1285x bekeken
ik heb wel een keer een geintje gehad met mijn hond, was met hem aan het spelen met een stok, die gooide ik weg en de hond brachte hem terug.
maar op een gegeven moment was de hond zo door t dolle heen dat hij de stok pakte terwijl ik hem nog vasthad, toen beet hij dus dwars door de stok heen en dwars door het puntje van mijn duim heen.
fijn een spuit gehad in t ziekenhuis en een gat in mijn duim
maar op een gegeven moment was de hond zo door t dolle heen dat hij de stok pakte terwijl ik hem nog vasthad, toen beet hij dus dwars door de stok heen en dwars door het puntje van mijn duim heen.
fijn een spuit gehad in t ziekenhuis en een gat in mijn duim
dat is behoorlijk kut daarom neem ik ook geen hond!!!
Hij had beter je hoofd eraf kunnen bijten!!
Ik vind het een beetje lullig van je!! De pitbull staat al niet zo hoog int vaandel en dan moet jij het nog erger maken met je lulverhaal???
BEETJE JAMMER
En alleen het feit al dat je geen foto kunt maken van je vinger... Alsof jij de enige bent op de wereld!! Iemand anders kan toch een foto van je vinger maken??
Oeps... heb je jezelf nou ni een klein beetje verluld??
Tip: Kijk ff op www.rotten.com. Misschien dat je daar wel een foto kunt vinden van een afgebeten vinger... Kun je die lekker op PF zetten!
Ik vind het een beetje lullig van je!! De pitbull staat al niet zo hoog int vaandel en dan moet jij het nog erger maken met je lulverhaal???
BEETJE JAMMER
En alleen het feit al dat je geen foto kunt maken van je vinger... Alsof jij de enige bent op de wereld!! Iemand anders kan toch een foto van je vinger maken??
Oeps... heb je jezelf nou ni een klein beetje verluld??
Tip: Kijk ff op www.rotten.com. Misschien dat je daar wel een foto kunt vinden van een afgebeten vinger... Kun je die lekker op PF zetten!
laatste aanpassing
sinds 2 jaar een pitbull
Dan ben je sowieso een domme lul! Sinds 1993 is de RAD van kracht, dus pitjes zijn sindsdien verboden, zoals je waarschijnlijk ook wel zult weten....
Ik begrijp dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Zelf speel ik vrij grof met mijn honden, maar meer dan een paar blauwe plekken en wat schrammen heeft het nooit opgeleverd. Wat is er precies gebeurd dan?
laatste aanpassing
donateur
Dan ben je sowieso een domme lul! Sinds 1993 is de RAD van kracht, dus pitjes zijn sindsdien verboden, zoals je waarschijnlijk ook wel zult weten....
=============================================================
Daarom zei ik ook al, geloppf er geen zak van dat het en Pitt is
Als het echt waar is geloof ik ook niet dat het een ongelukje is geweest, eerder de hond eens lekker ophitsen, zulke mensen moesten geen honden mogen hebben.
Juist mede daardoor staan ze nu op de lijst.
=============================================================
Daarom zei ik ook al, geloppf er geen zak van dat het en Pitt is
Als het echt waar is geloof ik ook niet dat het een ongelukje is geweest, eerder de hond eens lekker ophitsen, zulke mensen moesten geen honden mogen hebben.
Juist mede daardoor staan ze nu op de lijst.
Mensen jullie kunnen oordelen maar mijn hond heeft ook een paaar gaten in me bovenbeen veroorzaakt omdat ik hem aan het uitlaten was en hij naar de riem hapte...en dat was dus mijn poot... Ook ik moest gehecht worden...Dat heeft niets met de opvoeding te maken..Het is en blijven honden...Soms kan het gewoon iets te wild gaan maargoed je was er niet bij dus je kan der ook niet over oordelen 
laatste aanpassing
Als je zelf speelt met een hond en daardoor een vinger kwijt raakt, doe je toch echt iets verkeerd. Lijkt me !>?!?!?!?
Als een dier afwijkend gedrag vertoond, is dat iets anders. Feit blijft dat als een hond naar een lijn hapt en jij daardoor 4 gaten in je lichaam hebt, dat je toch eens naar het gedrag van die hond moet kijken.
Als een dier afwijkend gedrag vertoond, is dat iets anders. Feit blijft dat als een hond naar een lijn hapt en jij daardoor 4 gaten in je lichaam hebt, dat je toch eens naar het gedrag van die hond moet kijken.
donateur
M'n hond heeft ook wel eens per ongeluk verkeerd gehapt...
