Partyflock

Forumonderwerp · 751224
Ja ja dames; jullie lezen het goed ;)

Ik zoek dames uit omgeving Leiden die zin hebben om op zondag een potje te voetballen in een leuk en gezellig team :D Vrees niet, we zijn allemaal beginners, dus erg hoog niveau is het niet, we spelen het spelletje voor de gezelligheid :yes:

En ohja, ik word jullie coach ;d

Let me know (F)

Dikke (K)
Hahaha Sas, dat waren nog is tijden ;) :no:

En Ronald :s Je ziet wel weer hoeveel verstand jij van voetbal heb, aan je plaatje te zien ;d

Aaaah :( Ik woon niet dichtbij Leiden!
Ow jammer meis :( Tis echt een onwijs leuk team :yes:

Haha, die Sas - er kwamen toen gelijk allemaal flashback van mijn goede ouwe tijd bij me op.. haha! :$ :)

Pien, heb jij al iets gehoord van nieuwe bikkels voor ons team n.a.v. je smsjes? :)
Nee niks meer :( Lucinda kan helaas niet :( Maar Marion gaat een keer meetrainen en Marjon hoor ik nog van :) Lotte doet niet mee :no: En jij?

Ilse niet, Karin wil altijd invallen en Daan niet.. van de rest geen reactie gekregen :(

ja, mischien wel.. maar voorlopig hebben wij nog geen nieuwe chica's :(
Nee het schiet niet echt op :( Maar we hebben ook nog de c1000 en de krant he, misschien lukt dat :)

Mag ik wel mee douchen na de wedstrijd???
Hier ga ik maar niet op in :x
Mhh.. geen hoog niveau.. Naja dan hoeft er ook niemand te komen.. whaha.. want uhw, er moeten toch wel een paar akties plaatsvinden of een gruwelijk SCHOT!! Of komt dat omdat ik een mannen elftal gewend ben!! Maar ja de mannen kunnen ook janken als wijfen als ik ze voorbij gaan PIEP PIEP PIEP.. Mhh, Vreemd.. :D.. haha.. of je voelt op eens een trap.. ;) hehehe, maar ja BEN NIET TE STOPPUH TE STOPPUH :P hahaha.. Marre SUCCES met Dames te zoeken.. SV HALFWEGG WOEIIIII www.svhalfweg.nl haha Dames.. kom maar naar deze CLUB.. ;) Wij chillen ;) Maar laat de tegen party hart HUILEND GILLEN :D en wij WINNEN AIII!! :D
laatste aanpassing
OW EN MEIDEN.. Die het gaan doen zet hem op...!!!! Soccergirls RULEZZ:D:D:D:D:D:D:D Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll!

Nou idd :)

en hoe was t partijtje??
Hey wijffie :D

Jou heb ik echt lang niet gezien :(
Er zijn geen partijtjes geweest want alles is afgelast door die gare sneeuw haha 8)

Nix voor jou dan? Het lijkt me nl echt iets voor jou (Y)

(K)

Ja joh, gezellig! :yes:
Mhh Ik niks.. jij wel.. ?.. ;) hahaha!! Beetje fanatiek mag wel :D
Btje wel ja, maar dit is een btje TE ;)

Wij zijn geen Maradonna's, wij gaan voor de bitterballen na de wedstrijd! ;)

En voor het met elkaar in een deuk liggen om de lompe acties in het veld ;)
En niet te vergeten: Het zingen onder de douche :D
wou even zeggen: dames die van voetbal houden zijn helemaal geweldig!

jaaaah laaah laa laa laa lalala laa laa laa laaah lala :)

:respect: Thx Silvermale :respect:
laatste aanpassing
Haha Kif :respect: dat was um (Y)

Idd thanx Silvermate (F)

Heej meis
idd lang niej meer gesien :(

maaruhm voetbal is niet mijn ding om te beoefenen..geef mij maar karate 13 jaar ervaring :devil: haha :)

(K)

*kruipt bang een stukje van haar scherm vandaan*
Hahaha oef dat wist ik niet meis, volgende keer kijk ik goed uit als ik je eindelijk weer is zie ;)

die zin hebben om op zondag een potje te voetballen

Ben zaterdags altijd v.d partij maar op zondag :S hihi dan ben ik er te brak voor :mixje:

Nou het halve elftal van Vitesse!!

maar op zondag hihi dan ben ik er te brak voor

Maakt helemaal niets uit hoor, er staan bosjes langs het veld ;) %)
Haha idd en die worden veelvuldig gebruikt ;)

indien noodzakelijk... :kots:

Dit topic gaat niet dood!!! Want er heeft namelijk nog niemand gereageerd!!! En we gaan pas :dood: als ik minstens 1 nieuw lid heb via PF!!!!!!!
priscilla lult alleen zwaar ma kan vast geen bal rake met dr 2 linkerbenuh!

Maakt allemaal niet uit! :no: Als zij er volgend seizoen maar 14 hebben!:yes:

Nee juist niet :no: , ik zei dat het niet uitmaakt als ze geen bal kan raken, als ze zich maar aanmeldt! :yes:
Nee muts ik bedoel tussen Priscilla en Jantsje :O

Het klonk niet erg vriendelijk nl ;)

owww :$

Jeempie kattigert! :[ :devil:

Zondag zal de training wel niet doorgaan denk, ik hoorde dat de gemeente het trainingsveld had afgekeurd! :yes: