Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 407343x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 13:32:
Ik gebruik geen drugs. En ik doe heel normaal, ik heb me gewoon verdiept in zowel religie/spiritisme als wetenschap en ik concludeer dat alles samenhangt.

ga jij maar lekker concluderen, ik blijf bij m'n verstand

Waarschuw beheerder
ik blijf bij m'n verstand

Je gevoel wint het uiteindelijk, en dat zegt vaak iets heel anders.
Het menselijk verstand is niets anders dan een product gemaakt door de maatschappij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 13:35:
gezien de posts die je plaatst Heidi, lijkt me dit topic net iets te intelligent voor jou. Ze sluiten totaal niet aan waarover wij discusseren. tevens zijn jouw posts irrelevant omdat ze niet bijdragen over hetgeen wij bespreken..het heeft ''zeg maar'' geen toegevoegde waarde

Juist. Leuk dat je niet begint te schelden. Dat ben ik niet gewoon op partyflock.
Ik heb een IQ van 182 dus dom ben ik zeker niet. Heb gewoon zin om te ouwehoeren das alles weet je ;-)

Waarschuw beheerder
En maatschappijen werken dynamisch, zijn aan veranderingen onderhevig zo ook je verstand ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 13:44:
Het menselijk verstand is niets anders dan een product gemaakt door de maatschappij

Helder denken :je los maken van alles en er snugger tegen aankijken

gelukkig heb je dit nog

Waarschuw beheerder
een ander woord voor snuggerheid is nuchterheid, en dit leid alleen maar tot bekrompenheid. Wel zonde zo leg je alleen maar een blokkade op je ziel en laat je je wijs maken door wat de maatschappij je voorschoteld. Zo zul je altijd blijven ronddwarrelen in je eigen 3D werkelijkheid, wat me erg beperkend lijkt wanneer je in zult zien dat de wereld om je heen wel langzaam aan het veranderen (vergeestelijken) is

Waarschuw beheerder
wat is dat allemaal voor onzin achter elkaar
snug­­ger is ten eerste heel wat anders dan nuchter

­e­n we zitten niet in een computerspel, met je 3d ­pf­ff

juist jij laat je sturen door de maatscha­ppi­j
-------------------------------------------­----­---

zieke mensen, onzinnige zieke tekste­n :S

met bekrompenheid bedoelen ze dat je klein­denkend en kortzichtig bent, dit ben je pas als ­je geen gelijk hebt, 'no matter what'

damn wat ­arrogant die gelovigen soms
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zijn we nog steeds bezig hier
Jeetje mineetje
jullie worden de terroristen van de toekomst beetje bom aanslagen plegen op hardcore feestjes. all in the name of god!

Waarschuw beheerder
Je gevoel wint het uiteindelijk, en dat zegt vaak iets heel anders.

je spreekt hier voor anderen mensen, praat uit jezelf dan hou je het wel zo eerlijk

Ik heb een IQ van 182 dus dom ben ik zeker niet

ok :/ hoogst gemeten IQ (wat ik laatst gelezen heb) ergens in rond de 140
maar meis ik ga voor je op me knieen als t echt zo is

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 13:55:
een ander woord voor snuggerheid is nuchterheid, en dit leid alleen maar tot bekrompenheid.

Snuggerheid= heeft met slim zijn te maken
Nuchterheid = heeft met je druk maken te maken
Bekrompenheid= alleen je eigen mening en gedachte tellen

zoals ik dit lees lijkt het erop dat je jou visie mensen wil opdringen.. vind het jammer.. dat maakt het onmogelijk om een fatsoenlijke discussie te voeren en voor mij bijvoorbeeld is dat een blokade om meer over "het geloof" e.d. te gaan lezen omdat dit meer op een "must" lijkt dat om een geloof waar je achter staat...
Waarschuw beheerder
of je nou slim bent of niet, je posts zjin behoorlijk irritant :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geloof niet in god,
maar wel in iets na de dood, zoals geesten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 24 januari 2006 om 14:54:
of je nou slim bent of niet, je posts zjin behoorlijk irritant

