt

hee! wat een overtreding zeg, dat is toch al te gek
meteen gaan wij tot aanval over op het grote hek
een paar van onze vriendjes zijn het gaas al ingeklommen
terwijl wij ons beperken tot het werpen van de bommen

Waarschuw beheerder
mensen die het niet begrijpen of niet weten waar ze over praten moeten gewoon niks posten.
Waarschuw beheerder
Georganiseerde benderivaliteit tussen goedgeklede relschoppers
Dertig jaar, getrouwd, kinderen, kaderlid, pet van Burberry en een poloshirt van Paul & Shark. Niet meteen het profiel van een voetbalhooligan. Toch kan je maar beter opletten als je zo iemand tegen het lijf loopt in een voetbalstadion. Hij zou wel eens een casual kunnen zijn, een netgeklede supporter die wekelijks rellen schopt op risicowedstrijden.

“Casuals zijn gemakkelijk te herkennen”, zegt E.D., relschopper van Zulte-Waregem: “Ze komen als laatste aan in de tribune, en zijn tien minuten voor affluiten al uit het stadion. Dan groeperen ze zich in bendes en vechten tegen andere casualclans.” Ook hun dresscode is typisch. Casuals dragen dure merkkledij van Stone Island, Tommy Hillfiger, Paul & Shark, Lacoste en Burberry. “Ze drinken geen bier, enkel cola, en staan wat afzijdig tijdens de wedstrijd. In de spionkop, waar de hooligans staan te zingen, vind je ze niet terug,” aldus E.D.

Verwar casuals dus niet met hooligans. “Eigenlijk zijn er drie soorten supporters,” verklaart B.C., harde-kernsupporter van tweedeklasser Zulte-Waregem. “Scarfers zijn onschuldige toeschouwers die de kleuren van hun ploeg hoog in het vaandel dragen en altijd met hun supporterssjaal naar de wedstrijden komen. Hooligans zijn agressieve relschoppers die zonder regels te volgen de supporters van de andere ploeg uitdagen en in elkaar slaan. Over de derde soort, de casuals, weet de buitenwereld bijna niks.”

Georganiseerde misdaad
De wereld van de casuals lijkt sterk op die van de georganiseerde misdaad. Aan het hoofd van een bende casuals, staat de topboy. Dit is de peetvader die de acties coördineert en in contact staat met topboys van andere ploegen. Casuals horen bij een bepaalde voetbalclub, maar gaan ook naar risicowedstrijden van andere ploegen om op de vuist te gaan.

Onder de leden van de casualsclan leeft een heel sterk groepsgevoel “Een maat laat je niet zomaar afkloppen. Je gooit je in de strijd, ook al riskeer je zelf je leven en deel je serieus in de klappen,” zegt E.D. Bij de grootse casualsclans van België, die van Beerschot, Brugge, Antwerpen en Standard is de saamhorigheid zo groot dat ze zelfs een eigen sociale zekerheidssysteem hebben.

Elke casual stort een bedrag in een gezamenlijke kas. Belandt één van de kompanen na een vechtpartij in het ziekenhuis of achter de tralies, dan worden de kosten betaald met dat geld. Ook gerechtskosten worden hiermee vergoed. Het gaat zelfs zover dat de familie van een casual een maandwedde uitgekeerd krijgt, als een gewonde casual langdurig in het ziekenhuis moet verblijven en hierdoor niet kan werken.

Geld
Er circuleert enorm veel geld in het casualmilieu. Zo zou de kas ook gespijsd worden met geld afkomstig van drugsverkoop en prostitutie. “Pure mafia”, zegt B.D. Veel casuals komen uit de gegoede klasse, zijn zelfstandig of kaderlid in een bedrijf. Dat is ook te zien aan hun dure merkkledij.

“Tijdens de werkweek zijn casuals brave burgers, maar tijdens het weekend gebruiken zij de knokpartijen als ultieme uitlaatklep,” aldus B.C. Om hun agressie nog wat op te fokken, nemen de geduchtste casuals cocaïne, speed of XTC. “Met coke in je lijf, voel je je oppermachtig, beresterk en kan je iedereen aan.”

Fair play
Casuals houden zich, in tegenstelling tot hooligans, strikt aan afgesproken regels. De vechtpartijen tussen twee casualbendes zijn altijd op voorhand gepland. Op internetfora, en via GSM spreken ze af waar, wanneer, met hoeveel en met welke wapens ze elkaar te lijf zullen gaan.

Hierbij streven ze een soort ‘fair play’ na. Ze vechten altijd met gelijke wapens en gelijke aantallen. Ze houden zich ook aan soort ‘deontologische code’. Zo is het een regel dat casuals die gewond op de grond liggen, niet mogen aangevallen worden. Casuals vernielen ook geen auto’s, omdat die niet kunnen ‘terugslaan’.

“Het draait allemaal om eer”, zegt Zulte-Waregem-supporter B.C. “Elkaar uitmoorden is niet de bedoeling, wel een eervolle overwinning halen. Uit eergevoel spreken casuals de naam van vijandige voetbalploegen niet uit. “Ze zijn het niet waardig dat de naam van hun ploeg over onze tong zou rollen”, verduidelijkt B.C.

Zo wordt K.V. Kortrijk Scum City genoemd en heet S.K. Deinze Toxic Town. Die naam ontstond twee jaar geleden toen enkele hooligans van Deinze een groep Zulte-Waregemsupporters overgoten met bijtend product. Hierop dienden 33 mensen naar het ziekenhuis afgevoerd.

Bron: Onbekend

Waarschuw beheerder
Je bent geen Casual met je Converse schoenen hoor.

En plaats liever niks over Casuals, want anders verwarren ze Casuals met Hooligans. En Casuals zijn geen Hooligans.
Waarschuw beheerder
Bron: http://www.fanzine-aftrap.nl/main.php?subaction=showfull&id=1107894546&archive=&start_from=&ucat=2
Waarschuw beheerder
Staat ook al in t verhaaltje hoor. Goed lezen ;).

Fair play
Casuals houden zich, in tegenstelling tot hooligans, strikt aan afgesproken regels. De vechtpartijen tussen twee casualbendes zijn altijd op voorhand gepland. Op internetfora, en via GSM spreken ze af waar, wanneer, met hoeveel en met welke wapens ze elkaar te lijf zullen gaan.

Hierbij streven ze een soort ‘fair play’ na. Ze vechten altijd met gelijke wapens en gelijke aantallen. Ze houden zich ook aan soort ‘deontologische code’. Zo is het een regel dat casuals die gewond op de grond liggen, niet mogen aangevallen worden. Casuals vernielen ook geen auto’s, omdat die niet kunnen ‘terugslaan’.

En als ik Converse draag dan draag ik dat toch? Ga me geen ander merk opdringen omdat ik anders geen Casual zou zijn.
Waarschuw beheerder
Jah ik zag het ook net :s oops ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Feijenoord e.d. hebben toch ook hun eigen casuals lijn?
Waarschuw beheerder
donateur

A la Crips & Bloods

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is net als die mafkezen in Africa die zich zelf kapot maken daar (burgeroorlog)!

Zo is het hier in Nederland ook, maken elkaar af om een potje voetballen!

Kan je zien dat ze nie echt slim zijn! Worden flink opgelicht met een seizoenskaart >> verliezen een hoop wedstrijden en gaan daarna ook nog eens anderen in elkaar trappen waarbij ze zelf ook bont en blauw thuis komen??? Nie echt slim :(

Als je ze ook de vraag stelt: wat ga je vandaag doen kerel?? Uhhh voetbal kijken in het stadion en dan paar gasten in elkaar trappen en uhhhh dan uhhhh thuis bier zuipen voetbal kijken en dan uhhh in de kroeg voetbal kijken en dan uhhh paar gasten in de kroeg meppen, dat is alles :(
laatste aanpassing

Artiest Digression
Waarschuw beheerder
rellen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Technik, Mensen die at dinegn op een veld gooien waar de club echt last van heeft, direct en indirect zijn geen hooligans hoor, dacht je nou echt dat echte hooligans die echt voor de confro komen zich gaan bezighouden met wat aanstekertjes gooien enzo? :S

Die vechtpartijen gebeuren op openbare plekken, en hebben niks met de voetbalclub te maken dus heeft de voetbalsport er niks mee te maken!

En het gelul over dat er mensen zijn onder de hooligans die drugs gebruiken slaat natuurlijk nergens op, want 75% van uitgaans nederland zit ook aan dr drugs!

En voor die twente boertje die alleen maar op casual cultuur geilt :gaap: ga eens acties maken, niet alleen gedragen en kleden als een hooligan maar vecht gvd ook eens ergens, probeer iig acties te maken!

