| Betreft: | evenement: B.I.T.C.H, zaterdag 5 maart 2005 om 22:00 |
nog zo'n 35 uur!!!!!!!!!
Wij gaan zeker, en we hebben zin!! Laatste hand leg ik op dit moment aan onze outfitts: ik maak alles zelf. Ik ga in rood en zwart lak en idd hoge lange laarzen, maar neem ook de platte mee voor het zere voeten verhaal. Mijn mannetje gaat in leer, rok en top. Lijkt ook wel een gladiator 
We zijn er dus bijna klaar voor
Tot morgen
We zijn er dus bijna klaar voor
Tot morgen
2 Karin: ben benieuwd naar jullie outfits, zal ze persoonlijk controleren!
Veel gehoord over de doorbitch hhihi. Dus denk dat ik in spijkerbroek komt. Want dan wordt ik zeker 2x gecontroleerd. hihihi
Nee hoor hebben beide een nieuwe outfit.
Veel (zwart)leer en metaal.
Nee hoor hebben beide een nieuwe outfit.
Veel (zwart)leer en metaal.
Area 1: Progressive
Dokter Cross (alias DJ Cross, bekend van o.a. Kremlin en 538 dance department) zal een spectaculaire show neerzetten. Uiteraard zal niet teveel prijsgegeven worden over hetgeen hij van plan is te laten zien, echter kan wel verklapt worden dat hij, een heuse operatie zal geven in de dj booth. Verder draaien DJ D-Jason, DJ Melody en DJ Richard (bekend van Off Corso) hun platen in deze area.
Vanuit area 2 (Club/ trance area) zullen Mike S, Spider en Erick van Kleef hun sound aan jullie laten horen.
In Area 3 wordt voornamelijk jaren '80/ '90 muziek gedraaid. De oude discotheek-muziek voor de house- en muziekliefhebber van het eerste uur
Dokter Cross (alias DJ Cross, bekend van o.a. Kremlin en 538 dance department) zal een spectaculaire show neerzetten. Uiteraard zal niet teveel prijsgegeven worden over hetgeen hij van plan is te laten zien, echter kan wel verklapt worden dat hij, een heuse operatie zal geven in de dj booth. Verder draaien DJ D-Jason, DJ Melody en DJ Richard (bekend van Off Corso) hun platen in deze area.
Vanuit area 2 (Club/ trance area) zullen Mike S, Spider en Erick van Kleef hun sound aan jullie laten horen.
In Area 3 wordt voornamelijk jaren '80/ '90 muziek gedraaid. De oude discotheek-muziek voor de house- en muziekliefhebber van het eerste uur