vandaag uitziekdagje, gisteren flink beroerd geweest 
naar de Diepenbrockstraat? Snel geregeld.
dat dachten wij dus ook... Als ze er niks aan doen, word het op den duur fataal. maar hij gaat een nieuwe klep krijgen, dus dan leeft hij hopelijk nog wel een aantal jaar
eind april ga ik verhuizen
naar de Diepenbrockstraat? Snel geregeld.
Pfff, er lijkt geen einde aan te komen zo. Maar hoe ernstig is zoiets?
dat dachten wij dus ook... Als ze er niks aan doen, word het op den duur fataal. maar hij gaat een nieuwe klep krijgen, dus dan leeft hij hopelijk nog wel een aantal jaar
Tjonge Lee, houd het nog een keertje op?
Hoop voor jullie dat de operatie goed gaat lukken en dat hij dan nog zeker een paar jaar genieten kan
Is hij wel stabiel nu?
Lekker Os, goed vooruitzicht!
Wij gaan met mn werk ook eind april verhuizen (zoals het er nu naar uitziet!) Een jaar te laat, maar het word zeker het wachten waard
Hoop voor jullie dat de operatie goed gaat lukken en dat hij dan nog zeker een paar jaar genieten kan
Is hij wel stabiel nu?
Lekker Os, goed vooruitzicht!
Wij gaan met mn werk ook eind april verhuizen (zoals het er nu naar uitziet!) Een jaar te laat, maar het word zeker het wachten waard
Woon op Maat gaat het nu opknappen
Dus je hoeft er straks niks aan te doen?
Tjonge Lee, houd het nog een keertje op?
Nu wel dacht ik zo
Is hij wel stabiel nu?
Ja gelukkig wel, moet alleen wel in het ziekenhuis wachten tot aan de OK, maar das het ergste niet. Hij maakt zich het meest zorgen om z'n tuin die hij nu niet kan onderhouden/spitten/zaaien e.d.
naar een heel nieuw pand?
Vanacht naar Hardcore Resistance geweest, mooi feestje
Alleen wat is die Partyraiser een knakker zeg 
als je klik-laminaat neemt ligt het er zo in
verven is leuk
dat hoef je ook niet zelf te doen?
alleen andere vloer erin
als je klik-laminaat neemt ligt het er zo in
en misschien nog wel een muurtje een andere kleur geven
verven is leuk
komt ook vitrage te hangen enzo
dat hoef je ook niet zelf te doen?
ja ik zag het, maatje van mij organiseert dat
schnoep toch? Weet niet of je Tristan kent, die organiseert het ook, zodoende was ik er
Wel relaxed als je zo weinig hoeft te doen zeg
jammer alleen dat die feesten maar tot 5 uur zijn en het dus kut is om met ov te gaan
auto
wordt dus een avondje gek doen thuis
ook heerlijk toch
Waarheen?
groetjes vanuit Kalibaru, Java, Indonesie.
Dan wil ik natuurlijk ook even met de luitjes hier het goede nieuws delen dat ik eindelijk ben afgestudeerd!!
En dat geheel boven verwachting met een 7,5..
gefeliciteerd!!
Daar is het vast beter weer dan hier..
het was vandaag echt wel lekker weer, vanmiddag lekker in de tuin biertjes zitten drinken en nog ff lekker uitgewaaid op de pier

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)
![[SF] da Burp](/images/user/63_1047222.jpg)