Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 416165x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
omdat, aids...en dát heeft god zo gewild.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op woensdag 19 november 2014 om 10:29:
aids

Is er ook pas sinds de jaren '80 hè.

Waarschuw beheerder
Wat zegt de Bijbel over homosexualiteit? Is homosexualiteit een zonde?

Vraag: "Wat zegt de Bijbel over homosexualiteit? Is homosexualiteit een zonde?"

Antwoord: De Bijbel vertelt ons consequent dat homosexuele activiteit een zonde is (Genesis 19:1-13; Leviticus 18:22; Romeinen 1:26-27; 1 Korintiërs 6:9). Romeinen 1:26-27 onderwijst ons specifiek dat homosexualiteit het gevolg is van het ontkennen van God en het niet gehoorzamen aan God. Als iemand doorgaat met zondigen en niet geloven, dan vertelt de Bijbel ons dat God “hen overgeeft” aan nog slechtere en perverser zonden om hen de vruchteloosheid en hopeloosheid te tonen van een leven zonder God. 1 Korintiërs 6:9 verklaart dat homosexuele “knapenschenders” het koninkrijk van God niet zullen erven.

God schept mensen niet met homosexuele verlangens. De Bijbel vertelt ons dat iemand homosexueel wordt door zonde (Romeinen 1:24-27), en uiteindelijk door zijn eigen keuze. Iemand kan met een grotere ontvankelijkheid voor homosexualiteit worden geboren, net zoals sommige mensen geboren worden met een neiging tot geweld of andere zonden. Maar dat geeft hem of haar geen excuus om voor de zonde te kiezen door toe te geven aan hun zondige verlangens. Als iemand met een grotere neiging tot woede / boosheid wordt geboren, geeft dat hem dan het recht om aan die verlangens toe te geven? Natuurlijk niet! Hetzelfde geldt voor homosexualiteit.

Maar, de Bijbel beschrijft homosexualiteit niet als een “grotere” zonde dan andere zonden. Elke zonde is beledigend voor God. Homosexualiteit is slechts één van de vele dingen die in 1 Korintiërs 6:9-10 genoemd worden die iemand uit het koninkrijk van God buitensluiten. Volgens de Bijbel is God’s vergeving net zozeer beschikbaar voor een homosexueel persoon als voor iemand die overspel pleegt, iemand die afgoden aanbidt, een moordenaar, een dief, etcetera. God belooft ook aan allen die bereid zijn om op Jezus Christus te vertrouwen voor hun verlossing de kracht om zonden, inclusief homosexualiteit, te overwinnen (1 Korintiërs 6:11; 2 Korintiërs 5:17).

Waarschuw beheerder
Maar ja, blijft idd de vraag: wie doet men en kwaad mee? Niemand... Het lijkt enkel de heteroseksuele wereld 'kwaad' te doen eigenlijk. Of doet het God kwaad? Omdat het Gods Smaak niet is?

Waarschuw beheerder
1. Leviticus 18:22 en 20:13

"Gij zult geen gemeenschap hebben met een die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het." (Lev. 18:22)

"Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, - beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen" (Lev. 20:13)

Lijkt dus idd om God's Smaak te gaan. God geniet blijkbaar van sommige dingen, en van andere dingen Walgt Hij. Klinkt natuurlijk behoorlijk antropomorfisch.

Zelf bekijk ik het natuurlijk helemaal niet zo, en zie ik 't meer als een gevolg van een Patriarchale samenleving van door die geschiedenis, van die vorm van religie, heen. M'goed. (A)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2014 om 13:06:
Vraag: "Wat zegt de Bijbel over homosexualiteit? Is homosexualiteit een zonde?"

Antwoord: De Bijbel...........

Tja... een hoog "het staat geschreven"-gehalte, maar geen objectieve verklaring. Ik blijf het, ook als hetero, beledigend vinden dat ze homoseksualiteit gelijktrekken met geweld, moord, diefstal etc... maar goed.

Als een gelovig iemand een objectieve verklaring weet, let us know!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Side Show Bob op woensdag 19 november 2014 om 03:00:
Nah....

