Partyflock

Forumonderwerp · 752138
31082x bekeken

Waarschuw beheerder
Hoe herken je een player???

ps

Player kan ook een meisje zijn;)
Waarschuw beheerder
donateur
:D
:lief:

Waarschuw beheerder
(y) toppertje:lief:

Jij bent ook een schatje:D

Ik ga pitten dikke (k) en alvast welterusten;)
Waarschuw beheerder
donateur
slaap lekker
hopelijk tot de 15e
:kusje:

Waarschuw beheerder
Ik d8 het wel hé:yes: Dat wil ik echt niet missen:no:

Ik zie je daar gaan we ff :bounce: hahahahaha:P
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:
na afgelopen Awake vorig weekend heb ik er zin in :bounce:

slaap zacht
(K)

Waarschuw beheerder
lopen veel players op awekenings hoor selin
Waarschuw beheerder
donateur
ik bescherm d'r wel :9

Waarschuw beheerder
SILINE, ricardo:S

lopen veel players op awekenings hoor siline

:O Die zielig lui zijn ook overal:cry: moet ik dan maar niet gaan dan??

Waarschuw beheerder
jij moet juist gaan ,kan je die gasten op dr plaats zetten

Waarschuw beheerder
siline!!!! sorriej:)

Waarschuw beheerder
Xantrexxx:bloos: lief van je, maar ik kan heel goed mijn eigen boontje doppen:devil:

Ik ga ook wat d8 jij dan;) Die lui interesseren me niet en als ze komen ook goed. Ik ga me prima vermaken:P
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:
jij red je wel

nu ga ik slapen
truste
(K)

Waarschuw beheerder
Me too:bloos:

Welterusten(k)
Waarschuw beheerder
donateur
middag b)

Waarschuw beheerder
pf ik begin nu echt heftige afkick verschijnselen te krijgen damn :yes: waar is de afkick kliniek voor players :P ???
Waarschuw beheerder
donateur
vriendin ofzo?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uhm :P ik ben gestopt met playen thats it :yes:
Waarschuw beheerder
hoe herken je een player... kweet het niet.. er zijn er veel die wel een beetje player zijn op pf denk ik, maar de meesten doorzie je gauw en zijn misschien ook wel beetje meer aan de leuke en onschuldige kant... maar kzou mezelf heel moeilijk gevoelsmatig aan iemand op de chat kunnen binden denk ik... is me een keertje gebeurd .. en ik was er een beetje bang voor, maar hij bleek geen 'player' te zijn... dat weet ik nu en heb nog steeds leuk contact :)

Waarschuw beheerder
pf ik begin nu echt heftige afkick verschijnselen te krijgen damn waar is de afkick kliniek voor players

Die afkickcentrum is bij mij thuis.......Ik moet het er wel bij vertellen dat het geen pretje voor je wordt, maar dat je binnen 6 maanden volop genezen bent:devil:

Hey Yazmin;) alles goed?:D

Waarschuw beheerder
Hallo...ik word gek pf doet heel raar ik kan mijn pbtjes niet zien en sturen of weetikveelwat......:@

Ik hoop dat dit er wel op kan, want net deed ie het ook al niet:(

Waarschuw beheerder
een player ziet er meestal lekker uit en is een slijmbal...de meeste hebben ook veel geld :P
Waarschuw beheerder
donateur
komt goed :)

Waarschuw beheerder
Vaag gedoe zeg.........:S

Maar het staat erop:D

Waarschuw beheerder
Silintje.... je laat je altijd playen! tenminste zoals ik je ken...

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ze nog steeds kwijt :O

Waarschuw beheerder
Die herken je door te vragen of je even in de telefoon van diegene mag kijken!! Gaat diegene dan echt moeilijk doen zouden er wel eens wat nummers en smsjes in kunne staan die ten prooi zijn gevallen van de "player"!

Maar als iemand zeg: "Dont hate the player, hate the game!" kun je er zeker van zijn dat het een wannabee player is!!

Waarschuw beheerder
Silintje.... je laat je altijd playen! tenminste zoals ik je ken...