Waarschuw beheerder
Her0-girlie aka drugslover :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
en jij wil zeggen dat je als schoonheidsspecialiste wel acties maakt.

Zal niet goed zijn voor je baan denk ik. Of je wil zeggen dat je nooit met een blauw oog of een dikke lip of iets dergelijks thuis(op je werk) komt na een rel?? Nou en als je iets niet moet hebben als je schoonheidsspecialiste bent is dat heel je gezicht de tering word geslagen.

Waarschuw beheerder
Diklipdip

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Her0-girlie aka drugslover (y)
Helemaal mee eens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de rest ben ik het wel met haar eens hoor. Maar ja als je over internet gaat zeggen over andere die je nie kent dat ze geen acties maken blablabla is nogal de internethooligan uithangen en zulf dus in het echt ook geen acties durven te maken.

Waarschuw beheerder
Utrecht is wel gek

Hebben goede acties dit jaar

Waarschuw beheerder
allemaal kansloze rukkers

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben je maluku?
Waarschuw beheerder
Zucht......de goeie oude tijden zal je tegenwoordig niet meer meemaken.

Waarschuw beheerder
@ die kleine hooligan drugslover: yeps
Waarschuw beheerder
Jambolaai bek vol prei, bek vol puddding.
Aalst van trap af vaalst hest een hersesschudding!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lieve burgers

vrede op aard
Waarschuw beheerder
Hest du mien swien ook sien!?

Waarschuw beheerder
donateur
Technik, Mensen die at dinegn op een veld gooien waar de club echt last van heeft, direct en indirect zijn geen hooligans hoor, dacht je nou echt dat echte hooligans die echt voor de confro komen zich gaan bezighouden met wat aanstekertjes gooien enzo?

Nee, die aanstekers gooien zijn inderdaad andere mensen maar daarom wel net zo triest. En die hooligans die de confrontatie opzoeken doen dat ook wel in het stadion. Alleen niet zo vaak meer als eerder. ;)

Die vechtpartijen gebeuren op openbare plekken, en hebben niks met de voetbalclub te maken dus heeft de voetbalsport er niks mee te maken!

Het gebeurt vaak in naam van een club... ;)

En het gelul over dat er mensen zijn onder de hooligans die drugs gebruiken slaat natuurlijk nergens op, want 75% van uitgaans nederland zit ook aan dr drugs!

Deze zin snap ik niet, het is gelul dat er mensen onder de hooligans drugs gebruiken maar je argument is dat 75% in het uitgaan wel drugs gebruikt. Ik heb het trouwens ook niet bedacht maar dat is uit onderzoek gebleken... ;)

En voor die twente boertje die alleen maar op casual cultuur geilt ga eens acties maken, niet alleen gedragen en kleden als een hooligan maar vecht gvd ook eens ergens, probeer iig acties te maken!

Waarom??? Probeer gewoon normaal te doen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En die hooligans die de confrontatie opzoeken doen dat ook wel in het stadion.

Mwah,in het stadion zelf is vrijwel niks meer mogenlijk.alleen tegen de ME of stewards,maar dat is niet echt het vechten waar voor gekomen wordt.2 firms tegen elkaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Daarom stond er ook dat het niet meer zo vaak gebeurt als eerder maar het gebeurt nog steeds wel. Denk maar aan stoelen afbreken en op elkaar gooien.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat noem ik geen hooliganisme,hooliganisme is 2 groep(jes)en die elkaar schoppen,slaan en dat soort shit..met respect voor elkaar vechten,gezamelijk onze hobby uitvoeren.
En meeste hooli's zitten of in de kroeg of in de kantine tijdens de wedstrijd,hehehe.

Waarschuw beheerder
klote hooligans ook altijd

Waarschuw beheerder
donateur
Dat noem ik geen hooliganisme,hooliganisme is 2 groep(jes)en die elkaar schoppen,slaan en dat soort shit..met respect voor elkaar vechten,gezamelijk onze hobby uitvoeren.
En meeste hooli's zitten of in de kroeg of in de kantine tijdens de wedstrijd,hehehe.

Dat is wel hoe de rest van niet begrijpend Nederland het ziet. ;) Maar nog een ding, hooligans die vechten met respect en die anderen niet lastig vallen beweren dat niemand last hebben van hun acties. Hebben deze hooligans er weleens aangedacht dat wij voor hun kosten opdraaien. Wanneer zij elkaar in het ziekenhuis slaan en een week bijvoorbeeld niet op het werk kunnen komen. Wie betaald dat? De maatschappij. En waarom? Om niets! Omdat ze elkaar voor de lol meppen, steken en schoppen.

