Partyflock

Forumonderwerp · 750071
10 volgers · 387927x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 22:48:
Relegies gaan hun gebruiken niet aanpassen aan jou voorkeuren
Jammer genoeg leven we in n samenleving waar dit onnozele gedoe zelfs tot in de regering doordringt

Ik ben juist blij dat het langzaamaan begint door te dringen in de regering dat we onze eigen cultuur de voorkeur mogen geven. Dieren op een pijnlijke manier slachten is bullshit en dat moet in Nederland dus gewoon niet kunnen.
Als je zegt dat wij zelf ook geen heiligen zijn als het op dierenwelzijn aankomt heb je natuurlijk gelijk, maar dit argument is niets meer dan "ja maar jij..." Verbeter de wereld, begin bij jezelf :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 08:57:
Ik ben juist blij dat het langzaamaan begint door te dringen in de regering dat we onze eigen cultuur de voorkeur mogen geven.

De nieuwe integratienota (Donner) van het kabinet als uitgangspunt: Het kabinet neemt nadrukkelijk afstand van het relativisme dat besloten ligt in het concept van de multiculturele samenleving en gaat uit van een samenleving die weliswaar, mede onder invloed van de migranten die zich hier vestigden, verandert, maar die niet inwisselbaar is voor welke andere samenleving dan ook.
:respect:
En als het dan echt moet vanwege die nieuwe ideologie: scheiding van staat en religie !

Waarschuw beheerder
Ja heel leuk maar ben gewoon eerlijk
Als je dat zo en in die context zou zeggen moet je niet n normaal gesprek verwachten
Je kunt zoiets altijd ter sprake brengen in n discussie, geen probleem, maar niet op zo'n manier ff steken en als ik er iets van zeg over respect beginnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 13:56:
maar ben gewoon eerlijk

Ik ben eerlijk Xaeed, je zou imo eens uit die religieuze dwangbuis (die elke religie in feite aan haar belijders wenst op te leggen) moeten stappen om primair als mens (inclusief geloof dus) en niet als religieus beperkte te kunnen praten. De parallel die ik trok, dáár gaat het om, en dan moet je ff de dogmatisch kant los kunnen laten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 24 juni 2011 om 14:04:
Ik ben eerlijk Xaeed, je zou imo eens uit die religieuze dwangbuis (die elke religie in feite aan haar belijders wenst op te leggen) moeten stappen om primair als mens (inclusief geloof dus) en niet als religieus beperkte te kunnen praten. De parallel die ik trok, dáár gaat het om, en dan moet je ff de dogmatisch kant los kunnen laten.

Nee het is niet belangrijker dan ik mn hele levenswijze en kijk op de wereld aanpas aan jou
Wat belangrijk is is dat je btje met respect omgaat met t feit dat ik niet hetzelfde denk als jij
Daar hoort bij letten op je woorden en hoe je met n ander praat
Jij beledigde me door dat te zeggen
Dus niet daarna preken over respect
En al helemaal niet denken dat n ander zich zomaar overgeeft aan jouw visie
Ain't gonna happen
Je bedoelt t misschien goed, maar begin dan eerst maar eens met n btje fatsoen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 14:38:

Jij voelde je op basis van je religie geroepen om beledigd te zijn en dat vind ik jammer.
Je spreekt over respect, fatsoen en iemand in z'n waarde laten, maar bezondigt jezelf aan systeemdenken, zonder te relativeren en binnen gezamenlijke kaderovereenkomsten als gelijken te praten.
Ik waardeer en respecteer jou om wie je als mens bent, niet als belangenbehartiger van de Islam. Ik praat toch ook niet als de paus tegen je ?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 14:38:

Jij voelt jezelf beledigt, als je rein van hart bent is dit niet zinvol en logisch ook. 't is enkel weer een aanduiding dat je of twijfelt, of licht ontvlambaar bent. Beiden scenario's zijn funest voor jezelf. Wat de ander ook zegt, je hebt een eigen waarheid die mits ie goed in elkaar steekt qua beredenering solide genoeg is om kritiek en "beledigingen" te kunnen weerstaan zonder een shift in je gemoedstoestand.

Ik vermoed dat je er nog steeds niet bent.....

Waarschuw beheerder
Mijn haar wil niet zitten vandaag :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 15:08:
Mijn haar wil niet zitten vandaag

Het staat je ook niet :devil:

Waarschuw beheerder
Ik scheer m'n kop wel weer kaal :'(

Waarschuw beheerder
*edit, viel mee :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 15:18:
Ik scheer m'n kop wel weer kaal

ben je ook weer gelijk een stapje dichterbij boedhist te zijn...

