Partyflock

Forumonderwerp · 750122

Waarschuw beheerder
tja en nu???????????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Laten varen..

Waarschuw beheerder
donateur
ja precies niet achter aan gaan krijg je alleen maar gedonder van denk ik!

Waarschuw beheerder
tja maar als zij t ook wil maar niet durft

Waarschuw beheerder
tsjah dat blijft allemaal moeilijk...

Waarschuw beheerder
donateur
een hoop gedonder om nix... lekker laten gaan die meid... ga lekker stappen en op zoek na een ander die je wel kan bieden wat je nodig bent!!!

Waarschuw beheerder
nee heb je..ja kun je krijgen O:)

Waarschuw beheerder
Whahahaha, ik weet het eigenlijk ook niet!!
Ik tref altijd mannen die een relatie hebben, maar ik doe er dan zelf niets mee, ik wacht altijd totdat diegene zelf wat onderneemt naar mij toe!!!
Heb helemaal geen zin in dat gekloot met dat meissie van em enzo....in relaties stoken is niet myn style!!:no::s
En voor een reactie van hem moet je gewoon geduld hebben...het duurt effe, maar het komt wel!!yes: Tis de moeite waard om te wachten:p
Waarschuw beheerder
donateur
ik had dusa precies t zelfde; alleen zei hij dat ie ook verliefd op mij was. anderhalf jaar later waren we nog geen steek verder.... :(

nu heb ik m eindelijk (met heel veel pijn in t hart) laten gaan.

Hoe moeilijk het ook is, hij of zij is nu eenmaal pas beschikbaar als de relatie over is :/ tot die tijd zou ik niks doen (als ik jou was)

(F)

Waarschuw beheerder
Je hoeft toch ook niet te stoken?

gewoon laten weten hoe je over hem denkt.. laat hem ermee doen wat hij wil

Waarschuw beheerder
gewoon laten weten hoe je over hem denkt.. laat hem ermee doen wat hij wil

Juistem!!:D
Waarschuw beheerder
als je hem laat weten wat je over hem denkt vind ik ook stoken, ik zou gewoon niks zeggen, genoeg andere leuke jongens

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon nx doen, gaat vanzelf wel weer over.
Waarschuw beheerder
gewoon lekker lten lopen :yes:

als een wijf zo bij jouw kerel deed zou je ook echt niet leuk vinde :no:

Waarschuw beheerder
tja maar als je echt gek van die ander bent waa dan????

Waarschuw beheerder
Gewoon laten gaan, anders komt er echt ellende van...
Of die ander moet zo gek zijn op jou dat ie eerst zijn vriend/vriendin dumpt, dan pas moet je het doen....
Waarschuw beheerder
donateur
richie not rich 20 februari 2005 12:38

Ze durft wel, ze wil niet. Alleen vind ze het lullig dat tegen jou te zeggen. Niks mee doen dus (Y)
Waarschuw beheerder
precies ls ze je echt wil kom,t ze wel zolang er een relatie is afblijfen :yes:
Waarschuw beheerder
Dan doe je niks en wacht je tot ze het uitmaakt met die andere gast, laat je haar daarvan bijkomen en ben je er voor haar als EEN vriend, dus neem de tijd, niet dat ze de ene dag met haar vriend ligt te naaien en de volgende dag met jou.
Het laatste dat je wilt is een dame die van de ene in de andere relatie stapt .. geloof me :(

En als ze het niet uitmaakt, dan ga je niks forceren, totaal zinloos.

Dus de tip is: gewoon verder gaan met je leven, EEN vriend zijn voor haar en je merkt het wel.

Als zij niet kan/wil kiezen, dan wil je haar zeker niet, iemand ergens van overtuigen, ergens toe "dwingen" loopt bijna altijd slecht af.
Probeer te relativeren en niet je lul achterna te lopen ;)

Of zij het uitmaakt moet los staan van het feit of ze iets met jou wilt, anders komt er een grote druk te liggen op jullie relatie, als jullie die ooit krijgen.
Ze moet de kans krijgen haar andere relatie rustig te verbreken en te verwerken, anders keert zich dat later tegen jullie.
Hoe dan ook: niks forceren, heb je niks aan.

Waarschuw beheerder
Zozo Bartman, wat een uitleg en dat nog van een KEREL!!:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
:P

Ach hij heeft wel gelijk, maar zou erg van de relatie af hangen of je over alles altijd eerlijk kan zijn...

In het begin meestal wel, maar als je lang samen bent word eerlijk zijn over alles wel moeilijker en als je het zonde vind om je relatie erdoor te beinvloeden kan ik dat goed begrijpen, andersom ook natuurlijk.