Dat is dus ook jouw probleem.....je kent me niet:no:

Maar je mag het proberen hoor verveel me behoorlijk ben wel benieuwd naar jouw kunstjes:vaag:

Misschien dat het indruk maakt:gaap:

Waarschuw beheerder
Nou silintje ik weet nie tegen wie je het had maar diegene is wel uitgelult ;p

Waarschuw beheerder
Hmmmmm is niet zo moeilijk hé:devil:

ben blij dat je het beaamt:D misschien dat ie dan de hint begrijpt.

maar ik betwijfel het:vaag:

Waarschuw beheerder
Ja sommige mensen zijn hard leers...maar als je gewoon zo blijft reageren als in dat ene berichtje zal de tijd van begrijpen snel komen denk!!

Niet verkeerd opvatten hoor maar lastige jongens horen er gewoon bij als je een leuk meisje bent!! :jaja:

Waarschuw beheerder
Heeft ook wel wat hoor;) vermaak me altijd kostelijk:devil:

:O tja...........ik begrijp wat je bedoelt, maar het moet wel leuk blijven en dat is niet altijd het geval:S
Waarschuw beheerder
... bij als je een leuk meisje bent

..player..;-)...hahaha...jaja...die was sneaky...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:O ben ik nu gewoon naief:(
Waarschuw beheerder
jaaaa...je had m nie door eej..;-);-):D...

Waarschuw beheerder
Ja silintje... hij is uitgelult... nou eigenlijk lag ik al te tukken maar moest nog ff schijten.

computer afsluiten, ff PF checken en wat schetst mijn verbazing DEVAPRO deospray maakt hier een aantal moves naar Silintje!

man, maak je niet druk ZO moeilijk ben je toch ook weer niet, toch silintje?! Onze player-spotter

Waarschuw beheerder
Ik kan wel liegen, maar had het echt niet door:bloos::no:

Waarschuw beheerder
Neej mag je wel denken hoor maar ik heb 4,5 jaar met een knap meisje gehad en heb altijd geprobeerd al die vieze gasten op afstand te houden maar heb het opgegeven toen ik erachter kwam dat (daar komtie):"lastige jongens horen er gewoon bij als je een leuk meisje bent!! "

Waarschuw beheerder
Geef nou maar toe lody........dat je me gemist hebtO:)

Waarschuw beheerder
silintje ik heb je gemist!

echt ik wil je terug terug! hey Vaporups, ga jij nu maar ff tukkie doen dan ga ik ff met mijn oude vlam herinneringen ophalen....

Waarschuw beheerder
Maar wanneer is lody eerlijk? en wanneer is ie aan t playen? Dat weet alleen Lody.....

Waarschuw beheerder
zag ik jou nu toevallig vrijdag in de westergasfabriek?

even tussendoor
Waarschuw beheerder
haha...succes lody...zet m op...you can do it...hup lody hup...;-);-)

Waarschuw beheerder
lod is goudeerlijk altjd aan het playen. en alleen bij Silintje en haar 2 vriendinnetjes (haar beste vriendinnetjes) is het gelukt

vraag was voor jou silin

Waarschuw beheerder
echt ik wil je terug terug! hey Vaporups, ga jij nu maar ff tukkie doen dan ga ik ff met mijn oude vlam herinneringen ophalen....

:vaag: raar mannetje ben jij.......hoe wil je me WEER terug krijgen terwijl je me nooit gehad hebt?????

Dit is typisch een player stunt:gaap: Je moet toch echt met iets beters komen Lody.........:yes:

ZOooooo doorzichtig!!!

Waarschuw beheerder
I know I can.... and silintje knows it to!

Waarschuw beheerder
;p

Waarschuw beheerder
doe niet stoer Siintje.... Je weet dat je veel leuker bent als je naief en onschuldig doet... daarom heb je toh dit topic geopend?

Hoe herken ik de player? Je bedoelde: Shit ik wil noooooit meer een Lody! Naief lief en onschuldig meisje dat ik ook ben! En ook nog mijn twee beste vriendinnetjes! de Player dat ie is!!!

Waarschuw beheerder
weltruste iedereen!

laters

Waarschuw beheerder
Lody is typisch iemand van een mislukte player......maakt niet uit Lody het heeft wel iets charmants:D

Ben blij dat het niet in je aard ligtO:)

haha...succes lody...zet m op...you can do it...hup lody hup...

Hahahaha geef die jongen maar een duw in de rug kan ie idd wel gebruiken......is goed voor je zelfvertrouwen lody(y)