Waarschuw beheerder
Ik ben al eens een paar jaar met een kale kop door het leven gegaan. 8)
Maar toen was ik niet bepaald boeddhistisch O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 12:51:
maar zelf heb je weinig argumenten gegeven, btje makkelijk van je Star

Ja daag... ik had als laatste nog een tekst van 500 woorden getypt maar daar had je nooit op gereageerd...
zat argumenten gegeven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 24 juni 2011 om 15:26:
Ja daag... ik had als laatste nog een tekst van 500 woorden getypt maar daar had je nooit op gereageerd...
zat argumenten gegeven

ze lezen alleen graag elkaars gezever :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 15:26:
Ik ben al eens een paar jaar met een kale kop door het leven gegaan.
Maar toen was ik niet bepaald boeddhistisch

Viezeng nasie!

Waarschuw beheerder
Nasie? Nasie? Who the fuck is Nasie?

Twenty-four years just waiting for a chance,
To tell her how I'm feeling, maybe get a second glance,
Now I gotta get used to not living next door to Nasie...
Nasie, who the fuck is Nasie :@

Waarschuw beheerder
wat een
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 24 juni 2011 om 15:27:
gezever

Niveautje lik me t vestje hier
Denk dat t weekend ons goed zal doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 16:40:
wat een
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 24 juni 2011 om 15:27:
gezever

Niveautje lik me t vestje hier
Denk dat t weekend ons goed zal doen

Ja sorry man, ik ben er ook gewoon nogal klaar mee zeg maar. Dan lukt het me nooit zo goed om serieus te doen.
'kan je beter niks zeggen'... ja das waar :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 24 juni 2011 om 02:07:
Eerlijk gezegd sla je me hiermee helemaal met stomheid. Zo had ik 't nog niet bekeken

:)
Uitspraak van inactief op vrijdag 24 juni 2011 om 03:07:
Marokkaanse jongeren verstoren rouwstoet

zag het ja, echt weer zo van nee he alweer moslims. :nocheer: voor hun moet je respect hebben, maar andersom? :/
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 15:18:
Ik scheer m'n kop wel weer kaal

ga je dan ook weer gabber maken, daarin was je altijd goed :respect: psycho forze O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 17:52:
hitler come back, you forgot the muslims and the blacks

Waarschuw beheerder
:o nou lijkt het net of ik dat heb gezegd :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 16:55:
ga je dan ook weer gabber maken, daarin was je altijd goed :respect: psycho forze O:)

't gaat alleen even om dat ene zinnetje ;) :P

Jij bent ook zo'n mooi gespleten figuur he.. eerst overal zeggen dat hardcore puberherrie is, en nou zeg je mij weer dat ik weer gabber moet gaan maken... ;)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Gewéééldig :'(

Wel een dikke na-galm trouwens, kan een ekte reverb een puntje aan zuigen jwt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 17:11:
Jij bent ook zo'n mooi gespleten figuur he.. eerst overal zeggen dat hardcore puberherrie is, en nou zeg je mij weer dat ik weer gabber moet gaan maken...

omdat jou dat beter ligt qua producties

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 17:43:

En daarom beweer ik ook al jaren dat jij TOTAAL GEEN VERSTAND VAN MUZIEK hebt. Dozart, gewoon op de huidige toer verder, de kwaliteit leg hierin ook stukken hoger.

Waarschuw beheerder
o gut, omdat ik jou een prutser vind, heb ik totaal geen verstand van muziek? :roflol:

Waarschuw beheerder
Je draait de boel om Xeno, typerende plebejer tactiek. Hoe kon ik een jaar of 2 weten dat jij mij een prutser vond? :rot:

Auti-bwoii

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 17:45:
TOTAAL GEEN VERSTAND VAN MUZIEK

goede muziek:

Waarschuw beheerder
Doe mij dezeng dan meah

:honger:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 17:43:

Ik kan alle stijlen doen als ik maar liefde voor de muziek heb. Hardcore is al lange tijd m'n ding niet meer, evenals het bijbehorende cultuurtje eromheen. Sporadisch af en toe nog een Hardcore track maken is wel leuk af en toe.. net zoals ik af en toe een HC-feestje of cd'tje opzetten nog wel eens leuk vind, maar ik heb nou een lekkere eigen sound te pakken en daar richt ik me nu vooral op en probeer ik verder te ontwikkelen en te kijken waar het heen gaat. 't Gaat goed zo, dus ik verander niks. :)
Ik hou eigenlijk sowieso niet zo van produceren binnen bestaande genres.. dat keurslijf waar je dan weer zo in terecht komt vind ik inspiratieremmend... ben nou eenmaal een vrije vogel :P
Waarschuw beheerder
Ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 18:04:
ben nou eenmaal een vrije vogel

Open up, everything's waiting for you
You can go your own way, go your own way

(Y)

Waarschuw beheerder
Jullie raden nooit waar ik vanavond ben geweest...

