dan is het geen festival meer
Hee krullenbol, balen he dat je straks niet meer de enige bent in de hout...ouwe verkrachter
Jeps, Kees is weer vrij 
Hij heeft samen met een makker 2 jaar vastgezeten in Thailand vanwege misbruik van een 8 jarig jongetje.. maar het jong bood het zelf aan, dus ik neem Kees niks kwalijk
We hadden het trouwens nog over je, hij wil graag weer een team bij Kinheim trainen en verheugt zich vooral op het douchen achteraf, honkbal is slechts een bijzaak vind Kees en ik vind het ook maar aan passieve sport
Kees is gewoon een toppertje
Hij heeft samen met een makker 2 jaar vastgezeten in Thailand vanwege misbruik van een 8 jarig jongetje.. maar het jong bood het zelf aan, dus ik neem Kees niks kwalijk
We hadden het trouwens nog over je, hij wil graag weer een team bij Kinheim trainen en verheugt zich vooral op het douchen achteraf, honkbal is slechts een bijzaak vind Kees en ik vind het ook maar aan passieve sport
Kees is gewoon een toppertje
Goed dat hij weer onder ons is. Snap ook niet waarom hij vast heeft gezeten. Zoals je zelf al aangeeft was er van dwang geen enkele sprake...
Ik had juist begrepen dat hij bij DSS met een schone lei wilde beginnen met het trainen van de pupillen.....Maar doe hem maar de groeten als je hem weer ziet/spreekt!
Ik had juist begrepen dat hij bij DSS met een schone lei wilde beginnen met het trainen van de pupillen.....Maar doe hem maar de groeten als je hem weer ziet/spreekt!
Wat een geniaal initiatief, misschien kunnen we de eigenaars van Snack 5 en hun kinderen een dansje laten doen?
Bovendien zal het tijd worden voor een Standbeeld van Kees, het liefst in de Hout zelf.
De kinderen die geld nodig hebben zullen zo altijd weten dat Kees op de Loer ligt en er wat te verdienen valt!
Bovendien zal het tijd worden voor een Standbeeld van Kees, het liefst in de Hout zelf.
De kinderen die geld nodig hebben zullen zo altijd weten dat Kees op de Loer ligt en er wat te verdienen valt!
Maar dan moet Keesje wel knip hebben natuurlijk. In overleg met Schultenbrau is besloten de blikprijs op de Houtrave met 2 cent te verhogen. De extra opbrengst gaat naar de Kees Prins Foundation. Een stichting die zich inzet voor lotgenoten van Kees, die ook ten onrechte in de Thaise cel terecht komen...
Heb net contact gehad met mijn oom, in ruil voor een standplaats voor zijn loempikraam zal hij de artiesten gratis van loempia's, eierenballen en kroepoek voorzien
Uiteraard zal er ook het nodige goudgele vocht worden geimporteerd voor dit feest
En deze kennen we nog wel,
net als bier in een snackbar, bepaald luchtje zit er aan die flesjes
Haha, ja die trendy kar voor het stadhuis
Ik heb altijd bonje met de chilisaus, als ik een toefje op mijn dampende loempia wil doen komt altijd de volledige inhoud de fles uit!
Meteen weer zo'n linke spleetoog op je dak
En die flesjes, 'k weet niet hoe die smaak zo komt, die kosten op de hals kan ik ook nooit plaatsen
Ik heb altijd bonje met de chilisaus, als ik een toefje op mijn dampende loempia wil doen komt altijd de volledige inhoud de fles uit!
Meteen weer zo'n linke spleetoog op je dak
En die flesjes, 'k weet niet hoe die smaak zo komt, die kosten op de hals kan ik ook nooit plaatsen
De deal is beklonken, voor de paupers zal een doos frietei worden meegebracht