Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 400853x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Over oordelen heb ik niks gezegd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op zaterdag 6 december 2008 om 17:54:
Over oordelen heb ik niks gezegd.

Neen maar dat word hier door sommigen beweerd:) en daarom zei ik dus dat het misschien wel bewust kan zijn maar dat het niet iets is dat oordeeld, daar kan ik me niet achter stellen.

Het creeert dan eigenlijk en laat het voor de rest zo denk ik, en de natuur en het leven gaat van daar af verder met eigen ontwikkeling. enkel zorgt deze energie er dan voor dat alles word in stand gehouden, door middel van de energie dat het over brengt. Zoals een stukje dat ik dus onlangs gelezen heb over dat nul punt veld, een constant heen en weer kaatsen van energie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 17:22:
Wat mij betreft is dat bewijs al wel geleverd.

Waar? defineer de ziel eens dan gezien ik er totaal geen logica in zie. En dat is niet mijn beperking gezien VEEL mensen het niet zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 18:33:
de ziel

Ik denk zelf dat het het niet-stoffelijk lichaam is wat de mens bezit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 6 december 2008 om 16:37:
;p
Dat is toch niet hetgeen wat je bedoeld met cultuur in de zin "aanpassen aan onze cultuur" iig of wel? :)

deels wel toch, het is in onze cultuur, dan zijn dat gewoonten:D

Daarbij, heb je weleens met KLM gevlogen:D.....Wat zie je dan op het filmpje als je in Amsterdam land??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 23:09:
Wat zie je dan op het filmpje als je in Amsterdam land??

zeg het eens:) ik kom altijd per trein :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 6 december 2008 om 23:11:
zeg het eens:) ik kom altijd per trein :D

Waar staat het land vol mee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 23:12:
Waar staat het land vol mee?

zou het niet kunnen zeggen, ga er niet elke week heen ofzo:D Maar ik gok dat je het op kerken hebt??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 6 december 2008 om 23:15:
zou het niet kunnen zeggen, ga er niet elke week heen ofzo:D Maar ik gok dat je het op kerken hebt??

Waarom nou kerken?

FAIL:

Zonnebloemen, Windmolens,?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 23:17:
Waarom nou kerken?

vanwege het topic onderwerp:D zijn jullie niet meer bekend voor tulpen? mmm en kaas :honger: ben eens naar een kaasfabriek geweest, njummie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 6 december 2008 om 23:19:
zijn jullie niet meer bekend voor tulpen? mmm en kaas :honger: ben eens naar een kaasfabriek geweest, njummie

Goedzo hehehe, U bent geslaagd voor de inburgeringscursus van Muskiet:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 23:18:
Ik wou het net niet zeggen

:lol: die heeft te veel kaas op:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 6 december 2008 om 23:20:
:lol: die heeft te veel kaas op:p

_________
\
/:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 23:20:
Goedzo hehehe, U bent geslaagd voor de inburgeringscursus van Muskiet

dankje:p maar wij hebben frietjes ;) en chocolade:p en bier :D

Was daar eens naar een of ander oud dorpje, geeeen idee waar juist geweest waar ze nog ambachtelijk kaas maakten, best mooi :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 6 december 2008 om 23:23:
danje:p maar wij hebben frietjes ;) en chocolade:p en bier :D

Ik ook:kwijl: :D

Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 6 december 2008 om 23:23:
Was daar eens naar een of ander oud dorpje, geeeen idee waar juist geweest waar ze nog ambachtelijk kaas maakten, best mooi :jaja:

Gouda:respect:
Waarschuw beheerder
Staat trouwens (een van) de grootste moskee(n ) niet in nederland??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 6 december 2008 om 23:25:
Staat trouwens (een van) de grootste moskee(n ) niet in nederland??

Klopt: >> http://www.top010.nl/html/grootste_moskee_van_nederland.htm

Blijkt de grootste moskee van Nederland en Europa te worden.

Lees op internet dat iedereen elkaar wil overtreffen met het bouwen van de grootste moskee!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom zo 2 rare torens:s net uitkijkposten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 6 december 2008 om 23:30:
waarom zo 2 rare torens:s net uitkijkposten

Ehm doet je denken aan een staalfabriek:p
Waarschuw beheerder
Ben nog nooit in een moskee geweest, en al 10jaar niet meer in een kerk:p enkel eens in de notre dame met een schoolreis 2jaar geleden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 23:28:
Klopt: >> http://www.top010.nl/html/grootste_moskee_van_nederland.htm

Vind m niet mooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --*-- op zaterdag 6 december 2008 om 23:45:
Vind m niet mooi

ik ook niet, vooral met die rare torens er boven op:s

en deze is nog lelijker vind ik:s:s
"Mevlana Moskee mooiste gebouw van Rotterdam"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --*-- op zaterdag 6 december 2008 om 23:45:
Vind m niet mooi

Niet zoals een moskee zoals deze hoort te zijn

Aya Sofia in Istanbul weer wel:D
Waarschuw beheerder
Zit net naar n filmpje te kijken van qlimax dit jaar, en achteraan de zaal vind je de flower of life:p:p (viel me op:)) blijkbaar zijn ze er overal met bezig:p

Waarschuw beheerder
De meeste moskeeën vind ik wel mooi qua bouwstijl, maar deze dan weer niet. Die torens vind ik niet mooi. Maargoed, hij is nog niet af als ik dat in de brichten in die link moet opmaken..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 12:32:
Is eens wat anders dan zo'n standaard kerk of cathedraal, goed op deze na dan>

Aparte bouwstijl maar niet mijn smaak :no:
Waarschuw beheerder
eigenlijk he, we zitten ons af te vragen hoe men die piramiden bouwde, maar als je eens rond kijkt in de steden, neem nu vb hier bij ons het belfort, in frankrijk de notre dame enzo verder, ze hadden toen toch ook geen kranen enzo??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zondag 7 december 2008 om 12:44:
eigenlijk he, we zitten ons af te vragen hoe men die piramiden bouwde, maar als je eens rond kijkt in de steden, neem nu vb hier bij ons het belfort, in frankrijk de notre dame enzo verder, ze hadden toen toch ook geen kranen enzo??

houten steigers :) alles werd vanaf de grond af opgebouwd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoeveel doden zullen ze daar niet gehad hebben dan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zondag 7 december 2008 om 12:54:
hoeveel doden zullen ze daar niet gehad hebben dan.

ontelbaar veel :dood:de mensen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 12:48:
houten steigers :) alles werd vanaf de grond af opgebouwd

:roflol: in 20 jaar meer dan 2.000.000 uit graniet gekerfde stenen sommige van meer dan 50 ton....:lol: met houten steigers!!!!!! good luck :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zondag 7 december 2008 om 14:14:
:roflol: in 20 jaar meer dan 2.000.000 uit graniet gekerfde stenen sommige van meer dan 50 ton....:lol: met houten steigers!!!!!! good luck :woep:

Ik was erbij, vorig leven,:p trouwens hoe denken jullie over het vorige leven?:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zondag 7 december 2008 om 14:14:
in 20 jaar meer dan 2.000.000 uit graniet gekerfde stenen sommige van meer dan 50 ton.... met houten steigers!!!!!! good luck

Hoe denk jij dat het dan gegaan is? Ik zelf ben namelijk nogal geintereseerd in dit onderwerp. Het mooie is ook dat veel piramides gebouwd zijn waarbij sterrenkunde ook om de hoek komt kijken. Verschillende gedachtes omtrent dit onderwerp heb ik al gehad wat betreft technieken, waaronder de stenen verplaatsen door middel van ronde balken en de stenen op die manier omhoog zien te krijgen. De stenen als het ware omhoog rollen over ronde balkjes. Toch twijfel ik nog ten zeerste hierover. Piramides zijn zeer zeker wel mysterieus en ik ben er zelf hevig van overtuigd dat er heel veel meer achter schuilt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 14:24:
Ik was erbij, vorig leven, trouwens hoe denken jullie over het vorige leven?

Geloof ik in. Ik ben van mening als je je taak niet vervuld in een leven, dat je dan reincarneerd. Ik geloof ook dat je door middel van meditatie meer te weten kan komen over je vorig leven en dat in dit leven bepaalde dingen uit een vorig leven ook deel uitmaken. Dus dat je bepaalde kennis meekrijgt uit je vorig leven waardoor je je ziel verder kan ontwikkelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 14:30:
Geloof ik in. Ik ben van mening als je je taak niet vervuld in een leven, dat je dan reincarneerd. Ik geloof ook dat je door middel van meditatie meer te weten kan komen over je vorig leven en dat in dit leven bepaalde dingen uit een vorig leven ook deel uitmaken. Dus dat je bepaalde kennis meekrijgt uit je vorig leven waardoor je je ziel verder kan ontwikkelen.

Soms denk je van, ja ja hier ben ik al eens eerder geweest, dit herken ik...
terwijl je er nog nooit in je huidige leven bent geweest, dat dingen terugkomen.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 14:35:
terwijl je er nog nooit in je huidige leven bent geweest, dat dingen terugkomen.......

Precies, zo'n dejavu moment.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 14:28:
De stenen als het ware omhoog rollen over ronde balkjes

hmm schijnt niet te kunnen kloppen omdat ze daar geen bomen voor hadden en er zijn geen bewijzen dat ze die bomen van een ander land haalden ook.

met eens
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 14:35:
terwijl je er nog nooit in je huidige leven bent geweest,

soms heb je dat ook met mensen, die je nog nooit gezien hebt, je komt ze tegen en het lijkt alsof je ze al kent, ik denk dat die personen misschien wel bij je waren in een vorig leven en de ziel dit onbewust herkent ofzo.

Waarschuw beheerder

Sluit ik mij bij aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 14:51:
Precies, zo'n dejavu moment.

ja idd, net als toeval, hoe groot is de kans dat je een bekende tegen komt:D..

Uitspraak van Eibhlin op zondag 7 december 2008 om 15:12:
soms heb je dat ook met mensen, die je nog nooit gezien hebt, je komt ze tegen en het lijkt alsof je ze al kent, ik denk dat die personen misschien wel bij je waren in een vorig leven en de ziel dit onbewust herkent ofzo.

Ja precies, en ook van. hé jou ken ik ergens van, maar t niet kunnen plaatsen.....

Waarschuw beheerder
hmm schijnt niet te kunnen kloppen omdat ze daar geen bomen voor hadden en er zijn geen bewijzen dat ze die bomen van een ander land haalden ook.

Buitenaardsen? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 15:21:
Buitenaardsen? :P

Vikingen?
Waarschuw beheerder
Buitenaardsen?

Vikingen?

buitenaardse vikings??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zondag 7 december 2008 om 15:23:
buitenaardse vikings??

Ze hadden immers Vikingschepen, konden veel hout vervoeren.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zondag 7 december 2008 om 15:23:
buitenaardse vikings??

B)
Waarschuw beheerder
het is jammer dat veel documenten vernietigd zijn en geen enkele hyroglief verteld over de pyramiden. Misschien vonden ze toch een manier van gewichtloosheid, of levitatie geloof ik? Maar dan is natuurlijk de vraag, wie leerde hen dat.

Waarschuw beheerder

Ja inderdaad. Mischien handelaren? Maar dan nog, mij lijkt het dan nog een onmogelijke opgave. Met rollen kun je zware dingen verplaatsen maar ook 50 ton? Dat lijkt me alsnog behoorlijk zwaar..

soms heb je dat ook met mensen, die je nog
nooit gezien hebt, je komt ze tegen en het lijkt alsof je ze al kent, ik denk dat die personen misschien wel bij je waren in een vorig leven en de ziel dit onbewust herkent ofzo.

Ja inderdaad, zo is dat wel met meerdere dingen. Ik heb het niet al te vaak maar wel heel af en toe. Dan sta ik echt te kijken van "huh, dit ken ik" Het komt heel apart over maar het voelt tegelijekrtijd ook zo vertrouwd. Met mensen heb ik het nog niet gehad, maar stel dat het me overkomt dan ga ik wel een praatje maken met die persoon. Het lijkt me namelijk vrij logisch dat die persoon mij dan ook op de een of andere manier moet kennen al hoeft dit niet zo te zijn.

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 15:16:
ja idd, net als toeval, hoe groot is de kans dat je een bekende tegen komt..

Hmm, is denk ik geen toeval, ik denk dat dit de bedoeling is juist.

Buitenaardsen?

Hehehe, wie weet, ik sluit niks uit;)