tegen wie is dit gericht????:/

Uitspraak van (K) *Angel* op dinsdag 24 januari 2006 om 14:58:
geloof niet in god,

daar deel ik je geloof in :)
Waarschuw beheerder
nee, ik geloof niet in god

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) *Angel* op dinsdag 24 januari 2006 om 14:58:

waarom zou je dat geloven, de mens heeft zelf de definitie van een geest bedacht en in boeken en films uitgemolken, dus het is net zulke onzin

erin geloven is natuurlijk wel een mooi iets, maar noem het dan fantaseren

Waarschuw beheerder
Wil je me even die info laten zien Tuinman? Dat de mens de definitie van een geest bedacht heeft?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 15:19:
waarom zou je dat geloven, de mens heeft zelf de definitie van een geest bedacht en in boeken en films uitgemolken, dus het is net zulke onzin

erin geloven is natuurlijk wel een mooi iets, maar noem het dan fantaseren

dit is een punt waarin je voorzichtig moet zijn..
aangezien mij bewezen is op een zeer persoonlijk punt dat er wel degelijk materie is (geesten in de volksmond)
voor sommige mensen is dit fantasie maar er zijn echt veel mensen die erin geloven, die het bewijs gehad hebben zoals ik.

Waarschuw beheerder
En ik :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 15:27:
En ik

dat gevoel had ik al gezien je reactie hierboven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 15:03:
tegen wie is dit gericht????

niet tegen jou :)

Waarschuw beheerder
2 Tuinman

3D is geen computerspel, het is de werkelijkheid zoals jij hem nu ervaart lengte x breedte x hoogte. en elke D vertegenwoordigd haar eigen werkelijkheid. Zo is 4D een paralelle werkelijkheid en bevind deze zich rondom onze aarde. Het bestaan van 4D is overigens al aangetoond en bewezen door enkele wetenschappers.

Waarschuw beheerder
Einstein heeft zelfs berekend dat er naast deze 4 dimensies nog 11 moeten bestaan. Ook een leuk weetje: elke dimensie heeft haar eigen ruimte en tijdsindeling, tijd en ruimte zijn dus relatief. maar volgens mij ga ik nu te diep voor tuinman.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 24 januari 2006 om 15:38:
niet tegen jou

haha gelukkig ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 15:40:
3D is geen computerspel, het is de werkelijkheid zoals jij hem nu ervaart lengte x breedte x hoogte. en elke D vertegenwoordigd haar eigen werkelijkheid. Zo is 4D een paralelle werkelijkheid en bevind deze zich rondom onze aarde. Het bestaan van 4D is overigens al aangetoond en bewezen door enkele wetenschappers

uhh maybe een stomme vraag maar wat bedoel je precies met 4d :/
Waarschuw beheerder
net zoiets als een hypercube.. ?
Waarschuw beheerder
4d = een hypercube..

heel moeilijk uit te leggen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 24 januari 2006 om 15:47:
4d = een hypercube..

heel moeilijk uit te leggen..

tjah ik weet van dingen die niet iedereen kan zien zoals
"materie" maar de bewoording 4d heb ik nog niet eerder van gehoord

Waarschuw beheerder
nog steeds balle genoeg om in mijzelf te geloven ... en niet in een god :woep:
Waarschuw beheerder
is wetenschappelijk.. volgens mij is het ook alleen theoretisch bekend in quatum fysica studies..

in de praktijk zijn we nog neit zo ver

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 24 januari 2006 om 15:51:
is wetenschappelijk.. volgens mij is het ook alleen theoretisch bekend in quatum fysica studies..

aha, jah ik ben niet zo een wetenschapper :P
zal is kijken of ik er wat over kan vinden misschien snap ik dan beter wat het inhoud :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 24 januari 2006 om 10:46:
christendom is niks voor mij. veel te grauw en kuis, en absoluut niet ruimdenkend.. alles wat ik niet ben..

