gezien de posts die je plaatst Heidi, lijkt me dit topic net iets te intelligent voor jou. Ze sluiten totaal niet aan waarover wij discusseren. tevens zijn jouw posts irrelevant omdat ze niet bijdragen over hetgeen wij bespreken..het heeft ''zeg maar'' geen toegevoegde waarde
Je gevoel wint het uiteindelijk, en dat zegt vaak iets heel anders.
Het menselijk verstand is niets anders dan een product gemaakt door de maatschappij
Ik heb een IQ van 182 dus dom ben ik zeker niet
een ander woord voor snuggerheid is nuchterheid, en dit leid alleen maar tot bekrompenheid.
maar wel in iets na de dood, zoals geesten
waarom zou je dat geloven, de mens heeft zelf de definitie van een geest bedacht en in boeken en films uitgemolken, dus het is net zulke onzin
erin geloven is natuurlijk wel een mooi iets, maar noem het dan fantaseren
niet tegen jou
3D is geen computerspel, het is de werkelijkheid zoals jij hem nu ervaart lengte x breedte x hoogte. en elke D vertegenwoordigd haar eigen werkelijkheid. Zo is 4D een paralelle werkelijkheid en bevind deze zich rondom onze aarde. Het bestaan van 4D is overigens al aangetoond en bewezen door enkele wetenschappers
is wetenschappelijk.. volgens mij is het ook alleen theoretisch bekend in quatum fysica studies..
in de praktijk zijn we nog neit zo ver
het is de werkelijkheid zoals jij hem nu ervaart lengte x breedte x hoogte
er zijn echt veel mensen die erin geloven, die het bewijs gehad hebben zoals ik.
En ik
Je kunt toch ook in jezelf geloven en in God?
is wetenschappelijk.. volgens mij is het ook alleen theoretisch bekend in quatum fysica studies..
in de praktijk zijn we nog neit zo ver
toeval, voorkennis er zijn zoveel woorden hiervoor, je hebt iets meegemaakt en het lijkt heel erg op het geen wat je bij je opvoeding voorgeschoteld krijgt
ik weet zeker als je nog nooit van geesten had gehoord, dat je er veel nuchterder tegen aan keek
En ik
toeval, voorkennis er zijn zoveel woorden hiervoor, je hebt iets meegemaakt en het lijkt heel erg op het geen wat je bij je opvoeding voorgeschoteld krijgt
ik weet zeker als je nog nooit van geesten had gehoord, dat je er veel nuchterder tegen aan keek
het is natuurlijk heel mooi hoe zo'n 'medium' dat brengt, maar daar is een logische verklaring voor, het zijn al vaak van die vage gasten, dus misschien gedachte lezen zou kunne
Het is niet aan mij om jou ervan te overtuigen of er daadwerkelijk "geesten" "energie" bestaan. Ik weet dat die bestaan uit eige ervaring. Jij zegt dat de mens dit verzonnen heeft en heeft uigemolken in boeken en films
zoals?
met je hoofd is fantaseren dus dat telt niet