Waarschuw beheerder
Wanneer zij elkaar in het ziekenhuis slaan en een week bijvoorbeeld niet op het werk kunnen komen. Wie betaald dat? De maatschappij. En waarom? Om niets! Omdat ze elkaar voor de lol meppen, steken en schoppen.

Steken gebeurd maar zelden..
Hooligans/Casuals betalen net als iedereen belasting.. De zorgstaat wordt al alle kanten verneukt door Jan en alleman en jij gaat zeuren omdat iemand met een scheur in z'n kop een hechtinkje haalt in het ziekenhuis?? Kom op zeg..

Waarschuw beheerder
donateur
Hooligans/Casuals betalen net als iedereen belasting..

Ik zeg ook niet dat ze dat niet doen... ;)

De zorgstaat wordt al alle kanten verneukt door Jan en alleman en jij gaat zeuren omdat iemand met een scheur in z'n kop een hechtinkje haalt in het ziekenhuis?? Kom op zeg..

Het gaat in dit topic over hooligans dus daarom zeg ik het hier met betrekking tot hooligans. Ik ben mij er echt wel van bewust dat de zorgstaat uitgemolken wordt door aanstellers en oplichters. Wanneer het topic daarover gaat zeg ik daar wat over. Nu heb ik het over hooligans in dit topic. ;)

En het gaat verder dan alleen sneetjes, een botbreuk kan leiden tot 6 weken afwezig. Dat kost veel geld. En als het nu nog nut had wat ze doen maar dat ook nog eens niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is het ricico van het vak.vaak de youth/jongeren zitten nog op school/studeren dus dat is niet echt een probleem.oudjes 35 plus,goed uit kijken,meer uitdelen dan krijgen.
en anders gewoon thuis op de bank bij moeders de vrouw.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En de maatschappij moet opdraaien voor dit soort onzin? Belachelijk natuurlijk. Het zou zo moeten zijn dat wanneer blijkt dat je de verwondingen op die manier verkregen hebt je niet meer verzekerd bent. De maatschappij voor die zieke spelletjes op laten draaien. Belachelijk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat vind jij.
De poltie kan zich beter bezig houden met echte criminelen.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat vind jij.

Klopt, dat vind ik. :)

De poltie kan zich beter bezig houden met echte criminelen.

Volgens de wet zijn ze crimineel bezig. Dus wat is een definitie van een echte crimineel? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die gekken die kinderen,dieren iets aan doen,de gene die moorden plegen.dat soort mensen.

Waarschuw beheerder
donateur
Die gekken die kinderen,dieren iets aan doen,de gene die moorden plegen.dat soort mensen.

Dat zijn idd grotere criminelen maar dat wil nog niet zeggen dat hooligans niet verkeerd bezig zijn. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind niet dat hooligans verkeerd bezig zijn nee.tis gewoon een mooie hobby naast het voetbal.al die gekkigheid er omheen.maar tegenwoordig zijn het knaapies van net 20 die stijf staan onder de :bier: :xtc: en andere zooi.
geef mij maar de goeie oude jaren 80 waarbij er tenminste eerlijk genokt werd met de vuisten en voeten.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind niet dat hooligans verkeerd bezig zijn nee.tis gewoon een mooie hobby naast het voetbal.

Daar hebben wij een meningsverschil. :)

Waarschuw beheerder
Vertel nou eens concreet waarom jij tegen de hooligans bent die afgesproken hebben om te knokken, zonder dat iemand er direct last van heeft.. (behalve de club dan)
Is het omdat ze naar het ziekenhuis gaan en revalideren op, wat volgens jou, kosten zijn die door de staat vergoed worden?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, wij als maatschappij draaien ervoor op. De club draait ervoor op. En het is niet in de hand te houden wanneer je hieraan gaat toegeven. Als we gaan zeggen dat knokken mag, is het hek van de dam. Kijk, ik zie persoonlijk er geen nut van in maar iedereen is verschillend. Als het nou zo zou zijn dat er echt helemaal niemand last van heeft zou ik er geen probleem mee hebben maar dat is nu niet zo. Dat heb ik er eigenlijk tegen. Plus ik kan niet bevatten wat er leuk aan is maar ook dat is persoonlijk natuurlijk. :)
Waarschuw beheerder
Ik snap inderdaad ook de lol er niet echt van. Als het nou echt rond een beladen wedstijd is kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar kom op man breda en groningen FUCK OFF

