Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:55:
Wat is er gebeurd dan? o
naja... ik dacht vrijdag.. hmm, gaat lekker zo

... zaterdag ochtend lag ik te slapen in zijn houdgreep, wel lekker warm en knuffelig

, zaterdag ging ook lekker, ff de hele lord of the rings samen er door heen geramd

en wel de uitgebreide versie. zaterdag avond... uit, drukke kroeg, gaat lekker dan met je claustrofobie... doner happen met een vriendin, daan achter in de 3... kom je terug, ook niets aan de hand... savonds thuis alles ook nog goed, lig je in bed en wil je praten... krijg je net t antwoord waar je niet op had gehoopt... en dan stort je fragiele hartje, wat je weer op aan het bouwen was, weer in en lig je te janken in je armen van de jongen waar je het meeste van houdt en waarvan je zeker weet dat je die liefde nooit voor een ander zal voelen en ook niet wilt voelen... zondag middag... kheb last van me ogen door het huilen de hele nacht, ik krijg ze haast niet open, mede dankzij het velle zonlicht.. je gaat samen naar het bos, maar ik heb nergens zin in en ik wenste weer dat ik gevoelloos was.... terwijl het bos 1 van de meeste plekken is voor geliefden die samen gaan wandelen.