Partyflock

Forumonderwerp · 751824
3444x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie is er wel eens naar een paranormaalbeurs geweest en wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ik zelf ben al meedere keren geweest, heb een keer een aurafoto laten maken en de verklaring ervan klopte 100%, tevens hele aparte ervaringen gehad met mn handafdruk in een zandbakje en met een foto, de dingen die ze vertelden kunnen ze gewoon echt niet weten!
Ik ben van plan t weekend van 19 maart weer te gaan naar Roosendaal..
Waarschuw beheerder
trekt me voor geen meter!

Waarschuw beheerder
ik ben nog nooit naar een paranormale beurs geweest,
ben dit echter wel van plan.
gewoon puur om t feit dat ik ook paranormaal begaafd ben.
ik ben wel n keer naar een paragnost geweest.
dat was een hele mooie ervaring.
zodra er hier in de buurt een keer een paranormale beurs is,
ben ik daar zeker aanwezig :jaja:
Waarschuw beheerder
Minicooper: Nee heb nog geen ervaringen maar het trekt mij wel erg aan. Kan je wat vertellen over beurs in roosendaal? Van hoelaat tot hoelaat en de prijzen bijvoorbeeld?
Waarschuw beheerder
Volgende week zaterdag en zondag in het Maasgebouw in Rotterdam, dan moet ik werken daar..
Waarschuw beheerder
donateur
ben er wel eens geweest.. kon je een sierraad op tafel leggen en in de zaal gaan zitten, dan pakte die man een sierraad op en wist zo alles over je te vertellen.. ook heel persoonlijke dingen en zo.. echt heel vaag
Waarschuw beheerder
Goh eens even kijken hoor: op de website van www.paraview.nl staat € 6,50 entree, maar de consults zijn natuurlijk niet gratis, het is ook niet de bedoeling dat je bij iedereen gaat zitten, meestal kijk ik eerst goed rond, hoe ze de consults doen, bv met tarot, of via handlezing of een ring ofzo, maar vorige x zag ik dus iemand die t mbv een bakje zand deed en dat boeide mij enorm! Ik ga ook alleen bij iemand zitten waarvan zijn uitstraling goed is, een positief iemand dus. Iemand die dwars door me heen kijkt en waar ik rillingen van krijg, daar zal ik nooit bij gaan zitten..
De beurs in Roosendaal is op zaterdag van 12-18u en op zondag van 11-18u, ga je ook chany84?
En **bitch** op wat voor gebied ben je paranormaal begaafd? Kan je voelen wat iemand voelt, of zie je aura's bijvoorbeeld? Vind je t moeilijk daarmee om te gaan, of juist fijn?

Waarschuw beheerder
nou, ik kan dingen voelen en zien idd
in het begin kon ik er moeilijk mee omgaan
ik wist niet wat me overkwam :nee:

maar t is een mooie gave :)
ben er blij mee
Waarschuw beheerder
ik ben er ook eens geweest en heb daar mijn hand laten lezen is al een aantal jaar geleden. k geloofd er eigenlijk ook niet in ofzo maar veel dingen die ze gezegd heeft zijn waar!! :S
Waarschuw beheerder
t'lijkt me wel interessant...
Waarschuw beheerder
Ja precies, je hoeft er niet in te geloven maar hetgeen wat ze vertellen is gewoon zo persoonlijk en ook persoonsgebonden, dat kunnen ze gewoon niet gokken, dat weten ze gewoon! Daarom is het ook zo onwijs fascinerend :D
Wel mooi voor je **bitch** dat je er goed mee om kan gaan, denk dat vele anderen daar meer moeite mee hebben! Hoe oud was je toen je voor t eerst merkte dat je een "6e zintuig" hebt?
Waarschuw beheerder
Nee helaas kan ik op zaterdag niet en op zondag moet ik werken zie ik net. Wel heel jammer. Leek me net zo gaaf. Maar ja volgende keer beter. Is er een speciale site voor minicooper waar je precies kunt zien waar er in het land op welke data van die beurzen zijn?
Waarschuw beheerder
Ja op www.paraview.nl staan een hele hoop data's, ik meen op 1 mei in de Stoelemat in Bergen op Zoom ook, dat is bij mij in de buurt maar die dag kan ik niet. Maar er zijn nog wel meer organisaties maar die komen meestal niet in de buurt van Zeeland en Bergen op Zoom enzo..
Waarschuw beheerder
Oke thanx.Dan zal ik waarschijnlijk een andere x gaan
Waarschuw beheerder
Tis iig echt heel erg de moeite waard, ook voor mensen die er niet zo in thuis zijn of eigenlijk er niet in geloven, die kijken toch vreemd op hoor als er dan toch ineens dingen gezegd worden die ze gewoon NIET kunnen weten! :D

Waarschuw beheerder
Ja ben er wel vaker geweest , heb ook wel een aurafoto laten maken maar is al een hele tijd terug .
Ben ook wel es bij een kaartlegster gaan zitten.

Vind het wel boeiend :yes:
Waarschuw beheerder
Bij mij ook wel heel lang geledne hoor die aurafoto, zal t misschien komende maand weer eens laten doen, kijken wat ze nu zeggen :) Toen klopte t iig exact, alles wat rood en oranje bij mij, dat duidde volgens haar op oud zeer, dus een verlies of tragische gebeurtenis die ik niet verwerkt heb, wist meteen waar ze t over had!

Waarschuw beheerder
nooit geweest maar het lijkt mij ook een keer leuk om naar zo'n beurs te gaan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk eens op bv www.paraview.nl daar staat op wanneer er beurzen zijn enzo :) Misschien ook wel een bij jou in de buurt! Maar volgens mij zijn er wel meer organisties hoor die beurzen regelen, maar Paraview komt iig altijd bij mij in de buurt hehe ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog meer mensen die hierin geinteresseerd zijn? ;)
Waarschuw beheerder
zie zowel wat erop mijn pad komt geen hulp mij nodig skatje

Waarschuw beheerder
ik ga as maandag naar de heksenketel.. = spiritueel centrum
Waarschuw beheerder
ik vind t wel errug interesant wil er zeker een x heen

kijke of ze wat weten :d
Waarschuw beheerder
Heksenketel, waar zit dat? Ik ken wel een restaurant dat zo heet maar geen spiritueel centrum..
Heeft iemand trouwens t boek van Char gelezen? Ik wil er in gaan beginnen..

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel interessant en wil er wel eens heen...

Boeiend is het...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk soms zelf weleens dat ik paranormaal begaafd bent ik zie soms kleurtjes enzo en dan zie ik diezelfde patronen voorbij komen in me nieuwe collecties heel apart
Waarschuw beheerder
Dan kan je waarschijnlijk aura's zien.. Heb je dat erg vaak of zo maar eens af en toe? Misschien is t zichzelf nog aan het ontwikkelen..

Waarschuw beheerder
Ben er een paar x heengeweest en vooral de eerste keer was voor mij een ervaring die mijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dan kan je waarschijnlijk aura's zien.. Heb je dat erg vaak of zo maar eens af en toe? Misschien is t zichzelf nog aan het ontwikkelen..

Nou de LAATSET jaren wordt het wel steedsVAKER voorkomen minicooper, ik ga me Er automatisch ook steeds BETER op concenTREREN
Waarschuw beheerder
donateur
het is leuk en interessant om naar zo'n beurs te gaan maar niet iedereen die daar zit is paranormaal sommigen lullen echt wat uit hun nek maar ik heb ook eens meegemaakt dat alles klopte wat een vrouw mij zei wat ze niet kon weten. maar ik geloof wel in dat paranormale gedoe
Waarschuw beheerder
Nou toch hebben ze t echt heel vaak bij t rechte eind, en zijn het echt geen dingen die ze kunnen gokken, dit gaat echt veel verder..
Zo heb ik te horen gekregen wie de "gids" is van mn moeder, uit de omschrijving van haar konden we halen wie t is, en dat is toch wel heel erg frappant..

Waarschuw beheerder
Super interessant:yes:

zou ook nog weleens heen willen:)
Waarschuw beheerder
16 en 17 april is er een beurs in Hilversum, da's misschien wel een beetje bij jou in de buurt? :D
Ik zelf ga zoals t er nu naar uitziet zaterdag 19 maart in Roosendaal

Waarschuw beheerder
donateur
waar dan in roosendaal cooper??
ik woon zowat naast r'daal,en kijken ken nooit kwaad toch...
Waarschuw beheerder
In de Zuidwesthallen is t, tussen 12u en 18u,
waar woon jij dan?
Kijken kan nooit kwaad he, en je hoeft ook niet persé een consult te doen als je dat niet wilt he..

Waarschuw beheerder
donateur
ik woon in oudenbosch....
ken je dat?
Waarschuw beheerder
Jazeker ken ik dat! Ik heb zelf altijd in EttenLeur gewoond, en woon nu al een hele poos in Zeeland maar vanuit daar ben je er nog zo! ;)
Ik zou zeggen, ga gewoon eens kijken de 19e, wie weet wat je er nog van kunt opsteken! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He en die gids is die gratis?
Waarschuw beheerder
vind het wel interessant, maar ben er nog niet geweest. als ik tijd heb ga ik zeker en als het een beetje in de buurt is!
Waarschuw beheerder
ik ga regelmatig naar beursen...
En ze hebben het bij mij altijd goed...
En het heeft mij ook al vaak geholpen om uit problemen te komen...ze geven mij net even dat inzicht wat nodig is..en dan kan ik weer "verder"...
19 maart is er weer een paraview beurs in martiniplaza 🇬🇳.
Ga ik zeker weer heen!!
Waarschuw beheerder
Ja dat heb ik ook, ze geven net dat kleine duwtje in de rug om je de goeie richting op te laten gaan, en ik ben ook wel een stuk wijzer over mezelf geworden, leer er veel van!
Die beurs in martiniplaza staat niet in de agenda van Paraview zelf?!
Waarschuw beheerder
Hij staat idd niet op de site van paraview..maar op de site van haren(gn). Dus ik hoop dat het door gaat!EN klopt..maar het zal vast wel aangeplakt worden hier in de stad als het zover is...! Ik heb op zich wel zin en ook behoefte om weer heen te gaan :$ maar misschien hebben ze zich vergist, en is er wel een beurs,maar niet via paraview....
Ik wacht het af..en anders kan ik eind juni heen..haha
Waarschuw beheerder
k ga ff een mailtje sturen als ik die site terug kan vinden..wnat het staat dus ook niet op de site van martini plaza...jammer..dan moet ik dus wachten!!:(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil wel heel graag een keer naar zo'n beurs, want ik denk dat ik paranormaal begaafd ben, maar ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan.
Waarschuw beheerder
Hmm dat is wel vreemd Liekjuh, misschien dat ze dan mis zijn of t idd een beurs is van een andere organisatie... Hoop voor je dat t toch doorgaat! :D

Tripk-kip, de mensen daar kunnen je daar zeker in begeleiden, zij kunnen je leren hoe je ermee om moet gaan..
Hoe ben je te weten gekomen dat je paranormaal begaafd bent?
Waarschuw beheerder
ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook meerdere malen ben geweest,het zeker erg interressant is, maar je moet er natuutlijk wel voor openstaan.

de beurs in de darling markt in Rijswijk (Z-H) is een van de grootste als het goed is.zeker een aanrader.

mocht je idd een consult willen volgen, kijk eerst goed rond en ga niet bij de eerste de beste zitten..

2 minicooper en trip-kip
als je paranormaal bent, voel vaak je dingen heel goed aan en zie je vaak dingen bij mensen als je hun ziet,

idd minicooper, de mensen daar kunnen je begeleiden en helpen om er mee om te gaan, ook als er in verder zou willen. maar dat doen ze niet op een beurs hoor, dat gaat met prive consults.

een hele goede paragnost is Gerard Heutink
Waarschuw beheerder
Thnx for de tip! ;)
Ik heb zelf niet zo heel sterk t idee dat ik misschien paranormaal begaafd ben, maar voel soms wel dingen aan, zoals ik al zei als ik bv een winkel binnenstap kan ik me door een persoon die in de winkel staat ineens heel naar gaan voelen en ineens heel moe omdat dan alle energie uit me "gezogen" wordt..
Nee haha ik snap dat ze op zo'n beurs niet de tijd hebben je persoonlijk te begeleiden maar ze kunnen je wel een eerste advies geven hoe je t zou kunnen ontwikkelen en ermee om kan gaan :)

Herard Heutink... Ik zal eens kijken of hij er in Roosendaal ook bij is :)
Waarschuw beheerder
you're welcome...dat heeft er ook mee te maken als het goed is, wat jij nu vertelt.

ja dat klopt dat advies kunnen ze ja daar idd wel geven, en dan is het beste om als je er verder mee wilt leren omgaan om prive consulten te doen,die zijn alleen wat duurder, op beurzen is een consult meestal 12,50 ongeveer..maar dat kan ook vaak wel verschillen

als je bij Gerard Heutink gaat, zal ik je aanraden om heel vroeg te gaan.. als je wat later gaat dan kom je bijna niet meer aan de beurt, dan staat er gewoon een wachtrij.. en die kan vaak wel aardig oplopen,
moet je maar even kijken of hij er ook bij is, ben wel benieuwd als je mocht gaan, wat je er van vond.
Waarschuw beheerder
Ja ik ga nu ook al op zaterdag ipv zondag omdat t op zondag ook meestal zo druk is dat soms meer dan een uur moet wachten.. Een consult duurt toch meestal iets van 20 minuten ofzo he..
Maar ik zal mn ogen open houden, en als ik geweest ben zeker een verslagje op t forum zetten ;)
Waarschuw beheerder
ja klopt, zo'n 20 min ongeveer idd ja :)

zondag is het idd vaak veel drukker idd dan op de zaterdag

het is een klein mannetje met krulhaar tot aan zijn schouders. denk dat hij er wel zal zijn

ben erg benieuwd :)

Waarschuw beheerder
Ik ben een tijdje terug voor het eerst geweest.
Het trekt mij wel heel erg aan en ik ben der ook heel
erg in geintereseerd. Ik vond toen de beurs wat tegen vallen
(heel klein) maar toch de dingen die er waren waren wel
mooi en interesant.
Waarschuw beheerder
Ben er ooit 1 keertje geweest. Was in Venlo. Met een oude kameraad van me. Want die interesseerde zich heel erg in zulke dingen.
Nah, heb nog nooit zulke commercieële bullshit bij elkaar gezien :@: Beetje spotten, met datgene wat misschien bestaat waar wij helemaal geen weet van hebben!

