Partyflock

Forumonderwerp · 750122

Waarschuw beheerder
tja en nu???????????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wel laten weten wat je voelt!!!!!!! en dan afwachten...

Waarschuw beheerder
Lekker over laten waaien! Niet n relatie tussen 2 anderen naar de klote helpen! Heb daar respect voor en tja.. Wat je geeft krijg je terug! Dus zet je er lekker overheen! Lopen genoeg leuke mensen rond!

Waarschuw beheerder
Idd lekker over laten waaien.... heb je allemaal toch nix aan!

Waarschuw beheerder
Ik heb het meegemaakt, het is uiteindelijk voor mij goedgekomen maar om daar te komen is er wel veel verdriet van zijn nu ex vriendin geweest en daar voel ik me heel kut over! Mijn advies als je het uit de weg kan gaan doe het dan! Stel je voor dat het bij jou gebeurt! Wacht anders af totdat ie het uitmaakt met zn vriendin of ga verder met je leven!
Het verdriet wat ik en mn nu huidige vriend veroorzaakt hebben is echt niet tof!!!!!
Waarschuw beheerder
Iemand kan een relatie niet naar de klote helpen als er niet al iets mis is.:/

En NIEMAND is echt bezet!:no:
Mensen kan je niet bezitten..

Waarschuw beheerder
donateur
alles kan kapot 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand kan een relatie niet naar de klote helpen als er niet al iets mis is.

En NIEMAND is echt bezet!
Mensen kan je niet bezitten..

:jaja:
Waarschuw beheerder
Toen ik 25 was zelf zoiets meegemaakt...hij had ook gevoelens voor mij maar er was steeds wel een reden waarom hij het niet uitmaakte met zijn vriendin, dit heeft 2 jaar geduurd...welliswaar leuke momenten gehad maar ook veel verdriet, ik begrijp je dilemma en ondanks alle goed bedoelde adviezen ben je waarschijnlijk in een situatie hier moeilijk een keuze in te maken--- blijven/laten gaan/afwachten etc--- denk dat niemand hier op PF daar een juist antwoord over heeft, heeft met jouw gevoelens te maken...ik wens je veel succes met dit vervelende dilemma...

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan inderdaad geen juist (of zelfs onjuist) antwoord geven, maar je kunt wel zeggen dat het vet verneukeratief is voor je eigen leven. Je bouwt niets op, behalve dan je eigen droomwereldje. En verder word je vet genept; als ze jouw oprecht leuk vind, dan durft ze het wel uit te maken hoor.

Waarschuw beheerder
Gewoon neuken :)

Waarschuw beheerder
Sex met die gene hebben het stiekem opnemen en opsturen naar zijn of haar vriend/vriendin... heb je teminste zeker de garantie dat het over is of die gene moet echt VEEL van die persoon houden of gewoon dom zijn natuurlijk;)
Waarschuw beheerder
Ik heb nog steeds wel contact met hem...maar ja ik heb de situatie geaccepteerd..en wie zegt dat ik op hem wacht..o eght nie he !!hihi .by the way...hij komt vanavond (L)

Waarschuw beheerder
Gelijk uit je hoofd zetten!
Komen alleen maar problemen van!

Waarschuw beheerder
donateur
haha angelrika...good advice... :D:D:D

Waarschuw beheerder
Vergeten!!

Waarschuw beheerder
Vergeten!!! Of wachten tot het uit gaat maar dat is ook weer zo wanhopig heh

Waarschuw beheerder
daar is maar 1 wijze raad voor....trap der niet in!!

Waarschuw beheerder
Op zoek gaan naar iemand die vrijgezel is..
Waarschuw beheerder
gewoon er voor gaan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk donna daar kan ik iets mee

Waarschuw beheerder
:/ het is kut kan ik je vertellen.......

kut

kut

en nog eens KUT!

Waarschuw beheerder
Ik ben nooit zó verliefd geweest op iemand,al heeft ze alweer bijna 2 maanden weer iets met dr ex,blijf gek op d'r.
Nu moet ik het doen met vriendschap,ook leuk natuurlijk,maar het gevoel zal ik tog blijven houden..

Waarschuw beheerder
Schijt aan die vriend hebbe en er voor gaan (als je d'r echt wilt dan) en als je een beetje twijfelt in een andere zee gaan vissen, komt vanzelf goed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mja t was maar een paar weken uit met dr ex,dus ja
Zeker kut als je die persoon een paar keer per week op je werk ziet...

ben nu 2 maanden verliefd op d'r,en ze heeft anderhalve maand ongeveer met de jongen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eerst blijf ik hoop hebben, maar daarna zwakt dat af en kom ik een nieuwe erg leuke jongen tegen en ben ik die ander vergeten :P

Waarschuw beheerder
Kon ik dat maar zeggen ;)

Waarschuw beheerder
ik zeg het wel, maar op dit moment meen ik het niet O:)

Waarschuw beheerder
Nog andere mensen tips? :) ofzo?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eerst blijf ik hoop hebben, maar daarna zwakt dat af en kom ik een nieuwe erg leuke jongen tegen en ben ik die ander vergeten

Zo ging het dus eerst ook altijd bij mij.. Maar het gevoel dat ik nu voor m'n ex heb, dat heb ik nog nooit gehad.. En dat terwijl ik al ooit 2 jaar relatie heb gehad, tóen voelde ik dat zelfs niet.. :nee:

Nu heeft hij dus een andere vriendin, ik laat hun ook met rust, maar hij weet dat ik nog steeds van m hou.. En sinds n paar dagen is ie weer met mij aan het flirten en doen. Dus ik weet heel goed hoe je je nu voelt :yes:

Ik weet ook niet wat ik van m'n ex moet denken :( Ik hoop natuurlijk t beste, maar ja, m'n verstand zegt me om m te vergeten..

Erg moeilijk dus. Ik hoop voor je dat je een btje wat hebt aan alle adviezen. Ik zou er stiekem toch voor gaan, omdat ik dat dus heel stiekem ok wel btje doe.. :)

Suc6!!

Waarschuw beheerder
Tja het is me collega,da's KUT :/

mja doe ik het goed?geef dr vaak complimentjes en toon intresse in alles wat ze doet (zoals het ook in een relatie zou horen)