1284x bekeken
ik heb wel een keer een geintje gehad met mijn hond, was met hem aan het spelen met een stok, die gooide ik weg en de hond brachte hem terug.
maar op een gegeven moment was de hond zo door t dolle heen dat hij de stok pakte terwijl ik hem nog vasthad, toen beet hij dus dwars door de stok heen en dwars door het puntje van mijn duim heen.
fijn een spuit gehad in t ziekenhuis en een gat in mijn duim
maar op een gegeven moment was de hond zo door t dolle heen dat hij de stok pakte terwijl ik hem nog vasthad, toen beet hij dus dwars door de stok heen en dwars door het puntje van mijn duim heen.
fijn een spuit gehad in t ziekenhuis en een gat in mijn duim
dat is behoorlijk kut daarom neem ik ook geen hond!!!
Hij had beter je hoofd eraf kunnen bijten!!
Ik vind het een beetje lullig van je!! De pitbull staat al niet zo hoog int vaandel en dan moet jij het nog erger maken met je lulverhaal???
BEETJE JAMMER
En alleen het feit al dat je geen foto kunt maken van je vinger... Alsof jij de enige bent op de wereld!! Iemand anders kan toch een foto van je vinger maken??
Oeps... heb je jezelf nou ni een klein beetje verluld??
Tip: Kijk ff op www.rotten.com. Misschien dat je daar wel een foto kunt vinden van een afgebeten vinger... Kun je die lekker op PF zetten!
Ik vind het een beetje lullig van je!! De pitbull staat al niet zo hoog int vaandel en dan moet jij het nog erger maken met je lulverhaal???
BEETJE JAMMER
En alleen het feit al dat je geen foto kunt maken van je vinger... Alsof jij de enige bent op de wereld!! Iemand anders kan toch een foto van je vinger maken??
Oeps... heb je jezelf nou ni een klein beetje verluld??
Tip: Kijk ff op www.rotten.com. Misschien dat je daar wel een foto kunt vinden van een afgebeten vinger... Kun je die lekker op PF zetten!
laatste aanpassing
sinds 2 jaar een pitbull
Dan ben je sowieso een domme lul! Sinds 1993 is de RAD van kracht, dus pitjes zijn sindsdien verboden, zoals je waarschijnlijk ook wel zult weten....
Ik begrijp dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Zelf speel ik vrij grof met mijn honden, maar meer dan een paar blauwe plekken en wat schrammen heeft het nooit opgeleverd. Wat is er precies gebeurd dan?
laatste aanpassing

![..][\/][iekos..](/images/user/150466_385207.jpg)