Was het per ongeluk m'n vinger in plaats van de stok..
maar dat is gewoon omdat ik een ontiegelijke lompe hond heb...
Maar hij heeft me nog nooit gebeten..
En dat zal die ook nooit doen
En van die vinger, geloof er geen ZAK van
Lulkoek
Was het per ongeluk m'n vinger in plaats van de stok..
maar dat is gewoon omdat ik een ontiegelijke lompe hond heb...
Maar hij heeft me nog nooit gebeten..
En dat zal die ook nooit doen
En van die vinger, geloof er geen ZAK van
Lulkoek
Ik geloof er ook helemaal niks van, volgens mij heb je echt wel andere dingen aan je hoofd als je vinger er af gebeten is dan het op Partyflock uitgebreid te gaan zitten bespreken...
Bovendien, als het al waar is, is het eigen schuld dikke bult. Tuurlijk kan het een keer gebeuren dat je hond je per ongeluk bijt, maar als je hem goed opvoed zal hij nooit doorbijten en als hij een stok pakt of iets dergelijk bijt hij nooit met zoveel kracht dat hij een vinger door kan bijten...
Bovendien, als het al waar is, is het eigen schuld dikke bult. Tuurlijk kan het een keer gebeuren dat je hond je per ongeluk bijt, maar als je hem goed opvoed zal hij nooit doorbijten en als hij een stok pakt of iets dergelijk bijt hij nooit met zoveel kracht dat hij een vinger door kan bijten...
donateur
ik had een rottweiler. top beest, super lief, goed afgericht, helemaal top. totdat ik op een dag op de grond met hem zat te spelen en idd, ineens werd ie gek en hap, ook bijna vinger weg.
zo ken ik nog iemand die 2 super lieve rottweilers had tot ie een x op de grond viel en zijn honden hem helemaal kapot hebben gebeten
het zit bij dat soort honden (rottweilers, pitbuls enzz) in genen ofzo, maar zodra je lager staat dan hun vallen ze aan. mijn rottweiler gromde ook altijd tegen kleine kinderen en baby's
zo ken ik nog iemand die 2 super lieve rottweilers had tot ie een x op de grond viel en zijn honden hem helemaal kapot hebben gebeten
het zit bij dat soort honden (rottweilers, pitbuls enzz) in genen ofzo, maar zodra je lager staat dan hun vallen ze aan. mijn rottweiler gromde ook altijd tegen kleine kinderen en baby's
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
ik had een rottweiler. top beest, super lief, goed afgericht, helemaal top. totdat ik op een dag op de grond met hem zat te spelen en idd, ineens werd ie gek en hap, ook bijna vinger weg.
kijk dit bewijst het maar weer. Jullie zijn zoooooooo dom he. en maar denken dat jullie slim zijn
ik vind dit een beetje dom gelul en ja in sommige rassen is de achressie er ingefokt en dat betekend nog niet dat ze allemaal zo zijn.
je hebt gewoon van die achtelijke broodfokkers die dat ver oorzaken.
en zelfs goldens en labradors en duitse herders zijn gevaarlijk daar is de agressie ook al in gefokt omdat het zulke geweldige rassen zijn die iedereen wil en daarom heb je van die kneuzen die denken dat ze honden kunnen fokken en dan verkeerde kombinaties maken en agressieve honden fokken
je hebt gewoon van die achtelijke broodfokkers die dat ver oorzaken.
en zelfs goldens en labradors en duitse herders zijn gevaarlijk daar is de agressie ook al in gefokt omdat het zulke geweldige rassen zijn die iedereen wil en daarom heb je van die kneuzen die denken dat ze honden kunnen fokken en dan verkeerde kombinaties maken en agressieve honden fokken
Mijn stafford heeft tijdens het spelen ook wel eens langs de stok gehapt en in mijn vinger gebeten:
1) Ja, deed wel pijn
2) Ja, was wel dik
3) Ja, beetje bloed
4) Een hond heeft het echt wel in de gaten als ie in jou bijt en laat dan ook gelijk los (die van mij in ieder geval wel), dus ik weet wel zeker dat die van mij nooit mijn vinger deraf zal bijten...
5) foto zou leuk zijn ja
1) Ja, deed wel pijn
2) Ja, was wel dik
3) Ja, beetje bloed
4) Een hond heeft het echt wel in de gaten als ie in jou bijt en laat dan ook gelijk los (die van mij in ieder geval wel), dus ik weet wel zeker dat die van mij nooit mijn vinger deraf zal bijten...
5) foto zou leuk zijn ja
donateur
Dan is jouw Rottweiler dus ook verkeerd opgevoed

![..][\/][iekos..](/images/user/150466_385207.jpg)