Waarschuw beheerder
Ik vin het een beetje raar dat ze er voor moeten adverteren

als het echt een goeie paranormaalbeurs is dan sta je s'ochtends op en MOET je naar de paranormaalbeurs zo erg dat je je er niet tegen kan verzetten! :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en ineens heel moe omdat dan alle energie uit me "gezogen" wordt..

He dat heb ik soms ook als ik met een tanga ben, betekent dat dat je begaafd ben?
Waarschuw beheerder
als ik met een tanga ben

??? wat bedoel je daarmee??
Maar als je dat ook merkt dan betekent dat wel dat je er wel gevoelig voor bent, en dat je misschien iets zou kunnen gaan ontwikkelen ja..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja als ik met een chickie ben

Waarschuw beheerder
als het echt een goeie paranormaalbeurs is dan sta je s'ochtends op en MOET je naar de paranormaalbeurs zo erg dat je je er niet tegen kan verzetten!

:respect:
Waarschuw beheerder
Jemig zeg.. Wat een belachelijk antwoord! :(
Ach ja iedereen t zijne he ;)
Ik ben er iig zeer in geinteresseerd :yes:
Waarschuw beheerder
Hier netzo...
Heb nog geen reaktie terug van die site..
En anders rijd ik wel een keer voor niets naar martini plaza...hahha...is toch vlak bij...dus heb ik niet een uur ofzo voor niets in de auto gezeten!aahhahha

Ik weet trouwens niet of ik echt paranormaal begaaft ben..maar ben wel erg gevoelig voor dingen...en sferen...
En ik (en mijn dochtertje) zijn nieuwetijds kinderen...
Zal ik binnenkort wel wat meer over neerzetten..mochten mensen niet weten wat het is..(en anders kan je wel dingen op google vinden...
Waarschuw beheerder
Ow dat is ook gek zeg, dat ze gewoon niet reageren!
Goh Liekjuh kan je daar eens wat meer over vertellen? Ik heb daar echt nog nooit van gehoord en ben toch wel benieuwd eigenlijk! Je hebt trouwens een prachtig forum en profielplaatje, zou zo van een beurs kunnen komen, ik heb ook eens een poster gekocht daar van een vrouw die omhoog schiet uit een soort ei, boven haar in de hemel zeg maar zijn 2 handen afgebeeld, de afbeelding uit zn geheel toont kracht en geeft veel positieve energie.. Ik was er helemaal weg van. Ook kom je de kleur paars erg veel tegen, deze is onvermijdelijk verbonden met spiritualiteit, net als jouw afbeelding..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar minicooper wat denk jij zou ik begaafd zijn?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op school zeiden ze altijd van niet, maar ik bedoel paranormaal ik word ook heel vaak leeggezogen
Waarschuw beheerder
Ja maar jij doelt op een heel andere manier zoals ik eerder las.. En dat heeft niets met paranormaal begaafd zijn te maken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar ik ben wel begaafd zeggen sommige chickies
Waarschuw beheerder
Kan best zijn maar dan toch zeker niet op paranormaal gebied!
Waarschuw beheerder
die van 19 maart in roosendaal wordt nix aan ......zag ik net in de koffiedrap
Waarschuw beheerder
Haha we zullen t zien, ik ga er hoe dan ook heen! ;)

Waarschuw beheerder
is die toch helderziende..???
Waarschuw beheerder
De mensen op een paranormaalbeurs zijn meestal wel helderziend ja, maar soms hebben ze ook andere gaves

Waarschuw beheerder
aha okeej..!

helderziende/paranormaalbegaafd kunnen zeker met geesten contact praten, aura zien en toekomst/verleden tijd zien..!
Waarschuw beheerder
Minicooper...ik ben net pas thuis...maar ik ga morgen even voor je wat info over nieuwetijdskinderen voor je neerzetten...

Ga nu naar bed..anders komt mijn dochtertje morgen niet op tijd op de peuterspeelzaal...hahaa

en zeker jammer dat er van die belachelijke reakties worden gepost door sommige medeforummers....

Als het je niet interesseert...prima...maar dan hoef je niet mensen die er wel in geloven en er wel wat mee hebben de gek aan te steken...toch?Reageer dan gewoon niet...

Nou, ik ga slapen...weltrusten..en tot morgen!
Waarschuw beheerder
Precies ik vind dat ook belachelijk van dat soort reacties.. Ach ja zulke mensen heb je er helaas altijd bij die zo sceptisch zijn!
Maar ben erg benieuwd naar je uitleg en je informatie :)
Waar heb je dat plaatje vandaan trouwens en heb je er nog meer? Ik vind m echt geweldig, heb m inmiddels ook op mijn pc staan! Op de een of andere manier word ik er rustig van :)
Waarschuw beheerder
Nieuwe Tijds Kinderen

Na de eerste golf in 1947 en enkele golven daarna, worden er begin jaren '80 steeds meer Nieuwe Tijds Kinderen geboren.
Lang zijn deze kinderen niet erkend en herkend.
Gelukkig wordt er de laatste jaren aan hen steeds meer aandacht geschonken.

Wat is een Nieuwe Tijds kind?

Hoe herken je een Nieuwe Tijds kind?
Een Nieuwe Tijds kind is zich al vroeg bewust van zichzelf en de omgeving.
Het kind heeft een sterke verbondenheid met alles wat leeft, de mens, de dieren en de natuur.
Het kind voelt de verbondenheid vanuit een diep innerlijk weten.
Ze voelen dat alles 1 en met elkaar verbonden is.
Hun intuitief vermogen is sterk ontwikkeld. Je hoeft ze niets te vertellen, ze voelen het!

Wijze uitspraken

Een nieuwe tijds kind doet vaak wijze uitspraken.
Uitspraken die niet bij zijn of haar leeftijd passen.
Het kind wordt dan ook wel een oude ziel genoemd.
Een ziel die reeds vele levens heeft geleefd en in die levens veel heeft meegemaakt.
Hierdoor hebben ze niet alleen een grote wijsheid opgebouwd, maar kunnen ze situaties goed aanvoelen.
Ze kunnen dan ook met veel mensen meevoelen.

Zijn / haar eigen gang gaan..

Het nieuwe tijds kind gaat meestal zijn / haar eigen weg.
Het lijkt er vaak op dat ze duidelijk weten wat hun taak in dit leven is.
Het kind neemt vaak een verantwoordelijkheid op zich, die niet past bij de leeftijd.
Ze kunnen zich zo verantwoordelijk voelen, dat ze zelfs moeder of vader worden over 1 of beide ouders.
Ofwel ze cijferen zichzelf weg, terwille van de ouder(s).
De ouders moeten dan ook zeer alert zijn,
dat ze het kind nog kind laten zijn.
En dat ze voor zijn / haar eigen probleem niet bij het kind te raden zijn.
Want dat is oh zo verleidelijk!
Het nieuw tijds kind bergrijpt je,
voelt je aan en kan nog advies geven ook.
Maar het kind wordt dan wel tegelijkertijd geconfronteerd met volwassen problemen.
Voor een nieuwe tijds kind is het toch al zo moeilijk om echt kind te kunnen zijn..
Nieuwe tijds kinderen hebben ontwikkelde intuitieve gaven.
Meestal zijn ze paranormaal begaafd.
Ze zijn helderziend, helderhorend of heldervoelend.
Ze voelen vaak al dat er iets gaat gebeuren, voordat het gebeurt.
Meestal zijn dat dramatische of trieste gebeurtenissen.
Dit komt omdat het negatieve een sterkere energie heeft dan het positieve.
Kijk maar in de natuur.
Donkere wolken zie je duidelijker en daar let je meer op, dan een strakblauwe lucht.
Nog een voorbeeld: een agressief persoon in een groot gezelschap valt meer op dan 1 blijde persoon..

Een bijzonder kind

Een nieuwe tijds kind is een heel bijzonder kind.
En dat vinden de ouders ook.
Sommige ouders lopen met zo'n bijzonder kind zo te koop, alsof het henzelf een meerwaarde geeft.
Of ze begrijpen niks van hun zoon of dochter en gaan met hun kind van instantie naar instantie.
Niet begrepen nieuwetijds kinderen kunnen op een gegeven moment gedragsstoornissen gaan vertonen.
Dit kan zijn van zich stil terugtrekken
en geisoleerd zijn tot zeer baldadig gedrag.

Kwetsbaar
Lichamelijk een emotioneel kan een nieuwetijds kind zeer kwetsbaar zijn.
Al vanaf de geboorte doorstaat het kind soms vele (onduidelijke) ziekten.
Ook kan het een zogenaamde huilbaby zijn.
Deze baby verwerkt in de eerste maanden (soms zelfs een jaar lang) de traumatische ervaringen uit vorige levens en / of van de geboorte.
Het is voor de baby's erg belangrijk om zich veilig te voelen.
De veiligheid, die je kunt geven door ze 's nachts in het bedje naast je eigen bed te laten slapen.

Gepest en getreiterd

Nieuwe tijds kinderen hebben een enorme innerlijke kracht.
Een kracht waar sommige leeftijdsgenootjes bang voor zijn.
Ze kunnen hierdoor vaak gepest of getreiterd worden.
Vooral door kinderen die niet zo zeker van zichzelf zijn.
Het andere kind voelt dat dit nieuwe tijds kind iets meer heeft of is,
en heeft geen begrip voor het volwassen gedrag.
Kinderen willen met kinderen spelen,
willen een gelijkwaardigheid ervaren.
En met nieuwe tijds kinderen is dat onmogelijk.

Een andere opvoeding en benadering

De problemen die nieuwe tijds kinderen ondervinden zal hopelijk in de komende jaren verdwijnen.
Gelukkig wordt er al rekening gehouden
met het feit dat deze kinderen bestaan.
Gelukkig krijgen ze aandacht en wordt men er steeds meer bewust van zij een andere benadering en opvoeding nodig hebben dan het 'normale' kind.

dit stukje heb ik even van een andere site gehaald..en hopelijk is het dan een beetje duidelijk!
Ik weet het zelf nog niet zo lang..maar herken wel veel...bij mezelf en jonste wat minder..maar mijn oudste dochtertje ,herken ik heeel erg veel...Dus ben zelf ook nog "op zoek"..zeg maar..

Over dat plaatje (mijn avatar)...die heb ik van; http://www.elfenland.crouze.com/
[img width=251 height=351]http://www.elfenland.crouze.com/lucht-elfen/lucht-02.jpg[/img]
Hier nog een "stukje"over nieuwetijdskinderen;

Een lijst met kenmerken van Nieuwetijdskinderen

* Ze huilen vaak als baby
* Ze doen wijze uitspraken voor hun leeftijd
* Ze benaderen alles vanuit hun emotie
* Ze leven vanuit de eigen wijsheid
* Ze zijn gevoelig voor sfeer en stemmingen van anderen en nemen deze soms over
* Ze kennen een sterk rechtvaardigheidsgevoel
* Ze hebben moeite met bedrog, liegen en onechtheid
* Ze zijn druk (ADHD) of juist teruggetrokken
* Ze hebben moeite met de motoriek
* Ze zijn dromerig
* Ze komen vaak met originele oplossingen waaraan niemand had gedacht
* Ze reageren sterk intuïtief
* Ze hebben soms paranormale ervaringen
* Ze hebben soms dyslexie of dyscalculie
* Ze hebben vaak voedselintoleranties
* Ze hebben eczeem, allergieën of andersoortige huidaandoeningen
* Ze hebben soms astma
* Ze hebben een sterke binding met de natuur en vaak zijn ze vegetariër uit overtuiging
* Ze hebben vaak verschil in ontwikkelsnelheid tussen taal en rekenvaardigheden, motorische en intellectuele en sociale vaardigheden.
* Ze kunnen soms zeer driftig zijn als ze niet begrepen worden
* Ze zijn soms heel bang voor dingen die wij niet kunnen zien of begrijpen
* Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig en/of angstig
* Ze zijn soms hoogbegaafd

Gewenst gedrag naar Nieuwetijdskinderen toe

* Behandel ze met respect., erken hun rol in de familie
* Help ze om hun eigen disciplinaire oplossingen te creëren
* Geef ze altijd keuzes, in alles
* Betuttel ze nooit en lach ze nooit uit
* Leg altijd uit waarom ze dingen moeten doen. Als het voor jezelf belachelijk klinkt dan doet dit het ook voor hen. Verander het dan, ze zullen dit respecteren. Ze weten direct wanneer je eerlijk bent dus probeer geen dingen te verzinnen en zeg gewoon dat je er vandaag geen zin in hebt omdat je moe bent
* Word partners van ze in hun eigen opvoeding
* Vanaf baby, leg alles uit wat en waarom je het aan het doen bent. Ze zullen je niet direct begrijpen maar voelen wel dat je hun bewustzijn respecteert. Het helpt ze enorm wanneer ze gaan praten
* Als er toch problemen ontstaan ga dan ook naar iemand die ze begrijpt voordat je ze medicijnen geeft
* Alle Nieuwetijdskinderen reageren bijzonder goed op Homeopathie, Bach-remedies en Reiki. Als dit door therapeuten wordt gedaan waar ze zich thuis voelen kan men in korte tijd verbijsterende resultaten zien
* Geef ze onder alle omstandigheden hulp en voorkom negatieve kritiek. Laat altijd weten dat je ze ondersteunt in hun proces. Ze zullen je vaak direct tegenspreken of hun commentaar laten weten. Geniet en vier de successen. Laat ze dingen doen zonder overdreven aanmoediging
* Vertel ze niet wie ze nu zijn of wat ze later zullen worden. Ze weten al precies wat ze gaan doen. Laat ze zelf beslissen waar ze in geïnteresseerd zijn. Forceer ze niet in een familiebedrijf. De kinderen zijn beslist geen volgers.

Ik moet nu even verder want ben thuis "groteschoonmaak"aan het houden...maar ik hoop dat je zo even wat info heb voor eerst!!Binnnenkort zal ik wel ff wat toelichten en meer info neerzetten..(denk dat dat vanaaf wel ff lukt)...
Groetjes!!
Waarschuw beheerder
Jeetje wat een verhaal zeg!
Ik herken er voor mezelf niet zo heel veel in, al heb ik sommige aspecten ook wel gehad.. Maar ik denk dat mn neefje wel eens een nieuwetijdskind kan zijn, die is dood geboren en 2 x gereanimeerd, heeft de eerste 2 jaar van zn leven niets anders gedaan als gekrijst, was altijd bang om te slapen en beweerde dat ie monsters zag. Ook is hij dyslektisch en discalculatisch.. Hij is gek met dieren en natuur, en zeer gevoelig en emotioneel, kan ook driftig zijn. Hij heeft ADHD, maar weer totaal geen problemen met motoriek en ook geen astma of eczeem ofzo..
Ben erg benieuwd naar je extra info!
Hoe ga jij er mee om nu je weet dat je oudste dochter een nieuwetijdskind en, en hoe ga je er zelf mee om?