Waarschuw beheerder
pluk378 jij bent een gekkie (K)
Waarschuw beheerder
Er gaat niks boven Groningen :jaja:

Waarschuw beheerder
:gaap: Wat is er mis met mannen die met DE BLOTE VUIST de strijd aangaan?
Lekker ons wekelijks uitje,das een gevoel die je moet meemaken en vele vele jongens/mannen weten wat ik bedoel!
Maar goed tochniks *pardon teknix bedankt voor je belastingcenten hahahahahahahahahahahhahahhahahaha

:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: Wat is er mis met mannen die met DE BLOTE VUIST de strijd aangaan?
Lekker ons wekelijks uitje,das een gevoel die je moet meemaken en vele vele jongens/mannen weten wat ik bedoel!
Maar goed tochniks *pardon teknix bedankt voor je belastingcenten hahahahahahahahahahahhahahhahahaha

:bier:

Whahahahahaha, wat een coole grap! tochniks!! whaahahahahha. :vaag:

En even inhoudelijk, wat er mis mee is? Dat de sport kapot gemaakt wordt met achterlijke gedrag! Het is namelijk niet zo dat de sport er buiten gelaten wordt, dat er doden bij vallen vind ik nog niet zo erg. Zijn er nog minder van die maloten maar de gewonden, daar moet de maatschappij voor opdraaien. Triest is het, maar dat is mijn mening. ;)

Waarschuw beheerder
Teknix jij snapt er net al 95% van heel nederland geen flikker van!
Hoeft en moet ook niet maar verdiep je er eerst in voordat je zoveel poep praat...of anders :X
Trouwens sport kapot gemaakt?
KNVB is daar mee bezig met hun spreekkoor shit

Vechten bij het voetbal bestaad al zolang het voetbal zelf bestaad...

Voetbal is oorlog

Waarschuw beheerder
donateur
Teknix jij snapt er net al 95% van heel nederland geen flikker van!

Misschien kan je er beter vanuit gaan dat 95% het bij het rechte eind heeft en dat die 5% de mensen zijn die wereldvreemd zijn. Ze leven in hun eigen wereldje. Het wereldje waar het cool is als je iemand neerslaat. Dat er echt nog mensen denken dat er eer mee valt te halen ook!!! Misschien eer onder die 5% maar voor de rest van Nederland...

Hoeft en moet ook niet maar verdiep je er eerst in voordat je zoveel poep praat...of anders :x

Of anders wat???

Voetbal is oorlog

Voetbal is vermaak en die term is niet letterlijk bedoelt. Maar dat wist je natuurlijk wel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mondje er over dicht houden

De 1 neukt paarden voor ze hobby (wat gewoon mag)
De ander gaat een potje vechten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon elkaar af laten maken.. stelletje kneusjes!

Waarschuw beheerder
donateur
De 1 neukt paarden voor ze hobby (wat gewoon mag)

Kopspijkers gekeken? ;)

De ander gaat een potje vechten

Doe het dan in de naam van jezelf en niet van een club. En zorg dat het ook in één keer afgelopen is door wapens te gebruiken. Des te minder last die 95% er van heeft als ze elkaar afmaken...

gewoon elkaar af laten maken.. stelletje kneusjes!

:yes: Ik heb altijd geleerd iedereen in hun waarde te laten maar dat wordt soms wel heel moeilijk gemaakt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doe het dan in de naam van jezelf en niet van een club. En zorg dat het ook in één keer afgelopen is door wapens te gebruiken. Des te minder last die 95% er van heeft als ze elkaar afmaken...

Domme onzin wapens horen er helemaal niet bij!
Maar ik ga het je helemaal niet uitleggen snap sowieso niet wat je wilt bereiken?!?

Kopspijkers vind ik idd leuk :D

Trouwens de grootste hooligans zijn de Blauwe hooligans

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wapens gebruiken naar,het is een hobby.
en precies laat ze de ME maar eens afmaken,dat zijn pas hooligans.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Domme onzin wapens horen er helemaal niet bij!
Maar ik ga het je helemaal niet uitleggen snap sowieso niet wat je wilt bereiken?!?