Het is maar net hoe jij er over denkt :S
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 15:51:
nog steeds balle genoeg om in mijzelf te geloven ... en niet in een god

Helaas heb ik die balle niet en geloof ik dus ook niet in mezelf :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanz op dinsdag 24 januari 2006 om 16:01:
Helaas heb ik die balle niet en geloof ik dus ook niet in mezelf

why not :/
Waarschuw beheerder
donateur
was een grapje... :)

hoewel dat de laatste maanden inderdaad wel het geval was (maar dat had met "vrouwen" te maken :jaja: )

Je kunt toch ook in jezelf geloven en in God?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanz op dinsdag 24 januari 2006 om 16:06:

Precies :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 15:40:
het is de werkelijkheid zoals jij hem nu ervaart lengte x breedte x hoogte

het menselijk zicht is veel complexer dan een digitale uitvoering, waarin heel goed die breedte maal lengte maal hoogte te zien is

geen 3d

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 15:23:
er zijn echt veel mensen die erin geloven, die het bewijs gehad hebben zoals ik.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 15:27:
En ik

toeval, voorkennis er zijn zoveel woorden hiervoor, je hebt iets meegemaakt en het lijkt heel erg op het geen wat je bij je opvoeding voorgeschoteld krijgt

ik weet zeker als je nog nooit van geesten had gehoord, dat je er veel nuchterder tegen aan keek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 16:00:
Het is maar net hoe jij er over denkt

ja en zo denk ik er ook over, ik zeg nergens dat dat niet mijn mening is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanz op dinsdag 24 januari 2006 om 16:06:

wat als god zijn woord links is en ik denk toch echt dat het beter is rechts te gaan ...

wat is dan wijsheid ... ????

om mezelf niet voor zulke dillemma's te zetten ... en op mezelf te vertrouwen .. besluit ik zelf wat de beste manier is om mijn leven goed te leiden zoals het eventueel ooit bedoeld had moeten zijn ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 24 januari 2006 om 15:51:

Hey interessant (y) thnx.

Ik herken wel stukken waar ik mee bezig ben in de Quantensprong zoals hij hier beschreven word.

Waarschuw beheerder
je praat erover alsof er een persoon in je zit,

in jezelf geloven kan helemaal niet, alsof je jezelf voor de gek kan houden, want als je dan in god geloofd, dan geloof je je in jezelf dat je in god geloofd

dikke bullshit dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 16:18:
toeval, voorkennis er zijn zoveel woorden hiervoor, je hebt iets meegemaakt en het lijkt heel erg op het geen wat je bij je opvoeding voorgeschoteld krijgt

ik weet zeker als je nog nooit van geesten had gehoord, dat je er veel nuchterder tegen aan keek

schijnbaar denk je me te kennen maar ik zal je even wat inzicht geven
ik ben niet gelovig opgevoed ik ben er nooit mee bezig geweest tot 1.5 jaar terug toen een paranormaal begaafd persoon mijn oma bij me zag staan.

nu denk jij misschien=onderzoek enz.
nee deze vrouw had voor die dag nog nooit wat van mij vernomen en wist mij dingen te vertellen die ik nog nooit aan iemand had verteld behalve mijn oma
nu zeg jij toeval en ik zeg dat was voor mij het bewijs dat me oma bij me is op t moment dat dat nodig is.

dus misschien is het slim zulke uitspraken niet te maken als je een persoon niet kent. voor mij is het persoonlijk bewezen, jij gelooft er duidlijk niet in maar heb dan wel het respect om mij er wel in te laten geloven

net als dat ik het respect heb voor mensen die wel in god geloven terwijl ik dat niet doe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 16:27:
, alsof je jezelf voor de gek kan houden

je moest eens weten wat je als mens met je eigen hoofd en lijf allemaal kan als je wil dus zoveel bullshit vind ik het niet ...