Waarschuw beheerder
ga er elk jaar heen en das best intressant :)
Waarschuw beheerder
ik heb te horen gekregen dat ik en mijn kids nieuwe tijds kinderen zijn op een para beurs...ik ben nog steeds heel "gevoelig"maar "kan"er zelf nog niets mee..ben er nog niet aan toe..zeg maar....en ik herken veel van mijn dochtertje...zal het wel ff hier neerzetten;
mijn "toelichting"zet ik wel met caps lock aan...

* Ze huilen vaak als baby
KLOPT HELEMAAL..KON ZICH HELEMAAL OVERSTUUR HUILEN...EN WAS ALLEEN RUSTIG BIJ MIJ EN HET LIEFST DICHT TEGEN ME AAN ZOALS IN EEN DRAAGZAK...

* Ze doen wijze uitspraken voor hun leeftijd
ZE IS 3 EN PRAAT ALS ÉÉN VAN 5 Á 6...ZE IS OOK GEESTELIJK (VOLGENS PARAGNOST) 5 Á 6 JAAR...KAN FF NIET ZO SNEL EEN OPMERKING BEDENKEN...MAAR ALS MENSEN DR HOREN PRATEN OVER DE TELEFOON OFZO..GELOVEN ZE NIET DAT ZIJ HET IS...DOOR DE MANIER VAN PRATEN..EN WÁT ZE ZEGT...

* Ze benaderen alles vanuit hun emotie
ALLES WAT ZE DOET...DOET OP GEVOEL...ALS IK ZEG DAT ER IETS MOET..EN HET VOELT VOOR HAAR NIET GOED..ZAL ZE HET OOK NOOIT DOEN..ZE WEET ZELF WAT WEL EN NIET GOED VOOR DR IS...

* Ze leven vanuit de eigen wijsheid
DOET ZE OOK...KLOPT GEWOON HELEMAAL

* Ze zijn gevoelig voor sfeer en stemmingen van anderen en nemen deze soms over
ZE VOELT MIJ FEILLOOS AAN...HEB IK GEHUILD TERWIJL ZIJ ER NIET BIJ IS..OF HEB IK DE SLAPPE LACH BIJ WIJZE VAN..TERWIJL IK ME NIET GOED VOEL..VRAAGT ZE..WAT IS ER? EN DAT DOET ZE NIET ALLEEN BIJ MIJ..

* Ze kennen een sterk rechtvaardigheidsgevoel
HERKEN IK OOK HEEL ERG...ALS ZE STRAF KRIJGT BIJ DE PEUTERS BIJV. EN ZE WEET DAT ZE FOUT ZIT..GEEN PROBLEEM...EN ZAL ZE OOK TOEGEVEN FOUT TE ZITTEN...WORD ER ONTERECHT IETS VAN STRAF GEGEVEN..LEGT ZE ZICH DAAR NIET BIJ NEER!

* Ze hebben moeite met bedrog, liegen en onechtheid
DAAR KAN ZE DUS IDD HELEMAAL NIET TEGEN!

* Ze zijn druk (ADHD) of juist teruggetrokken
ZE KAN ALLEBEI..DIT HERKEN IK IN MINDERE MATE
HET ENIGE MOMENT IS ZE ECHT NET EEN ADHD KINDJE..MAAR HET ANDERE MOMENT MERK JE NIET DAT ZE ER IS..

* Ze hebben moeite met de motoriek
DAT HEEFT ZE WEER NIET..

* Ze zijn dromerig
DAT IS ZE WEL..OOK ALS ZE TV KIJKT..DAN ZIT ZE ZOWAT IN DE SERIE...EN ZE ZIT SOMS ECHT TE DAGDROMEN...

* Ze komen vaak met originele oplossingen waaraan niemand had gedacht
HERKEN IK OOK HELEMAAL

* Ze reageren sterk intuïtief
KLOPT OOK HELEMAAL...

* Ze hebben soms paranormale ervaringen
ZE SLAAPT NIET WANT ZE ZIET "VANALLES"

* Ze hebben soms dyslexie of dyscalculie
DAT IS NOG NIET BEKEND..WANT DAAR IS ZE NOG TE JONG VOOR

* Ze hebben vaak voedselintoleranties
ZE REAGEERT NIET GOED OP KLEURSTOF EN SUIKERS...

* Ze hebben eczeem, allergieën of andersoortige huidaandoeningen
DAT HEEFT ZE WEER NIET
* Ze hebben soms astma
ASTMA HEEFT ZE (GELUKKIG) OOK NIET
* Ze hebben een sterke binding met de natuur en vaak zijn ze vegetariër uit overtuiging
VLEES HEEFT ZE IDD LIEVER NIET..EN EET ZE OOK MEESTAL NIET OP

* Ze hebben vaak verschil in ontwikkelsnelheid tussen taal en rekenvaardigheden, motorische en intellectuele en sociale vaardigheden.
DAT ZAL NOG MOETEN BLIJKEN...

* Ze kunnen soms zeer driftig zijn als ze niet begrepen worden
JA..DAT KAN ZE INDERDAAD!!!HEB IK WEL EENS MEEGEMAAKT

* Ze zijn soms heel bang voor dingen die wij niet kunnen zien of begrijpen
JA...ZE IS BANG VOOR "GEESTEN"EN ENGE DINGEN (ZO ZEGT ZE HET ZELF)

* Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig en/of angstig
SLAPEN IS BIJ HAAR EEN DRAMA...
* Ze zijn soms hoogbegaafd
DAT KAN IK NOG NIET ZEGGEN...IS ZE NOG TE JONG VOOR...

en veel van deze dingen herken ik ook in mezelf en de jongste, alleen bij haar is het allemaal nog onduidelijk omdat ze nog maar één is...
Waarschuw beheerder
Jeetje dat zijn zo'n beetje alle symptonen dan..
Maar heb je ook geleerd daarmee om te gaan dan?
En hoe doe je dat bij jezelf, omdat je daar nog een beetje mee om moet leren gaan? Ga je dan wel anders leven? Of aps je je leven daarop aan? Ik hoor dit echt voor t eerst nu.. Blijf erbij dat mn neefje ook wel eens heel goed 'dit kan zijn, hij is 14 nu, en mag geen suikers ook zoals jij net ook zei, maar dat heeft ook met de ADHD te maken, maar verder heeft ie ook heel erg veel symptonen..
Had je hier voordat je dit van een paragnost hoorde ook al eens over gehoord?

Waarschuw beheerder
Ik ben nog nooit naar zo'n beurs geweest, maar wil er heel graag een keer naar toe. :) Iemand enig idee wanneer er 1 in de buurt van A'dam is???
Waarschuw beheerder
16 en 17 april is er een Paraviewbeurs in Hilversum, 7 en 8 mei in Leiden, 4 en 5 juni in Haarlem.. In Amsterdam zelf is voorlopig geen beurs volgens mij.
Waarschuw beheerder
Hoihoi
ik ben errug druk geweest afgelopen weekend (ongepland) en moet zo me moeder ophalen...dus ik zal even snel je vraagjes beantwoorden:

*Maar heb je ook geleerd daarmee om te gaan dan?
DAT IS EIGENLIJK EEN BEETJE VANZELF GEGAAN..IK WEET HET SINDS VORIG JAAR SEPTEMBER PAS...
*En hoe doe je dat bij jezelf, omdat je daar nog een beetje mee om moet leren gaan?
IK PROBEER ER NIET TE VEEL BIJ STIL TE STAAN...MAAR LEES ER WEL DINGEN OVER, EN WIL ER GRAAG DINGEN OVER WETEN..MAAR IN HET DAGELIJKS LEVEN ZEG MAAR..STA IK DR NIET CONTINU BIJ STIL
*Ga je dan wel anders leven? Of aps je je leven daarop aan?
IK GA NIET ECHT ANDERS LEVEN OFZO..HET ENIGE WAT IK NU DOE..IS IK LUISTER MEE NAAR MIJN KINDEREN WAT ZE ZELF VAN IETS VINDEN..VOOR HOEVER ZE DAT DUIDELIJK KUNNEN MAKEN (GAAT MET DIE VAN 3 NATUURLIJK MAKKELIJKER DAN DIE VAN ANDERHALF) EN K GA WAT MEER OP MIJN EIGEN GEVOEL AF, DAN VOORHEEN...EN KWA VOEDING ZORG IK ER VOOR DAT ZE NIET TE VEEL KLEURSTOFFEN EN SUIKER BINNEN KRIJGEN...
*Had je hier voordat je dit van een paragnost hoorde ook al eens over gehoord?
JA...MAAR DAAROVER STUUR IK JE VANAVOND WEL EVEN EEN PRIVE BERICHTJE...WANT DAT WIL IK FF NIET IN HET "OPENBAAR"GOOIEN...OMDAT IK NIET WEET OF DE PERRSOON IN KWESTIE HET OP PRIJS STELD, DAT IK ZO MAAR OVER HEM ALLES HIER NEER ZET...;)

maar ik moet nu gaan...(ben al laat..) ik stuur vanaaf wel even een pb...Groetjes!

Waarschuw beheerder
als je er voor open staat is het heel erg leuk. Ik ben zelf ook wel eens geweest en vind dat je wel met mensen moet gaan die er ook voor open staan
Waarschuw beheerder
Ja daar heb je gelijk in, als je met mensen gaat die alleen maar sceptisch en lacherig zijn enzo, is t niet goed en kan je jezelf ook niet helemaal openstellen en je eraan toegeven.. Ik ga zelf ook alleen met mensen die er oprecht in geinteresseerd zijn.

Waarschuw beheerder
ik snap hier niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sorry minicooper was ff weg
Waarschuw beheerder
Ja je was gebanned vanwege je taalgebruik..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee ik zou reclame maken voor mijn winkel maarja snap er zelf ook niks van
Waarschuw beheerder
Meestal ga ik naar de Para-beurs in Rijswijk, geweldige sfeer daar, voelt super. Ben zelf ook wel into de reiki, meditatie, tarot, aura's.

Aura's leren zien is trouwens helemaal niet zo moeilijk...

Als je op zo'n beurs rond loopt voel je snel genoeg of je er echt meer mee wilt doen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben soms ook helemaal para
Waarschuw beheerder
als je er voor open staat is het heel erg leuk. Ik ben zelf ook wel eens geweest en vind dat je wel met mensen moet gaan die er ook voor open staan

Helemaal waar...
Ik ga daarom ook het liefst alleen naar een paranormale beurs...alleen neem ik de eerst volgende keer mijn oudste dochtertje mee..ff kijken hoe dat gaat lopen!

Mijn vriend en schoonzusje zijn ook wel eens met me mee geweest..maar dat was voor mij 10 x niets..voelde me niet op mijn gemak...en voelde me opgejaagd door hun...en ze wouden alles"verklaren"...zeiden ze dit en dat...was het; ow..dat heb je zelf gezegt...of hadden ze dat "gezien"aan hoe je daar zat (gedrag dus...).

Daarna had ik ook echt zoiets van..Laat maar..ik ga wel alleen...En dat bevalt me echt super!Als je met iemand gaat die er ook echt heen wil..is het wat anders natuurlijk...

Hoe denken jullie trouwens over inzicht kaarten?
De een vind het onzin..maar bij mij heeft het altijd nog "iets"gehad..zodat ik er wat aan had...
Zit er ook over te denken om een pak inzicht kaarten aan te gaan schaffen..

Groetjes..
Waarschuw beheerder
alles"verklaren"

Dat kan soms best irritant zijn. Ik ga zelf ook naar iemand toe die aan psychometrie en pendelen doet. De eerste keer kwam ik binnen. Moest wat van mezelf aan haar geven, was m'n ring. En ze noemt zo een heel rijtje herkenbare probelemen in mijn leven op. Lichamelijk, maar ook waar ik geestelijk en emotioneel moeite mee heb. Hierna pendelt ze dan je chakra's uit, kijkt welke sterk en zwak zijn, welke ondersteuning nodig hebben en dan welke edelsteen je nodig hebt. Hoe moet je dat verklaren.... :/ ik kan het niet.

Wat betreft inzicht kaarten trek ik elke dat een energiekaart vanIVOI en een tarotkaart. Zo sta ik even stil bij de dag die begint en kijk ik even terug naar de dag van gister. Ook heb ik kaarten van de kleine engelen, dat is gewoon meer om je af en toe een opkikkertje te geven, die zijn ontzettend schattig.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik pendel soms ook naar het voetbal toe, goed geregeld van de gemeente!!
Waarschuw beheerder
Paranormaal beurzen zijn best leuk bedoeld maar zelf heb ik ervaren dat de "nep"vibratie vrij hoog is daar. Let goed op je gevoel bij wie je iets laat doen.

Waarschuw beheerder
nooit geweest maar ben wel van plan keer te gaan
Waarschuw beheerder
Juist je moet echt je intuitie volgen, ik ga ook echt alleen maar bij iemand zitten bij wie ik me goed en vertrouwd voel, waarbij ik liefde en warmte en rust voel.. En dat kan voor iedereen anders zijn. Ik zal zelf niet zo snel bij iemand gaan zitten die werkt met tarotkaarten, omdat ik dat een beetje eng vind, ook handlezen vind ik niet zo fijn. Ik ga meer voor de aparte dingen, zoals auratekeningen, tekeningen van je geleidegids of beschermengel, of zoals ik nog nooit eerder had gezien: je hand in een bakje met zand leggen en vanuit die afdruk een consult laten doen..
Waarschuw beheerder
je hand in een bakje met zand leggen en vanuit die afdruk een consult laten doen..

heb ik ook nog nooit gezien. Heb je dat laten doen??
Waarschuw beheerder
ja een hele poos terug op een beurs in de zeelandhallen, die vrouw die dat deed straalde zoveel warmte en liefde uit, ik denk dat ik me nog nooit zo op mn gemak heb gevoeld bij een vreemde.. En die had dus een kom met zand erin, moest ik mn rechterhand in leggen en vanuit die afdruk ging ze dingen "lezen", en wat ze allemaal zei was gewoon eng zo goed klopte t.. Heeft een diepe indruk op mij gemaakt
Waarschuw beheerder
En ging het dan meer om de vorm van de afdruk, of op welke punten dat die afdruk dieper was. Het handlezen snap ik wel, met al die lijnen.

