Partyflock

Forumonderwerp · 750721
1 volger · 4046x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.spacie.nl/weblog/index.php?entry=736

Het is weer eens zover hoor :-/ Dit is dus echt al de zoveelste keer dat ik deze foto tegenkom op een weblog van mezelf :s

Dat vind ik opzich niet zo erg, wel dat het weer ge-asocieerd wordt met neo-nazisme :@:@

Kan iemand achter de adres van de website beheerder komen? ;d Die gun ik graag het genoegen van een persoonlijk bezoekje :@

[img width=480 height=640 cacheid=000851ba001707938d96eb4e1a0097f856]https://photo.partyflock.nl/images/21497/main/94660.jpg[/img]

Zwaar neo nazi idd :jaja: Zie je me al staan sieg-heilen? :[
Waarschuw beheerder
donateur
denk niet echt dat hij zich hierdoor beledigt voelt...ik wou me gewoon ff verlagen tot het niveau van de webmaster van de site...

Waarschuw beheerder
nick is een technoslet :yes:

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
de ... van pf zijn maar triest, in de verte was op mijn profiel een voetbalshirt te zien en meteen werden AL mijn foto's eraf gehaald!! droevig hoor!!! :@

geef iemand gewoon een kans om de foto eraf te halen ipv. ALLES er af te flikkeren!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet ik veel wat een neo nazi is...iets met racisme ofzo?

ok je bent pas 17, maar dit is echt droevig!!

ja gooi het maar weer op mijn leeftijd...ik verdiep me daar toch helemaal niet in
wat heeft dat nou weer met droevig te maken. droevig dat jij zo'n opmerking maakt ja
hoe moet ik nou weer weten wat een neo-nazi is...ik hou me niet bezig met dat soort dingen!
ik maak alleen maar een opmerking in verdediging van *scrollt ff naar boven* speedy nick omdat het belachelijk is dat een kaal hoofd in verband wordt gebracht met zoiets
ga mij nou niet gelijk droevig noemen :no:

Waarschuw beheerder
ik hou me er ook niet mee bezig maar iedereen hoort dat te weten in mijn ogen. Je hoeft je er niet in te verdiepen zonder iets gewoon te moeten weten. Net zo vanzelfsprekend als links en rechts. Iets wat zo'n grote invloed heeft gehad in de wereld en het dan nog niet weten. dat snap ik niet. Tot in sint juttemus zal het op school terugkomen in geschiedenisles. Gewoon ontzettend krom vind ik dat je dat niet weet sorry. heeft gewoon met algemene ontwikkeling te maken.

niks persoonlijks echt niet maar ik vind het vreemd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik heb er verder nooit wat mee te maken
ik zie het hier wel eens voorbij komen op partyflock, maar mij is nog nooit uitgelegd wat het is
dus je kunt me een groot plezier doen als je het voor me uitlegt ;)
Waarschuw beheerder
Nu ben ik toch vrij nieuwsgierig, maar hoe zagen jullie eruit, ofwel, noem eens kledingmerken ?

één jongen met lonsdaletrui, één met camo-broek, voor de rest jeans en merkloos. we hadde allemaal nikes aan, dus ze konde ook ni zegge dat was omda we kiste droege of zo.
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.spacie.nl/weblog/index.php?entry=786

Ze hebben zojuist een retificatie geplaatst :d

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
niks je bent een nazi :9
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=480 height=640 cacheid=00134ecb0004141f762ff4581a0098455a]http://www.xs4all.nl/~app505a/foto's/Awakenings%2019-2/awk190205_398.jpg[/img]

Kijk, een nazi @ Awakenings! :-o
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben supersnel reageerder in die log 8)

Waarschuw beheerder
donateur
heb je die gegevens van hem nog viavia van me ontvangen nick?
k heb zelfs ze telefoon nummer voor je :D

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
kerel heb je lippen stift op ofzow(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dus je kunt me een groot plezier doen als je het voor me uitlegt

Heb jij heel je basisschool en middelbare school je geschiedenislessen gemist dan? Niet lullig bedoeld hoor.. maar iedereen weet toch wat de tweede wereldoorlog was, wanneer die was, wie daar een rol in speelden, wat de gedachtengangen erachter waren enzo..

