Partyflock

Forumonderwerp · 750721
1 volger · 4046x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.spacie.nl/weblog/index.php?entry=736

Het is weer eens zover hoor :-/ Dit is dus echt al de zoveelste keer dat ik deze foto tegenkom op een weblog van mezelf :s

Dat vind ik opzich niet zo erg, wel dat het weer ge-asocieerd wordt met neo-nazisme :@:@

Kan iemand achter de adres van de website beheerder komen? ;d Die gun ik graag het genoegen van een persoonlijk bezoekje :@

[img width=480 height=640 cacheid=000851ba001707938d96eb4e1a0097f856]https://photo.partyflock.nl/images/21497/main/94660.jpg[/img]

Zwaar neo nazi idd :jaja: Zie je me al staan sieg-heilen? :[
Waarschuw beheerder
nick wij weten wel beter
(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nick is lieeeeeeeeffffffffff
Waarschuw beheerder
nick=mn geile ss-er;)

btje kneuzig dat je iemand die kaal is gelijk een neo nazi noemt....wie is hier dan bezig met discriminatie??:/
Waarschuw beheerder
sommige mensen hebben te snel een vooroordeel :S

Waarschuw beheerder
donateur
hey ik ben ook nazzie man :D

join the club :D

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer dat mensen je daarvoor uitmaken! :S
Als jij maar beter weet nick! ;) (Y)

neem het iig met een korrel zout! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neem het iig met een korrel zout

of anders met een glas whiskey:P

Waarschuw beheerder
Speedy Nick {D.H.G.}----De Hitler Groet??

Inkoppertje :D
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahhaa 8-)

Bijna goed :p

U mag een tweede keer raden (F)

Waarschuw beheerder
De Haarlemse Gek?

Waarschuw beheerder
Weho! Jou kom je ook op elk forum tegen :D Ik zag je in het echt ook nog een keer op hardbass in silverdome.

Iedereen ziet eruit zoals hij wilt. Als ze je dan meteen verdenken ervan dat je een NEO-NAZI bent is dat vervelend als je het niet bent. Dus waarom word je het niet gewoon dan weten mensen teminste waar ze aan toe zijn :yes::D

Waarschuw beheerder
donateur
nou, misschien een beetje laat, maar ik heb ook mijn ongerieven hierover ge-uit.
Waarschuw beheerder
ik ben geen nazie mar een gabber of hardcore liefhebber wat maakt het uit maar we zijn nauw eenmaal een grote hardcore en terror familie dus ik hou van alle kaal koppies dus van de buitenkant kan ik nie zien wie er een nazie is of een gabber ik heb respect als je dat voor mij ook heb en er zijn ook genoeg niet kale mensen die nazie zijn dus
ik ben ook half kaal en ik ben daar trots op
hardcore is me leven het zit in me hart het gaat nie om de kleding als je maar geloofd in je eigen en je muziek
ik hou van TERRROR en HARDCORE en das mijn mening en heb scheit aan alles en iedereen die me uit scheld of me een sticker op plakt heb ook vaak ruzie meet buitenlandders omdat ze mijn GELOOF hardcore afzeiken kom voor je zelf op en laat je niks wijs maken en steun alle nederlanders als er wat is en loop nie weg van een gevecht maar help liever
vele hebben een grote bek maar als het erop aan komt schijten er veel en laten ze mensen barsten
we zijn samen een dus laat zien en loop op feesten nie te ruzie of elkaar arogant aan te kijken maar wees een gezellig familie net als vroeger
(K)(K)(K)
(L)

Waarschuw beheerder
donateur
gabberwijffie-lijntjuh: Weet je misschien ook wat leestekens zijn? Dat zou je blok letters wat aangenamer maken :frusty:
Waarschuw beheerder
net als vroeger!?

muahahah

dan kun je wel lachen, maar ze heb wel de juiste instelling
tgaat niet om de leeftijd maar om de instelling hoe jij naar feesten gaat
Waarschuw beheerder
inderdaad dank je wel zje-p
(K)

tuinman<APC
ik mag misschien 19 zijn maar ik ben een echte gabber en niet voor heel even maar voor altijd
ik mag misschien nog maar 6 zijn geweest toen het allemaal begon maar luisterde toen al toevallig naar hardcore omdat ik oudere buurjongens had een kreeg toen al bandjes die hun voor mij over tapte en kreeg toen al cdtjes en liep op me 8 al in aussies
dus wacht eerst met je woordje klaarstaan voor dat je iemand voor gek probeerd te zetten
Waarschuw beheerder
donateur
Jah agh, ik vind je op deze fotow alles behalve Nazi... :/ Zal wel aan mij liggen.
Waarschuw beheerder
een meid uit me msn lijst heeft in haar naam staan:

groeten met je rechterhand, kom op voor je vaderland.....