Het kan soms zo ontzettend eng zijn, als het allemaal klopt. Zonder dat je zelf wat gezegd heb.
Ik weet van tarot dat er een stukje heel slim vragen stellen en psychologie bij komt kijken. Als je je daarin oefent kan je ook op de beurs gaan zitten.
Waarschuw beheerder
Ja dat weet ik niet, ik denk een beetje beide, ik heb ook geen vraag gesteld maar haar laten praten, en wat er dan allemaal bovenkomt is echt heel erg apart.. Had t iig nog nooit gezien op deze manier met dat zand, en heb t daarna ook nooit meer terug gezien..
Ja bij tarotkaarten ben ik altijd bang dat er een kaart zoals dood ofzo getrokken wordt.. En die kaarten kunnen allemaal weer anders geinterpreteerd worden.. Ik weet niet..
Waarschuw beheerder
De kaart dood ziet er inderdaad altijd somber uit. Ik heb een klein beginnerscursusje tarot gehad en die kaart betekend voornamelijk dat je het oude moet loslaten en plaatsmaken voor het nieuwe. Het is een transformatie kaart, net als de toren. Dat de dood-kaart toch wel angst oproept komt meer uit vroegere tijden. Dus wees niet bang. Als je en tarot-lezing niet al te serieus neemt, dan is het erg leuk.
Er zijn mensen die voor alles wat ze doen, eerst gaan kijken wat de tarot zegt. Bij mij heeft het eigenlijk meer als doel dat ik ook op een andere manier mijn vragen bekijk en zo een betere afweging kan maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm ja oke, dan zou t best wel eens kunnen dat als ik volgende week bij iemand ga zitten met tarot dat die doodkaart er bij mij komt.. Ik moet nml t oude loslaten en een nieuwe start maken, dat weet ik alleen krijg ik t nog niet voor elkaar het ook daadwerkelijk te doen..
Wat is de torenkaart dan?
Ja het is niet de bedoeling dat die kaarten je leven gaan beheersen, maar misschien dat ze me een duwtje in de rug kunnen geven, net als bij de andere consults..
Waarschuw beheerder
In de Rider Waite-tarot is kaart 16 de toren. Je ziet mensen van een brandende toren vallen... Ook geen fijne kaart om te zien. Maar die kaart betekent aantzet tot transformatie, het oude wordt opgeruimd maar de basis blijft. De duivel, kaart 15, ziet er ook eng uit. Dat is vastzitten in jezelf. Deze basisbetekenis van de kaarten kan je in een heel leuk verhaaltje neerzetten naar diegene toe die de vraag stelt. Tussendoor stel je vragen om meer info te krijgen en na een consult is iemand helemaal tevreden.
Ik trek s'ochtends 1 tarotkaart, en s'avonds bedenk ik of het overeenkomt of juist niet. Ik gebruik het meer om inzicht in mezelf te krijgen.

En toeval bestaat niet....
Waarschuw beheerder
Hmm interessant..
Die duivelkaart slaat ook wel op mij denk ik.. Op dit moment dan.
Ik ben er ook van overtuigd dat toeval niet bestaat.. Ben momenteel in t boek van Char bezig en daar staat dat ook erg duidelijk beschreven..
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit een boek van Char gelezen, sta altijd beetje te twijfelen als ik er een in mijn handen heb. Is ie goed? Zij krijgt toch ook dingen door..
Waarschuw beheerder
Ja de voorbeelden vind ik heel inspirerend, maar verder zit er ook heel veel bij om jezelf te ontwikkelen, met opdrachten enzo.. ja dat hoeft voor mij nou weer niet, dat kan je toch niet uit een boek leren.. Maar ze wil vooral duidelijk maken dat iedereen heel intuitief is en dat je daar op moet leren vertrouwen..
Waarschuw beheerder
dat iedereen heel intuitief is en dat je daar op moet leren vertrouwen..

Hhhmm tja. Dat is soms best lastig. Ben zelf redelijk intuitief, voel veel dingen wel goed aan. Maar werk op een IC met pasgeborene. Ze zien me daar al aankomen dat ik zeg: ik voel dit, of denk dat dat goed is. Terwijl het nergens op gebaseerd is. Maar blijkbaar is dat ook een van dingen waar ik mee moet leren omgaan. Mijn intuitie en het juist op wetenschap gebaseerde werk wat ik doe.
Waarschuw beheerder
Ja dat is t, iedereen heeft wel intuitie alleen moet je er op kunnen en leren vertrouwen, en meestal wordt dat niet begrepen door de omgeving..
Waarschuw beheerder
daar heb je helemaal gelijk in k ben zelf ook wat paranormaal begaafd alleen als je er met een ander over praat verklaren ze je voor gek
dus vind ik t belangrijk dat je er met mensen over ken praten die er wel in geloven en misschien ook zo zijn als mij
Waarschuw beheerder
Hoi hoi allemaal..
Hier was ik weer ff...wat is er veel gepost zeg! Leuk!
Dat van die zand handafdrukken ken ik ook...
En die man (mijn "favo"paragnost zeg maar..waar ik meestal heen ga)...(dat was trouwens de 1e x)..liet mij dus een handafdruk maken...en vertelde mij meteen..2, 5, en 7 jaar geleden heb jij het heel moeilijk gehad...en ik later terug denken..en het klopte gewoon precies...(wil er even niet te veel over kwijt...zo algemeen op het forum..)
En hij vertelde mij nog meer...

Ook heb ik een paar keer een consult gehad bij een vrouw die met automatisch schrift werkte...De eerste keer zaten er wel dingen in die ik dacht ja..dat klopt bij mij..maar kan bij zoveel mensen kloppen...en de 2e keer...heb ik dus rustig met haar zitten "napraten"en heeft ze de "brief"nader verklaard...en toen vertelde ze mij dingen die echt heel persoonlijk op mij sloegen zeg maar...
En wat dus allemaal klopte...

Ik weet nu ff niet zo snel waar die papieren zijn..anders kan ik wel een keer een stukje hier neerzetten..

Dat boek van char, heb ik hier ook liggen..maar ik heb telkens nog niet de tijd om het uit te lezen..("Char het medium" vragen van de aarde, antwoorden uit de hemel)

en minicooper; wat misschien een boek voor jou is om te lezen..over nieuwetijdskinderen (als je dat leuk zou vinden ) is; Nieuwetijdskinderen; het intuïtieve kind ingezin, onderwijs en hulpverlening...
geschreven door Carla Muijsert-van Blitterswijk

misschien als je lid bent van een bieb ofzo dat je het een keer kan lenen..

nou, ik ga weer...ff eten met de kids...
TOt later!
Waarschuw beheerder
Nieuwetijdskinderen; het intuïtieve kind ingezin, onderwijs en hulpverlening...

Dit boek, gaat dit meer over het gedrag van kinderen en hoe je daar mee om moet gaan, of kan je er voor je persoonlijk ook wat uithalen. Mmm, en ik geloof toch dat ik ook eens aan Char moet gaan geloven. Heb zelf van Rosemary Altea -
Stemmen aan de overzijde, gelezen. Ook erg leuk boek.

Ik heb 1x consult gedaan bij iemand die je hand las. Dat verhaal was echt bij iedereen toepasbaar.
Waarschuw beheerder
:no: mij neit gezien heb er alleen maar slechte ervaringen mee gehad... (iemand uit mijn omgeving zeg maar, ik persoonlijk niet) maar toch.....
Waarschuw beheerder
iemand diek ken was ook vet paranormaal begaafd, ishelemaal doorgedraaid daardoor, heeft zijn vrouw in elkaar geslaagd en zelfs mijn oma :| en ze zeggen dat dat kwam omdat "gek" is geworden door dat paranormaal gedoe!!!!!

daarom dus :)
Waarschuw beheerder
Maar juist als je je er meer in verdiept kan je manieren aanleren om te zorgen dat je juist niet "gek" wordt.

Maar goed,als je het niks vind moet je er niks mee doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je kan niemand verplichten, maar als je er goed in begeleid wordt kan je met die gave wel heel veel doen, maar je moet er zelf psychisch wel klaar voor zijn.
Mijn moeder bv is er zelf nog niet klaar voor, en verdiept zich er daardoor ook wat minder in, om zichzelf te beschermen, als de tijd rijp is zal ze zich erin gaan ontwikkelen.
Ja handlezen ben ik ook niet zo voor, ik ga zelf meer voor de aparte dingen, zoals dat zandbakje, en tekeningen enzo, erg apart. Heb ook meerdere malen een consult gedaan via een sieraad, was ook erg apart en erg juist allemaal.
Ja het boek van Char.. Ik weet t niet, ik vind de voorbeelden in het boek erg interessant, maar die opdrachten die ze je geeft en hoe je jezelf moet ontwikkelen.. Ik denk niet dat je dat uit een boek kunt leren persoonlijk, ook vind ik t nogal taaie kost..
Ben wel van plan de Celestijnse Belofte te gaan lezen omdat ik die titel meerdere malen ben tegengekomen op t forum.
Wat is een automatisch schrift precies? Moet je dan zelf een brief schrijven en wordt er dan vanuit je handschrift een consult gedaan? Of is het heel wat anders?
Waarschuw beheerder
Automatisch schrift...
Dan ga je naar een paragnost(e) die dat doet, en dan ga je zitten..heb je een kort gesprekje...en dan gaan ze schrijven..dus zit je even te wachten tot ze uitgeschreven zijn (kan één pagina zijn..maar ook 3)...en dan gaan ze die brief aan je voorlezen en "verklaren"...bij mij kwam er echt veel uit...mits je het bij een goede laat doen...
Heb het 2 keer laten doen door iemand waar ik ook echt een goed gevoel bij had..en dat klopte ook..en ik heb het één keer gedaan..bij iemand omdat ik perse ergens wat wou weten..en geen van de personen me aansprak...en daar klopte ook echt helemaal 10 x niets van....
(zo zie je maar weer hoeveel neppers er tussen zitten...haha)

Waarschuw beheerder
Ben er ook een jaar of 4 geleden geweest
Tot nu toe klopt alles wat ze gezegd heeft..

Op dat moment dat het gezegd wordt denk je...tsja :gaap: zal wel :d
Maar achteraf klopt het gewoon.
Ik zou rond m'n 23 in een klein huisje wonen,dat klopt
Als ik niet op zou passen zou ik in een 'spinneweb' terecht komen,en het zou heel moeilijk zijn daar weer uit te komen..
Klopt,na 2 jaar kom ik eindelijk uit die 'spinneweb' door keihard te werken en doorzetten
Mijn toekomst zag er iig heel mooi uit :d

Ben ook bij een andere geweest,die vertelde allemaal bullshit :d Ik zou een baan met een leidinggevende functie krijgen,ik ga voor van alles leren.Heb de kans naar het buitenland te verhuizen,op mijn 29 ontmoet ik de ware :o
Op m'n 31 kinderen :o :o Wil een jonge moeder worden :/

Waarschuw beheerder
Volgende keer ga ik ff checken..

Ga vragen hoe het met mijn zusje is, die in China woont
(die ik niet heb)
Waarschuw beheerder
Hmm dat heb ik echt nog nooit gezien zo'n automatisch schrift, eens kijken of ik dat zaterdag zie :)
Misschien wel interessant te proberen!

Tja er zitten helaas een hoop neppers tussen, ik probeer me altijd te laten leiden door mn gevoel/intuitie, en tot nu toe heb ik nog maar 1 iemand gehad die er echt helemaal naast zat, en dat was zo'n beetje een van de eersten bij wie ik een consult liet doen.. Tis altijd afwachten, maar heel vaak hebben ze t toch bij t rechte eind en vertellen ze je dingen die ze echt niet kunnen gokken, die ze gewoon weten over je :)
Waarschuw beheerder
:D
Ik hoop dat je zaterdag er wat aan heb!;)
En de neppers zijn dr inderdaad zat.....en je kan beter een uur rondlopen voor niets..en dan uiteindelijk iemand zien...dan meteen maar ergens gaan zitten...puur omdat die persoon "vrij"is..en daar zit...(ik heb wel es een anderhalf uur gewacht op een paragnoste, omdat alleen zei me aansprak)...
Waarschuw beheerder
Ja dat heb ik ook gedaan.. Het is ook misschien niet voor niets zo druk bij bepaalde paragnosten :D
Waarschuw beheerder
Waar was het komend weekend ook al weer, die beurs?
In Rijswijk is de eerste pas weer in mei, dus nog even wachten maar het begint te kriebelen door er zo over te praten. Ben ook wel eens 2 dagen achter elkaar heen geweest. Toen was ik op zaterdag met iemand die het niet veel vond, en dan loop je overal langs. Zondags had ik het gevoel dat ik weer terug daar naar toe moest en inderdaad een hele leuke persoon ontmoet die me nu ook nog begeleid.

Celestijnse belofte is erg leuk lezen. Veel herkenbare dingen.
Waarschuw beheerder
Nog bij iemand aan een tafeltje gaan zitten??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb tarotkaarten laten leggen... :) Was leuk!

Eigenlijk wilde ik naar de waarzegster, maar daar was het ontzettend druk... En het leek me ook niet zo'n goed plan op dit moment...
Waarschuw beheerder
Waarzegster, als het ontzettend druk is, zal het wel iemand zijn die het goed kan. Bij waarzegster heb ik altijd een beeld van een soort zigeunerin met heel veel armbanden. Terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Is het eerste wat in me opkomt.

En soms lijkt het geen goed plan om iets te doen, maar dat is vaak ook de angst ervoor, voor wat er uit zou kunnen komen. Soms geeft het juist een verhelderend idee over iets. Maar het belangrijkste is om naar je gevoel te luisteren hierin.
Waarschuw beheerder
Juist, volg je intuitie..
Dit weekend is t in Roosendaal, maar zal wel niet zo groot zijn hoor.. Maar maakt niet uit, het gaat erom dat je bij iemand gaat zitten bij wie je een goed gevoel krijgt, of er nou 100 zitten of maar 20!

Waarschuw beheerder
donateur
heb je nog meer datums van limburg en noord brabant??
ik ben eens in eindhoven geweest. die mensen weten echt dingen van je die ze NIEt kunnen weten. en het is natuurlijk andere shit als je horoscoop in een maandblad dat zegt: je zult blij worden vandaag :S
Waarschuw beheerder
Ja, vandaag zult u veel geld verdienen...

:no:
Waarschuw beheerder
Ja, ze is zeker heel goed! Mijn moeder is vorig jaar bij haar geweest en alles wat ze zei klopte gewoon...

