Partyflock
 
Forumonderwerp · 751303
Volgens geruchten zou Ronald Koeman,als Ajax vanavond verliest van Auxerre, moeten vertrekken bij Ajax.
Als opvolger word genoemd de huidige assistent-trainer van Barcelona,Henk ten Cate. :)
Dan mag ie dus nog efkes blijven zitten want ajax gaat niet nat!
 
AJax mag ook wel vertrekken
 
van mij mag ie emigreren, vind t echt de meest onsympathieke en monotone droogkloot uit de nederlandse voetballerij...
 
Tja de geruchten...ik vind het maar een trieste bedoeling van de aanhang van ajax (niet iedereen natuurlijk) om de trainer zo te behandelen..PRUTSERS :[
 
tjah ik hoorde et gerucht dat als hij vanavond EN zondag verliest hij foetsie moet....
dus ja... zo blijven het geruchten natuurlijk....

ik vind het maar een trieste bedoeling van de aanhang van ajax (niet iedereen natuurlijk) om de trainer zo te behandelen

Tjah daar zijn ze neus voor :D
Ze kunnen beter de bezem door de selectie en de tribune halen.
 
ik vind het maar een trieste bedoeling van de aanhang van ajax (niet iedereen natuurlijk) om de trainer zo te behandelen


Dat vind ik ook
laatste aanpassing
Daar ben ik het wel mee eens,ik vind het zo triest om na 10min. al te beginnen met uitfluiten,spreekkoren tegen de trainer en voor de beruchte zakdoekjes heb ik ook geen goed woord over :no:
Maak dan een ludiek spandoek ofzo :/
Ik ben van mening dat,hoe slecht het ook met je club gaat,je er altijd achter moet blijven staan. :yes:
 
ach schijt.. koeman is kut en moet weg en dan is alles veroorloofd
 
Tjah.... dat je er nog van op kijkt??

nog 1 wedstrijd en de "supporters" staan weer met hun rug naar et veld toe....

dat weet je als jij bij Ajax, Barca etc trainer bent....
Vind ik niet Bullshit, op deze manier worden de spelers er ook de dupe van.
 
Ik ben van mening dat,hoe slecht het ook met je club gaat,je er altijd achter moet blijven staan.


gaat moeilijk als je je ajax aandeltjes ziet dalen en dus al je spaargeld in rook op gaat :P
 
ach schijt.. koeman is kut en moet weg en dan is alles veroorloofd


Idd, opzouten met koeman..
Ze hebben gewoon weer een Amsterdamse trainer nodig. Misschien dat dat de mentaliteit van de supporters ook doet veranderen
En dan... een andere trainert zal wel eerst 4 x achter zijn oren krabben wildie voor *j*x kiezen.
 
In de papieren versie van Het Parool bevindt zich vandaag een analyse over het reilen en zeilen van Ronald Koeman. In de analyse wordt eveneens de onvrede die er op de diverse internetfora over het spel van Ajax en het uiten van die onvrede betrokken. De veelgeplaagde trainer zou de afgelopen maanden ook steeds meer vijanden hebben gemaakt onder de pers en zijn spelers.

Er is een opmerkelijke zin terug te vinden in het stuk. In het stuk bevindt zich ook een beschrijving van de verhouding tussen Koeman en een aantal spelers, een volgens het stuk 'bekoelde' verhouding. Maarten Stekelenburg, door Koeman veelvuldig als jojo gebruikt, Wesley Sneijder, die afgelopen zondag bij Voetbal Insite de vraag niet kon beantwoorden wat hij van Koeman geleerd had en meermaals met de coach gebotst is, en Rafael van der Vaart worden genoemd als spelers waarmee Koeman een stroeve verhouding zou hebben. Rafael van der Vaart, die de aanvoerdersband van Koeman kreeg die hem later weer ontnomen is toen hij het niet zag zitten voor een belangrijke wedstrijd linksbuiten te spelen, heeft de afgelopen weken laten weten dat Koeman en hij elkaar niet liggen, maar dat dat geen beletsel hoeft te zijn voor hun samenwerking bij Ajax. Daar lijkt verandering in te zijn gekomen, of de eerdere uitspraak was er een voor de lieve vrede. In het stuk is namelijk de zin te vinden: "Voor Van der Vaart geldt inmiddels: Koeman gaat weg of Van der Vaart gaat zelf weg." De uitspraak is opmerkelijk, omdat de middenvelder de afgelopen twee jaar ondanks zijn vormcrisis het volledige vertrouwen van zijn coach had en slechts sporadisch of niet werd gewisseld.