....

And it was nice. :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 20 februari 2005 om 03:10:
Geloof jij in god?

Alleen als het uitkomt :smoke:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2011 om 01:33:
it

Toch niet in Apeldoorn ofzo, die internetpastoor zag ik net nog bij K&B :$ zat ook zo'n beschaafde wietroker :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 25 juni 2011 om 01:50:
Toch niet in Apeldoorn ofzo, die internetpastoor zag ik net nog bij K&B :$ zat ook zo'n beschaafde wietroker :X

Nee in Utrecht. In deze kerk: http://utrecht.okkn.nl/ erg mooie, en sfeervolle kerk, maar ook tegelijk sober en mild; een goede, gebalanceerde melange. ;) 'k Was er met kerst ook.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2011 om 01:57:
deze kerk: http://utrecht.okkn.nl/

Erg sfeervolle kerk idd, lekker sobere vroeg-Romaanse basiliek (Y)

Waarschuw beheerder
Weg drmee :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2011 om 02:09:
Weg drmee

Je bent toch niet ook zo'n Halve Zijlmaat he :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 25 juni 2011 om 02:05:
Erg sfeervolle kerk idd, lekker sobere vroeg-Romaanse basiliek (Y)

Yesh.. een oud-katholieke kerk idd. Was fijn vertoeven, prettige atmosfeer en een erg mooi gebouw. De binnenkant van die kerk schept een mooie, spirituele sfeer. Ik blijf kerken schitterende gebouwen vinden met een mooie speciale sfeer. Dat moet toch niet verloren gaan in dit land. Zo slecht is het niet dat het dat verdient.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2011 om 02:27:
Zo slecht is het niet dat het dat verdient

Net als de zwaksten in onze samenleving worden ook de minst opleverende gebouwen niet ontzien :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 25 juni 2011 om 02:42:
Net als de zwaksten in onze samenleving worden ook de minst opleverende gebouwen niet ontzien :S

Das stimmt ja. Maar kerken zul je niet zomaar uit het straatbeeld zien verdwijnen denk ik. Denk ik... ik weet het niet zeker natuurlijk.

Bedoelde er eigenlijk ook mee dat de kerk beter weer een beetje aan populariteit kan herwinnen en z'n weg vindt om wat meer in deze tijd te gaan passen.
Dus gewoon weg met dat oude testament en een gnostisch christendom (nu kán het immers), based on the new testament & the new ghospels. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2011 om 12:53:
Denk ik... ik weet het niet zeker natuurlijk.

Ik weet 't wel zeker; in m'n eigen omgeving heb ik ze al aan de dienst onttrokken en vervolgens gesloopt gezien. Alleen gebeurt dat met gebouwen veel trager in de tijd dan met de zwakke en kwetsbare mensen, bij hen zie je vaker en sneller het verval on der invloed van o.a. overheidsbeleid.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2011 om 12:53:
Bedoelde er eigenlijk ook mee dat de kerk beter weer een beetje aan populariteit kan herwinnen en z'n weg vindt om wat meer in deze tijd te gaan passen.

Dat is geheel afhankelijk van de interactie tussen kerk en gelovigen en ik ben bang dat 't nooit meer wordt zoals het was, is ook niet de bedoeling uiteraard, maar ik bedoel dus ook anders zowel inhoudelijk als in omvang.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 25 juni 2011 om 13:38:
Dat is geheel afhankelijk van de interactie tussen kerk en gelovigen en ik ben bang dat 't nooit meer wordt zoals het was, is ook niet de bedoeling uiteraard, maar ik bedoel dus ook anders zowel inhoudelijk als in omvang.

Moet ook niet hetzelfde worden als voorheen. Maar gewoon een kerk die bij deze tijd past. Dus, drugsgebruik aanmoedigen, de kerkdiensten op zondagochtend verplaatsen naar de middag zodat de mensen eerst hun kater uit kunnen slapen. Seksuele losbandigheid aanmoedigen, en vooral veel cabaret tussen de preken door.

*ik ga er later ff serieus op in* ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2011 om 17:55:
ik ga er later ff serieus op in*

Shit, hoopte dat je seri was:/
Waarschuw beheerder
Ey God,

Ik ben dronken.... :O
Wat ga je er aan doen dan ?
Huh wat ?
Wat zeg je ? Ik hoor je niet.....
Ik hoooooooooor je nieeeeeeeeeeet.....
zeg dan wat als het niet mag.................................
oow je had 1500 jr geleden aan iemand doorgegeven dat k geen alcohol mag nuttigen ?
Ooow had dat dan gezegt joh...

:/ mafkees

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op zaterdag 25 juni 2011 om 23:03:
:/ mafkees

Je preekt tegen de verkeerde, dit is pf :rot: