Waarom is God persé een heer en waarom geen vrouw?
Waarom een God en geen Godin?
Hij heeft t tegen Paul en zn homeys hier: unstable men lacking wisdom
In principe vrouwonvriendelijker dan de Islam.
Sharia-wet is n heel soepele logische wetgeving hoor
Ik moet me er eens in verdiepen
Dit zijn toch echt middeleeuwse praktijken??
De christenen daar wonen in sloppenwijken letterslijk tussen het afval. Ze worden op straat aangevallen, bespuugd en sigaretten worden naar hen gegooid. Ze kunnen geen rijbewijs halen, geen werk vinden...omdat ze geen paspoort krijgen als bekend is dat ze christelijk zijn, het is er ook verboden kerken
Op papier en in de wetten staan allemaal mooie woorden dat iedereen gelijk is en niemand mag beoordeeld of gediscrimineerd worden op grond van geloof, in praktijk is dit echter helemaal anders.
Christenen krijgen daar geen paspoort, worden bedrijgd met hun leven, verkrachtingen en martelingen, ze worden zomaar zonder reden opgepakt door de geheime politie die daar overal op straat rond loopt, het uitgeven of openbaar tonen van christelijke kranten of zo wordt bestraft met een gevangenisstraf.
christenen zelf wat ook door hun zelf kwam, hebben geen goede reputatie.
Daarbij christenen kiezen er zelf voor om daar te wonen, ze kunnen immers ook weg gaan!
Het gaat ook over kleine kinderen, er zijn mensen vermoord, in elkaar geslagen, jonge meisjes verkracht en ontvoerd en verplicht zich tot de islam te bekeren en met een moslim te trouwen, hoewel deze huwelijken vaak illegaal zijn omdat het om minderjarige meisjes gaat van 16/17 jaar.
Is ook zo, ze wonen in die wijken omdat ze daar binnen die muren minder worden lastig gevallen, ondermeer omdat echt overal afval ligt en er varkens lopen,
en moslims zijn niet bepaald dol op varkens om de een of andere reden.
Trouwens, je zegt ze kunnen weg gaan maar daarin tegen ben je er dan ook tegen dat hier zo veel buitenlanders komen wonen, waar ga jij ze dan naartoe doen?
Blanke toeristen worden daar ook vaak aangevallen in bepaalde delen. Ze kunnen jou evengoed in elkaar kloppen.
Soort community ? Zie je ook veel in USA, rijkere wijken.
terwijl hun reis agent dat ten striks adviseert niet daar heen te gaan. Neem downtown LA, je word er zo beroofd.
Hé toeristen, die hebben geld, zakken rollen ........
Je kan het meer als een muur van vuilzakken en stank zien
Ze zijn inderdaad niet altijd even slim
Voor de rest weet ik niet of het altijd zo simpel ligt om je boeltje te nemen en naar een ander land te gaan, ze hebben immers ook niks van papieren of een pasport aangezien ze dat niet krijgen.
Jullie theologie is een POGING om jezelf te hervinden.
De enige die wat zou kunnen betekenen is XaeeD
Denk jij dat Zeitgeist dé waarheid over religie is?
Dan ben je al misleid joh
Jullie theologie is een POGING om jezelf te hervinden.
Je zit niet op mn niveau haha
Je ziet niet wat ik zeg als ik praat in n metafoor
Voel me net Jezus opeens die tegen zn domme volgelingen praat in t NT haha
Mn punt was niet t branden van je vingers, ik zei tog dat t niet echt gebeurd was
Mijn vader zei me de hete kachel niet aan te raken
Leren van mn fouten?
Ik zei mn broertje de hete kachel aan te raken
Hij brandde zn vingers
Ik leerde van zijn fouten
Is niet echt gebeurd
Mn punt is dat de echte slimme mensen niet leren van hun eigen fouten
Ze leren van andermans fouten
Mn punt was dat je kennis neemt van anderen, dat is wijzer dan denken dat jij zelf kennis kunt bemachtigen zonder kennis te nemen van mensen die jou leren en zelf geleerd zijn
Het beantwoord anders wel een heleboel vragen.
Net als alle religies. Jezelf vinden doe je niet, religies zijn bedoeld om jezelf niet meer te vinden. Alleen mensen denken zich gevonden te hebben. Geeft allemaal niet, daar zit ik niet mee zolang mensen mij maar niet lastig vallen met hun "geloof".
Klopt ik zit hoger dankzij de waarheid
Denk je nouw echt dat ik dat niet begrijp?
Ik?
Ik doe alleen mee hier in dit topic, ik ben geen geleerde in Islam ofzo
Maar als je Islam wil leren kennen moet je t leren van n geleerde Moslim
Niet je mening erover vormen op basis van wat je observeert in t nieuws enz
Dr zitten namelijk veel fouten in
Lachwekkend vind ik dat
Je begreep mn voorbeeldje niet
that's oki..
Week wel zeker, zag t in je reactie.. achteraf beweren dat je t wel begreep gaat niet meer he vriend
Dan had je niet gereageerd zoals je deed op wat ik zei.. wát ik echt zei ontging je maar ey.. whatever
Hamza Yusuf ofzo, laat hem maar s langskomen.. dr zal niemand in Nederland zijn die tegen zo iemand zal 'winnen'
Alle ideologiën zijn gebaseert op één ding en dat is mekaar van kant maken zodat er geen woorden meer hoeven te vallen. Dat alles één is. Het beheersen van de mensheid. De liefde hebben over macht.
Daarom is deze discussie oneindig en alleen te winnen met bloedvergieten wat de mensheid zo wreed maakt.
Mijn vader zou zeggen
Allesj komt goed
Echt waar? Islam die gedachte alleen al
Ben ik t niet mee eens en ik kan je verze quoten die dat tegenspreken
Dus moet je t wel fout hebben
Dit vind ik n erg extreme opmerking
Extremistische atheist?