allemaal heel mooi, maar wat bedoelen we hiermee?
Waarschuw beheerder
hey ik ben ook nazzie man :D

join the club :D

Ozzie Eau

Waarschuw beheerder
trek je der niks van aan!en als je een nazi zou zijn? wat dan nog, mensen die je niet kennen kunnen geen vooroordeel over je geven!!!
Waarschuw beheerder
groeten met je rechterhand, kom op voor je vaderland

is zij duits???
Waarschuw beheerder
donateur

Dit soort mensen worden dus meteen geblokkeerd, uit me Messenger vriendenlijst geflikkerd en eventueel PF vriendschap verbroken :)
Waarschuw beheerder
dat soort mensen hebben nooit echt opgelet tijdens geschiedenis....dit is theoretisch gewoon onmogelijk om te zeggen
Waarschuw beheerder
donateur

Dit soort mensen worden dus meteen geblokkeerd, uit me Messenger vriendenlijst geflikkerd en eventueel PF vriendschap verbroken

:respect:
Waarschuw beheerder
dat soort mensen hebben nooit echt opgelet tijdens geschiedenis....dit is theoretisch gewoon onmogelijk om te zeggen

weet je eigenlijk wel wat je zelf zegt??? allemaal grammaticaal zeer hoogstand proberen te schrijven... hahaah, kerel... een zin.. zeggen? theoretisch onmogelijk? :vaag:

dwaas........

dan kun je wel lachen, maar ze heb wel de juiste instelling

Het gaat toch om het feit dat iets "vroeger" heeft plaatsgevonden!? wat zou zij daarvan weten dan?? dat de instellng goed is, daar hoor je mij verder niet over... je moet eens goed lezen voordat je je bek open trekt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk eens wat maten op Geenstijl.nl hebben gevonden 8-)

[img width=499 height=616 cacheid=00010814000230b3906365a61a00aa684f]http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/14/images/455500d504a57b2a8c4d5ca60b1d3af376621.jpg[/img]

Zeer knap, aangezien ik nog nooit iets van lonsdale heb aangeschaft of zal kopen danwel niet dragen :p

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Ja, wat een stakkers he geile speedy! Ze snappen het niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die lui van geenstijl erg triest.
Ik kom wel vaker van die loze acties op hun site tegen.
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
Waarschuw beheerder
donateur
Zie je me al staan sieg-heilen?

nog veel erger Nick ik heb je zien Hardstylen :S
wel heel erg irritant idd

Waarschuw beheerder
als deze foto geassocieerd wordt met neo nazisme
zijn de mensen die daar in trappen behoorlijk achterlijk...

als jij zo genaamd een neo nazi zou zijn zou je dan zo gezellig met dat meisje op de foto staan...?;)

zielige mensen allemaal..:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahahaha zo prachtig om te lezen soms...
Er zijn gewoon te veel wereldvreemde, contactgestoorden die eigelijk geen toegang tot het internet zouden mogen hebben..
En om zelfverzekerd over te komen proberen ze hun mening maar sterk te maken, die PJOTR hahahaha te zielig

LACH ER om

EN KOM EEN KEER PIZZA BIJ MIJ ETEN GABBER NICK
Waarschuw beheerder
donateur
Mij zien ze ook vaak aan als neo-nazi...
Nou laat ze maar lullen, klinkt nog belachelijker dan het al is :frusty:

Waarschuw beheerder
F:\Documents and Settings\Azu>telnet spacie.nl 43
Connecting To spacie.nl...Could not open connection to the host, on port 43: Con
nect failed

F:\Documents and Settings\Azu>

----------
helaas...
Waarschuw beheerder
donateur
Nick is (l) :jaja:
Echt triest is dit, maar we weten wel beter ;-p
Waarschuw beheerder
jij bent toch Neo Nick?
je heb wel een Neo kop. zo dat korte haar en zo! Heb je ook een swastika of nie?