Nou....

Objectiviteit dient wat hoger op je agenda te staan......

Denk je dat objectiviteit ´n absoluut gegeven is of dat het alleen ´n relatief begrip is ?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2014 om 13:50:
Als een gelovig iemand een objectieve verklaring weet, let us know!

De Bijbel is het woord van het onnoembare, opgetekend door mensen die in hun tijd en ruimte beperkt werden. Destijds was hun objectiviteit net zoals de onze nu van relatieve aard. Antropomorfisme dus, zoals Dooz al zei.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 november 2014 om 02:47:
Ik weet dat was ISIS doet afschuwelijk is en geenszins in lijn met de Islam.

Is het wel. Ik kan zo de pagina's plukken die zij gebruiken om het te legitimeren.

Ze zijn een schandvlek, en ja de Islamitische wereld van vandaag de dag verkeert in een grote staat van onrust, iets wat de Profeet ook voorspeld heeft.

Ze voeren gewoon Jihad... dat gebeurt al sinds dat de Islam er is; de kruistochten steken daar heeeeeeeeel dunnetjes bij af. http://youtu.be/t_Qpy0mXg8Y?t=23m13s Goeie lecture van deze man erover. (Y)

het enige wat ik als moslim dan zo veel mogelijk doe is om te laten merken en te tonen dat haat, extremisme etc. geen onderdeel uitmaken van de leer.

Ik vrees dat dit dus niet waar is, sorry... Oké, misschien leert het niet direct haat en extremisme, maar wel angst en verachting van al wat niet islam is.. en dat kan weer tot haat en extremisme leiden.

Ik doe wat in mijn huidige en beperkte macht en mogelijkheden ligt in de wereld waarin ik leef.

Dat juich ik ook wel toe... Individuen/mensen kunnen goede dingen doen.

Dat Isis religieus gemotiveerd word om te doen wat ze doen is duidelijk, maar betekent dat ook gelijk dat het religieus waar is wat ze doen? Voor mij (en velen met mij) pertinent niet.

Isis is niet enkel een bedreiging voor de mensheid en de wereld maar een bedreiging voor de Islam, mijn religie word geterroriseerd door zulke groeperingen terwijl de bloed en de tranen van velen onschuldigen, kinderen, ouderen en vrouwen blijven vloeien onder hun terroriserende en tormenterende hand..

Kijk, ISIS is gewoon echt het equivalent van bewegingen als de Nazi's, de Rode Khmer, de Tutsi's (Rwanda) en dat soort verschrikkingen... maar! Zo'n beweging kán denk ik gewoon echt niet ontstaan vanuit de Sutra's uit het Boeddhisme, of de Veda's, en zelfs de Bijbel.... das denk ik het grote probleem; ze grijpen terug naar het fundamentalisme, de fundamenten; de eerste generaties na Mohammed..... en als dit is dan waar dat op uitkomt (net als Al-Qaida, Boko Haram, Taliban etc.) dan geeft dat toch te denken over de kern van de religie zelf.

Ik zal zeggen: stop toch gewoon met die Islam... laat het allemaal los, alle mensen in de wereld. Wordt de wereld echt niet minder op.
Maar goed, helaas gaat dat niet zo makkelijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Boko Haram is eerder een beweging die je echt van de Islam kan wegzetten... die verschijnen onder invloed van drank en drugs op filmpjes %)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2014 om 22:14:
Kijk, ISIS is gewoon echt het equivalent van bewegingen als de Nazi's, de Rode Khmer, de Tutsi's (Rwanda) en dat soort verschrikkingen... maar! Zo'n beweging kán denk ik gewoon echt niet ontstaan vanuit de Sutra's uit het Boeddhisme, of de Veda's, en zelfs de Bijbel.... das denk ik het grote probleem; ze grijpen terug naar het fundamentalisme, de fundamenten; de eerste generaties na Mohammed..... en als dit is dan waar dat op uitkomt (net als Al-Qaida, Boko Haram, Taliban etc.) dan geeft dat toch te denken over de kern van de religie zelf.

Zéér mee eens. Duidelijker en korter kun je het probleem van de Islam niet onder woorden brengen. Het is onmiskenbaar ´n kankergezwel dat zich nu ook in Europa begint te manifesteren. Alleen al in eigen land dat gezeik over die Öztürk & Kuzu, de institutien die zij vertegenwoordigen worden wel gefinancierd door en vanuit Turkye he.....lekker dan, ´n land waarin steeds meer de scheiding tussen staat en religie wordt onteerd op ´n vieze kut nep-democratische wijze, dát is de perceptie van de Turks-Nederlandse Nederlanders.

Waarschuw beheerder
Ik zal zeggen: stop toch gewoon met die Islam... laat het allemaal los, alle mensen in de wereld. Wordt de wereld echt niet minder op.

Ik zou zeggen: vórm die oecumene waarbinnen elke religie zweert de andere te respecteren en nooit te gebruiken als motivatie voor geweld. Opgelost wohlla (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is het wel. Ik kan zo de pagina's plukken die zij gebruiken om het te legitimeren.

Is het niet. Punt. Ze misbruiken de verzen voor hun eigen wereldse doeleinden.

De Koran zegt nergens dat je ongelovigen moet doden of angst of onrust moet zaaien.

Iets uit de context halen en er een eigen extremistische draai aan geven is ook een kunst.

Ze voeren gewoon Jihad... dat gebeurt al sinds dat de Islam er is; de kruistochten steken daar heeeeeeeeel dunnetjes bij af.

De jihad heeft eigenlijk een heel andere gedachtegang dan wat Isis doet, wat zij doen is namelijk gewoon terreur zaaien.

Had ik ook een tijd geleden een goed onderbouwd stuk met bron over gepost. (is je waarschijnlijk ontgaan).

Hier nog eén waar het de concept van Jihad goed uiteenzet.

http://www.al-islam.org/articles/peace-and-jihad-islam-sayyid-muhammad-rizvi

Ik vrees dat dit dus niet waar is, sorry... Oké, misschien leert het niet direct haat en extremisme, maar wel angst en verachting van al wat niet islam is.. en dat kan weer tot haat en extremisme leiden.

Nou nee, want je zegt het zelf al. De Islam leert niet direct extremisme, maar ook niet op de subtiele manier zoals je dat misschien zou denken. Anders zou het namelijk net zo goed op de directe manier kunnen doen, en een geloof dat in beginsel goed leert en slecht verbergt...zie ik de logica niet van in.

Dus nee, wat je aanneemt is in de Koranische theorie en leer nergens te vinden.

Ik heb enkel verachting en angst voor wat slecht is (wat logischerwijs ook niet islamitisch kan zijn). Deze angst zorgt eerder voor dat ik bewuster leef en ook anderen stimuleer om goed te doen etc. Heeft niks met extremisme te maken, gewoon dat je bewuster leeft en daarbij meer zorgzamer bent voor de wereld en anderen.

Extremisme lijkt me eerder het tegenovergestelde.

Elke religie leert ethiek, en maakt duidelijk onderscheid tussen wat goed en slecht is.

In die zin kan extremisme op elke manier mogelijk ontstaan, doorgeslagen veganisten die vlees als de Satan en verderfelijk gif van deze wereld beschouwen, extreme politici, etc. Het is maar net tot hoever jij jouw ethische gedachtengang doortrekt, naar de rechterkant of de linkerkant.

De Islam however loopt een duidelijke middenweg hierin en trekt een balans erin, helaas ontgaat dat velen. Niet alles is goed in deze wereld en we kunnen en mogen onze ogen niet sluiten voor iets wat duidelijk slecht is, we hebben een duidelijke moraal wat dat betreft. En de Islam leert en versterkt die moraal door als objectieve bron van Goddelijke kennis te dienen.

De Gids der Mensheid.

Dat juich ik ook wel toe... Individuen/mensen kunnen goede dingen doen.

En die wil om goed te doen en mijn ethiek haal ik met name uit de leer van mijn geloof.