Ik heb geen angst voor waarzeggers, maar op dit tijdstip in mijn leven kan ik het er even niet bijhebben... Ik vind het natuurlijk heel interessant en ik geloof er ook in! Ik ben eerder dit jaar ook al bij een waarzegster geweest! Maar nu had ik er geen goed gevoel bij, niet door haar zelf, maar meer om mezelf te beschermen...

Maar ik hou echt van dit soort dingen!
Waarschuw beheerder
Ik heb geen angst voor waarzeggers, maar op dit tijdstip in mijn leven kan ik het er even niet bijhebben

Ik weet natuurlijk niet wat er precies bij jou speelt op dit moment...maar soms kan het je ook "verder"helpen bij problemen en moeilijkheden..en net even dat inzich geven, waar je zelf anders nog niet uit zou zijn gekomen..of misschien helemaal wel niet...

Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof erin dat ze je helpen.
ben us bij een man geweest die zag ook vanalles aan me. en toen ging ie het eraf trekken. stond ie voor me net of hij aan een heel zwaar touw trok. beetje vaag. maar het hielp!
Waarschuw beheerder
Dat is een soort van magnetiseren, dat kan mn moeder ook.. Apart he?
Ff kijken voor data limburg en brabant...
27/03 en 28/03 breda
01/05 bergen op zoom
14/05 en 15/05 deventer
21/05 en 22/05 enschede
28/05 en 29/05 tilburg
11/06 en 12/06 sittard
02/07 en 03/07 den bosch

Waarschuw beheerder
donateur
enneuh.. waar is het dan :D
Waarschuw beheerder
paraview.nl staan de locaties..;)
Waarschuw beheerder
Ben zelf 1x naar een beurs van paraview geweest. Vond het eigenlijk klein beetje tegenvallen, maar dat komt misschien omdat ik de paranormaal alternatief-beurs in Rijswijk gewend ben. Het is gewoon ontzettend groot daar, en de beurshal is vrij donker, overal wierookgeurtjes. En de prijzen lagen hoger op de paraview beurs.
Waarschuw beheerder
paranormaal alternatief-beurs in Rijswijk

Is dit echt alleen in rijswijk?Of is het ook in ander plaatsen? En weten jullie dan nog andere organisaties?

Zaterdag is er namelijk geen beurs in martini plaza...
Heb vanmiddag martiniplaza gebeld..aangezien er niet op de mailtjes word gereageert :( :(

En dus moet ik anders wachten tot juni..tot er weer hier in de buurt is...(kan momenteel niet verder weg..ivbm fin. en de staat van de auto...)
Waarschuw beheerder
Hmm ik weet niet of ik wel naar zo'n hele grote beurs zou willen.. Dan is t aanbod zo groot en nog moeilijk een keus te maken.. En waarschijnlijk ook erg druk!
:S
Waarschuw beheerder
Zaterdag is de beste dag om heen te gaan. Niet zo heel druk en dan heb je ook de mensen die echt er voor gaan, zondags komen mensen ook meer om er een familie-uitje van te maken.

Heb deze Paramarkt nog gevonden.
Waarschuw beheerder
Heb deze Paramarkt nog gevonden.

is helaas voor mij allemaal te ver weg... :( dan maar wachten tot juni...

Waarschuw beheerder
donateur
eindhoven is pasi n oktober. dus ik ga in breda denk ik maar even kijken. kussie
Waarschuw beheerder
Ik ben 1 keer op een paranomale beurs geweest in Rijswijk, maar is niet voor mij weggelegd. Kwam wel met wierrook thuis. En nog lekkere ook. hihi
Waarschuw beheerder
Kwam wel met wierrook thuis

alleen voor dat is het soms al de moeite waard om heen te gaan, vaak stuk goedkoper dan in winkels, en beter :)
Waarschuw beheerder
Gisteren naar de Paraviewbeurs in Roosendaal geweest!

Heb een aurafoto laten maken, zag er heel anders uit dan 6 jaar geleden, bijna helemaal rood met bovenin blauw (ik ga steeds meer op mn intuitie af) en had 2 rode vlekken op mn zonnevlecht, betekent dat ik mn agressie en wrok moet uiten en iets moet loslaten, klopt helemaal.

Verder heb ik een automatisch schrift laten maken, het werd en brief "geschreven" door mn overleden oma, heeel bijzonder. Ze vertelde dat ze erg vaak bij me is, en dat ik in de gaten moet houden of ik een soort bries achter mn oren voe, dat is t teken dat ze bij me is.

En ik heb een reincarnatieconsult laten doen, ik heb iets met brand en Egypte en vroeg of ze daar iets mee kon, ze vertelde dat ik in mn laatste leven (rond 18e eeuw) een wees was in Engeland, en dat er toen ik 7 jaar oud was brand uit is gebroken en ik heel veel mensen heb verloren, ik heb de brand zelf wel overleefd. Ik ben blijven werken in dat weeshuis, werkte met stoffen waardoor ik een probleem kreeg met mn longen, en ben maar 28 jaar oud geworden, ik ben nu 25 jaar dus 28 jaar zal een belangrijke leeftijd zijn omdat ik dan een leven overleef, zal waarschijnlijk een ommekeer betekenen. Verder kon ze zien dat ik 4 gelukkige levens in Egypte heb gehad, wel in t drukke gedeelte en vlakbij t water, vandaar mijn band met dat land..

Al met al was het weer heel erg boeiend allemaal, en hadden ze weer allemaal gelijk..

Had eigenlijk meer willen weten op relatiegebied, maar dan had ik een consult moeten laten doen door een paragnost, maar ja je kan niet alles he, moet keuzes maken, dus dat komt nog wel een keer.

Wel jammer dat ze niet van die spirituele schilderijen hadden, die had ik graag willen kopen.

Ik heb nog gekeken voor engelenkaarten, maar er lagen zoveel verschillende dat ik er niet echt wijs uit kon, dus ik heb ze maar laten liggen.

Ow ja er werd ook nog verteld dat ik in de toekomst zeer waarschijnlijk me ga ontwikkelen op het gebied van magnetiseren en reiki, omdat ik daar echt aanleg voor heb, ik moet zeggen dat ik daar op dit moment nog helemaal niet mee bezig ben en ook nog niet klaar mee ben, maar wie weet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wauw, klinkt super allemaal. Een reincarnatieconsult zou ik ook wel eens willen doen. Heb vaak het idee dat er een klein meisje bij me is, en die zie ik ook in meditaties. En ook angst voor vuur/ brand. Maar wel leuk om dat zo te horen, kan best veel gevoelens verklaren....

Blijkbaar hoefde je nog niet veel te weten op het gebied van relaties... anders had je vast die keuze wel gemaakt om naar een paragnost te gaan. Wat voor spirituele schilderijen bedoel je?

ga ontwikkelen op het gebied van magnetiseren en reiki

Super! Al is het alleen maar voor jezelf.
Waarschuw beheerder
Nou bij die aurafoto werd wel verteld dat ik dus een hoop agressie/boosheid in me heb en dat ik van mn hart geen moordkuil moet maken, dat ik nu veel te veel pieker waardoor ik hoofdpijn krijg en niet kan slapen, is allemaal waar.. Dus ja ik MOET t verwerken maar hoe dat moet ik nog even uitvissen..

Wilde eigenlijk ook nog wel naar een paragnost maar je moet keuzes maken op zo''n beurs, je kan niet alles dus heb ik gekozen voor hetgeen ik nog niet kende (behalve die aurafoto dan). Maar goed we zien t allemaal wel, zal mij benieuwen hoor!

Ja dat reincarnatieconsult was heel bijzonder!

Ik bedoel van die mooie tekeningen waar je inspiratie uit kan halen, ik heb er een op mn slaapkamer hangen, en ik heb t idee dat die schildering mij energie en kracht geeft, dat straalt ie ook uit :)

Ja dat magnetiseren en reiki moet ik nog eens bekijken hoor, ik zie mezelf dat nog niet echt doen maar ja wie weet he, als de tijd er rijp voor is :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik vraag me altijd af waarom ze zoveel geld vragen...

en ik zit met het volgende: ik WEET dat ik een engel heb. op zich zou ik best willen weten hoe die eruit ziet of wie het is. maar ik heb ook zoiets: wie zegt dat die engel dat wil. men zegt dat als de tijd zover is en je ervoor open staat, dat zo'n engel zich wle laat zien. dus wie ben ik dan om hem/haar te laten tekenen! misschien maak ik ze boos ofzo dan. klinkt dom maar zo denk i kerover
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen heeft een engel!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben de jouwe ja :s
Waarschuw beheerder
donateur
neuj....

Waarschuw beheerder
donateur
:O
Waarschuw beheerder
wie zegt dat die engel dat wil

Als de engel nog niet toonbaar wil zijn, dan zal zij ook niet te voorschijn komen, om wat voor reden. Kan zijn dat er in een tekening dan eventueel een andere gids naar voren komt. Heb ook een tijdje lang heel graag willen weten wie mijn hoofdgids was, onder andere door oefeningen en meditatie. Mooi niet dat ik hem zag. Nu heb ik het wat van me af gezet en nu zie en voel ik regelmatig mijn gids(en). Heb 1 tekening laten maken van een gids. Dat is een hele stoere vent, die trots is op zichzelf. Zijn taak is om mij te helpen die trots ook een beetje te voelen.

Minicooper, ja kan ook zelf kwast en verf pakken. Zelf iets schilderen geeft nog meer energie. Ik maak zelf kleine kunstwerkjes van encaustic wax, dat heb je misschien wel eens gezien op een beurs. Dat is met bijenwax en een strijkijzertje. Ik maak abstracte dingen, maar er is ontzettend veel in te zien.

En dat het veel geld kost, ik denk dat de prijzen nog wel redelijk zijn als je kijkt naar de energie die een medium of paragnost moet leveren,alleen is dat heel moeilijk meetbaar en daarbij komt natuurlijk kosten in materialen, reizen. En vaak leven ze ervan. En mensen die ergens een slaatje uit willen slaan heb je overal.

Waarschuw beheerder
donateur
dank u.
ik dacht het zelf ook al :P
Waarschuw beheerder
Zo creatief ben ik niet haha!
Waarschuw beheerder
Ik maak dit soort dingen.
[img width=500 height=375 cacheid=000000450017cfed6bbfca1a1a00a434af]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MK6CAORL[/img]

[img width=360 height=480 cacheid=000000450017cff0bc89b30d1a00a434af]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3XDXB6LZ[/img]
Dit is mijn kunstwerk op een deur in de gang, je kan er veel dingen in zien, al zie je dat op de foto niet zo goed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had zelf gister weer een consult bij een mevrouw die psychometrie en pendelen doet. Ik kom bij haar sinds afgelopen zomer, zat niet lekker in me vel en wist niet waardoor het kwam. Sinds die tijd krijg ik edelstenen mee, door middel van psychometrie kijkt ze wat goed voor me is en pendelt dan een steen uit.
Om de 6 weken ga ik er heen, want dan kan de energie uit een steen op zijn. Ben altijd weer zeer benieuwd als ik heen ga.
Ze voelde zeer veel emotie en ook twijfel of ik me verder op het spirituele moet ontwikkelen, dat pad gaat nu eenmaal niet over rozen. Kan er ook de ene dag helemaal voor gaan en de volgende dag het liefst alles zo simpel mogelijk houden. Ze voelde dat ik benauwd was, hart en keelchakra vol met emotie, waarschijnlijk komt het daar ook door dat ik moeite heb om door te ademen.
Heb nu een valkoogsteentje die is om rust te geven, ook in mijn dromen, voor mijn ademhaling en om mijn emoties te verwerken.
Ben weer helemaal blij met mijn steentje, maar toch blijft het elke keer best raar dat zij dingen voelt bij mij, zonder dat ik nog maar een woord heb gezegd.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sommige mensen vinden verlossing in een (hele zware!!) steen door hem om hun nek te binden en van een brug te springen!!
Waarschuw beheerder
Hmm ja dat zijn toch niet helemaal de schilderijen die ik bedoel haha, die van mij zijn heel fijntjes, en meestal is er iets van een engel op te zien, hele inspirerende tekeningen zijn t :)

Ja vreemd is dat he, dat als je nog nix hebt gezegd, iemand al precies weet hoe je je voelt enzo.. Dat is wel mooi dat onverklaarbare!
Maar met die steentjes, tja ik weet niet.. Heb je wel t gevoel dat t je helpt?
Waarschuw beheerder
Hoi, ik lees nu alles pas..omdat ik "ziek"ben geweest (hoofdpijn) en het niet lang achter de pc kon volhouden..
Maar jullie hebben heel wat te horen gekregen zeg!!

Heb een aurafoto laten maken, zag er heel anders uit dan 6 jaar geleden, bijna helemaal rood met bovenin blauw (ik ga steeds meer op mn intuitie af) en had 2 rode vlekken op mn zonnevlecht, betekent dat ik mn agressie en wrok moet uiten en iets moet loslaten, klopt helemaal.

Kan je me daar es wat meer over vertellen hoe dat precies in zijn werk gaat die aura foto's? Ik heb dat nog nooit laten doen..mijn schoonzusje wel..maar die kreeg die foto, en alleen een briefje met "verklaringen"van de kleuren..en dan heb ik zoiets van..ja, die kleuren kunnen bij iedereen wel net even wat anders "betekenen"...of krijg je er een "consult"bij??
Maar wel super dat het allemaal klopt!!:)

Verder heb ik een automatisch schrift laten maken, het werd en brief "geschreven" door mn overleden oma, heeel bijzonder. Ze vertelde dat ze erg vaak bij me is, en dat ik in de gaten moet houden of ik een soort bries achter mn oren voe, dat is t teken dat ze bij me is.

Dat is mooi zeg! Te weten dat je oma bij je is..en dat je het ook kan merken...en weet als je een bries voelt dat het je oma is...:)

En ik heb een reincarnatieconsult laten doen, ik heb iets met brand en Egypte en vroeg of ze daar iets mee kon, ze vertelde dat ik in mn laatste leven (rond 18e eeuw) een wees was in Engeland, en dat er toen ik 7 jaar oud was brand uit is gebroken en ik heel veel mensen heb verloren, ik heb de brand zelf wel overleefd. Ik ben blijven werken in dat weeshuis, werkte met stoffen waardoor ik een probleem kreeg met mn longen, en ben maar 28 jaar oud geworden, ik ben nu 25 jaar dus 28 jaar zal een belangrijke leeftijd zijn omdat ik dan een leven overleef, zal waarschijnlijk een ommekeer betekenen. Verder kon ze zien dat ik 4 gelukkige levens in Egypte heb gehad, wel in t drukke gedeelte en vlakbij t water, vandaar mijn band met dat land..