Even notendop kindertaal dan maar:) :

Nazi's waren de mensen die aan Hitlers kant stonden.
Neo betekent nieuw (in samenstelling), komt uit het Latijn.. ls je nou heel veel zweedse puzzels gaat doen dan kom je het vanzelf tegen..
Dit in combinatie betekent dus Nieuwe-Nazi, oftwel, mensen die nu, meer dan een halve eeuw ne de oorlog nog steeds dit gedachtengoed uitdragen, en tegen alles zijn wat anders is, zwarten, zigeuners, joden, alles wat niet is wat zij zijn..

Snap je nu waarom Nick zo boos werd dat hij hiermee werd geassocieerd? :)
Waarschuw beheerder
donateur
kerel heb je lippen stift op ofzow

Why the fuck zou ik dat opdoen? :vaag: Loze opmerking :nee:

Tish, ik had het niet beter uit kunnen leggen :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Graag gedaan Nicky! (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een Qneus :yes:

Pjotter @ 22-02-2005 | 23:38:29

Ghe ghe o:)

Waarschuw beheerder
donateur
weet ik veel wat een neo nazi is...iets met racisme ofzo?

Dit ga je niet menen of wel ??

Forza jeugd van tegenwoordig..... olé olé :'(
Waarschuw beheerder
donateur
bedankt Tish ;)

zucht uK...ik weet wat een nazi is, ik wist alleen niet wat een neo nazi inhield
maar ik meen het dus wel :jaja:
ik ben nou eenmaal een puber en ik ben heel dom
blij?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, als je niet weet wat een neo nazi is, dan heb je op school zitten slapen. Ieder voor zich, maar ik stel een kléin beetje algemene kennis altijd wel op prijs :/

Maar goed, al doende leert men, zo is het ook..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb algemene kennis, maar niet over neo nazi's :[
maar inderdaad...keb verder ook nooit op gelet op school
Waarschuw beheerder
ach.. ze is in ieder geval eerlijk genoeg om zo'n vvraag te stellen ;)

maar terug op topic.. klote streek ja.. om zonder dat iemand je kent voor dat soort dingen uitgemaakt te worden..

ach.. als je zelf maar beter weet!
Waarschuw beheerder
donateur
en wij maar beter weten :)

Waarschuw beheerder
:vaag:
nee ik zie je idd niet sieg-heilen
dat ken oowk helemaal niet..
uitleg is niet nodig toch?dat ken je wel aan de foto zien
Waarschuw beheerder
donateur
Nick een neo-nazi? Whahahahaha dan ben ik een aardbei :vaag: (ff voor de duidelijkheid: dat ben ik dus NIET ;))

Wat een enorme kneus zeg die dat zegt!! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Het is weer eens zover hoor Dit is dus echt al de zoveelste keer dat ik deze foto tegenkom op een weblog van mezelf

Dat vind ik opzich niet zo erg, wel dat het weer ge-asocieerd wordt met neo-nazisme

:D

Hahahaha *lol*

:D :D

Kan iemand achter de adres van de website beheerder komen? Die gun ik graag het genoegen van een persoonlijk bezoekje

:X

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahaha dan ben ik een aardbei

ik zie wel enige overeenkomsten hoor O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Nick is echt geen neo nazi :nee: :S

Nick = :lief:

Waarschuw beheerder
is klote voor je
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie wel enige overeenkomsten hoor o:)

Okee, dat was misschien niet zo'n slimme opmerking van mij, kabouter Plop, maar de boodschap lijkt me duidelijk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Kabouter plop?? :-o :@ heeej euhhhhh!! :@

ik ben dan wel klein.. maar draag geen witte puntmuts hoor!!

