| Betreft: | stad: Sibculo |
Sorry christopherina, wou je weer eens niet kwetsen, doch enkel plagen...
ik los het wel weer op met een potje gamecube
alsof ik ooit iets gebruik tssss....
eerst ff wat indrinken in cafe schonewille dan
dan met z'n allen taxi naar Zak
das een te grote onderneming voor me?!
[quote element=message id=34624300]{element is niet toegankelijk}weer terug naar cafe schonewille, kun je op de bovenverdieping van het cafe wel blijven slapen met zijn allen, volgende dag/middag ontbijtje en dan terug naar de uithoek waar je vandaan komt
Vermoedelijk dan niet nee.
voor het ontbijt kom ik graag terug onder het genot van live voetbal
KAMPIOEN VAN TWENTE
haha jullie hadden de gezichten van de sibculoers moeten zien toen ik langs ze heen liep....onbetaalbaar :haha:
Dat gaat ook door
gefeliciteerd
als je maar betaald
ik kwam ook langs remco, rene , sjors, johnny ,veenakkers en die andere langeveense 'hooligans'. moest ik ff doorlopen ze wilden me ff een dagje niet kennen
moeten we ff kijken hoe we dat precies aanpakken, komt wel goed
dagje... toch zeker de eerste paar weken niet
ik bedoelde als ik zondag middag live voetbal kom kijken, vond jij het goed... als ik maar betaal!
slechte verliezers daar een beetje de sponsors van twente aanvallen
uiteraard of je moet aan het werk zijn dan
!? vertel
ow?
in de rust bestormden heracles supporters een aantal sponsors van twente in de businessclass.... zag in 1 keer alles aan de overkant naar bovenmartelen over die stoeltjes. na de wedstrijd moesten ze onder begeleiding weg.. trieste lui in almelo.... krijgen ze ook hekken voor hun 'harde kern'!
hehe
hoort erbij schijnbaar, twente zijn ook niet allemaal lieverdjes... zoiets kan aan beide kanten gebeuren...
you wish
dat weet ik wel zeker, alleen bij twente word zoiets niet in de hand gewerkt... je weet toch dat er wat van die mongolen rondlopen!
wat wens ik!?
blabla
veel geluk en rijkdom
Dieka was zaterdag weer super feestje
Calimero vecht zich naar de top hahaha
Dieka was zaterdag weer super feestje
vanmorgen nog bij dokter geweest en moest gelijk naar ziekenhuis voor rontgen...
Dieka was zaterdag weer super feestje. Hier en daar nog wel een opstootje maar ja kleine dingen hou je toch.
De zondag was met de voetbal wel wat minder moet ik zeggen maar goed, we kunnen nog een keer revanche nemen. al duurt dat wel een half jaar. Calimero vecht zich naar de top hahaha
zo krijg ik hopelijk iig wat meer duidelijkheid over, ipv van dat vage aspecifieke klachten...
jij al duidelijkheid wanneer vrij en wanneer werken!?
donderdaad
donderdaad vrij en werken
vanaaf nog trainen!?
spreek je dan wel ff, ben nu weer officieel gehandicapt, dus kan ik je ook ff spreken
Jan hoeft zondags niet aan de bak
Donderdag moet ik werken, heb net gebeld..
Ook nog wel even
Uitspraak van Silver Bullet op dinsdag 6 november 2007 om 14:55:
spreek je dan wel ff, ben nu weer officieel gehandicapt, dus kan ik je ook ff spreken
Komt voor de bakker
dus woensdag en vrijdag vrij!?
nog tips op gebied van geluidsinstallaties/speakers iemand!?
ben bang dat dat ook niet wat word, wens ze veel succes! ben bang dat het de top van de 1e divisie word
maar tegen Excelsior en Sparta uit hebben we in ieder geval niet verloren dus we liggen nog op schema.
morgenvroeg notaris, misschien daarna eerst wel ff bij jou langs om vervolgens naar het werk te gaan...
bose en JBL komen vaak naar voren...
Alleen komen er nu voor Heracles een paar cruciale wedstrijden aan zoals vvv en Graafschap thuis.
excelsior en sparta moet je juist 3 punten tegen pakken
nog tips op gebied van geluidsinstallaties/speakers iemand!?
excelsior en sparta moet je juist 3 punten tegen pakken.
Allebei uitwedstrijden he, maar ik geef toe heracles heeft een uitsyndroom.
alleen na de wedstrijd mogen mensen wat vriendelijker richting twente supporters doen
welke prijsklasses en welk verschil praat je over dan!?
Kwaliteit is . Daar betaal je ook voor. Vraag me af of dit wel tot zijn recht komt in een café. JBL is dan ook niet slecht
Zoek en vergelijk, grote ondernemer.
moet je het geluid maar eens komen checken
ik laat mijn gasten/klanten graag meedenken
Zeker.
Lui ding.
Als wij nou vaste gasten willen worden, krijgen we dan ook een stamtafel ??? Of moet je daarvoor van oorsprong uit sibculo komen?
Oh... zijn hhc voetballers eigenlijk wel welkom bij jullie ?
NEE !!!