Partyflock

Forumonderwerp · 750145
na dik een jaar afwezigheid vanwegen een gehoorbeschadiging is die dan eindelijk terug Toyax, wat een heerlijk setje gaf die weg zeg(Y)

het volgende sassem feestje is die gewoon weer aanwezig, en denk dat die het nu helemaal gaat maken deze dj!

Toyax :respect: held!
laatste aanpassing
En ik dan gvd? Japanese Techno DJ numero uno!

is dat met stokjes

Ik draai graag grote bolussen!!!

ik snap het even niet meer, kun je daar ook mee scratchen Cor?
Okee het feest bestaat dus uit een optreden van diverse artiesten en kratje tikken. Stroom is gratis in de koepel, dat is dus ook geen probleem.

Nu nog een datum prikken. Het is nu best koud, goed voor het bier, maar minder voor de aantrekkingskracht op het grote publiek. In april hebben we al koninginnedag, in mei bevrijdingspop en in juni ga ik naar de jaarmarkt in Ottoland. Laten we daar allemaal een beetje rekening meehouden :p

de dakloze zoon van Majoor Boshard, Bibber, zit altijd vól met goeie ideeen.. misschien weet hij een locatie?
Leuk dat je op mijn uitnodiging in gaat Haarlem, uiteraard kan ik een slaapplaats voor je regelen zodat je niet helemaal terug hoeft te reizen.

Je vrienden zijn ook allen van harte welkom in Ottoland!
ken ook nog wel een puike tent in Barneveld, gegarandeerd een publiek van 20000 chickies :jaja:
dat doet mij van mijn stoel opveren

En veel lekkere chickies!!
Cor, bij de les blijven, dat was al gezegd.
verdien je dan meer?? Als je later komt?

hopen dat hij Dragostae din tei wel draait!!
Ongetwijfeld, wordt een oldstyle feest he
post is wat nuttigs haha :)
Heb je wel eens naar je eigen inbreng gekeken?? Beuken mannnn toettoetboingboing :jaja:

clap your hands voor DJ GOUDVIS

BEUQENNNNNNN

Hij blijft goed bezig. En ik verkies yaxx toch ten faveure van Dj Mug die te underground is naar mijn mening!
Beun en Ron kennen er anders ook wat van. Op Megapauperparty waren die goed aan het BEUQENNNNN :jaja:
Steengoed dat je terug bent,laat maar ff weten of je een keertje in de buurt draait!!!

Megapauperparty! met dj's Toyax, Mug en Jeroen van Inkel, en DJ DADAVE van de Delirium natuurlijk, live op radio 538!
Hey Schuimkip, wel je kop boven en punt beneden he!
Als Toyax ook Armand van Helden - My My My gaat draaien, dan gaat het dak er af.....

Hmmz, maar de Hout heeft helemaal geen dak hahahaha

Strakke mop obl!

Misschien kunnen we een dak van hout maken

van Hout

hahahaha

cryptische ;)
en voor het plafond kunnen we mooi de spijkers met de punt boven en de kop beneden gebruiken
Als dat dak het dan maar HOUT met al die beuqbeats hahaha
dan moeten we geen houthakkers uitnodigen :/
haha....Kan er dan wel worden gehakt? Of moeten we allemaal gaan pogoën?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

1
2
3
4
POGO ACTION!

voor de échte bikkels is dat, je herkent ze in één oogopslag!

Ik ken trouwens nog een steengoeie mop!

Komt een man bij de slager zegt hij:
Hoi Slager heeft u nog gehakt?

Zegt de slager: nee meneer er werd alleen trance gedraaid!

laatste aanpassing
hahahahhahahaha

hoe kom je er op :D
Heb je nog zo'n dijenkletser :jaja:

van TeRReuR-Jossolino :D
Hij is echt een top gappie!

https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/single/USERID/50744

Hij is anti APC en gaat dus lekker Pogoën op feesten
Hém hebben we nodig voor de nodige promotie, misschien zijn 235 vriendjes ook wel?

https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/single/USERID/122383

Dit loedertje zal de promotie ook ten goede komen, als je hetzelfde shirt als je moeder draagt, met notabene een foto van haarzelf, verdien je in ieder geval mijn respect!

Met zo'n look dwingt je baby natuurlijk alle respect af in de scene, ik mis alleen de stormfront brôche?
Beetje nep, baby pep

Zo te zien is dit haar vader, zal dit kapsel een nieuwe trend in gabberland worden?
Hij heeft wel een soort houthakkersblouse aan. Toch een beetje dubieus als je het mij vraagt...

Misschien is hij wel HOUThakker!
Aan zijn polsen te zijn werkt hij in de bouw

Heb je trouwens al een vriendjes verzoek ingediend bij TeRrOr Jossolino? wel doen he!

kOeKwOuS TeRrEuR!
Komt ie anders niet?

Ojah...Jaques W., je moet de groenten van Hak hebben hahaha

Laten we speciaal voor hem bij de entree een podium opzetten, dan kan hij er pogoén

Zij zijn overigens ook van de partij!

Leuke toevoeging voor de foto hierboven;

Toen deze actiefoto werd geschoten, draaide Dj Schuimkip de klassieker T-Spoon feat. Jean Sky - Mercedes Benz
Kan je nagaan hoe wild ze worden als DJ Mug of Toyax plaatjes aan het draaien is!!
Een nieuwe sponsor heeft zich gemeld voor het festival...

Gratis blikken dus?
dat bevalt mij PRIMA

Nu we het toch over kwaliteit hebben, de tonijn van de Aldi, slechts 0,59 per blikje, is zéér goed te pruimen

Enige nadeel is dat het niet direct geschikt is voor consumptie, er zit geen trekpin aan :/
Niet gratis. Wel tegen een gereduceerd tarief. Voor niets gaat de zon op hè vriend!?

Op zulke momenten ben je toch wel jaloers op het multifunctionele gebit van Ronaldinho
hebben jullie nou echt niks te doen?
Maar wanneer gaat het festival nou plaatsvinden?