Partyflock

Forumonderwerp · 751108
Als ik me neus snuit en ik kijk in me papiertje zie ik allemaal bloederige brokken bot en me snot zitten, iemand weleens gehad??
idd jij kiest ervoor aan die zooi te gaan, moet je ook de consequenties ervan ondergaan

met speed heb je zoiets niet 8)
coke is dure bagger, speed is goedkope bagger.

en al die lui die zeggen dat speed beter is: hoeveel hersencellen hebben jullie nog over?

coke is gewoon troep gewoon speed snuiven daar is ook nog bijna niemand van dood gegaan

niemand aan dood gegaan?? :no: zal wel niet nee:S
denk je dat je van speed geen overdosis kan hebben?? speed sloopt sneller dan coke, coke doet het langzaam en ongemerkt
alles kan

maar heb jij dan al eens gehoord dat iemand gestorven is aan een overdosis PEP?

als je 7 liter kraanwater achter elkaar opdrinkt blijf je ook dood :yes:
Ben wel nieuwsgierig of t echt bot was

Was bot ja !! Me vader werkt veel met botten bij opgravingen en onderzoekingen van oude shit enzo en vertelde dat wat uit mijn neus kwam gewoon stukken bot zijn.
Werd vandaag trouwens wakker met allemaal bloed en gelige derrie uit mijn neus.
Hoe bedoel je junk ?

Ik ben nog normaal genoeg hoor!!
misschien is het dan eens tijd om te stoppen...
Schiet je niks mee op, die brokken bot zijn toch al weg.
dat is geen bot, dat is sos of pep vermengt met snot. Als het bot zou zijn zou je doodgaan van de pijn
IS bot jongen, me pa heeft het onderzocht
Nou ik heb dr geen last van hoor, misschien is t toch een persoonlijk probleem... :bah:

:vaag:

junken pep is het beste!!!!!

gwoon btje overgevoelig voor die troep...:D

overgevoelig tot op het bot wel te verstaan:yes:

doorsnatsen en je went er vanzelf aan :D
laatste aanpassing

Goh meneer de sprookjes verteller!

Gewoon nog harder snuiten :jaja:

ALS het al waar is (maar ik schat de kans klein in)
dan zou ik maar ff een dokter raadplegen als ik jou was!
Goh meneer de sprookjes verteller!

Was jij niet de gene die werd lastig gevallen door de ergste slijmberichtjes :X:X:X

ALS het al waar is (maar ik schat de kans klein in)

Moet je effe langskomen en er effies op knagen, je proeft nog sos
laatste aanpassing
Dus je bent trots naar je pa gegaan.. 'JOh kan je ff onderzoeken of dit stuk afkomstig uit mijn neus een stuk bot is?! Want als ik er op knaag proef ik coke.. :vaag:

haha kan hij die botten die uit mijn oor vallen onder het douchen ook onderzoeken.. als ik er op sabbel smaakt het naar sos..:vaag:

Moet je effe langskomen en er effies op knagen, je proeft nog sos

nu weet ik zeker dat het niet waar is!!!

Je wilt alleen 'stoer' doen... nou sorry... ben je niet!!!
Vooral trots op zijn op zulke dingen (Y)
Ik wil helemaal niet stoer doen, ik ben alleen benieuwd of iemand dit ook heeft.
Ik znuif gewoon graag!!
Dus je bent trots naar je pa gegaan.. 'JOh kan je ff onderzoeken of dit stuk afkomstig uit mijn neus een stuk bot is?! Want als ik er op knaag proef ik coke..

Is dat zo raar??
vind redelijk raar.. maar ja wie ben ik.

coke is bah

kvin het ook raar :yes:

coke is bah

Op dit punt ben ik het niet met je eens -WiseGuY-, je 1e opmerking vind ik wel terecht.

@ Herman Kikker: is het niet eens tijd om te stoppen? Als ik jou was zou ik gewoon gaan basen ofzo, ongeveer net zo duur (geloof ik, correct me if im wrong) en net zo vaag. Alleen wel beter voor je neus ;)

Maarja, misschien is stoppen toch het beste voor je
nja als je aan de sos wil moeje verder allemaal zelf weten..verder niks raars aan, eigen keus maar jah.. ik vind het wel raar om naar je pa toe te stappen en vragen of het stuk uit je neus een stuk bot is en ook nog ff vertellen dat als je er op knaagt, je sos proeft :vaag:... en voor je pa lijkt me dat 1+1=2 d8 ik...
mja 't beste dr mee.. ;)
Als ik me neus snuit en ik kijk in me papiertje zie ik allemaal bloederige brokken bot en me snot zitten, iemand weleens gehad??

gelukkig niet :S

Whahahahaha wat een kneus niet!

Nou mijn pa is arts en ik heb het even aan hem gevraagd en hij zegt dat binnen een maand je neus eraf kan vallen!!

whahaha ja jouw vader heet zeker bruno santanera ;) met een bio stabyl 2000 valt hij er zeker niet af
Whahahahaha wat een kneus niet!

Zegt er eentje wat.
MOet je eens voor de grap je eigen topics chekken.
Me kat miauwt raar.
Zijn je kleren na mistery land nog schoon.
Ook al snotterig?
heeft er iemand tips om zo snel mogelijk van me verkoudheid af te komen!
ik snuit wel 10 liter snot op een dag en me longen heb ik ook al bijna uit m'n lijf gehoest!
heb al neusspray en hoestdrank enz enz.. maar helpt nie
en wil voor komend weekend echt wel beter zijn

JA hoor, ik heb een tip!!
Kappen met snuiven!!

Ik open tenminste nog een zinnig topic met serieuze vragen

En ook hier gaat iedereen serieus mee met de topicstarter:D

Geweldig, whehehehehe8)8)

wel bloedkorsten met van da gekke witte spul ertussen:S egt smerig,gelukkig geen last meer van
Die bloedkorsten met wit spul fase heb ik al afgesloten, ik ben nu bij het serieuze botten werk.

:[ sterf