Partyflock

Forumonderwerp · 750071
10 volgers · 375091x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=160 height=150 cacheid=0005b93c0011b0b7759a77951a009759a7]http://www.gifs-online.de/gifs/teufel/anila41.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
ik werk bij de belastingdienst,en ik heb in de ouwe catacomben van r'daaal mill hilplein oude documenten gezien
waar god nog enkele aanslagen heeft staan en nog steeds nix afgelost
z'n sofi nr. was 1
Waarschuw beheerder
donateur
nee geloof ik niet in en mocht hij toch bestaan is het n eikel
Waarschuw beheerder
donateur
[quote]z'n sofi nr. was 1[/quopte]
kanje m aan de hand daarvan dan niet traceren en zn adres online zetten? :/ ik hebm ook nog wel wat te melden ;d
Waarschuw beheerder
ik geloof er wel in. En het is inderdaad iets waar je steun aan kunt onttrekken. Maar het is niet zo dat ik naar de kerk ga. Geloven in god kan je op je eigen manier doen. Evenals het geloven in iets anders. Iedereen moet zelf weten waar ze wel al dan niet in geloven. Wel of niet geloven wordt door een groot deel bepaalt door je ervaringen.

Waarschuw beheerder
:nee:

ik geloof al die verhalen over hem niet hoor :)

Waarschuw beheerder
Neej.. maar als ie d'r is, ik kan nu wel ff wat hulp gebruiken :'(

Waarschuw beheerder
O ja en ik denk dat er zoveel mensen gelovig zijn omdat ze bang zijn voor het onverklaarbare. Als je dan maar alles doet wat in de bijbel staat, en er MOCHT een god bestaan, dan ben je in elk geval zeker van een goed leven na de dood. Op die manier... (Of je bent zo opgevoed dat er niets anders denkbaar is dat kan ook..)

Waarschuw beheerder
je kunt ut ook zo bekijken, (hoorde k op tv btw)

als je gelooft en et is niet waar dan ben je die paar jaar dat je leeft voor de gek gehoude ?

maar geloof je niet en hij bestaat wel en je na je dood ben je toch wel voor ellendig lange tijd genept :S

toch wel iets om over na te denke voor sommige ;)
Waarschuw beheerder
ik denk niet dat het iets is waarbij je heel erg stil moet gaan staan. Zoiets moet je geloven of niet. Je moet niet naar aanwijzingen gaan zoeken omtrent dit onderwerp. Bij iedereen gebeurt er wel iets in het leven waar ze van denken dat het een wonder is. Het is maar net hoe en waarmee je de link dan legt.
Waarschuw beheerder
ik geloof niet in god.

Waarschuw beheerder
-1
oerknal??? hhahaahhhahahahahahhahahaha :D:D:D:D

kaaaaaaaaaaadddddddddddoooooooooeeeeeeeennnnnggggggggg !!!

...en er was leven !!! jeh right....:gaap:

Waarschuw beheerder
de oerknal staat los van God!! dat zijn twee verschillende verhalen...Ik geloof niet in God...God is een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!!!

Waarschuw beheerder
ja

Waarschuw beheerder
De vraag is niet "geloof je in god", maar beter is: "gelooft god in jou"... niemand kan bewijzen dat hij/zij/het bestaat... maar het is ook moeilijk te bewijzen dat hij/zij/het niet bestaat... de mens weet niets... maar we weten allemaal dat er meer tussen hemel en aarde... misschien heeft god, na die ene keer, meerdere malen zijn zoon gestuurd om de mensheid weer te redden, maar denk dat de zoon het niet echt lang heeft kunnen uithouden... de laatste keer was in 1970.... hij was geboren in de bijlmer, op zijn 30ste kreeg hij boodschappen door van de engelen, die em vertelde dat hij de zoon van god was, kort daarna is ie opgenomen in een inrichting... 3 jaar later is ie vrij gekomen en geprobeert normaal door het leven te gaan... huisje-boompje-beestje enzo... maar hij vond dat zo fucking saai, dat ie kort daarna zichzelf van kant heeft gemaakt... had god laatst aan de telefoon, hij was echt pissig... het kon volgens hem zo niet langer, maar hij ging niets meer sturen....

Waarschuw beheerder
De vraag is niet "geloof je in god", maar beter is: "gelooft god in jou"... niemand kan bewijzen dat hij/zij/het bestaat... maar het is ook moeilijk te bewijzen dat hij/zij/het niet bestaat... de mens weet niets... maar we weten allemaal dat er meer tussen hemel en aarde... misschien heeft god, na die ene keer, meerdere malen zijn zoon gestuurd om de mensheid weer te redden, maar denk dat de zoon het niet echt lang heeft kunnen uithouden... de laatste keer was in 1970.... hij was geboren in de bijlmer, op zijn 30ste kreeg hij boodschappen door van de engelen, die em vertelde dat hij de zoon van god was, kort daarna is ie opgenomen in een inrichting... 3 jaar later is ie vrij gekomen en geprobeert normaal door het leven te gaan... huisje-boompje-beestje enzo... maar hij vond dat zo fucking saai, dat ie kort daarna zichzelf van kant heeft gemaakt... had god laatst aan de telefoon, hij was echt pissig... het kon volgens hem zo niet langer, maar hij ging niets meer sturen....

ik geloof dat er meer is en voor de rest ik weet het niet maar ik sluit me aan bij dit verhaal:yes:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
volgens mij is het gewoon een sprookje:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de eerste persoon die kan bewijzen dat God niet bestaat, mag zich bij mij melden!

dan stap ik van mijn geloof af.

ik denk niet dat God een vriendje is voor jouw fijne gemoedstoestand. het aanvaarden van Jezus als jouw Heer en Heiland in je leven heeft daarvoor te veel consequenties waarbij je niet alleen leuke dingen zult meemaken. en waarom je die dingen meemaakt, is omdat Hij van je houdt en je vormen tot een liefdevol mens. dus zul je ook pijn en verdriet ervaren opdat je anderen kunt bijstaan die dat zullen ervaren, opdat je in al je zwakheid Zijn kracht ten volle kunt ervaren

besides, geloven is een overtuiging. dat kan je ook niet iemand anders opleggen.