Mensen hebben van nature het geschenk gekregen om ethisch te denken maar niet in perfecte vorm, verwaarloosbaar en onvolledig, mijn geloof vormt hier daarom een rode draad in en geeft een gedetailleerde objectieve verduidelijking omtrent deze zaken.

Zo'n beweging kán denk ik gewoon echt niet ontstaan vanuit de Sutra's uit het Boeddhisme, of de Veda's, en zelfs de Bijbel.... das denk ik het grote probleem; ze grijpen terug naar het fundamentalisme

Oh reken maar dat je fundamentalisme en extremisme in elke religie, filosofische stroming en ideologie in de wereld tegenkomt hetzij in verschillende vormen.

Het is in alle tijden een tak geweest die tot verschillen, oorlogen en problemen kon leiden.

Als iemand met een etnische achtergrond van een land waarin vele verschillende religies leven ben ik ook goed op de hoogte van extremisme vanuit verschillende geloven en sectes.

Jij ziet de Islam steeds als de kernoorzaak voor al het geweld, terwijl dat in principe neer komt om misbruikte verzen en het doorgeslagen extremisten zijn die enkel om persoonlijke wereldlijke belangen vechten en anderszinds in de waan leven ervoor beloond te worden na hun dood.

Heeft een religie überhaupt bestaansrecht als het intolerantie, haat en geweld tegen ongelovigen en onschuldigen propageert?

Ik kan jou een speech delen van onze Imam tijdens de jaarlijkse Peace Symposium die alle verzen weerlegt die Isis gebruikt om hun zogenaamde Jihad te rechtvaardigen en bovendien de ware doeleinden van Isis uiteenzet, De betekenis van de verzen uitlegt en nog veel meer (er zijn verschillende sprekers in het begin die allen een goed woord hebben over ons gemeenschap en of anderszins bezigen met het goede in de wereld, hetzij het oprichten van scholen en zorgen voor voedsel in armoedige landen, hetzij politiek actief zijn om extremisme te bestrijden).

Ook legt hij het concept van Jihad uit, de situatie in het Midden Oosten, advies omtrent de toekomst en een bewuste blik op de situatie werpt en welke stappen men samen dient te nemen die hopelijk kunnen leiden tot een positieve verandering van de huidige situatie. (Die elke ware moslim en goedgezind mens aan het hart ligt).

Peace Symposium 2014
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 november 2014 om 23:12:
De Islam however loopt een duidelijke middenweg hierin en trekt een balans erin, helaas ontgaat dat velen. Niet alles is goed in deze wereld en we kunnen en mogen onze ogen niet sluiten voor iets wat duidelijk slecht is, we hebben een duidelijke moraal wat dat betreft. En de Islam leert en versterkt die moraal door als objectieve bron van Goddelijke kennis te dienen.

Dit is ´n opvatting die ernstig in contrast staat met de bevindingen van enquêteurs die zeggen dat bijna 90% van de Turks-Nederlandse Nederlandse jongeren ISIS wel zien zitten....er is zo´n groot verschil tussen moslims ter wereld dat ik er voor pleit om eruit te stappen en ´n oecumene aan te gaan met de christenen - niet de joden - om zo verdere escalatie tegen te gaan en te minimaliseren. Het Nazisme is hierin zeer duidelijk overigens (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 november 2014 om 23:12:
Als iemand met een etnische achtergrond van een land waarin vele verschillende religies leven

Je bent toch ´n Hindoestaans-Nederlandse Nederlander ? Welkom en hallo, ik uit Limabwe, we hebben ons hier als volk en etnische identiteit samengevoegd en proberen via clientelisme dekop boven water te houden na de mijnsluitingen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inactief op woensdag 19 november 2014 om 23:38:
Je bent toch ´n Hindoestaans-Nederlandse Nederlander ? Welkom en hallo

Namaste :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 november 2014 om 23:41:
Namaste :)

Sta op...ik hou niet van dat nederige gedrag....we zijn immers gelijken voor de wet, wollah.

Waarschuw beheerder
Aight (Y)

Morgen effe reageren... moet zo weer vroeg op, werken en zo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inactief op woensdag 19 november 2014 om 23:45:
Sta op...ik hou niet van dat nederige gedrag....we zijn immers gelijken voor de wet, wollah.