Ik weet wel dat wapens er niet bij horen maar daarom hoef ik het nog niet wat te vinden. Wat ik wil bereiken? Niets, het is een topic over hooligans dus praat ik met mensen over hooligans. En je kan zeggen wat je wilt dat ik het niet snap maar ik probeer wel een discussie aan te gaan. Daarvoor is een topic namelijk... ;)

Kopspijkers vind ik idd leuk

Ik ook, heb het ook gezien. :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En trouwens waarom nu opeens zo'n discusie ? hooliganisme bestaat al meer dan 30 jaar in Nederland.

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat er nu een topic over geopend is die ik meegekregen heb... Waarom niet? Discussieren hoeft niet perse, je kan het ook gewoon praten noemen... ;)

Waarschuw beheerder
Hier moet je zeggen dat het een kicken actie is

Waarschuw beheerder
donateur
Hier kun je je mening geven en erover praten. Mijn mening was dat het nergens op slaat en mensen die daar anders over denken hoor ik graag. Ben benieuwd waarom. Hoe kun je anders ooit een goede mening vormen...

Waarschuw beheerder
Teknix lees er eens een boek over scheelt een hoop typen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pfff voetbal=oorlog..oorlog is geweld.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel dingen erover op tv gekeken maar dat zal wel weer niet objectief genoeg geweest zijn... ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff voetbal=oorlog..oorlog is geweld.

Voetbal = oorlog wordt mee bedoelt dat er een hevige competitiedrang is en niet dat er geweld gepleegd moet worden door de supporters. ;)

Waarschuw beheerder
Om een goede mening te vormen mot je het van 2 kanten bekijke

Waarschuw beheerder
Voetbal = oorlog wordt mee bedoelt dat er een hevige competitiedrang is en niet dat er geweld gepleegd moet worden door de supporters. ;)

Weer fout :D
Heb jij weleens op een sport gezeten?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De andere kant zit hier toch veelal? Ik ben hier maar weinig medestanders tegengekomen namelijk. Maar mensen hebben nooit zin om erover te praten waardoor de andere kant moeilijk is. En trouwens, het programma 'de harde kern' belichtte toch echt wel de andere kant erbij...

Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij weleens op een sport gezeten?

Voetbal ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En toch zel het geweld bij het voetbal altijd blijven het is er altijd geweest en zal niet weggaan.jammer voor de mensen die het zo erg vinden wat dat 'gajes' allemaal uitvreet.

Waarschuw beheerder
donateur
En toch zel het geweld bij het voetbal altijd blijven het is er altijd geweest en zal niet weggaan.jammer voor de mensen die het zo erg vinden wat dat 'gajes' allemaal uitvreet.

Het zal wel steeds moeilijker gemaakt worden.

Waarschuw beheerder
Alsof hier veel hools zitten haha

Waarschuw beheerder
Geen geweld in en om het veld

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik de mensen hier mag geloven wel ja. :p

Maar in het programma 'de harde kern' belichtten ze de andere kant echt wel... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Geen geweld in en om het veld

Alleen in weilanden?

Waarschuw beheerder
Maar goed dat niet iedereen het snapt

Was iedereen hool :D

Waarschuw beheerder
Weilanden?

Daar horen koeien

Waarschuw beheerder
Laat mij maar achterlijk wezen tekniks hahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben zelf geen hooligan hoor(ken er wel een aantal)maar fanatiek supporter van Feijenoord.heb respect voor de mensen die gewoon even een stapje verder gaan dan een andere supporter.en natuurlijk als er een rel plaats vind is het mooi meegenomen maar zelf op zoeken doe ik het iig niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar goed dat niet iedereen het snapt

Was iedereen hool :D

En moet ik me nog meer ergeren ;p

Waarschuw beheerder
Achterlijken heerzen

Waarschuw beheerder
donateur
Laat mij maar achterlijk wezen tekniks hahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Laat ik je ook wel... ;)

Maar jij bent dus een echte 'hooligan'?

Waarschuw beheerder
Gay

Waarschuw beheerder
donateur
Gay? Is ie homo?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee breda

Waarschuw beheerder
donateur
Aha..

Waarschuw beheerder
Ik ga aftrekken

moiiiiiii

Waarschuw beheerder
donateur
Mzzls wanker... ;p

Waarschuw beheerder
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha­hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Lachkick?