Zo'n reincarnatieconsult lijkt mij ook wel heel "bijzonder"...ben ook wel nieuwschierig naar mijn vorige levens..en wat of wie ik was...Deed het niet heel veel met je om te horen hoe je in je vorige leven bent "overleden"en de omstandigheden waarin je heb geleefd?en wat je heb meegemaakt?! En in Egypthe..hebben ze daar ook nog meer over die levens verteld?Of houd je dat liever prive?? Echt speciaal allemaal!!
Ow ja er werd ook nog verteld dat ik in de toekomst zeer waarschijnlijk me ga ontwikkelen op het gebied van magnetiseren en reiki, omdat ik daar echt aanleg voor heb, ik moet zeggen dat ik daar op dit moment nog helemaal niet mee bezig ben en ook nog niet klaar mee ben, maar wie weet!

misschien idd als de tijd daar is...ik zou er proberen niet te veel mee "bezig"te zijn..en dan zie je wel hoe het komt toch!?Misschein kan je het later wel willen...en kan je jezelf of evt andere mensen ermee helpen...

En ren's spirit...
Wat een ongelofelijk mooie "kunstwerken"zijn dat zeg!!:) echt mooit gedaan!!En idd dat ze zonder een woord te zeggen, je helemaal "uitleggen"..en die edelstenen ken ik niet zo goed..maar ik weet wel, dat mijn vader dat vroeger gebruikte toen hij overspannen was..en die stenen barstte in het begin iedere keer..dus er zal toch een of ander kracht of weet ik het wat in zitten..anders barsten die dingen niet zomaar uit elkaar!:)

Ik kan nu echt niet meer wachten tot ze hier weer in groningen komen met een para beurs...:) hahaha..
Waarschuw beheerder

Kan je me daar es wat meer over vertellen hoe dat precies in zijn werk gaat die aura foto's?

Ja ik heb er een consult bij gehad, maar t kan ook zonder consult maar dan heb je er nix aan vind ik. Bovendien kan die persoon het kleurverschil veel beter zien en ook veel beter uitleggen. Ik had bijna dezelfde foto als een vriend van me, maar bij mij zat er dus een klein beetje blauw bij (ziet er op de foto uit als rose) en 2 vlekken op mn hartchakra, die had ik zelf niet gevonden. Een andere vriend van me had een gele krans om m heen, bijna voltooid, betekent dat ie in een transformatie zit in woon, werk en relatie en dat die bijna voltooid is, dat klopt. Hij had een groene vlek op zn hartchakra, en dat betekent ook wrok maar dan van vroeger, en hij moet daar iets aan doen anders gaat t zn leven beheersen en gaat ie er aan onderdoor, klopt precies.. Typisch he!

Dat is mooi zeg! Te weten dat je oma bij je is..en dat je het ook kan merken...en weet als je een bries voelt dat het je oma is...

Ja ik heb t nog niet gevoeld hoor, maar ik denk dat als ik dat voor de 1e x voel best wel een beetje eng is.. Maar goed dat is even afwachten. Bij een vriend van me werd verteld dat hij vaak een pijn in zn linkerbeen voelt, en dat is een teken dat zijn hoofdgids bij m is, die laat dat dan merken. En die vriend van me die voelt dat inderdaad heel erg vaak! Typisch he..

Zo'n reincarnatieconsult lijkt mij ook wel heel "bijzonder"...ben ook wel nieuwschierig naar mijn vorige levens..en wat of wie ik was...Deed het niet heel veel met je om te horen hoe je in je vorige leven bent "overleden"en de omstandigheden waarin je heb geleefd?en wat je heb meegemaakt?! En in Egypthe..hebben ze daar ook nog meer over die levens verteld?Of houd je dat liever prive?? Echt speciaal allemaal!!

Ja was wel gek om te horen, ik vond t wel een eng idee dat ik maar 28 jaar ben geworden in mn andere leven en dat die leeftijd dus veel impact op me zal hebben, dat vind ik wel raar.. Maar ze kon maar 700 jaar terugkijken, en die levens in Egypte zijn langer geleden, maar ze kreeg wel door dat ik er erg gelukkig ben geweest, dat wel. Ze vertelde ook dat het ong. 200 jaar duurt om te reincarneren..

A.s. weekend is t weer beurs in Breda, zit te twijfelen om er weer heen te gaan, omdat ik niet naar een paragnost ben geweest en geen advies heb gekregen voor de "problemen" waar ik nu mee worstel..
Waarschuw beheerder
zow hee...ik blijf het zo iets wonderlijks vinden..
En als breda bij je in de buurt is..kan je natuurlijk zo heen gaan..anders "blijf"je er mee lopen...maar dat is en blijft natuurlijk je eigen keuze...

Maar ik vind het echt interessant wat ik nu allemaal lees...
Ik ben al op zoek naar mijn "brieven.."maar ik kan ze nog steeds niet vinden...(heb ze TE goed opgeborgen blijkbaar)..

Nou, ik ga even een boterham eten met mijn kids..tot later!:):):)
Waarschuw beheerder
http://www.bureaunurlaila.nl/
dit is de site van de paragnosten..in wie ik het meest vertrouwen heb..en die mij al een paar keer verder geholpen hebben..(Frans en Astrid)..
Waarschuw beheerder
jammer dat de meeste beurzen altijd op zondag zijn want dan ben ik over het algemeen meer para dan normaal :-)
Waarschuw beheerder
jammer dat de meeste beurzen altijd op zondag zijn want dan ben ik over het algemeen meer para dan normaal

Veel beurzen zijn (ook) op zaterdag hoor!!

www.paraview.nl voor data's..
Waarschuw beheerder
Zowel mensen als edelstenen bezitten energievelden. De energievelden van edelstenen bewegen zich ver buiten de steen. Iedere soort steen heeft zijn eigen bewegingspatroon. Deze patronen komen overeen met de energievelden van menselijke organen. Met de specifieke edelsteen die geschikt is voor bepaalde krachten wordt geprobeerd het energieveld van de personen te beïnvloeden.
Van alternatieve therapieen afgehaald.
Heb zeker het gevoel dat het helpt.

Minicooper, wat zegt je gevoel over het naar de beurs in Breda gaan? Is er een reden waarom je twijfelt? Snap nu wel een beetje wat voor soort schilderijen je bedoelt.
Waarschuw beheerder
Tja ik weet niet.. Vind t ook zowat om 2 weekenden achter elkaar naar zo'n beurs te gaan.. Bovendien zal t wel enorm druk zijn ivm Pasen.. Tja ik twijfel..
Zie t wel!
Waarschuw beheerder
Als je gevoel zegt dat je graag wilt... maar denk ook wel dat het druk zal zij ivm pasen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben drie keer naar een para beurs geweest en ik heb nu iets van weerstand om er heen te gaan. Dat komt denk ik omdat er veel neppers tussen zijn die de boel belazeren (misschien niet eens met boze opzet, maar gewoon omdat ze niet de capaciteiten hebben). Ik vind het duur in verhouding tot wat ik er voor terug heb gekregen. Ik heb wel twee keer een aurafoto laten maken en dat klopte wel aardig!
Waarschuw beheerder
Ik ben drie keer naar een para beurs

in Rijswijk??

Het is best duur en als je niet met een bepaalde vraag of reden heen gaat, kan het best tegenvallen. Of je bent net bij de verkeerde gaan zitten, jammer dat je nu die weerstand voelt.
Waarschuw beheerder
Hmm ik ga eigenlijk nooit met een bepaalde vraag erheen, ben meestal benieuwd wat ze kunnen zien en vertellen over mij!
En dat klopt zo goed altijd..
Waarschuw beheerder
weekend is t weer beurs in Breda

En ben je nog geweest.
Waarschuw beheerder
Nee, er wilde niemand mee, en alleen gaan zag ik toch niet echt zitten.. :S
Waarschuw beheerder
Jammer.. volgende keer dan maar.
Waarschuw beheerder
paranormale informatie beurs
golden tulip hotel weert
3 april
van 11u tot 18u
€4 intree

"ik ben er zeker aanwezig!"

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wanneer? Voor mij wel een beetje ver weg..
Waarschuw beheerder
een datum was idd ook wel makkelijk :P
3 april dus

Waarschuw beheerder
donateur
heej, in weert.. kewl
Waarschuw beheerder
Nou, ik hoef niet meer heen in juni..voor mijn vraag...
Ik had relatie vragen...zeg maar...maar dat is al "opgelost"want ik ben nu weer vrijgezel..hahah..
En het voelt echt als de juiste keuze..en ik wou juist heen..om meer "inzicht"te krijgen in het maken van je juiste keuze...
Het is niet makkelijk..en dat zal ook nog wel even zo blijven...maar goed..het is beter zo..en dat voel ik ook wel...Ga alsnog in juni heen...maar dan zonder echte vraag..
al hebben ze nu wel weer "gelijk "gekregen..

Vorige keer had ik ook veel twijfels...
EN toen is mij gezegt..geef het de tijd..en of het nou Met of Zonder je partner is..het komt wel goed...je maakt de juiste keuze....nou, en nu heb ik dus een keuze gemaakt..en het voelt idd goed...

en zo zijn er meer dingen..maar die "gooi"ik liever niet op het forum...als jullie het niet erg vinden...:)

Nou, ik ga weer ff wat dingen regelen..(huisje, uitkering etc. ) en daarna ff lekker met mijn kids naar de speeltuin...xxx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tjeetje Liekjuh.... :knuffel:

Het belangrijkste is dat jij het gevoel hebt dat het beter is zo. Ook al zullen beslissingen pijn doen, soms is dat nodig...

MM, niet echt leuke dingen om te regelen, huisje en uitkering, kan me wat leukers voorstellen. Speeltuin klinkt beter.
Waarschuw beheerder
ja, idd...maar goed...we slaan er ons wel door heen...
En ik heb echt nog steeds met de dag, meer het gevoel dat het beter is zo...:)
(K)
Waarschuw beheerder
de paranormale beurs hier in weert was heel interessant.
t was klein, maar zeker de moeite waard!

Waarschuw beheerder
altijd wel grappig om heen te gaan
Waarschuw beheerder
Goh Liekjuh, wel fijn dat je het gevoel hebt dat je de juiste beslissing hebt genomen :) Dat kan al een hele opluchting zijn. En dan kan je in juni nog altijd gaan he, ik ging laatst eigenlijk ook met vragen over net verbroken relatie, maar vond de andere dingen (zoals reincarnatie) zo interessant dat ik die relatiedingen maar even achterwege heb gelaten, ik zal dat toch echt zelf moeten verwerken en moeten afsluiten, dat kunnen zij niet doen voor mij.
Ik probeer 1 mei weer te gaan naar Bergen op Zoom, had dan eigenlijk al iets waar ik heen moet maar ik ga eens kijken of ik daar onderuit kan komen, een vriend van me gaat dan voor de 2e x naar de beurs en heeft een beetje ondersteuning nodig :)
Waarschuw beheerder
een vriend van me gaat dan voor de 2e x naar de beurs en heeft een beetje ondersteuning nodig

zeer goeie reden om te gaan. En jij kan hem natuurlijk als geen ander zeer goeie ondersteuning geven ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja, idd...

EN ik ga in juni ook zeker wel heen hoor!!
Ik ben benieuwd wat er dan allemaal achterweg gaat komen!
En wie weet kunnen ze me wat vertellen over mijn beslissing...en mijn toekomst...(in grote lijnen dan).

Wat trouwens ook wel "apart"was...
Ik was van de week met me ma in een winkeltje hier in de stad..en daar kon je zo'n wisdom kaartje trekken..
En wat trek ik?
"het leven...feest en geniet"..
Vond het wel heel toepasselijk...;)
Ga zulke kaarten voor mijn verjaardag vragen...
Vind ik altijd wel leuk..en vaak "heb"je er nog iets aan ook..al is het maar een glimlach wat het oplevert..;)
Nou, ik ga even de boel opruimen van de kids..voor mijn ouders thuis komen...:)
Groetjes!
Waarschuw beheerder
Wisdomkaarten... Zijn die weer anders dan die engelenkaarten?
Ik zag er laatst op de beurs zoveel verschillende liggen dat ik echt niet wist welke ik moest nemen.. Ik wil ze ook wel begrijpen weet je..
Als t enigszins kan en lukt wil ik 1 mei naar de beurs in Bergen op Zoom, samen met die vriend mee om hem ook wat ondersteuning te geven, en voor mezelf de dingen te vragen die ik laatst niet heb gevraagd, en kijken wat er aangeboden wordt en mensen zien bij me.. Heb dat toch wel even nodig denk ik, een duwtje in mn rug de juiste richting op :D
Waarschuw beheerder
Veel mensen verwachten het niet van mij... Maar ik ben ook bezig met 'spiritualiteit' en bewustzijn. En nee dan heb ik het niet over die partyshit ; ) ...
Ik zelf heb een vorm van reiki (shamballa) en behandel zowel mezelf als anderen. Shamballa kan veel met je doen op gebied van bewustzijn en je spirituele ontwikkeling. Ik ben veel meer in mijn eigen kracht gestaan, om het maar even algemeen te omschrijven...
Daarnaast leg ik tarotkaarten en gebruik ik wel eens orakelkaarten. Het is gaaf om te zien hoeveel inzicht het je in jezelf kan geven. Vindt het erg leuk om dat anderen ook te laten ervaren.
Is er binnenkort nog leuke beurs ergens in omgeving Den Bosch Noord-Brabant? Xzie Fox
Waarschuw beheerder
Wisdomkaarten... Zijn die weer anders dan die engelenkaarten?

Ik ken dat engelen kaarten niet precies..
Maar er stond bij wisdom kaarten...maar het lijkt het meest op die inzicht kaarten...er staat een tekst op, met een tekeningetje...deez waren hele schattige tekeningen..(weet niet "van wie"ze zijn...)...