Gelijken in de kader van de wet, maar uniek en bijzonder in persoon.

Zoals alle kleuren van deze wereld :)

Waarschuw beheerder
Nah....

Nou....zeg dan !

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 november 2014 om 23:48:
Gelijken in de kader van de wet, maar uniek en bijzonder in persoon.

Zoals alle kleuren van deze wereld :)

Ja lul het maar in the colours of the world, als het erop aankomt verkies je mijn dood boven die van ´n waarlijk moslim toch <<<<<<<<<?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 19 november 2014 om 14:58:
Denk je dat objectiviteit ´n absoluut gegeven is of dat het alleen ´n relatief begrip is ?

Het is een absoluut gegeven dat in de praktijk nogal subjectief is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2014 om 10:11:
Hmmm, nee. Als kinderloos blijven de reden is, heeft het niets met homoseksualiteit te maken - hetero's kunnen immers kinderloos blijven en homo's kunnen kinderen krijgen. Daarnaast is het nog niet duidelijk waarom kinderen krijgen een morele plicht is... je zou juist zeggen dat (iig in deze tijd) het best iets minder kan in sommige delen van de wereld.

Een ander punt: twee mannen/vrouwen kunnen oprechte, diepe liefde voelen voor elkaar. Als deze mensen zielsgelukkig zijn met elkaar, vind ik het vreemd aanvoelen dat een God zoiets zou bestraffen. Wie wordt er in zo'n geval kwaad berokkend? En wel in zo'n mate dat een eeuwige straf gepast zou zijn?

Nou, normaal gesproken krijgen homo's geen kinderen hoor..En een goede God zou ze idd niet straffen voor hun liefde want God = liefde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 20 november 2014 om 00:56:
Nou....zeg dan !

Nah...nee. Jij weet het toch beter....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 20 november 2014 om 00:58:
Bij jou niet dan ?

Nee, hij kan niet hoger....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Side Show Bob op donderdag 20 november 2014 om 04:18:
Nou, normaal gesproken krijgen homo's geen kinderen hoor..En een goede God zou ze idd niet straffen voor hun liefde want God = liefde.

:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volgens mij komt homoseksualiteit helemaal niet voor in de Koran, onze Heer zegt enkel dat de man biologisch is gemaakt om met de vrouw te kunnen voortplanten, iets dat een homo en/of lesbisch stel niet kan of in staat is

Toen ik een tiener was heb ik naast meisjes ook gevoelens gehad voor andere jongens... een soort biseksualiteit eigenlijk.

Maar nu val ik uitsluitend op vrouwen :)

Ik geef toe dat het wel moeilijk kan zijn om die gevoelens te hebben als je moslim bent, omdat je volgens de principes en wil van je God wil leven en geen seks wil hebben met een andere man/jongen. Want dat is volgens mij wel verboden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 november 2014 om 17:54:
Volgens mij komt homoseksualiteit helemaal niet voor in de Koran, onze Heer zegt enkel dat de man biologisch is gemaakt om met de vrouw te kunnen voortplanten, iets dat een homo en/of lesbisch stel niet kan of in staat is

Ik heb er ook nog nooit iets over gezien in de Koran... Alleen maar over dat gebeuren rondom het verhaal van Lot. En dat komt meer neer op verkrachting en allerlei perversiteiten die niet van toepassing zijn op homoseksualiteit an sich. Ik snap dus eigenlijk ook niet zo waarom dat zo vreselijk zwaar ligt binnen de Islam. Misschien omdat het nogal een macho/mannencultuur is? Of omdat men er 'de familie mee ten schande maakt'(schaamte)?
_0_ trouwens dat je daar zo open over bent! (Y)

Reactie op reply effe later nog.. net uit werk en van alle puf ontnomen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 november 2014 om 17:54:
Ik geef toe dat het wel moeilijk kan zijn om die gevoelens te hebben als je moslim bent, omdat je volgens de principes en wil van je God wil leven en geen seks wil hebben met een andere man/jongen. Want dat is volgens mij wel verboden.