Dan denken ze strax dat ik van de KKK ben hehe...

een word er special voor mij ook zo'n weblog aangemaakt!

Waarschuw beheerder
hahahaha ja ofnie dan;)
achja laat mensen toch lekker denken wat ze willen..
je weet zelf toch beter..
Werkzaam bij Freeware
Artiest Jade
Waarschuw beheerder
niks van aan trekken ~! en doorfeesten!!!!!

Waarschuw beheerder
Speedy nick is echt house !!!

Kan trouwens al snel zien aan iemand zijn profiel of zelf al aan 1 foto of iemand wazi is , gabber is of zwabber !!!

Kijk hier staat speedy nick al lachent op foto...is al een stuk van een bewijs dat é geen real skin is...

Waarschuw beheerder
maar ik zie hem daar wel met een legerbroek

:vaag:

:p

Waarschuw beheerder
dus je bent al een wazi als je een legerbroek aan hebt?
nee joh..dat maken ze er van ja:@
maar das echt niet zow:@
wazi's kleding zich echt wel anders
Waarschuw beheerder
ja, dan wil ik hem eens tege zo'n uiterst linkse punk met een camo-broek zien zegge dat hij een wazi is... ;)

kdenk dat ie rap ergens aan de hoogste boom hangt.

Waarschuw beheerder
Pat Houston 22 februari 2005 19:47
dat idee krijg ik niet van je als ik de foto's zo zie, maar die mogolen met hun kale kop EN hoogwaterbroeken, lonsdaletroep en houthakkersblousjes moeten niet janken als ze voor nazie worden aangezien.

het enige wat jij overeen hebt is volgens mij je kale kop.
ik zie je overigens ook niet als veel van die debielen met je middelvingertje omhoog staan.

Precies, ben het helemaal met je over eens Pat Houston :Yes:
Waarschuw beheerder
Er zijn nou eenmaal veel figuren met een kale knar en een camouflagebroek die hun verstand bij de lidl gekocht hebben en dus met nazi gedachtengoed dwepen.
Jij hebt ook een kale kop en een camouflagebroek, en dan loop je de kans dat mensen jou over een kam scheren met wazi's. Dat is vervelend, temeer als je je bedenkt dat wazi's al eerder een muziekstroming (de ska) in een negatief daglicht gezet hebben door zich op een vergelijkbare manier te kleden.

Waarschuw beheerder
onzin dus :S ik vind dat sommige van *buitenlanders* echt racistisch zijn.,. want hun zitten te mekkere op kale koppen en gabbers en niet andersom :S

Waarschuw beheerder
slaat inderdaad nergens op
Waarschuw beheerder
donateur
Ben allang blij dat het geretificeerd is ;)

Blijkt dus dat als je op google afbeeldingen gabber zoekt, die foto van mij de eerste is die echt zo herkenbaar is 8-) Verklaart wel waarom ik die foto telkens terug zie op weblogs :-/

Ik ben gewoon beroemd b) Wie wil mijn handtekening? :-9
Waarschuw beheerder
donateur
ikke :D:D:D :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
waar wil je hem? ;) Heb al 2 verzoekjes gehad om op de kont te zetten, en 1 tattoo o:)

Waarschuw beheerder
ik wil je handtekening:P

Waarschuw beheerder
donateur
ow cool een neonazi die met kavit op de foto staat :D

niets van aantrekken, sommige mensen willen alleen zien wat ze willen zien ;)

(F)
Waarschuw beheerder
Nick de BN`er :P Had je nog gesproken in de chill out bij Awakenings :yes: Bijdehand van die weblog, terecht gerectificeerd. Zij zijn net zo simpel als de mensen die ze door de mangel proberen te halen.

Dat gelul altijd over kleding/uiterlijk. Gaat toch om de inhoud/denkbeelden? Gelukkig weten de meeste mensen wel beter.

Cheers!