Partyflock

Forumonderwerp · 750848
roepen jou ouders ook weleens dat jij zo verwend bent en lopen ze daar zo over te klagen terwijl hun eigenlijk diegene zijn die jou zo verwend hebben :S
ik ben het voor een groot deel met je eens maar ik denk dat de manier hoe je je opstelt weer ligt aan hoeveel je krijgt en hoe erg je betuttelt wordt enzo
Woont al een aantal jaar op mezelf,maar verwen mezelf ook genoeg en tegen me zoon roep ik het wel vaak,maar ja die is dan ook verwend door mij :X

Verder ben ik maar qua 1 ding heel verwend en dat is eten!!!
Er is geen 1 moeder die net zo kookt als de mijne :no:
Nu zullen anderen wel weer wat anders roepen,maar MIJN MOEDER kookt het beste :yes: (Y)
ik heb ook altijd veel gekregen en ben veel betutteld maar toch heb ik nog nooit van iemand gehoord dat ik een verwend nest was :/ (of ze durven het niet te zeggen, dat kan natuurlijk ook ;P )
ligt ook aan de manier van opvoeden hoor ! want ik weet zeker dat als je hier woonde je tot voor kort door iedereen verwend nest werd genoemd. je ouders moeten wel zorgen dat je alles waardeert en dat vergaten ze bij mij nog wel eens
ligt ook aan de manier van opvoeden hoor ! want ik weet zeker dat als je hier woonde je tot voor kort door iedereen verwend nest werd genoemd. je ouders moeten wel zorgen dat je alles waardeert en dat vergaten ze bij mij nog wel eens

als je dat nu maar wel inziet ;)

en het topic gaat er niet echt over of je een verwend kreng bent maar of je verwent word thuis ;)

ik heb het absoluut niet slecht thuis, maar ben absoluut geen verwend rotblaag, ik heb overal zelf altijd hard voor moeten werken. waar ik soms wel van baalde als ik zie dat jongens om me heen bv een scooter of auto krijgen. maar uiteindelijk leer je wel beter zelf met geld omgaan en ben je ergens veel zuiniger op ;)
ik zie het nu wel in ja !! alleen een beetje laat want wat je net zelf al zegt ! al die dingen heb ik dus wel gekregen en nu zie ik in dat dat zwaar klote is geweest !! ik kan echt niet met geld enzo omgaan en ben mijn ouders nu wel heel dankbaar wat ze allemaal voor mij gedaan hebben en wat ze mij gegeven hebben maar baal er wel van dat ik dus niet op mijn eigen benen kan staan ! en dat moet ik nu dus heel hard gana leren !! ik kan niet de rest van mijn leven van hun geld profiteren! ik wil zelf ook iets bereiken! alleen zo jammer dat je er pas zo laat achter komt :S
als je maar wil kan alles ;) niets is te laat om te leren, alleen het verwende moet je natuurlijk ook weer afleren, dat kost vast iets meer moeite ;)
indd !! wens me maar succes ;)

Nee.. maar ben het wel! :[

Nu ik een tijdje op mezelf ben, merk ik wel hoeveel werk ze eigenlijk hebben met een huis, baan en kinderen. Daardoor weet ik i.i.g. wel dat ik het klein houd later...

Denk dat alle ouders dat wel hebben, haha

Heb het ook wel eens te horen gekregen (maar of ze het menen):)
Nee, ze hebben me nog nooit verwend/ verziekt/ een verwend nest genoemd. Ik ben wel verwend 8), maar gedraag me alleen niet zo O:).
hmm af en toe als ik zeg dat ik het eten niet te vreten vind krijg ik naar me hoofd dat ik altijd alleen maar t beste wil haha
Kben nie zow verwend en wil oowk zodra t ech kan (kwa geld enzow) zo snel mogelijk uit huis :)
Een beetje wel.
Ik hoefde thuis weinig tot niets te doen.
Ja, ik kreeg weleens wat extra dingen.
Merkkleding, een euro'tje extra in mijn handen gedrukt enzo... je kent wel denk :yes:

Al met al heb ik het allemaal wel gewaardeerd.
Er is verschil tussen verwend en verwaand zeg ik altijd maar.

Nu ik op mezelf woon, mijn eigen geld zelf verdien heb ik niet altijd even zin, tijd en geld voor een leuk 'rijker' leven. Ik bespaar dus niet op make-up, kleding en parfum.
Koop liever 'merkloos' eten / drinken ---> Lidl, Aldi etc. dus.

Tussen verwend en verwaand zit het verschil ;)

(K) Beppie
Ben nooit verwend (op een enkele uitzondering na dan natuurlijk).... en ben er erg blij om.

mijn ouders zijn vervelender dan mij hoor :jaja:
nooit verwend.
ja wat noem je verwennen?
ik heb altijd gehad wat ik wilde maar er waren wel regels:jaja:
wat ik ook vaak hoor is, het is hier geen hotel....

maar vind het persoonlijk allemaal wel meevallen al denkn andere mensen daar anders over...
wat ik ook vaak hoor is, het is hier geen hotel....

je komt alleen om te eten en slapen....

Hoor iedereen nou is hier op internet.

Iedereen is verwend.

In mijn tijd was je blij dat je met de hele familie 1x per week na de late kerkdienst met zijn alle naar het huis van de koster snelde om een uur op de zwart-wit televisie te kunnen kijken,om vervolgens na dat uur in een koude tijl voor de deur gewassen te worden. :D
Ja en dan nog het laatste snee'tje brood met boter te krijgen zeker :P
Ow, vergeet dat laatste bekertje melk niet dat SPECIAAL voor jou werd neer gezet :yes:
Onder het genot van je favo Kinder voor kinderen op ... de platenspeler.

Heel het gezin keek met liefde naar je hoe jij het laatste snee'tje brood met boter en het laatste bekertje met melk zat op te smikkelen. Ja, dat was liefde :p

ik ben nu 27 en zelfstandig vanaf mn 17e,onvrijwillig misschien maar goed,da's t noodlot...
ben dus vanaf mn 17e ouderloos en toch zie ik mezelf als verwend... omdat ik in ieder geval nog heb mogen ervaren wat echte moederliefde is,al begreep ik dat pas op n veel latere leeftijd.

Ik ben redelijk verwent ja...
ja toen ik nog thuis woonde zeiden mijn ouders ook altijd, het is hier geen hotel!!

ik ben best wel verwend ja nu ik er zo aan terug denk.kreeg heel veel kadootjes
tot mn broertje kwam werd ik tot in mn tenen verwend. Das nu wel over als ik kijk naar bijv vrienden van mij...
Uhm ik hoor het dagelijks, maar goed wel wat overdreven :jaja:.
Wat is d'r mis mee met alles gewoon krijgen O:).