Waarschuw beheerder
ja van alle opmerkingen en int bijzonder die van j­ou hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahaha
t beste moar weer

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is wederzijds, ik kan ook lachen om de mensen die voor zijn... ;)

Waarschuw beheerder
En lekker dat het was

Ik word nu gepijpt

Waarschuw beheerder
donateur
Das nog beter ja... Als het door een vrouw is natuurlijk.. ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yup yup

Nac is verleden tijd

Waarschuw beheerder
donateur
(y) Zo hoort het ook. ;)

Waarschuw beheerder
Heej Teknix,
mag ik wel een sneeuwballengevecht (mooi galgjewoord ;)) houden of levert dat ook teveel risico op?? :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zolang die sneeuw niet geel is is het veilig

Waarschuw beheerder
donateur
mag ik wel een sneeuwballengevecht (mooi galgjewoord ;)) houden of levert dat ook teveel risico op??:p

Nee, want als je iemand gooit kan het zijn dat diegene uitglijd. Dit kan resulteren in een val. Mocht er toevallig een stoeprand in de buurt zijn en diegene valt achterover op die stoeprand met de nek kan hij dood zijn. ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje pannekoeken zijn het, spreek dan in het Valkenberg af!!

Waarschuw beheerder
Weet je hoever da is

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, 5 min verder, en neem voortaan je eigen keu's mee ipv ze te jatten bij een oudelullen cafe.

Waarschuw beheerder
Rot toch op joh oma wat weet je er nou van
Waarschuw beheerder
Leuke actie van Groningen...

Dank je, applausje voor me zelf ;)

Waarschuw beheerder
Nachi is fake

ban
Waarschuw beheerder
hehe pas maar op, anders pak ik je volgende keer vriend, in je sterretje. ;-)

Waarschuw beheerder
Lijkt je wel wat he :D

Nu GTST m8!!
Waarschuw beheerder
hihi Bredahaha

Waarschuw beheerder
hihihi

Waarschuw beheerder
:xtc:

Waarschuw beheerder
donateur
Rot toch op joh oma wat weet je er nou van
=============================================
Met Oma zijn wil ik nog even wachten :P
Wat ik er van weet?
Dat er gewoon op de verkeerde plaats is afgesproken, zijn plekken genoeg om los te gaan (als je dat zo graag wilt!)
Dus langs 2 kanten zijn jullie weggooiers!!!!!

Waarschuw beheerder
Ok hoor hihi jij zult het wel weten (K)

Waarschuw beheerder
en dat noemt zich supporters
Waarschuw beheerder
dank je.

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
ik ben supporter categorie C.
Waarschuw beheerder
Ik ben aftrekker categorie D

Waarschuw beheerder
Ik snuiver Categorie Z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
schoppen steken slaan!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Galatasaray Hooligans zijn wel gek hoorde ik...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat denk je van die mafkezen in Griekenland, die lui sporen ook voor geen meter..
Waarschuw beheerder
die van real madrid kenne er ook wat van was laatst reportage over op NL2

Waarschuw beheerder
Gooi er een paar wapens bij, maak er een ring van en laat ze het lekker uitvechten :yes: 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Amsterdam de gakste

Waarschuw beheerder
'Gooi er een paar wapens bij, maak er een ring van en laat ze het lekker uitvechten' maar dan heeft toch niemand er last van? hai hai

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat denk je van die mafkezen in Griekenland, die lui sporen ook voor geen meter..

In juni Turkije-Griekenland..(6) :x :d

Waarschuw beheerder
Klote hooligans verpesten het elke keer voor de goedbedoelende meerderheid

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: voor rellen

Waarschuw beheerder
zeg eh, hero rokende girl, wat is je kick, hooli's? haihai
Waarschuw beheerder
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
groningse strontboer neem jij dat HAYHAY over van die haagiez?
Waarschuw beheerder
hooligans zijn debielen die het voetbal verzieken.
Waarschuw beheerder
^
|
|

WIJF

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Aardig gek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd, hooligans zijn slecht.

hehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fake
Ban
Slotje

Waarschuw beheerder
aardig gek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gerse zaak idd

Waarschuw beheerder
donateur
hooligans zijn lief

Waarschuw beheerder
Brabantse politie zoekt raddraaiers in Groningen

Menno Hoexum

GRONINGEN - Rechercheurs van de politie in Breda verleggen hun onderzoek naar de rellen rond de voetbalwedstrijd van NAC Breda tegen FC Groningen naar de stad. Een onderzoekteam wil hier onderzoeken of de identiteit van een grote groep raddraaiers uit Groningen nog is te achterhalen.