Van der Vaart laat zich niet concreet uit over zijn toekomst. In een interview heeft hij eerder laten weten niets te willen zeggen omdat hij ook zijn dromen heeft, die privé zijn.


Conclusie: koeman moet opzouten..

:yes:
 
halfje wit, neem maar een overdosis... :z
 
Geruchten ja. Feiten?:no:
Henk ten Cate :respect:
 
:yes:

:respect:
de vrouw van henk ten cate verdient haar centen op de straat
de vrouw van henk ten cate verdient haar centen op de straat

Verdient dat een beetje? jij kan het weten (Y)
 
Net als jij zeker...
 
boeie als ten cate het goed doet met ajax dan mag ze van mij betreft zelfs hoer zijn
 
hehe 8)
brengt weer eens wat extra's he..
de vrouw van henk ten cate verdient haar centen op de straat


Jij bent echt stoer met je 32 jaar :X
sinds gisteren pas 32 hoor
 
misschien is ze wel marktkoopvrouw of hoe je dat ook noemt, staan ook op straat, of ênquetrice, of straatmuzikante...:P:P:P:P:P
Herman Rijkaard, de broer van Barcelona-coach Frank Rijkaard en tevens werkzaam bij de wereldvoetbalbond FIFA, zou Ajax advies hebben gegeven om Lopez te halen. Ajax-coach Koeman had echter niet al te veel trek in de jonge aanvaller uit Argentinie en dus besloot Barcelona de speler zelf aan te trekken. Inmiddels heeft Ronald Koeman de Griekse aanvaller Angelos Charisteas bij zijn selectie gevoeg


gister barca chelsea gezien?




dit is de druppel
laatste aanpassing
 
Ach, Koeman moet je bij een club nooit het aankoopbeleid laten doen. Want dat gaat altijd fout.
 
is dat waar joh van Lopez... pfff... echt ik wordt alleen maar nijdiger op die kakkerlak van een koeman.... aarghhh...

echt die gozer snapt zelf gewoon niet dat niemand bij Ajax hem moet... hij moet echt snel opzouten anders zie ik zijn toekomst somber in
 
Ahhhh die arme koeman houd al een paar weken met moeite zyn traantjes in zyn ogen.....maar ik denk dat hy dan wel in huilen uitbarst....die arme man....koeman ik zie tranuhhh in juh oguhhh koeman waarom heb juh zo'n verdriet..............
 
Hehe, Arie... 8)
:gaap:
laatste aanpassing
 
Hier op pf zie juh ook maar weer dat ze uit alluh delen van het land komen om in de arena te zitten....by ons zyn het denk ik 90% hagenezuhh.....en zo hoord het...als juh uit brabant komt ben juh toch niet voor ajax dat is echt bullshit indd....haihai
 
Krijg je dat weer...
 
Indd dat valt me gewoon zwaar op....met de groeten uit gorichem....haihai
We spreken jou wel weer als je wat meer verstand van voetbal hebt ;)
Ik vraag me al jaren af waar vrouwenpolder is ?
Vind het wel begrijpelijk hoor dat die mensen daar ook voor ajax zijn :jaja:
 
Leg uit...heeft dat met verstand van voetbal te maken stumpert......wy houden het gewoon lkkr haags....by jullie komen stumperts uit heel het land binnen dwylen....en nog stoer praten ook dan hier....you'rr shit and you now you are...
Leg uit...heeft dat met verstand van voetbal te maken stumpert......wy houden het gewoon lkkr haags....by jullie komen stumperts uit heel het land binnen dwylen....en nog stoer praten ook dan hier....you'rr shit and you now you are...

Tjah, koop een taart en vier het zou ik zeggen
zo de tiefus vrouwenpolder leg helemaal in zeeland.

Kennen ze beter antwerp supporten
zo de tiefus vrouwenpolder leg helemaal in zeeland.

Kennen ze beter antwerp supporten


:X
Waarom nou weer Antwerpen? :s
 
Mijk kom juh ook een stukkie taart eten dan.......boeffie