Waar dan ? Vlg mij is dat gebaseerd op de kijk op het leven van duizenden jaren geleden, toen gemeenschappen nog ingesteld waren op het causale verband tussen coitus en geboorte.....we leven nu in 2014 weet je wel. Waarom the fuck zou liefde tussen gelijkslachtigen überhaupt ´n thema zijn als de nieuwe profeet nu Gods woorden zou doorgeven ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2014 om 18:26:
Reactie op reply effe later nog.. net uit werk en van alle puf ontnomen :P

[img]https://www.dhpforum.nl/forums/public/style_emoticons/default/bounce.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2014 om 12:57:
Is er ook pas sinds de jaren '80 hè.

True, true...

Volgens mij had Xaeed wel vaker links gepost hoe dit voor de islam geldt. ( ff de zoekfunctie gebruiken en door ál die lappen tekst heen scrollen :P )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2014 om 18:26:
Ik heb er ook nog nooit iets over gezien in de Koran...

Had het een tijdje terug opgezocht t.b.v. een discussie met Xaeed en inderdaad zegt de koran er weinig over. De hadiths schijnen hier explicieter in te zijn... vandaar misschien de disproportionele homofobie onder de islamitische bevolking. Kan natuurlijk ook iets cultureels zijn dat zich in de religieuze identiteit heeft genesteld (ook al staat er dus weinig in de koran zelf).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op vrijdag 21 november 2014 om 11:59:
Volgens mij had Xaeed wel vaker links gepost hoe dit voor de islam geldt. ( ff de zoekfunctie gebruiken en door ál die lappen tekst heen scrollen :P )

Ik weet nog wel dat ie dat geen fijne discussie vond en het er liever niet over wilde hebben. Ik heb dat altijd opgevat als een teken dat ie gewoon niet zeker was van z'n zaak, maar dat het zo'n diepgeworteld onderdeel is van z'n cultuur dat het een lichte cognitieve dissonantie opleverde :P

Waarschuw beheerder
-1
Homo's zijn leuk! Heb laatst nog een nieuwe BGF aangeschaft. :P Geeft de beste stijl en beauty tips (Y) Altijd eerlijk (eerlijker dan vriendinnen!), geweldige humor en geen concurrentie op het gebied van de liefde. En het allerbelangrijkste: ze hoeven niks van je en je hoeft nooit bang te zijn voor dubbele bedoelingen! Ideaal! The best of both worlds...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 november 2014 om 14:22:
dat het zo'n diepgeworteld onderdeel is van z'n cultuur dat het een lichte cognitieve dissonantie opleverde :P

Ik weet nog dat zich onder de eerste generatie Marokkanen hier in de stad behoorlijk wat mannen bevonden die de herenliefde waren toegedaan......later getrouwd enzo netjes, maar toch.....

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 november 2014 om 18:59:
En het allerbelangrijkste: ze hoeven niks van je en je hoeft nooit bang te zijn voor dubbele bedoelingen! Ideaal!

Jij bent bang om in je holletje genomen te worden he, is het niet ?

Waarschuw beheerder
+1
En waar de fuck slaat dát op? %) :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:roflol: :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 november 2014 om 21:25:
En waar de fuck slaat dát op? %) :frusty:

Ja precies, je hebt gewoon last van vaginale angstkramp, doet pijn I know......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 18 november 2014 om 00:36:
Whatever..laat ze toch in hun waan (Y)

Precies :beer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 22 november 2014 om 12:36:
:bier:

Gelukkig weekend !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 22 november 2014 om 12:43:
Gelukkig weekend !

ThQ God it´s friday: alles doen behalve werken (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 22 november 2014 om 13:13:
ThQ God it´s friday: alles doen behalve werken (Y)

Werken is voor de slaven der ondergrond, leven is alleen voor Goden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 22 november 2014 om 13:14:
Werken is voor de slaven der ondergrond

Sws

Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 22 november 2014 om 13:14:
leven is alleen voor Goden :D

Wij zíjn goden B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 22 november 2014 om 13:15:
Wij zíjn goden B)

Confìteor Deo omnipoténti _O_