Ik hoef ook niet te weten wat ze allemaal uitspookt, zolang ze maar eerlijk is over de punten die wel echt uitmaken (zoals vreemdgaan enzo).
Maar verder heet het gewoon vertrouwen ;)
Waarschuw beheerder
Rianne, helaas ervaring met die situatie en me lul achterna gelopen en dat ging dus fout :(

Al heb ik wel even een tijdje van de betreffende dame kunnen genieten ;)
Al had ik liever nog wat langer van haar genoten ..

Waarschuw beheerder
jongens t word r niet makkelijker op
Waarschuw beheerder
Je wilt haar eigenlijk nu meteen of niet ;) ?

Helaas zal dat meestal niet de beste manier zijn ..

Je wilt toch dat ze bewust voor jou kiest ?
En je wilt toch dat dat gaat werken ?

Wees dan een vriend voor haar, luister naar haar, steun haar in haar besluit, toon begrip, maar hou je vingers van haar af (als dat al niet gebeurd is).
Geef haar de tijd moed te verzamelen, geef haar de tijd het allemaal te verwerken en als ze echt om je geeft, komt het vanzelf allemaal goed :D
Gewoon NU EEN vriend voor haar zijn en geduld hebben.

En anders heb je pech en dan komt het cliche: genoeg andere vissen in de zee ..
Waarschuw beheerder
Ligt eraan met wie die wat zou hebben.. Ken ik der zou ik hem proberen te vergeten..
EN anders zou ik hem wel laten merken wat ik voor um en heb laten beslissen wat hij wil..
Ik zou niet achter hem aangaan ofzo.. maar het wel zeggen wat ik voor hem voel..

Waarschuw beheerder
laten zinken zou ik zeggen...of wachten tot hun relatie uit is....
Waarschuw beheerder
Tegen mij zeggen ze meestal: als het voor je bestemd is komt het vanzelf bij je :p
Waarschuw beheerder
je ken ook jezelf ophange O:)

probleem opgelost (Y)
Waarschuw beheerder
Sorry hoor.. maar dit gaat me wederom weer is te ver...

Kijk, ik snap best dat je verliefd op iemand kan worden, terwijl diegene een relatie heeft...
Wat doe je daaraan? Nou... probeer dan gewoon even geen contact meer met die persoon te onderhouden en laat het gewoon lekker gaan!

Ze heeft een realatie... met andere woorden = bezet!!!!
Ik haat het als mensen in relaties gaan zitten stoken... Sorry hoor, maar dan ben je gewoon heel verkeerd en alleen aan jezelf denkend bezig.

En dan zijn er nog mensen hier die als advies geven... dat ie rustig op dr moet wachten... Dat werkt toch niet, daar maakt die jongen zichzelf alleen maar gek mee, en wil hij haar nog meer.

Hoe onbereikbaarder iemand is, hoe aantrekkelijker iemand is. En dat is nu precies het geval.

Advies voor Richie not rich; zet haar gewoon lekker uit je hoofd en zoek een ander meisje DIE NIET BEZET IS!!!!
En laat mensen die een realtie hebben gewoon met rust.

Waarschuw beheerder
gewoon een ander zoeken die wel vrij is :D
Waarschuw beheerder
tis eigenlijk not done om met iemand te gaan die al een relatie heeft, maja miss gaat t wel helemaal niet goed tussen die 2 en maak je toch een kans! en zo niet laten varen! niet gaan stoken in een goeie relatie :nee:
Waarschuw beheerder
zoals sabje al schreef..

Als je weet dat het echt slecht gaat er voor hem zijn en verder niet t eveel pushen...
En anders laten varen, genoeg vis in de zee
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een ander zoeken die wel vrij is

Precies :yes:

Waarschuw beheerder
tja wast maar zo makkelijk zij wil wel maar ze durft t niet uit te maken
Waarschuw beheerder
Nieca ziet iets over het hoofd:

Richie gaf aan: zij wil eigenlijk ook met hem, maar durft niet, met andere woorden: haar relatie is al gedoemd te eindigen.
Dus hij stookt niet in een relatie en zij is niet echt gelukkig bezet zeg maar, anders zou ze een ander niet leuker vinden en niet met hem willen.
Weet je hoeveel mensen wel niet uit angst voor eenzaamheid, omdat het makkelijk is in een relatie blijven hangen of met iemand nemen ?