De rellen deden zich voor op vrijdagavond 25 februari, de avond voorafgaand aan de voetbalwedstrijd die FC Groningen met 4-1 won. Een groep van een man of zestig reisde naar Breda om daar, deels gewapend met knuppels, de confrontatie met een even grote groep Brabantse supporters aan te gaan.

De politie van Breda moest erg veel moeite doen de rivaliserende partijen uit elkaar te houden. Zowel de Brabantse als Groninger relschoppers verplaatsen zich in auto's en hielden met mobiele telefoons contact.

Bij de schermutselingen raakte een lege bierfles een agent in de nek. Agenten arresteerden vier Brabantse relschoppers. De politie in Breda beschikt over foto- en video-opnames van de relschoppers. Samen met collega's van de Groninger politie hoopt het team de identiteit van de hooligans vast te kunnen stellen.

De groep Groningers verzamelde zich die bewuste dag 's middags op de parkeerplaats van het openluchtbad De Papiermolen en reisde in eigen auto's en enkele gehuurde personenbusjes naar Breda. Vooraf waren met de opponenten in Breda afspraken gemaakt over de locaties waar men elkaar zou treffen.

Alleen rel schoppen

Onder de relschoppers zijn veel lieden die door eerder wangedrag een verbod voor het bijwonen van wedstrijden in het Oosterparkstadion hebben. Het grootste deel van de groep was ook niet van plan de voetbalwedstrijd tegen NAC op zaterdagavond te bezoeken. De meeste relschoppers keerden zaterdagochtend vroeg terug in Groningen.
Waarschuw beheerder
Laat iedereen gewoon lekker bier drinken tijdens de voetbal, zoals het hoort.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja je moeduh mang

Waarschuw beheerder
Voetbal Hooligans zijn een stelletje losers, ze moeten ook overal alles verpesten. Zelfs op een feest kunnen ze zich niet normaal gedragen! En dat noem je supporters?!
Waarschuw beheerder
Voetbal Hooligans zijn een stelletje losers, ze moeten ook overal alles verpesten. Zelfs op een feest kunnen ze zich niet normaal gedragen! En dat noem je supporters?!

Ja vind ik ook :yes:
Ze menen ook dat ze echte fans zijn van hun club terwijl ze feitelijk de club alleen maar tot schande maken....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat is een hardcore hooligan dan voor een geval??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die neo-nazi'tjes zijn gewoon pissed omdat ze altijd klappen krijgen op hardcore feesten van hooligans

Waarschuw beheerder
donateur
echt triest hoor
echte voetbal liefhebbers
komen gewoon om de
voel te verzieken:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jaja rellen is geil

Waarschuw beheerder
Nou geil:S
Waarschuw beheerder
Laat iedereen gewoon lekker bier drinken tijdens de voetbal, zoals het hoort.

kijk jij snapt me wel!!!!

:bier: Tje??

Waarschuw beheerder
De politie had er helemaal niet btussen moeten komne :no:
Laat ze elkaar maar allemaal de tering in slaan!! :yes:
Willen ze toch zelf...
Kan de politie zich met andere dingen bezig gaan houden!

Waarschuw beheerder
Chantal snapt het :s
Waarschuw beheerder
hihi

Waarschuw beheerder
donateur
het berich t is fout het moet zijn, hooligans voorkomen veldslag politie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker hun gang laten gaan die gasten!blijft het teminste uit de stadions :)
Waarschuw beheerder
zou wel graag willen dat jij wat vaker in de stadions kwam..:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 20:02:
het berich t is fout het moet zijn, hooligans voorkomen veldslag politie

het is helemaal fout :d nac was tog wel weggerent

Waarschuw beheerder
Beladona, zat jij maar eens op het zelfde terras als mij :)

Waarschuw beheerder
zeisoen is voorbij ,en ze zijn allemaal ineens geil aan t worden :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dit topic nog bezig? Het gaat nergens over, een stelletje nepfans die denken dat ze van voetbal houden. Kneuzen zijn het... :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee echte supporters juist!

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk... :s

Waarschuw beheerder
Ricardo.... aangenaam uitzicht op het terras is heel het jaar door erg fijn!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ewa belhamel! heb ik jou in t diekman niet een keer achterna gerend

Waarschuw beheerder
Reiziger lijkt me sterk... want ik ren niet namelijk!

Waarschuw beheerder
donateur
ouwe koei-bericht :[