God is ook geen sinterklaas die je vraagt God geef me dit en geef me dat. Bedenk goed waarom jij er bent. Ben jij er voor God of is God er voor de mens als leuk verzinsel?!

Daarbij kom je bij de vraag: waarom ben ik hier op aarde? wat is mijn doel?

ff een metafoor :)

Pinokkio is het produkt van marionettenmaker Gepetto. Gepetto is de uitvinder en Pinokkio is de uitvinding.

Wie anders dan Gepetto weet beter wat het doel is van Pinokkio dan Gepetto?!

dus wie weet beter waarom wij mensen op aarde zijn dan onze schepper?

Waarschuw beheerder
ja

Waarschuw beheerder
nee
Waarschuw beheerder
donateur
Nee absoluut niet, ik kan niet geloven in een of ander verhaaltje die van geen kanten klopt...

Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
jah hij is er en hij heeft ons geschapen naar zijn evenbeeld..wij zijn in feite ook goden wij kunnen ook dingen scheppen kijk maar om je heen,kijk naar jezelf

Waarschuw beheerder
hier kan ik me toch zo druk om maken.

de bijbel is geschapen door apostelen die dingen hebben gehoort en gedeeltelijk hebben waargenomen.

Jezus was een normaal mens die toch geestelijk in de war was, kan toch. Er zijn nu zat mensen die denken dat ze de zoon van god zijn en die worden opeens raar aangekeken, is dat niet raar dan?????

Jezus stierf niet voor ons 'makkelijk zegge trouwens' maar hij was gewoon van volle overtuiging dat hij de zoon van god was 'geestelijk in de war dus'. Dus hebben ze hem maar gemarteld en uiteindelijk opgehangen, omdat hij beweerde dattie koning was , haha daar moet je bij een echte koning niet aankomen :P

in een man genaamd jezus wil ik wel geloven en hoe hij tot z'n eind is gekomen. Maar het was gewoon een kwakzalver die mannen'apostelen' wist te overtuigen een volle bijbel te schrijven.

dit is nog maar mijn eerste bericht, maar er komen meer :)

Daarbij kom je bij de vraag: waarom ben ik hier op aarde? wat is mijn doel?

je moet neit denken waarom je hier bent, daar zul je nooit achter komen. Het moet je ook niet boeien eigenlijk.

Waarschuw beheerder
Nee, maar wel in de duivel...of is dit weer tegenstijdig?

Waarschuw beheerder
Hangt ervan af wat je onder 'God' verstaat...
Een of ander machtig opperwezen dat alles heeft gecreerd en alles controlleerd: Nope

Waarschuw beheerder
donateur
God/jesus zit tussen je oren, je gelooft of je gelooft het niet.....

Waarschuw beheerder
Heb altijd al gedacht dat er iets raars in men hoofd zat, maar Jezus... wow! Dat had ik nooit durven denken :o

Bow to me! b)

Waarschuw beheerder
waarom zou je ergens in geloven als je ut nog nooit in ut echt gezien hebt..
dus ja ik geloof der niet in;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nope ik geloof er ook niet in maar ik ben jesus/god ook nog niet tegen gekomen.

:no:

Waarschuw beheerder
hahah nee dat weet ik wel zekah
Waarschuw beheerder
je heb mensen die het hebben gesien haha :vaag:

Waarschuw beheerder
ja hahaha als ze dromen miskien:P

Waarschuw beheerder
nutteloze idee dan:P

Waarschuw beheerder
hahah ja je moet wat..dus dan ga je ma in god geloven.
ahahahahaha nee dus niet:p
ik geloof niet in iets dat ik nog nooit gezien heb:p

jij wel:P?

Waarschuw beheerder
donateur
Jajaj naar mijn idee bstaat god zoizo niet maar zit god tussen je oren. Ik geloof er niet in maar er zijn mensen die er een bepaalde voldoening uit kunnen halen....
Waarschuw beheerder
nee niet bepaal :D
lijk me eg errug om elke zondag in de kerk te zitten na zoon kerel luisteren:S

Waarschuw beheerder
ja das best erg denk ik!
wij zijn welleens een x na een feest na de kerk geweest
hahahah:x te veel gezegt weer:P
alle mensen die keken ons aan:P hahaha lol
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik geloof niet in god, ik sluit het alleen ook niet uit. Iig geloof ik zeker niet in het christendom ofzo, dat klopt ten eerst voor geen kanten, en is simpelweg een manier geweest om mensen onder de duim te houden. :)

Maar ik geloof iig zeker wél in het bovennatuurlijke, in welke vorm dat ook zijn mag. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sta je daar met je dronken kop hahaha MOGGEEEEH

Waarschuw beheerder
nou zoiets ging ut wel

we waren net zow dronken enz..
komen we daar binnen..
zegt een maat van me holland is gvd ut hartste..
hahha heb nog nooit zow hard gelachuh:P

Waarschuw beheerder
donateur
Gheheheh vrienden van mij zijn een keer na een nacht aan de :xtc: en de snauf, de volgende ochtend naar de kerkmis geweest. :d
Jammer dat ik er zelf niet bij was :/

Waarschuw beheerder
hahahah nee tuulk mag je dat niet zegge:p
daarom zei die dat oowk:p
maja zow beleef je nog eens wat he:P