Waarschuw beheerder
dit heef niets met respect te maken, iemand zich de domme laten is dus respectvol?

blijf dan ook in de kerstman geloven en die shit

het is natuurlijk heel mooi hoe zo'n 'medium' dat brengt, maar daar is een logische verklaring voor, het zijn al vaak van die vage gasten, dus misschien gedachte lezen zou kunne

maar geesten bestaan niet, anders zou zo'n medium verplicht iedere dag bij een huishouden langs moeten gaan :)

er is veel te verklaren, we hebben gewoon niet genoeg de tijd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 16:29:
je moest eens weten wat je als mens met je eigen hoofd en lijf allemaal kan als je wil dus zoveel bullshit vind ik het niet ...

zoals?

met je hoofd is fantaseren dus dat telt niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 16:18:
En ik

Het is niet aan mij om jou ervan te overtuigen of er daadwerkelijk "geesten" "energie" bestaan. Ik weet dat die bestaan uit eige ervaring. Jij zegt dat de mens dit verzonnen heeft en heeft uigemolken in boeken en films. Ik vraag je om me deze fijten te laten zien. Geef me bewijs, aangezien het aan jou is om mij ervan te overtuigen dat het niet zo is. Of denk je alleen maar dat deze niet bestaan en blaat je het ook nog uit? Nou moet jij me maar eens vertellen wat verzonnen word door de mens. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 16:27:
Hey interessant thnx.

Ik herken wel stukken waar ik mee bezig ben in de Quantensprong zoals hij hier beschreven word.

ja interessant he? vind het zelf ook wel boeiend..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 16:33:
zoals?

Wel eens gehoord van telepathie??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 16:32:
het is natuurlijk heel mooi hoe zo'n 'medium' dat brengt, maar daar is een logische verklaring voor, het zijn al vaak van die vage gasten, dus misschien gedachte lezen zou kunne

je kan zeggen wat je wil, voor mij is dat punt bewezen. ik ga hierover ook niet verder als je het niet erg vind aangezien het bij mij nogal gevoelig ligt.

Het is niet aan mij om jou ervan te overtuigen of er daadwerkelijk "geesten" "energie" bestaan. Ik weet dat die bestaan uit eige ervaring. Jij zegt dat de mens dit verzonnen heeft en heeft uigemolken in boeken en films

dat bedoel ik ..
maar ik leg me er bij deze bij neer, ik weet voor mezelf hoe dat zit :)

Waarschuw beheerder
zoals?

weet je .. soms ben ik een mafkees en niet serieus ... maar denk toch dat het eens tijd wordt dat je het verschil gaat zien wanneer ik rel en wanneer niet .. denk dat je dat best kunt ..

wat kun je met je eigen lichaam ... je zelf ziek en beter maken .. dat is een van de voornaamste dingen en duidelijk zichtbaar ... je kan je eigen lichaam 100% onder bedwang houden voor prikkels van buitenaf ...

en uiteraard kan jij jezelf dwingen hoe je tegenover dingen in het leven staat ... al is dit alles alleen te bereiken met een hele berg eigenwil ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 24 januari 2006 om 16:34:
Wel eens gehoord van telepathie??

dat is heidens ... niet goed ... zoals ze zeggen ... maar gekke eraan is ...

"god" heeft ons gemaakt .. en die kwaliteit mee gegeven ... waarom ???

Waarschuw beheerder
Voor de spiritueel gevorderden onder ons: Je kunt geesten zelfs zien. Dit allen geschied in uittredingstoestand, alles is mogelijk in deze toestand, zo kun je grote afstanden afleggen,(reizen door tijd en ruimte) iets wat voor je gevoel wel uren duurt maar in werkelijkheid slechts 1 minuut. Ook kun je in die toestand in contact komen met andere zielen en ze zien. dit is erg vaag..overigens.