Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 12:38:Als je dat maar denkt - ik ken hem iets beter
hahahah
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:58:Dat klopt ja!!! Altijd kut... Maar ja, ik ben ook altijd weer blij als het seizoen voorbij is!!!
kun je weer kleine kinderen lastig vallen met je baco kop
Dat is oo
Dat is ook zo.Maar nie met zone einde als wa ik allemaal meegemaakt heb.Dit wil ik niet nog eens meemaken.
Maar is nie anders en het leven gaat gewoon door
haha vrienden???
hahaha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 21:58:Dat klopt ja!!! Altijd kut... Maar ja, ik ben ook altijd weer blij als het seizoen voorbij is!!!
Dat is ook zo.Maar nie met zone einde als wa ik allemaal meegemaakt heb.Dit wil ik niet nog eens meemaken.
Maar is nie anders en het leven gaat gewoon door
haha vrienden???
Wat doe je toch kinderachtig? Jij vind het toch ook leuk om naar die hardcorefeesten te gaan? Zeg ik daar iets over? Je moet toch zelf doen wat je leuk vind. Stuwey is me maat, meer niet. Aardige gozer. Maar het zit je nogal hoog want je begint er elke keer over!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 19:06:Pfffffffffffff.... Jij bent echt te triest voor woorden zeg! Denk eens na, of heb je heel die kop leeggesnoven van je!!!
ik gebruik geen drugs..
jammer he
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 13:59:Zoals aankomende zondag
aankomende zondag lekker uitslapen
zaterdag ignition
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 18:03:dus zaterdag naar Ignition
word lekker durk daar
Kien