Wat trouwens ook mooie inzichtkaarten zijn, zijn die van louise hay...( heten daar ook "wisdomkaarten")...

http://www.libralion.com/hay.htm

Op die site kan je ze bekijken..en online een kaart trekken...deze site bezoek ik vaak...eigenlijk puur voor "fun"...en is goedkoper dan het setje gewoon kopen...
Want dan is het iets van 21 euro...
Waarschuw beheerder
[img width=377 height=377]http://www.libralion.com/hay20.jpg[/img]

deez had ik net..
Waarschuw beheerder
Is er binnenkort nog leuke beurs ergens in omgeving Den Bosch Noord-Brabant?

www.paraview.nl
misschien kan je daar even kijken?
Waarschuw beheerder
Ik had deze net:

[img width=380 height=376 cacheid=00135b9500185788f461fe7a1a00ac8915]http://www.libralion.com/hay53.jpg[/img]

Maar weet niet precies waar het op slaat, ik kan er heel weinig mee! Mag je maar 1 kaart per dag trekken?
Waarschuw beheerder
weet ik zo niet..ik trek dr meestal meer...:oops:
Ik doe altijd, iedere dag uit elke rij een kaartje...;)
(K)
Waarschuw beheerder
Ga ik proberen!
Heb er daarstraks 1 uit t 2e rijtje getrokken d8 ik ;)
Waarschuw beheerder
Net besloten toch naar de beurs te gaan op 1 mei en dan naar een paragnost te gaan, ben erg benieuwd wat die kan zeggen over mij, en waar ik misschien nog aan moet werken. Heb wel t idee dat ik niet meer zo emotioneel ben als de laatste x dat ik geweest ben, ik heb wel een aantal dingen redelijk verwerkt denk ik, maar wil weten of dat idd ECHT zo is..

Deze kaarten heb ik net getrokken, die nu wel bij me past na alle veranderingen in mn leven qua relatie enzo:
[img width=371 height=374]http://www.libralion.com/hay14.jpg[/img] [img]http://www.libralion.com/hay42.jpg[/img] [img cacheid=00135c86001867614c29f9b11a00adfa22]http://www.libralion.com/hay77.jpg[/img] [img cacheid=00135c87001867636c1778151a00adfa22]http://www.libralion.com/hay121.jpg[/img]

Nou die laatste dat klopt zeker wel ja, heb een hele grote stap gezet om mn leven zo te veranderen qua relatie enzo.. En daar heeft kaart nr 3 weer bij geholpen.. En daardoor ben ik weer een beetje in mezelf gaan geloevn, kaart nr 2... Goh wel typisch zeg...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img  cacheid=00135c8c001867b2688805c61a00ae01a1]http://www.libralion.com/hay39.jpg[/img][img width=375 height=380]http://www.libralion.com/hay67.jpg[/img]
[img  cacheid=00135c8d001867b8d7e3230b1a00ae01a1]http://www.libralion.com/hay110.jpg[/img][img width=377 height=376]http://www.libralion.com/hay14.jpg[/img]

Deez heb ik getrokken..do in need to say more?;) klopt ook wel redelijk!(beetje boel zelfs)

Waarschuw beheerder
Ik ga zeker weleens naar Paranormale beurzen en heb er goede ervaringen mee:yes::D

Lammert Begeman www.lammertbegeman.nl een hele goede:yes:
Hans de Haan ook een hele goede
Tony Looyenstein zij doet wasco tekeningen maken:D

Met deze 3 hierboven kan ik iedereen echt aanraden:yes:;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kreeg net nog deze kaart toen ik aan komende avond/nacht dacht

[img width=376 height=376 cacheid=00135cb00004cc446ff0bc6c1a00ae3193]http://www.libralion.com/hay13.jpg[/img]

Hmm..
Waarschuw beheerder
[img width=379 height=379 cacheid=00135cb3001869e54641226a1a00ae32ad]http://www.libralion.com/hay54.jpg[/img]
deez had ik net nog..
Waarschuw beheerder
klopt bij mij niet...:(
Ben totaal niet "in harmony"met alles en iedereen om me heen..:(
Waarschuw beheerder
misschien interessante boeken om te lezen:
stemmen van de overzijde(schrijver weet ik ff niet)
een blik in het hiernamaals (jozef rulof)

mocht je ooit mooie orakelkaarten willen kopen kan ik je aimee's orakel kaarten aanraden of het elfenorakel. vind tarotkaarten te negatief en deze zijn heel mooi.

verder ga ik niet weer te diep in op het paranormale( is al eens een topic over geweest waarop ik gereageerd heb) behalve dat je intuitie moet vertrouwen. echt mijn intuitie is eigenlijk altijd goed geweest alleen vind ik het moeilijk om er altijd op te vertrouwen. Dit leer ik nog wel een keertje :)
Waarschuw beheerder
Thnx voor de tip, ik ga eens op zoek naar deze boeken :)
Zal 1 mie op de beurs in Bergen op Zoom eens kijken of ze orakelkaarten hebben, vorige keer heb ik een aantal engelenkaarten in mn handen gehad maar er waren zoveel verschillende dat ik door de bomen het bos niet meer zag...

Trok net nog deze kaart:
[img width=381 height=387]http://www.libralion.com/hay115.jpg[/img]
Ik ga vooruit, heb ook t gevoel dat ik mn leven weer een beetje op de rit aan t krijgen ben! :D
Waarschuw beheerder
En dit bevestigt hetgeen wat hierboven staat:
[img width=375 height=376 cacheid=00135d7b00187763c7bf18041a00af886d]http://www.libralion.com/hay85.jpg[/img]
Ben zoooo benieuwd wat paragnost op 1 mei zal zeggen!
Waarschuw beheerder
Echt typisch hoor, deze kaarten trek ik net wat toch wel getuigt dat ik sterker word:
[img width=379 height=379 cacheid=00135dd70003f68a26ffdd751a00b001a6]http://www.libralion.com/hay7.jpg[/img] [img cacheid=00135dd80003f68b2bb702c51a00b001a6]http://www.libralion.com/hay122.jpg[/img]
Goed he! Ben trots op mezelf!

Zijn er nog meer mensen recent naar een beurs geweest, of mensen die ook binnenkort gaan, net als ik 1 mei!?

Ik wil nu weer eens bij een paragnost gaan, dat heb ik laatst dan niet gedaan, ben benieuwd wat hij of zij dan bij me zal zien..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga in juni weer heen als het goed is...
Kan me niet snel genoeg gaan..maar goed...Ik heb ook al zitten denken om naar de praktijk van mijn "vaste"paragnosten te gaan..maar ja..heb geen auto, en is dik anderhalf uur hier vandaan..dus moet nog ff geduld hebben..:(

en die kaartjes worden echt me de dag beter he??Fijn dat je er wat aan heb, en ook mee kan...:)
Waarschuw beheerder
stemmen van de overzijde(schrijver weet ik ff niet)

Schrijfster is Rosemary Altea. Boek geeft veel inzicht. Wegen van de ziel is het tweede boek, ook zeer goed.
Waarschuw beheerder
hihi kon er echt even niet opkomen maar dit zijn echt twee aanraders.

de beste vriend van een vriendin van mij/mijn moeder heeft ook 2 boeken geschreven. Heel leuk om te lezen.

zie hier: http://www.carlspall.nl
Waarschuw beheerder
Wederom echt sprekende kaarten getrokken, slaan heel erg op mij:

[img cacheid=00135e500018867f323fbec41a00b0c40e]http://www.libralion.com/hay81.jpg[/img][img width=381 height=380]http://www.libralion.com/hay117.jpg[/img]

Zal eens op zoek gaan naar die boeken, ben wel erg benieuwd eigenlijk!
Heb laatst t boek van Char gelezen maar vond dat toch vrij technisch, vond alleen de voorbeelden leuk omdat je daar veel dingen van jezelf in herkent, maar al die opdrachten vond ik eigenlijk weer wat ver gaan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik weet niet of het al genoemd is (heb niet alles gelezen), maar op deze site kun je heel veel verschillende kaarten trekken! www.starmanproductions.nl/index1.html

Waarschuw beheerder
En de beurzen hebben voor mij in het verleden heel veel goed gedaan.. Ben er met gelijkgestemden in aanraking gekomen, heb ontdekt wat mijn eigen talenten zijn en heb veel nieuwe ideeën opgedaan. Voor iedereen die in meer of mindere mate in het paranormale geïnteresseerd is, is het dus een aanrader.
Het is wel belangrijk dat je ten alle tijden je eigen gevoel gebruikt en niet klakkeloos alles aanneemt.. Want hoezeer iemand daar je wilt helpen, alles is altijd doordrenkt met zijn eigen ideeën ergens over. Dat is niet verkeerd, maar dat hoort bij diegene. Probeer zelf je eigen weg erin te vinden, door op jezelf en je eigen gevoel te vertrouwen.
Waarschuw beheerder
ppt yf(dzd) het is niet zo dat alles wat op beurzen verteld wordt doordrenkt is met de ideeen van de persoon die jou wat verteld. een goede paragnost luistert niet eens naar wat er verteld wordt maar geeft dat rechtstreeks door. dit zodat hij daar niet zijn eigen invulling aan kan geven of de boel kan verdraainen(bewust of onbewust)

gr.
Waarschuw beheerder
Zal eens op zoek gaan naar die boeken, ben wel erg benieuwd eigenlijk

Het eerste boek; Stemmen van de overzijde, is autobiografisch. Hierin wordt verteld hoe de schrijfster zich ontwikkeld als medium en waar ze allemaal tegen aan liep, heel herkenbaar. Er staan praktijkvoorbeelden in, hoe zij mensen helpt en ook wat valkuilen zijn. Het tweede boek; wegen van de ziel, geeft meer inzicht over leven na de dood.

Waarschuw beheerder
Ben het niet met je eens she..
Waarschuw beheerder
daar kan ik idd heel veel mee. misschien als je je standpunt eens zou onderbouwen :$

Waarschuw beheerder
Dat zou nogal een omvangrijk stuk worden ben ik bang :)
Waarschuw beheerder
[img  cacheid=00135f7400189ea51530ef0c1a00b2aafb]http://www.libralion.com/hay11.jpg[/img][img width=379 height=380 cacheid=00135f7500189ea8bed1e6db1a00b2aafb]http://www.libralion.com/hay59.jpg[/img]

[img ]http://www.libralion.com/hay128.jpg[/img][img width=376 height=376 cacheid=00135f7600189eabba1503a41a00b2aafb]http://www.libralion.com/hay66.jpg[/img]

:) dit zijn mijn kaartjes van vandaag...en ik kan dr weer echt wat mee..:)
Waarschuw beheerder
Typisch zeg Liekjuh, ze gaan bijna allemaal over changes en choices!!
Ben je zoveel changes aan t maken nu?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb net deze getrokken:
[img  cacheid=00135f7400189ea51530ef0c1a00b2ae1d]http://www.libralion.com/hay11.jpg[/img][img width=379 height=380]http://www.libralion.com/hay44.jpg[/img]
[img  cacheid=00135f7700189eb40f5f97741a00b2ae1d]http://www.libralion.com/hay80.jpg[/img][img width=381 height=385 cacheid=00135f7800189eb8ad23706b1a00b2ae1d]http://www.libralion.com/hay112.jpg[/img]

Hmm die laatste valt wel een beetje uit de toom zeg.. Kan niet met alle kaarten iets..:S
Waarschuw beheerder
Typisch zeg Liekjuh, ze gaan bijna allemaal over changes en choices!!
Ben je zoveel changes aan t maken nu?

Nogal...Relatie beindigt...moet nu beslissen wat ik wil..werken/school etc..en zo zijn er nog een aantal keuzes die ik moet gaan maken en heb gemaakt afgelopen tijd...
Dus ik kan me eigenlijk overal wel in vinden..:)
ook heb ik weer een brief van die paragnoste teruggevonden van een tijd geleden (dat automatisch schrift was dat) en dat was toen (nov 04) geschreven..en toen kon ik er niets mee...en nu ik het terug lees..(was eigelijk vergeten wat er precies in stond..) is het net of ze het over mij NU hebben...(hebben ze dus ook)...ik ga die brief niet hier online zetten..want dat vind ik een beetje te persoonlijk..maar het klopt gewoon allemaal...op de details nog...ben daarom ook errug benieuwd naar mijn volgende bezoek..en gelukkig komt juni al dichterbij...:)
Waarschuw beheerder
Ik had deze net:
[img width=380 height=380 cacheid=00135fcf0018a43ea4f7f7651a00b33b8f]http://www.libralion.com/hay124.jpg[/img]
Goed he! :d

Goh wel typisch zeg dat die brief echt helemaal op je leven nu slaat dan joh.. Ik ben ook echt heel benieuwd naar zondag, wil iig naar een paragnost.. Kijken of die me nog tips kan geven welke wending ik mn leven moet geven nu ik vrij recent ook een grote verandering in mn leven heb ondergaan en daar eigenlijk nog niet helemaal mn draai in heb gevonden..
Ik hou jullie op de hoogte!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beetje laat maar beter laat dan nooit:
Ben afgelopen zondag naar de beurs in Bergen op Zoom geweest, viel helaas een beetje tegen was gewoon heeeeeel erg klein, weinig keus.

Uiteindelijk bij een paragnoste gaan zitten, die ook automatisch schift deed, en ik wilde eigenlijk gewoon afwachten wat ze te melden had, had verwacht dat ze t over mn verbroken relatie zou gaan hebben, maar daar ging het dus helemaaaaaal niet over.. Mn oma maakte voor de 2e keer contact, zonder dat ik erover begonnen was!! Echt heel mooi.. Ze heeft weer een brief aan me geschreven, en die paragnoste vroeg of ik regelmatig jeuk heb aan mn neusvleugels, en dat heb ik echt vaaaak per dag, dan laat mn oma dus weten dat ze bij me is.. Echt wel mooi he! Ze is er dus echt eigenlijk altijd voor me.. :) Dat was dus wel indrukwekkend! Ik denk dat die verbroken relatie en hoe ik nu verder moet enzo toch geen prioriteit heeft omdat paragnoste daarover nix heeft gezegd...
Waarschuw beheerder
echt super dat je oma er altijd voor je is...
En dan zal die verbroken relatie idd geen prioriteit hebben...Misschien is je oma juist wel nu zoveel bij je om je door deze tijd heen te "slepen"...Ik ben al aan het aftellen nu tot ik weer heen kan..juni schiet al op..;)
nou, ik ga ff opruimen..tot laterz..(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja dat zou ook kunnen ja, vind t wel een fijn idee dat ze er is maar ook wel beetje bizar hoor.. Elke keer als ik ineens jeuk heb aan mn neus of op mn hoofd denk ik: is ze er nu? Hele gek idee is dat...

ja ik vond dat er op de beurs heel weinig keus en varieteit was dus misschien dat ik in t weekend van 29mei nog naar de beurs in Tilburg ga..
Waarschuw beheerder
zow..rustig hier..;)
heb momenteel ff weinig te melden...:)
Ben zwaar aan het aftellen naar juni..haha;)
Ben errug benieuwd wat er gezegt word..helemaal aangezien er momenteel weer andere verwikkelingen zijn in mijn leven...dus ben benieuwd wat daar van gaat worden verteld..;)
Waarschuw beheerder
Wanneer ga je precies Liekjuh?
Ik ga heel misschien 29 mei nog naar Tilburg naar de beurs, maar dat is echt maar misschien hoor..