Bezet zegt niet altijd dat het goed zit.
Want dan had hij waarschijnlijk ook geen hoop gehad, of deze vraag niet gesteld.
Dus we denken wel degelijk aan de dame in kwestie, ze kan gelukkiger worden ;)

Hij is 28, dus ik neem aan dat hij niet meer zo naief is als een 16-jarige en hij zal echt wel inzien of er een kans is dat zij hem wil of niet.
Hij vraagt alleen hoe hier mee om te gaan.
En mijn advies blijf dan: wees er voor haar als EEN vriend, forceer of push niks, niet bewust lopen stoken, maar objectief blijven en haar de tijd geven.
Merk je dat ze toch niet durft/liever in die relatie blijft hangen, lekker laten gaan en op naar de volgende vis in die grote zee.

Maar omdat ze een relatie heeft maar helemaal vergeten vind ik erg makkelijk!
Zeker omdat hij aangeeft dat zij ook wel wil.
Uiteindelijk gaat het om iedereen z'n geluk.
Alsof die vriend van haar gelukkig moet zijn met een vriendin die liever een ander heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
tja wast maar zo makkelijk zij wil wel maar ze durft t niet uit te maken

Dan wil ze het waarschijnlijk toch niet helemaal, anders had ze het wel gedaan...

Ik kan je een goeie tip geven: laat je niet gebruiken :flower:
Waarschuw beheerder
mijn eerst ervaring met een jongen uit een dating-site..we haaden elkaar ontmoet op Cs in Amsterdam en het voelde meteen goed!! buiten mijn verwachting zelfs. Maar hadden een geweldige nacht en t was erg intensd..maar nu bleek hij dat hij al 2,5 jaar samenwoond? en en nu..? Hij vertelde dat er er gevoelns van hem naar mij is ontstaan.ik heb hem daarom verteld dat ik afstand wilde nemen...maar hij kon t niet...ik heb alle moed bijelkaar genomen en maar genieten wat ik nu heb...ik heb nu onderhand geaccepteerd dat het maar zo is.....:kusje:

Waarschuw beheerder
het hangt van de situatie af...

ziet hij mij niet zitten, dan zet ik er een punt voor mezelf achter en laat ik die 2 gelukkig samen zijn...

ziet hij mij wel zitten, dan zou ik kunnen wachten tot het uit is, maar niet direct een relatie ermee aangaan, rustig aandoen en kijken hoe het gaat en dan evt na verloop van tijd een relatie mee aangaan.

Er tussen stoken is voor mij geen optie...

Wel afspreken/zoenen/sex met hem terwijl hij nog een vriendin heeft, heb ik ooit 1x gedaan(lang verhaal, erg fout ja i know, maar goed daar zit heel verhaal achter!) maar ik zou het niet meer willen en niet meer kunnen! Daarbij blijf je in hoop leven... valse hoop wel te verstaan, want hij/zij blijft toch bij degene met relatie en vind het alleen makkelijk zo'n extraatje erbij!

Als iemand jou ook echt leuk vind, maakt hij/zij het dus wel uit...

Waarschuw beheerder
donateur

Afkappen. Ik heb op dezelfde manier een paar jaar weggegooit. En dat is het laatste wat je wil, geloof me.. !

Waarschuw beheerder
Bartman (Y)
Waarschuw beheerder
If You Love Something.... Let It Go..

If it Doesn't Come Back 2 U..It Was Never Yours

Waarschuw beheerder
jongens en dilemma!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
wachten, en er niet tussen komen

Waarschuw beheerder
donateur
snap nie helemaal wat je probleem is..
als ze een relatie heeft en die op dit moment niet wil be-
eindigen wacht er dan ook niet op...
ga gewoon verder met je leven te leven en wat er komt komt.. ook een andere vrouw of zij als ze er klaar voor is...

Waarschuw beheerder
vorige week zaterdag was ik met een vriendin, haar vriend en zijn vrienden op stap.. een jongen die erbij was vond ik heel leuk, hij mij ook maar hij had een vriendin...

zijn daarna nog een paar keer wat wezen drinken en hij heeft het gisteren met haar uitgemaakt voor mij, terwijl ik had gezegt dat ik het zielig voor haar vond, en dat je iemand niet zomaar aan de kant moet trappen voor een ander...
Waarschuw beheerder
donateur
If You Love Something.... Let It Go..

If it Doesn't Come Back 2 U..It Was Never Yours

Dat heb je nou eens mooi gezegd ;)

Waarschuw beheerder
ben het er ook mee eens :)

Waarschuw beheerder
donateur
allemaal dezelfde adviezen... hoop dat je er wat mee kunt richie!!

Waarschuw beheerder
uhhmm, kappen ermee!!!
weet best dat niet makkelijk is, maar hoe lanegr je ermee door gaat moe moilijker het word, en ja ik spreek helaas uit ervaring:S