Iemand nog wat bijzonders meegemaakt op dit gebied??
Waarschuw beheerder
25 en 26 juni is die beurs...als ik het zo uit mijn hoofd goed heb...:) En ik heb zat meegemaakt de laatste tijd..whaha..maar helaas niet op paranormale gebied...
Omdat ik weinig tijd heb, kan ik me er momenteel ook niet zoveel mee bezig houden, als ik eerder deed..;)
Maar die tijd komt wel weer..;)
fijn weekend allemaal..:D:D
Groetjes Nathalie/liekjuh

ps; wat wel iets is..id dat ik de laatste tijd steeds beter op mijn gevoel kan vertrouwen...iets wat ik volgens de paragnosten best kon doen...;) en dat lukt dus ook..;)
EN vaak heb ik dingen dan idd wel goed..

nou ik ga nog ff mail kijken en verder forummen..;)
doeiii
Waarschuw beheerder
Kijk dat is mooi zeg, steeds meer op je gevoel kunnen vertrouwen :D
Ik ga niet komend weekend, helaas geen mogelijkheid te gaan, dus ja.. :(
Maar heb t idee dat t goed gaat momenteel.

Nog iemand iets meegemaakt of iets bijzonders te vertellen op dit gebied?
Waarschuw beheerder
ik ben gelukkig nog net niet zover dat ik "para" normaal vind ofsow hoor.
Waarschuw beheerder
Hmm toch is t heel normaal.. En zeker fascinerend :yes:
Waarschuw beheerder
nja, in mijn scene is para n beetje taboe.
Waarschuw beheerder
Denk dat t op heel veel gebieden nog een soortje taboe is.. Maar ja.. Dat is vaak zo met iets wat niet echt verklaarbaar is he..
Waarschuw beheerder
zow...is al lang niet meer gereageerd hier:)
Ik ga aankomende zaterdag naar de paraview beurs in Groningen in martiniplaza..ben erug benieuwd wat ze te zeggen hebben....zodra ik het weet, zet ik het hier wel weer in grote lijnen neer:)
ik ga nu slapen..doei doei...:knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bij ons is er weer 1 op 25 en 26 juni...dit weekend dus...
Kwee nie ofk heen ga, vind het de laatste tijd zwaar minder worden.
Entree is best nog duur als je ziet wat je er voor terug krijg.....

Ben dus wel es heen geweest maar je moet daar wel uitkijken dat je er niet word verneukt :yes:
Zitten hoop fakers tussen die maar wat doen !
Waarschuw beheerder
ook een groninger dus;) vanillia?
Als je wel heen wil...ik kan je Frans Klaver, aanraden..en Astrid (weet even niet haar achternaam). van bureau nurlaila...die zijn echt goed..en hebben mij al meerdere malen goed "op weg"geholpen..en mij dingen verteld..die allemaal kloppen...en niemand anders kan/kon weten...

Ik heb tijdje terug gemaild naar ze..en ze zijn daar aanwezig..dus ik ga zeker WEL heen..haha (wachtik al maanden op..deze beurs) maar ook ik heb wel es in groningen gezeten met iemand die maar wat lulde...maar zij was toen de enige vrij, en ondanks dat ik er geen goed gevoel over had..ben ik er toch gaan zitten....zo zie je maar weer dat je beter eerst kan rondlopen...en dan pas iemand uit moet kiezen...(of zelfs helemaal niemand..als je bij niemand zoiets heb van..Ja..daar wil ik even mee "praten")

En ok..het is op zich natuurlijk niet goedkoop..maar het heeft mij in mijn leventje al vaak goed geholpen...met dingen waar ik zelf dus echt niet uit kwam....
Dus dan is het mij het wel waard....

:knuffel:
Waarschuw beheerder
He Liek! ;)
Ben benieuwd hoe jullie t a.s. weekend gaan ervaren hoor!
Ik loop zelf ook altijd tig rondjes, ga heel erg op mn gevoel en instinct af en ga nooit bij iemand zitten waarbij ik een slecht gevoel krijg. Durf te vertrouwen op jezelf zou ik zeggen.. :D
Ik zal nog even moeten wachten tot er een beurs is, denk pas tegen de winter weer, maar de laatste 2 beurzen in maart en april hebben mij iig goed geholpen, heb t idee dat ik mn leven goed op de rit heb weer en dat ik happy ben en weet waar ik sta in t leven, fijn gevoel is dat! En ja daar hebben die beurzen toch wel enigszins in geholpen hoor ;)
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Waarschuw beheerder
ik ga zo naar mijn oom, en die gaat mee daar heen..want die wou zelf ook heen.... :) dus ik ben benieuwd...ergens ben ik zelfs een beetje zenuwachtig..:S Ik schrijf wel zodra ik thuis ben......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nath op woensdag 22 juni 2005 om 11:58:
ook een groninger dus vanillia?

Zekersssss :yes: :D
Dirk int veld ofzo komt dr ook vaak en is ook wel goed....
Dr is nog een man die komt altijd bij die kleine beurs in Huize Maas, die is echt HEEL goed....hij gaat dan kaarten voor je leggen enzo....
Alles wat hij mij heeft voorspeld is uitgekomen....duurde ff maar ze zijn uitgekomen :yes:
Aparte naam had ie dat weet ik wel maar hoe ie nou precies heet ???
Misschien weet mn mams t nog, zal t es navragen....
Veel suc6 op de beurs ;)

Waarschuw beheerder
toevallig ben ik vorig weekend nog op een paranormale beurs geweest....echt heel interresant
er was een vrouw die echt veel over me verleden wist...wat ze absoluut niet kon weten...en voorspelde een leuke toekomst :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:44:
bij die kleine beurs in Huize Maas

Heb je daar toevallig data's van? Ik moet het toch maar ff in de gaten houden..hihihi..

Ik ben nu net terug..heb 4! uur lang daar gezeten...eerst bij Frans, en toen bij Astrid....
Wat een hele "fijne"ervaring..er zijn weer heeeel veel dingen bij mij op de plaats gevallen..ook uit mijn jeugd...
Dingen die ze echt niet konden weten...en die ik zelf ook niet wist..maar door wat ze mij verteld hebben, viel dat allemaal op z'n plek....

Ook is er mij iets gezegt..wat ik eerst totaal niet begreep...en zoiets had, van ja..tuurlijk..zal wel..maar nu ik er nog even overnadenk, snap ik het..en klopt het helemaal...(zet liever niet neer wat..want dat is gewoon TE persoonlijk...)

ook hebben ze gezegt, dat ik aan mezelf moet denken...en nu ECHT...ik weet het nu..en kan nu aan de "weg"terug naar mezelf beginnen...en ik kom er wel...

Ook kreeg ik toen ik op die beurs was.."ineens"hele warme tintelende handen....en daarover "mochten"ze alleen zeggen..dat ik waarschijnlijk..tja..hoe zeg je dat..."kan"magnetiseren..maar dat ik nog jong ben..en nog een paar jaar nodig ben...voor ik daar echt klaar voor ben...

Ik wil er niet te diep op in gaan...omdat dit gewoon echt allemaal heftig was vanmiddag..maar ik kan nu echt verder....dus het was mijn tijd meer dan waard;)

:knuffel: liekjuh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nath op zaterdag 25 juni 2005 om 19:07:
Heb je daar toevallig data's van? Ik moet het toch maar ff in de gaten houden..hihihi..

Nee sorry joh, heb mn mams gevraagdmaar die weet t ook nie meer....hij is 1 van de mede oprichters van die beurzen in Huize Maas...
Ik zal iedereen wel ff vragen die ooit met me mee is geweest daarheen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ren's Spirit op vrijdag 22 april 2005 om 14:44:
Schrijfster is Rosemary Altea. Boek geeft veel inzicht. Wegen van de ziel is het tweede boek, ook zeer goed.

Zeer goede boeken :yes:
Waarschuw beheerder
Zo hallo allemaal ik ben er weer, het is behoorlijk stil geweest hier zeg!! :(

Jeetje Liek dat is wel heftig ja, maar ook wel weer heel interessant en op zich ook wel goed dat het voor jou allemaal op zn plaats valt en je er veel aan hebt gehad..
Dat magnetiseren is erg herkenbaar, maar je bent er dan waarschijnlijk nog niet klaar voor. Ik heb hetzelfde te horen gekregen, ik ga dit later waarschijnlijk ook kunnen, maar ben er nu nog niet klaar voor.

Op 18 september ga ik weer naar de beurs in Breda, ben erg benieuwd! Ga dan iig naar een paragnost, kijken wat hij/zij me te vertellen heeft. Ik ga geen automatisch schrift meer doen, alhoewel ik nu a; wel 2 x contact heb gehad met mn overleden oma, dat was wel heel apart en mooi!

Over een paar weken ga ik beginnen aan het lezen van De Celestijnse Belofte, ben erg benieuwd!

x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ha, 24 & 25 september is er ook weer een beurs in Rijswijk. Ga ook weer heen. Ik ga niet specifiek naar iemand toe, maar zie wel waar ik uit kom.
Waarschuw beheerder
ja zeker rustig hiero:) maar ja..ik ben ook errug druk laatste tijd..dus doe weinig posten op fora's ..haha
maar goed..ik schrijf morgen wel meer..ga nu kijken of er iemand mee uit wil;) want daar heb ik mega veel zin in:) doei doei (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Agenda Paraview beurzen -

12/13 nov.
Leiden
Groenoordplaza
Willem de Zwijgerlaan 2

19/20 nov.
Enschede
Twentehallen
Reulver 120

27 nov.
Den Bosch
De Orangerie
st. Josephstraat 15a

26/27 nov.
Alkmaar
Sporthal de Meent
Terborchlaan 301

3/4 dec.
Zwolle
IJselhallen
Rieteweg 4

10/11 dec.
Apeldoorn
Sporthal Matenpark
Heemradenlaan 130

10/11 dec.
Haarlem
De Beyneshal (tegenover CS)
Stationsplein 134

17/18 dec.
Roosendaal
Zuidwesthallen
Commandobaan 10

17/18 dec.
Utrecht
Veemarkthallen (Maresca)
Sartreweg 1

7/8 jan.
Den Haag
De Grote Kerk
Rond de Grote kerk 10

Openingstijden Paraview:
zaterdag : 12 - 18 uur
zondag : 11 - 18 uur

Entreeprijs:
€ 6,50 : Volwassenen
€ 5,00 : Volwassenen - met kortingsbon
€ 5,00 : 65+
gratis : Kinderen tot 12 jaar (onder begeleiding)

Entree is inclusief het tijdschrift Paraview en de groepslezingen.

Ik zal 17 of 18 december weer van de partij zijn in Roosendaal, ben de laatste keer geweest half september in Breda, en was weer zeer onder de indruk!
Ben erg benieuwd wat er nu gezegd zal worden, en wil me er toch meer in gaan verdiepen.

Iemand recent nog mooie of aparte ervaringen meegemaakt??
(k)

Waarschuw beheerder
donateur
8 januari ga ik :D
Waarschuw beheerder
Al eens eerder geweest ook?

Waarschuw beheerder
donateur
ja paar jaar geleden voor het laatst.. maar ik vind het wel weer interessant.. ik wil nu echt meer de tijd nemen :D vorige keer was ik er snel weer uit
jij bent ook vaker geweest?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik ben dit jaar al 2 x geweest, december dus voor de 3e keer.
Vorig jaar ben ik 1 of 2 keer geweest.
Het is gewoon enorm fascinerend wat mensen kunnen vertellen over je, ze confronteren je met jezelf, en dat gaat zo diep dat ze het onmogelijk kunnen gokken. Ik interesseer me daar echt enorm voor! :)
ja je moet echt de tijd ervoor nemen, gewoon goed de mensen in je opnemen en laat je gevoel/intuitie spreken, ga niet bij iemand zitten bij wie je geen goed gevoel hebt!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 9 november 2005 om 15:33:
Ja ik ben dit jaar al 2 x geweest, december dus voor de 3e keer.
Vorig jaar ben ik 1 of 2 keer geweest.
Het is gewoon enorm fascinerend wat mensen kunnen vertellen over je, ze confronteren je met jezelf, en dat gaat zo diep dat ze het onmogelijk kunnen gokken. Ik interesseer me daar echt enorm voor!

ik werd vaak een beetje nerveus van para beurzen.. teveel energieen en teveel mensen die niet helemaal te vertrouwen waren voor mijn gevoel.
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 9 november 2005 om 15:33:
ja je moet echt de tijd ervoor nemen, gewoon goed de mensen in je opnemen en laat je gevoel/intuitie spreken, ga niet bij iemand zitten bij wie je geen goed gevoel hebt!

ik wilde een keer bij iemand een consult maar die was constant in gesprek.. kwam ik uiteindelijk bij zn vriendin terecht :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 15:48:
ik werd vaak een beetje nerveus van para beurzen.. teveel energieen en teveel mensen die niet helemaal te vertrouwen waren voor mijn gevoel.

Ja ik kan alleen maar zeggen; probeer je af te sluiten voor negatieve energieen, dit kan je doen door bv. je chakra's af te sluiten. Ik zelf loop altijd met mn vingers gekruisd of met mn armen over elkaar, ook dit helpt.
Verder, ga op je gevoel en intuitie af en durf daar ook op te vertrouwen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 15:48:
ik wilde een keer bij iemand een consult maar die was constant in gesprek

Dat is vaak zo, daarom ben ik ook meestal direct bij opening van de beurs aanwezig, dan kan je op je gemak rondkijken en evt. al een nummer meepakken voor een consult voor later, dan heb je het probleem van wachttijden in ieder geval wat minder.

Waarschuw beheerder
kijk eens in het woordenboek onder rationalisme

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 9 november 2005 om 16:29:
Ja ik kan alleen maar zeggen; probeer je af te sluiten voor negatieve energieen, dit kan je doen door bv. je chakra's af te sluiten. Ik zelf loop altijd met mn vingers gekruisd of met mn armen over elkaar, ook dit helpt.
Verder, ga op je gevoel en intuitie af en durf daar ook op te vertrouwen.

ja dat is waar, inmiddels ben ik wel een heel stuk gegroeid hoor :)
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 9 november 2005 om 16:29:
Dat is vaak zo, daarom ben ik ook meestal direct bij opening van de beurs aanwezig, dan kan je op je gemak rondkijken en evt. al een nummer meepakken voor een consult voor later, dan heb je het probleem van wachttijden in ieder geval wat minder.

ja ik ga de volgende keer ook eerder :D